Weet je wat geinig is. Een herhaling van 2007 kan nog steeds. Op zich. Theoretisch gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam id : Kim the boss.
Feyenoord wil de 4e plek nog hebben, das de plek voor het meest gunstige ticket Europees voetbal (geen voorrondes Europa League enzo). Die gaan zondag er best wel vol in.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Ramses.![]()
![]()
Nog één fucking puntje. Feyenoord heeft Europees voetbal veilig gesteld, richt zich nu op de finale en zal zich zondag niet meer inspannen.
Ik zie het nog steeds somber in...
quote:Op donderdag 15 april 2010 02:26 schreef Karasta het volgende:
Elke keer voetbal gezeik hier -_-de wk wolla.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
quote:
Bron: CVGquote:Namco Bandai has told CVG that it will reveal details of Demon's Souls European release tomorrow.
As reported earlier today, German ratings board the USK has outed Namco Bandai as the European publisher of the From Software-developed title.
"We'll be making a full announcement tomorrow," a Namco Bandai spokesperson told CVG. You read that? Full.
We're expecting a release date - and info on what's bundled in the version.
Als er maar niet weer een special edition komt, dan moet ik die ook weer kopen namelijkquote:Op donderdag 15 april 2010 12:37 schreef FinalD87 het volgende:
En dan lees ik één minuut later dat ie gewoon naar Europa komt![]()
[..]
Bron: CVG
http://www.edge-online.com/news/free-ps3-games-with-sony-3d-tvsquote:WipeOut HD (full game), MotorStorm: Pacific Rift (demo), Super Stardust HD (full game) and Pain (3 episodes) will be available as a free collection to purchasers of Bravia 3D TVs.
Geen idee hoe dat gaat, denk een coupon voor mensen die deze TV's kopen en dan via de PS3 van PSN kunnen halen.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:58 schreef Beach het volgende:
En hoe moet ik dat zien? Kan je spelen op je 3Dtv zonder PS3?
Zelfde verhaal als Prince of Persia: Forgotten Sands. Prima game voor 20-25 euro.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:36 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Als je niet meteen de goede route loopt bij Mirror's Edge komen meteen al die guards je afknallen. Waar is dat voor nodig? Het is een puzzelgame, soms heb ik even de tijd nodig om te vinden waar ik heen moet in plaats van meteen afgeragd te worden.
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:59 schreef SuperFruitig het volgende:
ik vind ME nou niet echt een puzzlegame
Ik ook niet Roy.. Heb nog geen filmpje bekeken maar de screens maken me nog niet echt jippig. Wat die eerdere wel een beetje deden..quote:
Ik bedoel meer dat je soms even moet uitzoeken waar je verder moet gaan, maar dat je daar de kans amper voor krijgt.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:59 schreef SuperFruitig het volgende:
ik vind ME nou niet echt een puzzlegame
think faster ^_^quote:Op donderdag 15 april 2010 17:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je soms even moet uitzoeken waar je verder moet gaan, maar dat je daar de kans amper voor krijgt.
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:37 schreef FinalD87 het volgende:
En dan lees ik één minuut later dat ie gewoon naar Europa komt![]()
[..]
Bron: CVG
Tis nou niet echt diepe gameplay zeg maarquote:Op donderdag 15 april 2010 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat gaat, denk een coupon voor mensen die deze TV's kopen en dan via de PS3 van PSN kunnen halen.
In other news:
IGN heeft ook een preview:
http://uk.xbox360.ign.com/articles/108/1083760p1.html
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Je kan toch die optie aanzetten dat de goede route rood is?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je soms even moet uitzoeken waar je verder moet gaan, maar dat je daar de kans amper voor krijgt.
Ja, maar pas als je heel dichtbij bent wordt het rood.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Je kan toch die optie aanzetten dat de goede route rood is?
Ja, dat kan. Dan moet je de update patch file op USB-stick zetten en daarmee updaten.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb gisteren een PS3 80GB gekocht, ik wil Killzone 2 spelen maar voordat ik kan spelen, geeft het een bericht dat ik eerst mijn firmware moet updaten naar v3.2.1.
Alleen wil ik niet updaten naar v.3.2.1 ivm het hele OtherOS gebeuren (consumenten-oplichterij), is het mogelijk om van 2.4 naar 3.1.5 te updaten?
quote:FINAL FANTASY XIII PS3 SQUARE ENIX Mar-10 828.2K
quote:FINAL FANTASY XIII 360 SQUARE ENIX Mar-10 493.9K
Toch een gemiste kans dat de PS3 uitgerekend in deze maand met tekorten kampt.quote:PlayStation 3 313.9K
De vraag is WAAROM? Het is niet alsof die games een week voor de release aangekondigd zijnquote:Op vrijdag 16 april 2010 01:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Toch een gemiste kans dat de PS3 uitgerekend in deze maand met tekorten kampt.
Ik kocht m'n PS3 bij launch omdat FF XIII PS3-exclusive zou zijnquote:Op vrijdag 16 april 2010 01:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De vraag is WAAROM? Het is niet alsof die games een week voor de release aangekondigd zijn
Maar daarmee kun je niet meer onlinequote:Op donderdag 15 april 2010 22:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Lama zitten, ik heb net een link gevonden voor de 3.1.0 patch file.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:35 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Als er maar niet weer een special edition komt, dan moet ik die ook weer kopen namelijk
is de game echt zo moeilijk en frustrerend en zonder checkpoints?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |