quote:Op donderdag 15 april 2010 11:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jouw oude school! in Amsterdam dus (voor de rest)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ben je nog in de buurt?
sorry! ik moest meteen door (ik was bij die halte om kwart voor tien vanochtendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) heb inmiddels alweer een projectvergadering achter de rug op kantoor in Leiden...
Kwak
Netjes Nouk!! Prima lijst!quote:Op donderdag 15 april 2010 09:01 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb mezelf vanmorgen afgemat op de mountainbike.. Ik geloof dat ik mijn vriendje maar gelukkig ga maken en vanavond gewoon maar met de auto naar een vriendin ga![]()
Lijstje gisteren:
O: 2 boterhammen met filé americain
S: 40 min fietsen naar werk
O: Vifit light 500 ml
T: 2 cappuccino met zoetjes
L: Ceaser Salade van AH
T: 1 sinaasappel
D: Pasta met tomatensaus, gehakt en groenten.
S: 30 min mountainbiken
Verder water, thee en cola light. Best goed gedaan, al zeg ik het zelf.
Sommige scholen bieden een vergoeding, maar niet allemaal. Ik moet er dus wel naast blijven werken, eigenlijk. Misschien dat ik tegen die tijd alleen nog zaterdagen doe, en de twee avonden laat zitten.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:05 schreef ColdFeet het volgende:
Tof, KwakHoop dat 't wat wordt!
DaD, goed nieuws voor jou ook, zeg! Krijg je dan wel een stagevergoeding? Want als je veel moet stagelopen, is die weekendbaan misschien wat teveel van het goede erbij?
dat zeker! en misshcien nog lekker wat muesli door je yoghurt? en vanavond nog een boterhammetje of een lekker stukje makreel ofzo?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: banaantje
T: koffiebroodje
L: 2 boterhammen; 1x kaas, 1x appelstroop
T: bakje yoghurt
D: groenteburger, 2 scheppen gemengde groente (bloemkool, wortel, broccoli!!!) en aardappeltjes
T: ?
Voldoende? Of moet er een extra boterham bij zometeen bij de L?
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:39 schreef kwakz0r het volgende:
hoi ik zit helemaal te stuiteren, sollicitatiegesprek was ontzettend leuk! en wat een heerlijke school!Jeeej!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ben niet zo van de vis, maar zal er nog een avond-T ingooienquote:Op donderdag 15 april 2010 12:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat zeker! en misshcien nog lekker wat muesli door je yoghurt? en vanavond nog een boterhammetje of een lekker stukje makreel ofzo?
Idd, dit is te gek.quote:Op donderdag 15 april 2010 10:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik zou 'm er nu mooi uit laten halen als ik jou was.
Thanksquote:
Je kunt bij de uni aangeven of je een voorkeur hebt voor een provincie (Friesland, Groningen of Drenthe), en zij zoeken een school voor je.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd, dit is te gek.
En gefeli met je goede nieuws. Moet je zelf een stageschool zoeken of heeft de universiteit adressen voor je?
Yoga is tollquote:Op donderdag 15 april 2010 12:18 schreef Viking84 het volgende:
Vlak voor de zomervakantie is er een personeelsdag. Kreeg ik net de vraag of ik 's middags yoga wil doen of een mooie wandeling. Ik heb voor yoga gekozen.
Oh, dat had ik ook hoger ingeschat inderdaad! Had je heel weinig avondeten?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
ThanksEnige wat ik niet snap is dat ik volgens caloriechecker (vulde 'm altijd maar half in, en sloeg het niet op, wil het nu echt gaan bijhouden) niet meer dan 1185 calorieën gegeten. Dat vind ik toch eigenlijk wel te weinig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |