SPOILER: tvpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar met de PS3 kun je al vlees klaarmaken!!11!
[ afbeelding ]
It only does EVERYTHING!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:16 schreef Fallen het volgende:
Het is lente, helemaal geen tijd om te gamen...
Het is tijd om op het terras te zitten (uit de wind, in de zon), drankje er bij en hopen dat die poorten van Wieckse Witte weer open gaan.
Los is nog goedkoper ook lijkt me.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:17 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik krijg net email van zavvi dan de GoW trilogie helemaal niet meer uitkomt, wat is dit voor een onzin? Dan beide maar los lopen.
En van wie kreeg je die mail?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:17 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik krijg net email van zavvi dan de GoW trilogie helemaal niet meer uitkomt, wat is dit voor een onzin? Dan beide maar los lopen.
Ik ga na FFXIII ook voor AC2 denk ik.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:30 schreef Cyberia18 het volgende:
God of War III nog even uitspelen, alle challenges halen, 2e playthrough nog tegenaan gooien, en dan op naar Assassin's Creed II (uhu).
Zo eerst maar.
Zavvi.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga na FFXIII ook voor AC2 denk ik.
Nee, ik heb 'm al weken liggenquote:
Beste deal ooit.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ik heb 'm al weken liggenGeruild tegen SFIV
Origineel...quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar met de PS3 kun je al vlees klaarmaken!!11!
[ afbeelding ]
It only does EVERYTHING!
De poorten van Wytske mogen wmb ook wel openquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:16 schreef Fallen het volgende:
Het is lente, helemaal geen tijd om te gamen...
Het is tijd om op het terras te zitten (uit de wind, in de zon), drankje er bij en hopen dat die poorten van Wieckse Witte weer open gaan.
Ik ben nu bezig met Batman, maar ik hoop dat AC2 binnenkort onder de 20 pond duikt en dan ga ik die ook maar even bestellen. Red Dead Redemption komt er sowiesoquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga na FFXIII ook voor AC2 denk ik.
Niceeeeequote:Op dinsdag 13 april 2010 12:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
De poorten van Wytske mogen wmb ook wel open
[ afbeelding ]
en als we dan toch bezig zijn:
[ afbeelding ]
Wat waren TV-belspellen toch tof vroeger
De PS3 versie van AC II kost 43 euro bij Zavvi, de 360 versie daarentegen 29 euro.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:03 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met Batman, maar ik hoop dat AC2 binnenkort onder de 20 pond duikt en dan ga ik die ook maar even bestellen. Red Dead Redemption komt er sowieso![]()
Gigiquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
De poorten van Wytske mogen wmb ook wel open
[ afbeelding ]
en als we dan toch bezig zijn:
[ afbeelding ]
Wat waren TV-belspellen toch tof vroeger
Fight Night 4 is wel gaaf , maar daar gaat ook aardig wat tijd inzitten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:41 schreef Cheiron het volgende:
Al mijn PS3 tijd zit nu in Bad Company 2 en PES2010...
Overigens nog steeds geen platinum trophy gehaald terwijl ik met BC2 ZO dicht bij ben..
Op zich fijn dat je zo veel tijd kan steken in 1 game, maar dat betekent wel dat er nu pareltjes als Heavy Rain en GoW3 blijven liggen. Laat staan dat ik games koop die wel leuk lijken (als Fight Night Round 4 voor 18 pond bij Zavvi)..
quote:PlayStation 3 has cleared five million sales in Japan.
Total system sales reached 5,001,598 units as of April 11, the last day of Enterbrain's most recent weekly tracking period, according to Famitsu (via Andriassang).
PS3 launched in Japan almost three and a half years ago, on November 11, 2006.
The three bestselling PS3 games in Japan to date are Final Fantasy XIII, with 1,883,828 units sold since its December 2009 launch, 2008’s Metal Gear Solid 4 with 706,461 units, and March 2010 release Yakuza 4 with 526,093 units.
As of February 28, lifetime Japanese Wii sales stood at 10,009,736 units, compared to 1,235,049 Xbox 360 sales, Enterbrain said last month.
Damn, wat een verschil in verkopen tussen de nummer 1 en 2.. Niet normaal..quote:
Maandag was ie wel voor 29 te krijgen en op andere sites staat ie nog wel voor die prijs.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:27 schreef Cyberia18 het volgende:
De PS3 versie van AC II kost 43 euro bij Zavvi, de 360 versie daarentegen 29 euro.
http://www.zavvi.com/game(...)reed-2/10042544.html
Weird.
Nee, leg uit.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:55 schreef SuperFruitig het volgende:
KUTTOPIC
SNAPJE HEM BWHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEhe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ps. Wytske is freakin' hot
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
FFquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat gaan de PS3 gamers gamen de komende tijd? FFXIII en GoW3 zijn bij de meeste wel klaar of naderen het einde. Wordt het Red Dead Redemption?
quote:While both levels lacked the polish of a finished game, the action was running at an eye-popping 60fps on an advanced iteration of GRAW's YETI engine.
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=242423quote:"Eight versus eight at 60fps guarantees exciting, fast-paced matches," promises Lacey.
Bullshots. Maar mooie tekeningenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=242423
Pijltjestoets?quote:Op woensdag 14 april 2010 09:39 schreef Oulibouli het volgende:
ik heb jullie hulp nodig.
Ik heb zojuist mijn ps3 geupdate, of althans geprobeerd dat te doen.
Nu zit ik in het 'bevestigen' scherm. Maar dat lukt me maar niet. Ik kan niet op bevestigen drukken. Ik kan wel via 0 op annuleren drukken. Maar ook in dat scherm kan ik niet met het pookje naar bevestigen. Iemand ideeen?:(
quote:
Dat is idd erg zonde. Moet ook maar weer eens verder gaan met de GOW: Collectie. Heb GOW1 bijna uit en dan kan ik doorstomen naar deel 2.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:09 schreef seventhseagulll het volgende:
Ben nu bezig met GoW: Collection voordat ik later aan GoW 3 begin. Bevalt allemaal best goed, hoewel het me wel tegenvalt dat ze niet even de filmpjes opnieuw hebben gemaakt.
Heavy Rainquote:Op woensdag 14 april 2010 14:39 schreef NutKees het volgende:
Snel advies nodig: FF13 of Heavy Rain?
(Ik wip dalijk even bij de MM binnen omdat ik nog een tegoed-kaart heb en ziek begin te worden.)
FFXIIIquote:Op woensdag 14 april 2010 14:39 schreef NutKees het volgende:
(Ik wip dalijk even bij de MM binnen omdat ik nog een tegoed-kaart heb en ziek begin te worden.)
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:08 schreef Beach het volgende:
BlazBlue Calamity Trigger of Super StreetFighter IV?
quote:
Het is FFXIII geworden, Heavy Rain was te duur (60). Dan zou ik mijn cadeau-kaart weggooien aangezien hij voor 40 wel ergens via internet is te bestellen.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:39 schreef NutKees het volgende:
Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje kansloosquote:Op woensdag 14 april 2010 16:13 schreef SocialDisorder het volgende:
Toch maar eens een telefoontje richting Sony gepleegd over die 3.21-downgrade. Lijkt erop dat Sony een standaardplan klaar heeft liggen voor dit soort telefonische klachten, want er kwam een standaard monotoon zinnetje uit die me vertelde dat ik daarvoor bij de klachtenservice moest zijn. Ik heb het adres genoteerd en ik ga een nette brief erheen sturen.
Ik stel voor dat iedereen die een Fat PS3 heeft hetzelfde te doen:
SCE Benelux
T.a.v. Customer Service afdeling
Antwoordnummer 1780
1200 VB HILVERSUM
Gewoon melden dat je een PS3 hebt gekocht, mede vanwege de PSN-functionaliteit en de mogelijkheid om Linux te installeren en dat je nu gedwongen wordt om te kiezen tussen deze twee functies. Laat ook nog even vallen dat deze klacht onder de Europese richtlijn 1999/44/EC valt en dan met name het stukje "The goods must be fit for the purpose which the consumer requires them and which was made known to the seller at the time of purchase." ( volledige stuk hier).
Ik heb betaald voor de beide functies, ik heb het recht om ze te houden. Of je het gebruikt is niet eens een issue.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje kansloosAls je het nou echt gebruikte, okay, maar nu is het gewoon geld aftroggelen van het bedrijf dat je hier op FOK! altijd zo hartstochtelijk verdedigt
Je hebt die PS3 echt niet gekocht voor haar Linux mogelijkhedenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik heb betaald voor de beide functies, ik heb het recht om ze te houden. Of je het gebruikt is niet eens een issue.
Als je een auto met airco koopt, heb je betaald voor die airco. Je gaat naar de garage voor een tune-up en de monteur komt terug en zegt "uw auto was in orde, we hebben alleen wel de airco verwijderd.", dan eis je toch ook een vergoeding voor de airco-unit?
Het is helemaal niet kansloos, functies eruit slopen voor een gekocht product is not-done en riekt naar oplichting.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje kansloosAls je het nou echt gebruikte, okay, maar nu is het gewoon geld aftroggelen van het bedrijf dat je hier op FOK! altijd zo hartstochtelijk verdedigt
Natuurlijk niet. De airco is een extra waarvoor je ook betaald hebt. Of je die nou gebruikt of niet. Het eruit slopen is gewoon not done.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt die PS3 echt niet gekocht voor haar Linux mogelijkhedenJe kunt het ook niet vergelijken met een airco, want dat is iets wat je regelmatig gebruikt in de zomer. Als je een auto vergelijking wil is het spiegeltje in de zonneklep voor de bijrijder een betere vergelijking. Die gebruik je ook niet en levert een potentieel gevaar waardoor de monteurs het noodzakelijk vonden deze te verwijderen.
Dus een reservewiel mag wel zomaar weg gehaald worden?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar airco is een optionele extra. Je kunt ook een auto zonder airco kiezen. Linux was een standaard extraatje dat er nu uitgehaald wordt vanwege mogelijke beveiliginsproblemen.
Sony denkt gewoon: Oh, je gaat het misbruiken? Dan halen wij het weg. Pech voor degene die het toevallig wel gebruikte. Het gaat om the greater good.
Niet meer dan terecht in mijn ogen.
Gelukkig denkt de EU-wetgeving anders dan jouw ogenquote:Op woensdag 14 april 2010 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar airco is een optionele extra. Je kunt ook een auto zonder airco kiezen. Linux was een standaard extraatje dat er nu uitgehaald wordt vanwege mogelijke beveiliginsproblemen.
Sony denkt gewoon: Oh, je gaat het misbruiken? Dan halen wij het weg. Pech voor degene die het toevallig wel gebruikte. Het gaat om the greater good.
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:08 schreef Beach het volgende:
BlazBlue Calamity Trigger of Super StreetFighter IV?
Het is goed te begrijpen waarom ze het weg hebben gehaald. Alleen helaas voor Sony mag dat dus nietquote:Op woensdag 14 april 2010 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het maakt niet uit of de "extra" optioneel is of niet. Je hebt ervoor betaald, dus je hebt er recht op.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan Sony het niet gooien op een defect in de beveiliging?quote:Exceptions will only be allowed if it can be shown that the seller could not reasonably have known about any defect (or “lack of conformity”) beforehand
Als je het zo bekijkt was m'n ps3 ook de helft van mn motorquote:Op woensdag 14 april 2010 22:31 schreef Poit het volgende:
Ik denk het nog niet omdat de ps3 niet in z'n volledigheid gehacked is. er zijn nog steeds resources waar de 'scene' niet bij kan.
Mocht er een cashback actie komen denk ik niet dat ik daaraan mee zou doen, al is een gratis game best welkom.. heb toch 600 euro voor dat apparaat neergelegd, da's meer dan voor m'n auto (met reservewiel)
quote:Exclusive New Red Dead Redemption Screens: Multiplayer
Posted 2 hours, 32 minutes ago | Author: R* Q | Filed Under: Games
With a range of new, innovative forms of classic team-based and free-for-all games, and a revolutionary new Free Roam mode that’s unlike anything ever seen before, Red Dead Redemption raises the bar for open-world multiplayer gaming.
Here's a few brand new and exclusive multiplayer screens on the heels of last week's first unveiling via the Free Roam video and previews, and look out for the launch of the Red Dead Redemption official website's Exclusive Features: Mutliplayer page later today.
Each 16-player session can hold multiple posses with up to 8 players per posse.
Level up to unlock new titles, characters, weapons and more.
Hunting challenges are scattered throughout the world for you to discover.
Abandoned towns are perfect for epic multiplayer shootouts.
Als ze het spiegeltje als gevaar zien,ligt dat meer aan de vriendin die erin kijkt, dan aan de autoquote:Op woensdag 14 april 2010 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je een auto vergelijking wil is het spiegeltje in de zonneklep voor de bijrijder een betere vergelijking. Die gebruik je ook niet en levert een potentieel gevaar waardoor de monteurs het noodzakelijk vonden deze te verwijderen.
Zit weer even te genieten (je mag manly tears latenquote:Op donderdag 15 april 2010 00:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Deal. En een flinke laag...
[ afbeelding ]
Heb laatste één gescoord bij cdwow voor 35 euroquote:Op woensdag 14 april 2010 23:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dacht overigens een goede deal gescoord te hebben op Ebay
Gloedje nieuwe witte Dualshock voor 28
Ding kwam in originele Sony Blister verpakking, maar is zo nep als het maar zijn kan
Hij doet het wel ok hoor, maar toch,,,, mja .
Nou speel ik nog steeds liever met mijn zwarte
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Ramses.![]()
![]()
Nog één fucking puntje. Feyenoord heeft Europees voetbal veilig gesteld, richt zich nu op de finale en zal zich zondag niet meer inspannen.
Ik zie het nog steeds somber in...
Zeg, nu je hierover begint keurslager. Heb je van zijn been nog overheerlijke stukken beenham kunnen snijden of wat?quote:
Alles uit die stad is verrot.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeg, nu je hierover begint keurslager. Heb je van zijn been nog overheerlijke stukken beenham kunnen snijden of wat?
Weet je wat geinig is. Een herhaling van 2007 kan nog steeds. Op zich. Theoretisch gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam id : Kim the boss.
Feyenoord wil de 4e plek nog hebben, das de plek voor het meest gunstige ticket Europees voetbal (geen voorrondes Europa League enzo). Die gaan zondag er best wel vol in.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Ramses.![]()
![]()
Nog één fucking puntje. Feyenoord heeft Europees voetbal veilig gesteld, richt zich nu op de finale en zal zich zondag niet meer inspannen.
Ik zie het nog steeds somber in...
quote:Op donderdag 15 april 2010 02:26 schreef Karasta het volgende:
Elke keer voetbal gezeik hier -_-de wk wolla.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:
Bron: CVGquote:Namco Bandai has told CVG that it will reveal details of Demon's Souls European release tomorrow.
As reported earlier today, German ratings board the USK has outed Namco Bandai as the European publisher of the From Software-developed title.
"We'll be making a full announcement tomorrow," a Namco Bandai spokesperson told CVG. You read that? Full.
We're expecting a release date - and info on what's bundled in the version.
Als er maar niet weer een special edition komt, dan moet ik die ook weer kopen namelijkquote:Op donderdag 15 april 2010 12:37 schreef FinalD87 het volgende:
En dan lees ik één minuut later dat ie gewoon naar Europa komt![]()
[..]
Bron: CVG
http://www.edge-online.com/news/free-ps3-games-with-sony-3d-tvsquote:WipeOut HD (full game), MotorStorm: Pacific Rift (demo), Super Stardust HD (full game) and Pain (3 episodes) will be available as a free collection to purchasers of Bravia 3D TVs.
Geen idee hoe dat gaat, denk een coupon voor mensen die deze TV's kopen en dan via de PS3 van PSN kunnen halen.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:58 schreef Beach het volgende:
En hoe moet ik dat zien? Kan je spelen op je 3Dtv zonder PS3?
Zelfde verhaal als Prince of Persia: Forgotten Sands. Prima game voor 20-25 euro.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:36 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Als je niet meteen de goede route loopt bij Mirror's Edge komen meteen al die guards je afknallen. Waar is dat voor nodig? Het is een puzzelgame, soms heb ik even de tijd nodig om te vinden waar ik heen moet in plaats van meteen afgeragd te worden.
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:59 schreef SuperFruitig het volgende:
ik vind ME nou niet echt een puzzlegame
Ik ook niet Roy.. Heb nog geen filmpje bekeken maar de screens maken me nog niet echt jippig. Wat die eerdere wel een beetje deden..quote:
Ik bedoel meer dat je soms even moet uitzoeken waar je verder moet gaan, maar dat je daar de kans amper voor krijgt.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:59 schreef SuperFruitig het volgende:
ik vind ME nou niet echt een puzzlegame
think faster ^_^quote:Op donderdag 15 april 2010 17:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je soms even moet uitzoeken waar je verder moet gaan, maar dat je daar de kans amper voor krijgt.
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:37 schreef FinalD87 het volgende:
En dan lees ik één minuut later dat ie gewoon naar Europa komt![]()
[..]
Bron: CVG
Tis nou niet echt diepe gameplay zeg maarquote:Op donderdag 15 april 2010 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat gaat, denk een coupon voor mensen die deze TV's kopen en dan via de PS3 van PSN kunnen halen.
In other news:
IGN heeft ook een preview:
http://uk.xbox360.ign.com/articles/108/1083760p1.html
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Je kan toch die optie aanzetten dat de goede route rood is?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je soms even moet uitzoeken waar je verder moet gaan, maar dat je daar de kans amper voor krijgt.
Ja, maar pas als je heel dichtbij bent wordt het rood.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Je kan toch die optie aanzetten dat de goede route rood is?
Ja, dat kan. Dan moet je de update patch file op USB-stick zetten en daarmee updaten.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb gisteren een PS3 80GB gekocht, ik wil Killzone 2 spelen maar voordat ik kan spelen, geeft het een bericht dat ik eerst mijn firmware moet updaten naar v3.2.1.
Alleen wil ik niet updaten naar v.3.2.1 ivm het hele OtherOS gebeuren (consumenten-oplichterij), is het mogelijk om van 2.4 naar 3.1.5 te updaten?
quote:FINAL FANTASY XIII PS3 SQUARE ENIX Mar-10 828.2K
quote:FINAL FANTASY XIII 360 SQUARE ENIX Mar-10 493.9K
Toch een gemiste kans dat de PS3 uitgerekend in deze maand met tekorten kampt.quote:PlayStation 3 313.9K
De vraag is WAAROM? Het is niet alsof die games een week voor de release aangekondigd zijnquote:Op vrijdag 16 april 2010 01:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Toch een gemiste kans dat de PS3 uitgerekend in deze maand met tekorten kampt.
Ik kocht m'n PS3 bij launch omdat FF XIII PS3-exclusive zou zijnquote:Op vrijdag 16 april 2010 01:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De vraag is WAAROM? Het is niet alsof die games een week voor de release aangekondigd zijn
Maar daarmee kun je niet meer onlinequote:Op donderdag 15 april 2010 22:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Lama zitten, ik heb net een link gevonden voor de 3.1.0 patch file.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:35 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Als er maar niet weer een special edition komt, dan moet ik die ook weer kopen namelijk
is de game echt zo moeilijk en frustrerend en zonder checkpoints?quote:
Asia versie uitgespeeld, US limited edition besteld maar eigenlijk nooit meer aangeraakt en dus verkocht.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:12 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ga Demon's Souls waarschijnlijk wel halen. Heb wel weer eens zin in een enorm frustrerende game (beloning is daardoor hoger naderhand).
Ja en jaquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
is de game echt zo moeilijk en frustrerend en zonder checkpoints?
een game waar ik me mateloos heb geërgerd aan de moeilijkheidsgraad en de weinige checkpoints was ninja gaiden (xbox) waar je wel checkoints had maar vrij weinig, heb em uiteindelijk uitgespeeld na veel pijn en moeite maar de frustratie was wel enorm
Oh dit was zo goed. Heb zelf de US versie,... vreselijke goede game. Wel erg moeilijk, maar de verslaving is echt verslavendquote:
nogal duh choco, nogal duh.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
maar de verslaving is echt verslavend
Wat een respect! Foto's dan binnenkort. Over Final gesproken,... ben net klaar met XIII. Goddelijk,... 85 uur gespeeld met chronisch voorvocht,... ben zo moe!quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
nogal duh choco, nogal duh.
ik ga binnenkort een vogel kaufen trouwens, dan vernoem ik m naar jou en ga ik hem allemaal FF liedjes leren
Die extras heb ik allemaal al! Al is die rode gloed wel erg fancy!quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh dit was zo goed. Heb zelf de US versie,... vreselijke goede game. Wel erg moeilijk, maar de verslaving is echt verslavend
Oh noes iemand speelt een spel niet op de releasedate. Pek en veren zeg ik je.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Gelukkig ben je met die opmerking slechts vier weken te laat..
Ik doelde natuurlijk op de predikaat ''OMGOW'', barbaar.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oh noes iemand speelt een spel niet op de releasedate. Pek en veren zeg ik je.
Het zal best een koddig spel zijn, maar als ik de plaatjes zie heb ik het idee dat ze iets te graag Team Ico na willen doen.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
In other news:
[..]
IGN heeft ook een preview:
http://uk.xbox360.ign.com/articles/108/1083760p1.html
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Same.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef Beach het volgende:
Ik haal gow3 ook pas nadat ik 1 en 2 uit heb, en dat gaat nog maanden duren.
Fucking kuthaat vieze ajaxciedquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Gelukkig ben je met die opmerking slechts vier weken te laat..
quote:In the Official PlayStation Magazine podcast, Editor-In-Chief Ben Wilson has let slip a new game is on the way.
All he said was that the game was an open world, online title that allows players to create their own missions. Obviously, the game is on PS3 - but there was no mention of multiplatform or exclusivity - and will ship 'later this year'. The cat fell out the bag while discussing GTA, so maybe the title is a more mature one than Little Big Planet.
LOL alweer LittleBigPlanet 2. Het is wel duidelijk dat sinds Sony daar aan het roer is zij LBP2 moeten gaan maken.quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Nee sorry Cyb, dat was niet aardig van me
Een liedje om het goed te maken:
quote:Both the American and European PlayStation Store updates are moving to new days, starting in May.
Tuesdays become the new day for PSN updates in North America, as recently explained by Pulse's Christina Lee (pictured, above).
In Europe, content will be updated on Wednesday, as explained by SCEE's Mike Kebby.
Heb ik ook al.quote:Op zaterdag 17 april 2010 14:59 schreef NutKees het volgende:
Jammer dat ik met een halve longontsteking op de bank lig anders was ik nu buiten aan het spelen.
Maar FF13 - 9 uur op de klok en warempel: het begint leuk te worden (heeft wel even geduurd zeg).
quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Nee sorry Cyb, dat was niet aardig van me
Een liedje om het goed te maken:
SCEE doet alles om ons te naaien.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:48 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Geen, behalve dat nu content op hetzelfde moment op PSN staat als wanneer het op Live word geplaatst. Voor de US althans. Waarom het in de EU nou weer op een andere dag moet gaat me over het hoofd.
wij kunnen scee ook eens lekker naaien!! werken vast mooie vrouwen.quote:Op zondag 18 april 2010 00:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
SCEE doet alles om ons te naaien.
Owjee... nou moet ik hem ook hebbenquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:15 schreef SuperFruitig het volgende:
ze hadden he OMGOW3 moeten noemen btwDE TERING!
Ya, heb em since launch. Vond het ook een beetje raar omdat hij normaal nooit problemen gaf en ik hem weleens meer dan 5 uur aan had staan als ik effe weg ging ofzo. Alleen gisteren na 2 uur te hebben gespeeld plotseling alles gecrasht.quote:Op maandag 19 april 2010 00:01 schreef rakotto het volgende:
Ok ok, het duurt dus 3 jaar totdat een ps3 een YLOD krijgt?
Ik game nog steeds op m'n heatgunned PS3quote:Op maandag 19 april 2010 00:14 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Ya, heb em since launch. Vond het ook een beetje raar omdat hij normaal nooit problemen gaf en ik hem weleens meer dan 5 uur aan had staan als ik effe weg ging ofzo. Alleen gisteren na 2 uur te hebben gespeeld plotseling alles gecrasht.
Morgen Sony bellen kijken of ze het misschien toch gratis willen fixen, anderts proberen met de heatgun te fixen en dan al me saves overbrengen op een nieuwe PS3
Toch jammer van de BC
quote:3D Dot Game Heroes does have its moments and fun features, like a cute little avatar editor (guess what I made), and the ability to take screenshots and save them to your PS3's photo gallery. But every one of the problems it suffers from elsewhere is something that Legend of Zelda, through its longevity and the massive expertise of its designers, has either long since overcome or never had to worry about anyway. More or less everything 3D Dot Game Heroes does well, meanwhile, is something Zelda has already done better.
6/10
Naughty Bear lijkt me veel toffer.quote:Op maandag 19 april 2010 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, 3D Dot Heroes hoeven we ook niet meer te spelen:
[..]
Enkel met een heatgun gedaan? Of ook dat vloeistof gebeuren onder de processor gegooid?quote:Op maandag 19 april 2010 02:05 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik game nog steeds op m'n heatgunned PS3Hij doet het weer als een zonnetje. Vraag me af hoelang...
Kijk ik ook naar uit.quote:
Geen idee, ik kan die TV van je huisgenootje niet op internet vinden...quote:Op maandag 19 april 2010 13:40 schreef Han-Pekel het volgende:
Mijn huisgenootje heeft een Philips pfl 763 3d/12 televisie. Nu ben ik gewend aan mijn Sony Bravia 42 inch nog wat, maar wat mij opvalt is dat het tijdens het spelen lijkt alsof de tv langzaam reageert op de ps3..dus als ik scroll door het ps3 menu bijvoorbeeld reageert het allemaal wat lanzamer..(en niet zo'n beetje)
komt denk ik door bepaalde instellingen op de philips, heeft iemand de ideale instellingen?
De enige manier om dit te verhelpen is op zoek te gaan naar een game mode (geen id of die op dit model zit).quote:Op maandag 19 april 2010 13:40 schreef Han-Pekel het volgende:
Mijn huisgenootje heeft een Philips pfl 763 3d/12 televisie. Nu ben ik gewend aan mijn Sony Bravia 42 inch nog wat, maar wat mij opvalt is dat het tijdens het spelen lijkt alsof de tv langzaam reageert op de ps3..dus als ik scroll door het ps3 menu bijvoorbeeld reageert het allemaal wat lanzamer..(en niet zo'n beetje)
komt denk ik door bepaalde instellingen op de philips, heeft iemand de ideale instellingen?
heb al iets gelezen over pc mode ofzo en nog iets dus ga het proberen..zal wel lukkenquote:Op maandag 19 april 2010 13:57 schreef Griebus het volgende:
[..]
De enige manier om dit te verhelpen is op zoek te gaan naar een game mode (geen id of die op dit model zit).
Dat zorgt er namelijk voor dat de tv geen beeldverbeterdingen toepast op de PS3 en zul je die lag niet of nauwelijks meer hebben.
Ik weet het niet precies, heb het bij iemand van Marktplaats laten doen ^^ Maar ik denk het wel ja.quote:Op maandag 19 april 2010 13:08 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Enkel met een heatgun gedaan? Of ook dat vloeistof gebeuren onder de processor gegooid?
Hoop iig dat ie het nog to het eind van het jaar kan volhoudenVoor Last Guardian koop ik wel een slim =)
Ze hebben het gewoon een 6 gegeven omdat het een Zelda-kloon is... Terwijl het eigenlijk een Zeld-tribute is.quote:Op maandag 19 april 2010 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, 3D Dot Heroes hoeven we ook niet meer te spelen:
[..]
Het lijkt op Zelda => Roy no likey. Darksiders vond ik ook maar niets.quote:Op maandag 19 april 2010 17:14 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ze hebben het gewoon een 6 gegeven omdat het een Zelda-kloon is... Terwijl het eigenlijk een Zeld-tribute is.
Lol? Dit lijkt echt niet op DarkSidersquote:Op maandag 19 april 2010 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het lijkt op Zelda => Roy no likey. Darksiders vond ik ook maar niets.
Maar DS wel op Zelda.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Lol? Dit lijkt echt niet op DarkSiders
Ik werd ff onpasselijk toen ie met zijn 'mantitties' ging spelenquote:
Een tribute is een tribute zou ik zeggen, maar ieder z'n smaak.quote:Op maandag 19 april 2010 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach, ik zie ook wat hogere cijfers, 7.5 e.d. Het lijkt me een leuk spel, misschien oppikken als het weer eens ergens in de aanbieding isquote:Op maandag 19 april 2010 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het speelt neit revolutionair, maar het is wel leuk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:33 schreef satecl het volgende:
Zijn hier mensen die toevallig Batman in 3d hebben gespeeld. Ben namelijk wel benieuwd hoe dat is?
M'n broertje heeft hem in z'n GameMania in 3D gespeeld en vond het wel vet. Niet waard om hem nog een keer te kopen, maar wel de moeite waard als je Batman nog niet hebt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:33 schreef satecl het volgende:
Zijn hier mensen die toevallig Batman in 3d hebben gespeeld. Ben namelijk wel benieuwd hoe dat is?
Ik heb hem er nog een keer voor gekochtquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
M'n broertje heeft hem in z'n GameMania in 3D gespeeld en vond het wel vet. Niet waard om hem nog een keer te kopen, maar wel de moeite waard als je Batman nog niet hebt.
Wat vragen ze zoal voor de 3d editie?quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb hem er nog een keer voor gekocht
Nee, voor het 3D dat uit is en deze zomer gaat komen heb je de volgende shizzle nodig:quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:50 schreef satecl het volgende:
Haha zo dan heb je er erg veel voor over.
Hoe zit dat eigenlijk met dat 3D wat deze zomer komt, kan je dat met een 200Hz TV(met bril) instellen? De ene site zegt weer van wel, de ander niet..
Qua Move is dat gladiatording echt fuckawesome en Tiger Woods (ja ik hou van golfgames, ja ik begin bejaard te raken) is ook serieus tof. Verder moet ik nog maar zien of Move geen HD-shovelware gebeuren gaat worden. Misschien dat SEGA wel een remake van Madworld uit gaat brengenquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:54 schreef satecl het volgende:
Oke dat is mooi. Ik heb namelijk een LG 42LH5000 en wil wel graag 3D gamen, en geen zin om in korte tijd 2 TV's te kopen, da's logisch
Ben echt benieuwd hoe het gaat uitpakken dat 3D, vooral in combinatie met de Move kan je echt erg dichtbij de realiteit komen.. Maar dat duurt nog wel even voordat ze er echt vette games voor gaan uitbrengen lijkt mij.
Dat klinkt echt als een top-technologie heurquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, voor het 3D dat uit is en deze zomer gaat komen heb je de volgende shizzle nodig:
- TV met minimaal 120Hz (60Hz per oog, deze 3DTVs werken met shutterglass-technologie) en HDMI 1.4
- Shutterglass-signal zender om je bril aan te sturen (glazen gaan om en om open en dicht, je linkeroog ziet iets anders dan je rechteroog, de zender is nodig om je bril synchroon met de beelden te laten lopen)
- Shutterglass-bril(len)
- eventueel HDMI receiver met HDMI 1.4 als je je PS3/BluRayspeler via een receiver op je TV aansluit
Overigens werkt Batman met "klassieke" gekleurde glaasjes, dus je hebt geen 3DTV nodig om hem te spelen.
Madworldquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Qua Move is dat gladiatording echt fuckawesome en Tiger Woods (ja ik hou van golfgames, ja ik begin bejaard te raken) is ook serieus tof. Verder moet ik nog maar zien of Move geen HD-shovelware gebeuren gaat worden. Misschien dat SEGA wel een remake van Madworld uit gaat brengen
Tiger Woods + Move + 3D =quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Qua Move is dat gladiatording echt fuckawesome en Tiger Woods (ja ik hou van golfgames, ja ik begin bejaard te raken) is ook serieus tof. Verder moet ik nog maar zien of Move geen HD-shovelware gebeuren gaat worden. Misschien dat SEGA wel een remake van Madworld uit gaat brengen
Maar zo oogstrelend. Komt echt in de buurt van de schoonheid van Sin City (enquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MadworldNa 30 minuten al saai. Die mag SEGA lekker laten liggen.
Sowieso. SEGA
Nee, ook dat niet eigenlijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:15 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar zo oogstrelend. Komt echt in de buurt van de schoonheid van Sin City (enThe Spirit
).
The Spirit... eigenlijk vond ik die best nog wel tof.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:15 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar zo oogstrelend. Komt echt in de buurt van de schoonheid van Sin City (enThe Spirit
).
In HD, op de PS3/360... Nog mooierquote:
Eens, MadWorld is echt een grote tegenvaller, rete-eentonig.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sowieso. SEGA
For die anderhalve fan die hier rondlooptquote:Yakuza 4 is made from the exact same parts as Yakuza 3.Tthere are no significant changes to the core combat or the setting, and it looks unerringly similar. But that same mixture of brutal fighting, storytelling, exploration and random nonsense is framed much better this time around. Adding three new characters has changed the pacing completely and given the game structural discipline and variety that makes it a lot more palatable.
Besides that, beneath its melodrama and street-fights,Yakuza 4 is genuinely a fascinating cultural artefact. There's no other game that roots itself so firmly in the reality of its setting - its ubiquitous restaurant brands, convenience stores, vapid magazines, cacophonous pachinko parlours and arcades, underground shopping centres, seedy hostess bars and invisible but omnipresent criminal organisations. Yakuza 3's eventual release gives hope that this series may yet enjoy a bright future on these shores, too.
8/10
Wat een tegenvaller was dat inderdaad. De grafische stijl sprak me wel aan, maar daaronder was het niets meer dan een dertien-in-een-dozijn hack 'n slash game.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
*halve fan meldquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yakuza 4
[..]
For die anderhalve fan die hier rondloopt
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een Zavvi promo code liggen![]()
Geldig t/m 30 april.quote:£2 korting als je £20 uitgeeft – code: april2
£3 korting als je £30 uitgeeft – code: MVC3
£4 korting als je £40 uitgeeft – code: april4
15% plus nog 10% klantenkaart korting.quote:Morgenavond 21 april heeft Dynabyte van 18:00 tot 19:30 een speciale klantenkaartavond in alle vestigingen en van 18.00 tot 24.00 online op de website. Je krijgt tot 15% korting op het gehele assortiment (excl. BOSE)! Dus ook op gameconsoles, pc's, laptops, ipods en noem maar op. Je hoeft alleen maar morgenavond in te loggen met je klantenkaart. Ik weet niet of je vandaag nog naar de winkel kan rennen voor deze klantenkaart en hem gelijk meekrijgt om morgenavond te gebruiken.
Thnks Cybquote:
Je krijgt TOT 15% korting en als ik dat zo lees is dat al incl klantenkaartkorting, want er wordt niet over EXTRA korting gesproken...quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
15% plus nog 10% klantenkaart korting.
Eens maar even rondsnuffelen dan.
Volgende maand ga ik hem halen in Japan. Als ik er dan toch benquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yakuza 4
[..]
For die anderhalve fan die hier rondloopt
Ik lees het nu pas ja. My bad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je krijgt TOT 15% korting en als ik dat zo lees is dat al incl klantenkaartkorting, want er wordt niet over EXTRA korting gesproken...
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Test Drive Unlimited 2 shots:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=243603
Ik ben gewoon stiekem een beetje jaloers!quote:Op woensdag 21 april 2010 16:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dear Tec-Deacon,
Welcome to the SingStar® Closed Public Beta!![]()
ha-HAAA beat that![]()
ik weet alleen niet of ik nu blij moet zijn, of moet huilen![]()
Nee hoor ,...dat word de buren weer verblijden met mijn zangkunsten
In de kut??quote:Op woensdag 21 april 2010 16:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Bwehehe Tain als ik je UI zie moet ik altijd denken;
in de kut, HARD
Beetje kracht zetten en je komt wel door die broek heen.quote:
Cock push-up?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beetje kracht zetten en je komt wel door die broek heen.
You never know when you have to fuck yourself out of a tight situation!quote:
quote:
bedankt cyb, volgend jaar gewoon europees!quote:
*meld!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:17 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
bedankt cyb, volgend jaar gewoon europees!
ben nu met HR bezig...gaat die Jason op een gegeven moment dood terwijl mijn char voor de auto springt...kwam een btje ongeloofwaardig over, iemand anders ook dat gevoel gehaad?
quote:Op woensdag 21 april 2010 17:17 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
bedankt cyb, volgend jaar gewoon europees!
ben nu met HR bezig...gaat die Jason op een gegeven moment dood terwijl mijn char voor de auto springt...kwam een btje ongeloofwaardig over, iemand anders ook dat gevoel gehaad?
np, reageer vanaf mn mob en weet niet de spoilertag uit mijn hoofd. daarnaast is het uit de prologue, niet echt bijzonder dusquote:
Spoiler van de eerste 5 minuten jaquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:03 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
np, reageer vanaf mn mob en weet niet de spoilertag uit mijn hoofd. daarnaast is het uit de prologue, niet echt bijzonder dus
1 |
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:50 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
is dat te moeilijk om te onthouden?![]()
quote:Exclusive New Red Dead Redemption Screens: Nuevo Paraiso (Northern Mexico)
Posted 53 minutes ago | Author: R* Q | Filed Under: Games
In the world of Red Dead Redemption, south of the border across the San Luis River from New Austin, lies the Mexican province of Nuevo Paraiso.
Check out some brand new screens from this area and be sure to check back later today for an update to the Features section of the Red Dead Redemption official site that showcases the territory of Nuevo Paraiso, along with a map of the region and a bunch more exclusive screens including HD versions of these.
An assault on the rebel base at Torquemada.
The bells of Las Hermanas ring out in times of danger.
The stunning, yet deadly gulches of Sidewinder Creek.
Wagons ferry people and supplies from Casa Madruga to nearby towns.
Die 3d update heb je vooralsnog dus niks aan. De trophy patch is dan wel weer een hele verbeteringquote:* Trophy enhancements –- Now you can more easily sort trophies in the [Trophy Collection] and [Comparing Trophy] sections. Sorting can be done with [Trophy Collection] in the [Game Category] and also when comparing trophies with your friends in the [Friend Category]
o Trophy Folder (Title List) can be sorted by game name/ by title according to the date in which you earned your last trophy (ascending/descending)
o Add-on list (Group list) can be sorted by original/the date in which you earned your last trophy (ascending/descending)
o Trophy list can be sorted by original/trophy name/grade/date of obtaining the trophy (ascending/descending)
In addition, this update preps the PS3 system for some upcoming new features, including 3D stereoscopic gaming, which is coming soon to PS3, in time for the launch of Sony’s 3D BRAVIA TVs.
Ach, valt mee. Is even wennen maar daarna gaat het net zo makkelijk als elke andere shooter.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:36 schreef the_legend_killer het volgende:
MAG lijkt me van 1 kant ook wel leuk alleen ik denk dat het te druk is
Dat valt best mee hoor. uiteindelijk moet je toch 2 of 4 punten aanvallen en verdedigen. En met Rush is de map ook in gedeeltes opgedeelt net zoals in deel 1. Zijn de 2 punten vernietigd ga je verder naar het volgende. Ik heb nog niet mee gemaakt dat ik moest zoeken naar tegenstandersquote:Op donderdag 22 april 2010 16:52 schreef the_legend_killer het volgende:
MAG of bad company...
Multi player bij BC lijkt me zo actieloos ivm het grote landschap of valt dit mee ?
Lijkt me stug dat hij voortaan zelf update,, , je zal altijd nog moeten bevestigen lijkt mequote:Op donderdag 22 april 2010 18:24 schreef delano.888 het volgende:
PS3 wil updaten naar 3:30, wut? dacht dat we ergens bij 2.20 zaten?
Schijnt dat als je dit installeert, dat de ps3 dan voortaan zichzelf automatisch update.
Conclusie: over een maand slopen ze de BC uit mijn launch ps3, en kan ik ze niet kwalijk nemen?
Nou nee dus, PS3 gaat voortaan uit zichzelf updaten, ik ga dus niet akkoord met 3.30, straks gooien ze echt mijn BC er uit.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat hij voortaan zelf update,, , je zal altijd nog moeten bevestigen lijkt me
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou nee dus, PS3 gaat voortaan uit zichzelf updaten, ik ga dus niet akkoord met 3.30, straks gooien ze echt mijn BC er uit.
Overigens, 2.00 was een hele grote update, wanneer is 3.00 geweest dan? Niks van mee gekregen, niks bijzonders veranderd dus toen?
Kan nergens online iets vinden over automatische updates trouwens.quote:3.00
September 1, 2009
System changes
* [Information Board] replaced by a [What's New] feature.
* When the system is started it will display the [What's New] screen by default instead of the [Games] menu.
* A [Status Indicator] added to the top of the screen showing the user's online status, the number of friends online and an icon indicating if there are unread PSN messages.
* The swirling activity indicator has been replaced with an analog clock (hands rotate quickly to show activity).
* The [Friends] list has been redesigned.
* Messages from specific friends can be accessed from the sender's profile screen.
* Increased font and icon size.
* The default theme has been changed to an updated version of the 'Original' waves theme (the original theme has been renamed 'Classic').
* The ability to take screenshots has been added to the [Internet Browser].
* Support for new avatars to be downloaded.
* [Remote Play] now supports mobile phones such as the Sony Ericsson Aino.
* The controller battery indicator has been moved.
* The copy/paste functionality has been expanded.
* A position indicator appears when scrolling through a large list.
* An issue occurred on some models, preventing the use of some unofficial controllers.
* XMB icons now change color along with the theme depending on the time of day.
Game changes
* A new feature added allowing game developers to display Trophies in different ways, such as grouping them by add-on pack, etc.
* A [PlayStation Store] icon added under the [Game] category.
* Platinum trophies no longer count towards the total percentage of each game.
Media changes
* Added a BBC iPlayer website shortcut for users in the UK under [TV], which now includes hardware acceleration in full-screen mode.
* A [PlayStation Store] icon added under the [Video] category (where PlayStation Video Store is available).
* Added the ability to upsample audio stored on the internal or USB hard drive to 88.2 kHz or 176.4 kHz.
* Background audio playback is disabled in the [Internet Browser] and [Photo Gallery] when the audio upsampling feature is enabled.
* During Video playback, the right analog stick can be used to play content in slow playback, fast reverse, and fast forward.
Settings changes
* Support for new Dynamic Custom Themes.
* [Display What's New] added to the [Settings] menu to allow the user to change what the system displays by default on startup.
* [Audio Multi-Output] allows audio output through multiple connectors (e.g. HDMI and optical) simultaneously.
* [Audio CD Output Frequency] has been renamed [Output Frequency] and now affects all music content.
* Settings have subtitles for reference.
* Ability to check internet connection upload/download speed in [Network Settings].
* Echo Canceller added to Accessory Settings.
gadverdamme wat is het een ontiegelijke tering zooi geworden zegquote:
Je kan wel gewoon het standaard playstation invoerveld gebruiken tegenwoordig.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:42 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
gadverdamme wat is het een ontiegelijke tering zooi geworden zegVerschrikkelijk omslachtig en als insult to injury begint zomaar Kelly Clarkson te spelen. HEB IK DAAR OM GEVRAAGD? NEE. Ik als een gek de pauze knop zoeken. Die werkte 2 menu's later pas. Lekker geregeld. En de zoek functie is nog steeds kut. Waarom kan dat niet met het systeem dat je ook gebruikt wanneer je een berichtje op PSN aan het typen bent? Gewoon een toetsenbord er bij, gaat een stuk makkelijker.
Edit: WTF? Reclames tussen video's???? Ze zijn niet eens engels-talig. Zit er een gast Spaans tegen me te mekkeren over een telefonie provider oid.
http://www.gamefaqs.com/boards/genmessage.php?board=927750&topic=54472022quote:Op donderdag 22 april 2010 18:38 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
[..]
Kan nergens online iets vinden over automatische updates trouwens.
Oh wacht, ik ben weer wakker, ik had de netwerkkabel niet in de PS3 zittenquote:Op donderdag 22 april 2010 18:19 schreef Pheno het volgende:
Nu nog in NL....
Hoe kun je dat invoerveld krijgen dan? Dat zou het namelijk al een stuk beter makenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Je kan wel gewoon het standaard playstation invoerveld gebruiken tegenwoordig.
En zolang je met je knuistjes van kruisje afblijft begint hij niet zelf te spelen hoor..
Ja, Sony gaat zorgen dat een van de meest gebruikte formaten voor Blu-ray rips op de PS3 gebruikt gaat worden, dat heeft zeker hoogste prioquote:Op donderdag 22 april 2010 21:19 schreef Slayage het volgende:
wanneer komt sony met een update zodat ik matroska files kan afspelen, nu zit ik lost met in crappy xvid formaat te kijken
Ik heb al geupdate. Maar inderdaad, ik mag hopen dat ze van m'n BC afblijven zegquote:Op donderdag 22 april 2010 20:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
http://www.gamefaqs.com/boards/genmessage.php?board=927750&topic=54472022
Euh, met een knop.. Voor de update stond het gewoon vermeld op het scherm. Ben nu aan het updaten.. Kijk zo even.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:04 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hoe kun je dat invoerveld krijgen dan? Dat zou het namelijk al een stuk beter maken
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou nee dus, PS3 gaat voortaan uit zichzelf updaten, ik ga dus niet akkoord met 3.30, straks gooien ze echt mijn BC er uit.
Overigens, 2.00 was een hele grote update, wanneer is 3.00 geweest dan? Niks van mee gekregen, niks bijzonders veranderd dus toen?
Een OS en BC over een kam scherenquote:Op donderdag 22 april 2010 23:09 schreef delano.888 het volgende:
Ennuh, die other os dan (linux) die konden ze er ook zo heel simpel uitgooien, dus waarom BC dan niet?
Waarom wel? Om hackers t moeilijker te maken.
Heb je nou eindelijk BreakQuest gekocht?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand enig idee waarom Vidzone nou weer niet wil updaten? Ik moet naar 1.11 en krijg ook netjes dat scherm. PS3 reboot daarna en meldt me netjes aan bij PSN. Daarna 80710723
Wat een bagger apparaat is het ook om up te daten he
Ik heb gewoon internet, want net uit de PSN Store een Mini gehaald...
Hoe duur kost da?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |