abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 april 2010 @ 13:18:00 #226
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_80341205
Ik hoor steeds vaker dat regelmatig eten goed is en dan bedoel ik over de hele dag kleine beetjes eten om de spijsvertering op gang te houden.
Heeft iemand daar ervaring mee? Hoeveel je dan gemiddeld moet eten en om de hoeveel uur?
Je moeder is een hamster
pi_80341288
Ooo, ik zie net dat Kwak gisteren bij mij om de hoek heeft gesolliciteerd!
Maar over de andere school ben je enthousiaster, begrijp ik?

Verder een pluim voor DAD (juffrouw Engel ), lesgeven is een zwaar maar ook geweldig beroep!
Straks al 3 juffen in het topic, toch? (Vik, Kwak, DAD? Of vergeet ik er nog meer?)
  donderdag 15 april 2010 @ 13:20:53 #228
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_80341347
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:09 schreef conleche het volgende:
Oh, dat had ik ook hoger ingeschat inderdaad! Had je heel weinig avondeten?
Ik heb geloof ik van de saus en pasta 3 opscheplepels ingevuld, al bedenk ik me nu dat het wel wat meer zou kunnen zijn..
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:12 schreef kwakz0r het volgende:
misschien je pasta gekookt ingevuld en t rauwe gewicht genomen? pasta neemt 3 keer zijn gewicht ana water op, dus wordt 4 keer zo zwaar als je t kookt (ongeveer)
Pasta gekookt heb ik ingevuld.

Spaghettisaus met vlees bereid, met zout 3 opscheplepel 188 kcal
Pasta gekookt 3 opscheplepel 141 kcal
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_80341443
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:18 schreef Crutch het volgende:
Ik hoor steeds vaker dat regelmatig eten goed is en dan bedoel ik over de hele dag kleine beetjes eten om de spijsvertering op gang te houden.
Heeft iemand daar ervaring mee? Hoeveel je dan gemiddeld moet eten en om de hoeveel uur?
Gewoon 3 maaltijden en 2 à 3 tussendoortjes. Als het maar gezond is, niet te suikerig. En wanneer? De meeste babies hebben om de 3 uur honger, als ik naar mezelf kijk is er sinds die periode nog weinig verandering
  donderdag 15 april 2010 @ 13:22:46 #230
220609 Nouk84
pi_80341453
quote:
Bij mij is het gewoon O-L-D met 1 of 2 tussendoortjes per keer. Dus tussen O en L een sinaasappel en een bakje magare vruchtenyoghurt (wat volgens mij niet op mijn lijstje stond ) en tussen L en D misschien nog een stuk fruit en 's avonds na avondeten eet ik vaak niets meer.
pi_80341562
Succes aan alle solliciteerders!

DaD, wat goed dat je alweer zoveel plannen hebt!
Wanneer ben je voor het laatst bij de gyn geweest hiermee?

Zo, ik heb me net ziekgemeld voor het college van vanmiddag en de bijbehorende opdracht. Ik voel me al 2 dagen helemaal op en het gaat me gewoon niet lukken om dat op tijd af te maken en mezelf naar Amsterdam te slepen. Ik voel me áltijd schuldig als ik me ziekmeld omdat ik eigenlijk vind dat je pas thuis mag blijven als je continu boven de wc-pot hangt of fysiek niet meer weg kunt, maar het lucht toch wel op.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 15 april 2010 @ 13:25:51 #232
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_80341580
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:22 schreef Laureline het volgende:

[..]

Gewoon 3 maaltijden en 2 à 3 tussendoortjes. Als het maar gezond is, niet te suikerig. En wanneer? De meeste babies hebben om de 3 uur honger, als ik naar mezelf kijk is er sinds die periode nog weinig verandering
Aha, tussendoortjes deed ik bijna nooit, maar ontbeet en lunchte wel flink.
Overigens drink ik nu al drie dagen koffie zonder suiker
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:22 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Bij mij is het gewoon O-L-D met 1 of 2 tussendoortjes per keer. Dus tussen O en L een sinaasappel en een bakje magare vruchtenyoghurt (wat volgens mij niet op mijn lijstje stond ) en tussen L en D misschien nog een stuk fruit en 's avonds na avondeten eet ik vaak niets meer.
Ik denk dat ik nu gewoon om de 2 uur iets ga eten, gewoon net genoeg om iets te kunnen verteren.
Je moeder is een hamster
  donderdag 15 april 2010 @ 13:28:18 #233
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_80341693
2 bruine boterhammen, beetje appelstroop als boter, plak kaas doormidden erop en een omelet van 2 eieren, met een beetje melk.

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 15 april 2010 @ 13:29:20 #234
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80341736
Hoi

Allemaal goed nieuws begrijp ik?
Even teruglezen
pi_80341777
quote:
Ik probeerde vaak om de 2 à 3 uur iets te eten, en dan een zodanige hoeveelheid dat ik 2 uur later ook wel weer honger had (bijv 2 knäckebrödjes met iets of 2 sneetjes brood). Werkte best goed!
pi_80341851
Ik vond trouwens (toen ik nog invulde ) de caloriechecker van het Voedingscentrum altijd vrij laag in de calorische waarde zitten. Sommige dingen klopten ècht niet, die waren gewoon veel meer. Niet dat ik het erg vond dat ze voor een kroket minder dan 200 kcals rekenden Maar de bedragen voor cappuccino's (alleen de melk was al veel meer dan die 33), of Bossche bollen en Zeeuwse bolussen waren belachelijk laag.

Dit is eigenlijk geen handige mededeling voor mensen die sowieso al te weinig eten geloof ik
pi_80341853
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
2 bruine boterhammen, beetje appelstroop als boter, plak kaas doormidden erop en een omelet van 2 eieren, met een beetje melk.

Goed zo. . En nu wel zo doorgaan hè!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80341882
quote:
Ik geloof er niet heilig in hoor - in de meeste gevallen houdt je spijsvertering zichzelf wel op gang en kun je best toe met 3 maaltijden, 't is ook net wat je gewend bent.

Ik vind het voor mezelf lastig om genoeg kcal in 3 maaltijden te proppen, ik spreid het liever wat zodat ik me niet te vol hoef te eten. Daarnaast, als je 'maar' drie keer eet, is de kans op honger & een snaaimoment voor het eten groter.

Maar het is zeker geen must om elke 2-3 uur wat te eten!
pi_80341917
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:19 schreef Laureline het volgende:
Ooo, ik zie net dat Kwak gisteren bij mij om de hoek heeft gesolliciteerd!
Maar over de andere school ben je enthousiaster, begrijp ik?

Verder een pluim voor DAD (juffrouw Engel ), lesgeven is een zwaar maar ook geweldig beroep!
Straks al 3 juffen in het topic, toch? (Vik, Kwak, DAD? Of vergeet ik er nog meer?)
Is Merel niet ook juf? En CF geeft ook onderwijs, toch? Wat een boel.
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:28 schreef XcUZ_Me het volgende:

Da's nog eens een goeie lunch! En nog lekker ook.
pi_80341943
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Succes aan alle solliciteerders!

DaD, wat goed dat je alweer zoveel plannen hebt!
Wanneer ben je voor het laatst bij de gyn geweest hiermee?

Zo, ik heb me net ziekgemeld voor het college van vanmiddag en de bijbehorende opdracht. Ik voel me al 2 dagen helemaal op en het gaat me gewoon niet lukken om dat op tijd af te maken en mezelf naar Amsterdam te slepen. Ik voel me áltijd schuldig als ik me ziekmeld omdat ik eigenlijk vind dat je pas thuis mag blijven als je continu boven de wc-pot hangt of fysiek niet meer weg kunt, maar het lucht toch wel op.
Aww, jezelf ziek melden mag best een keertje! . Stress van de verhuizing en voorbereidingen voor je stage?

Ik ben in januari bij de gyn geweest en toen werd gezegd dat het tot 6 maanden kon duren. Dat zou dus tot begin juni zijn. Maar ja, nu er toch niemand meer seks met me wil... .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80342448
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:20 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Ik heb geloof ik van de saus en pasta 3 opscheplepels ingevuld, al bedenk ik me nu dat het wel wat meer zou kunnen zijn..
[..]

Pasta gekookt heb ik ingevuld.

Spaghettisaus met vlees bereid, met zout 3 opscheplepel 188 kcal
Pasta gekookt 3 opscheplepel 141 kcal
als ik pasta met saus eet kom ik vaak rond de 600 kcal voor een maaltijd uit, maar ik eet wel echt best veel pasta (125 gram ongekookt)

macaroni gekookt is 94 kcal per 100 gram, macaroni rauw is 350 kcal per 100 gram. die 144 kcal zou dus omgerekend 150 gram gekookt = minder dan 50 gram rauwe pasta zijn...
Kwak
pi_80343030
Uitzendbureau Ik zou mijn vakantiegeld deze week uitbetaald krijgen, mag ik er nog een week op wachten.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_80343098
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Aww, jezelf ziek melden mag best een keertje! . Stress van de verhuizing en voorbereidingen voor je stage?

Ik ben in januari bij de gyn geweest en toen werd gezegd dat het tot 6 maanden kon duren. Dat zou dus tot begin juni zijn. Maar ja, nu er toch niemand meer seks met me wil... .
Ik denk niet dat je dat helemaal juist hebt geformuleerd. Of eigenlijk weet ik dat wel zeker.
pi_80343476
Klaar!
Eerst eens mn melkwitte huidje eens wat aan uvstraling laten wennen, dan een rondje rennen en ik moet ook nog mn rugtas inpakken voor het weekend
  donderdag 15 april 2010 @ 14:18:01 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80343768
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je dat helemaal juist hebt geformuleerd. Of eigenlijk weet ik dat wel zeker.
Mental image .

Ik ben weer thuis. Wilde eigenlijk even op school blijven werken, maar ik doe m'n werk vanavond wel. Is in een uurtje klaar. Dus ik ga nu gewoon even lekker buiten zitten.

Verder heb ik nu mangoijs met citroenijs en dat mag, want ik heb een zere keel . Is echt heerlijk verkoelend .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 15 april 2010 @ 14:21:56 #246
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80343910
quote:

[..]

Hoe ist verder? Nog een beetje te doen thuis? En stond je nou ingeschreven bij de woningstichting?

@Maria: mijn jurkje voor maar een tientje??? Noooooeesss.... dat is echt niet eerlijk
@XM: wat vreselijk als je lijf zo tegenwerkt! Ik sluit me aan bij de rest: jij gaat voor je werk!
  donderdag 15 april 2010 @ 14:22:44 #247
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80343946
quote:
Op donderdag 15 april 2010 14:18 schreef Viking84 het volgende:
Verder heb ik nu mangoijs met citroenijs en dat mag, want ik heb een zere keel . Is echt heerlijk verkoelend .
Mjam, ijs!! Daar heb ik ook wel zin in....
De ijssalons zullen ook wel weer (bijna) open zijn, dan kan ik weer lekker ijsjes gaan eten bij Toscane
  donderdag 15 april 2010 @ 14:49:06 #248
220609 Nouk84
pi_80345005
quote:
Op donderdag 15 april 2010 13:43 schreef kwakz0r het volgende:
als ik pasta met saus eet kom ik vaak rond de 600 kcal voor een maaltijd uit, maar ik eet wel echt best veel pasta (125 gram ongekookt)

macaroni gekookt is 94 kcal per 100 gram, macaroni rauw is 350 kcal per 100 gram. die 144 kcal zou dus omgerekend 150 gram gekookt = minder dan 50 gram rauwe pasta zijn...
Het was ook wel geschat.. Ik heb er nu 2 opscheplepels saus(was echt niet veel) en 4 pasta gekookt, maar dan nog kom ik maar aan 1169 kcal..
  Vis een optie? donderdag 15 april 2010 @ 14:54:28 #249
70532 loveli
N
pi_80345236
quote:

[..]

Als je erg omhoog zit ken ik er nog wel een paar hoor
crap in = crap out
pi_80345299
Ik vind ijs zowat het lekkerste dat er is

fijn dat het goed ging Kwak!
En DaD: niet doen

Lijstje gisteren:

O: yoghurt met muesli
T: gekookt eitje
L: 2 bruine boterhammen ham en humus
T: plakjes tomaat
T: 2 bruine boterhammen, een met rivierkreeftjes en mayo, een met kaas
S: 30 min lopen
D: gekruide aardappeltjes in de schil, sperziebonen en een kipfilet met spek, erbij sla
T: paasei, 2 mini roomboterkoekjes
T: biertje
T: snickers

Vandaag:
O: yoghurt met muesli
T: gekookt eitje
L: 4 vitalu volkoren crackers, 2 met tonijn uit blik en een beetje mayo, een met ham-smeerkaas en eenmet filet A
T: sprits
D: 2 kommen broccolisoep (maar weet nig niet of ik wel thuis eet)
T: chocomouse
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')