Dat is idd erg zonde. Moet ook maar weer eens verder gaan met de GOW: Collectie. Heb GOW1 bijna uit en dan kan ik doorstomen naar deel 2.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:09 schreef seventhseagulll het volgende:
Ben nu bezig met GoW: Collection voordat ik later aan GoW 3 begin. Bevalt allemaal best goed, hoewel het me wel tegenvalt dat ze niet even de filmpjes opnieuw hebben gemaakt.
Heavy Rainquote:Op woensdag 14 april 2010 14:39 schreef NutKees het volgende:
Snel advies nodig: FF13 of Heavy Rain?
(Ik wip dalijk even bij de MM binnen omdat ik nog een tegoed-kaart heb en ziek begin te worden.)
FFXIIIquote:Op woensdag 14 april 2010 14:39 schreef NutKees het volgende:
(Ik wip dalijk even bij de MM binnen omdat ik nog een tegoed-kaart heb en ziek begin te worden.)
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:08 schreef Beach het volgende:
BlazBlue Calamity Trigger of Super StreetFighter IV?
quote:
Het is FFXIII geworden, Heavy Rain was te duur (60). Dan zou ik mijn cadeau-kaart weggooien aangezien hij voor 40 wel ergens via internet is te bestellen.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:39 schreef NutKees het volgende:
Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje kansloosquote:Op woensdag 14 april 2010 16:13 schreef SocialDisorder het volgende:
Toch maar eens een telefoontje richting Sony gepleegd over die 3.21-downgrade. Lijkt erop dat Sony een standaardplan klaar heeft liggen voor dit soort telefonische klachten, want er kwam een standaard monotoon zinnetje uit die me vertelde dat ik daarvoor bij de klachtenservice moest zijn. Ik heb het adres genoteerd en ik ga een nette brief erheen sturen.
Ik stel voor dat iedereen die een Fat PS3 heeft hetzelfde te doen:
SCE Benelux
T.a.v. Customer Service afdeling
Antwoordnummer 1780
1200 VB HILVERSUM
Gewoon melden dat je een PS3 hebt gekocht, mede vanwege de PSN-functionaliteit en de mogelijkheid om Linux te installeren en dat je nu gedwongen wordt om te kiezen tussen deze twee functies. Laat ook nog even vallen dat deze klacht onder de Europese richtlijn 1999/44/EC valt en dan met name het stukje "The goods must be fit for the purpose which the consumer requires them and which was made known to the seller at the time of purchase." ( volledige stuk hier).
Ik heb betaald voor de beide functies, ik heb het recht om ze te houden. Of je het gebruikt is niet eens een issue.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje kansloosAls je het nou echt gebruikte, okay, maar nu is het gewoon geld aftroggelen van het bedrijf dat je hier op FOK! altijd zo hartstochtelijk verdedigt
Je hebt die PS3 echt niet gekocht voor haar Linux mogelijkhedenquote:Op woensdag 14 april 2010 16:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik heb betaald voor de beide functies, ik heb het recht om ze te houden. Of je het gebruikt is niet eens een issue.
Als je een auto met airco koopt, heb je betaald voor die airco. Je gaat naar de garage voor een tune-up en de monteur komt terug en zegt "uw auto was in orde, we hebben alleen wel de airco verwijderd.", dan eis je toch ook een vergoeding voor de airco-unit?
Het is helemaal niet kansloos, functies eruit slopen voor een gekocht product is not-done en riekt naar oplichting.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind dat eerlijk gezegd een beetje kansloosAls je het nou echt gebruikte, okay, maar nu is het gewoon geld aftroggelen van het bedrijf dat je hier op FOK! altijd zo hartstochtelijk verdedigt
Natuurlijk niet. De airco is een extra waarvoor je ook betaald hebt. Of je die nou gebruikt of niet. Het eruit slopen is gewoon not done.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt die PS3 echt niet gekocht voor haar Linux mogelijkhedenJe kunt het ook niet vergelijken met een airco, want dat is iets wat je regelmatig gebruikt in de zomer. Als je een auto vergelijking wil is het spiegeltje in de zonneklep voor de bijrijder een betere vergelijking. Die gebruik je ook niet en levert een potentieel gevaar waardoor de monteurs het noodzakelijk vonden deze te verwijderen.
Dus een reservewiel mag wel zomaar weg gehaald worden?quote:Op woensdag 14 april 2010 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar airco is een optionele extra. Je kunt ook een auto zonder airco kiezen. Linux was een standaard extraatje dat er nu uitgehaald wordt vanwege mogelijke beveiliginsproblemen.
Sony denkt gewoon: Oh, je gaat het misbruiken? Dan halen wij het weg. Pech voor degene die het toevallig wel gebruikte. Het gaat om the greater good.
Niet meer dan terecht in mijn ogen.
Gelukkig denkt de EU-wetgeving anders dan jouw ogenquote:Op woensdag 14 april 2010 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar airco is een optionele extra. Je kunt ook een auto zonder airco kiezen. Linux was een standaard extraatje dat er nu uitgehaald wordt vanwege mogelijke beveiliginsproblemen.
Sony denkt gewoon: Oh, je gaat het misbruiken? Dan halen wij het weg. Pech voor degene die het toevallig wel gebruikte. Het gaat om the greater good.
quote:Op woensdag 14 april 2010 15:08 schreef Beach het volgende:
BlazBlue Calamity Trigger of Super StreetFighter IV?
Het is goed te begrijpen waarom ze het weg hebben gehaald. Alleen helaas voor Sony mag dat dus nietquote:Op woensdag 14 april 2010 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het maakt niet uit of de "extra" optioneel is of niet. Je hebt ervoor betaald, dus je hebt er recht op.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan Sony het niet gooien op een defect in de beveiliging?quote:Exceptions will only be allowed if it can be shown that the seller could not reasonably have known about any defect (or “lack of conformity”) beforehand
Als je het zo bekijkt was m'n ps3 ook de helft van mn motorquote:Op woensdag 14 april 2010 22:31 schreef Poit het volgende:
Ik denk het nog niet omdat de ps3 niet in z'n volledigheid gehacked is. er zijn nog steeds resources waar de 'scene' niet bij kan.
Mocht er een cashback actie komen denk ik niet dat ik daaraan mee zou doen, al is een gratis game best welkom.. heb toch 600 euro voor dat apparaat neergelegd, da's meer dan voor m'n auto (met reservewiel)
quote:Exclusive New Red Dead Redemption Screens: Multiplayer
Posted 2 hours, 32 minutes ago | Author: R* Q | Filed Under: Games
With a range of new, innovative forms of classic team-based and free-for-all games, and a revolutionary new Free Roam mode that’s unlike anything ever seen before, Red Dead Redemption raises the bar for open-world multiplayer gaming.
Here's a few brand new and exclusive multiplayer screens on the heels of last week's first unveiling via the Free Roam video and previews, and look out for the launch of the Red Dead Redemption official website's Exclusive Features: Mutliplayer page later today.
Each 16-player session can hold multiple posses with up to 8 players per posse.
Level up to unlock new titles, characters, weapons and more.
Hunting challenges are scattered throughout the world for you to discover.
Abandoned towns are perfect for epic multiplayer shootouts.
Als ze het spiegeltje als gevaar zien,ligt dat meer aan de vriendin die erin kijkt, dan aan de autoquote:Op woensdag 14 april 2010 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je een auto vergelijking wil is het spiegeltje in de zonneklep voor de bijrijder een betere vergelijking. Die gebruik je ook niet en levert een potentieel gevaar waardoor de monteurs het noodzakelijk vonden deze te verwijderen.
Zit weer even te genieten (je mag manly tears latenquote:Op donderdag 15 april 2010 00:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Deal. En een flinke laag...
[ afbeelding ]
Heb laatste één gescoord bij cdwow voor 35 euroquote:Op woensdag 14 april 2010 23:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dacht overigens een goede deal gescoord te hebben op Ebay
Gloedje nieuwe witte Dualshock voor 28
Ding kwam in originele Sony Blister verpakking, maar is zo nep als het maar zijn kan
Hij doet het wel ok hoor, maar toch,,,, mja .
Nou speel ik nog steeds liever met mijn zwarte
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Ramses.![]()
![]()
Nog één fucking puntje. Feyenoord heeft Europees voetbal veilig gesteld, richt zich nu op de finale en zal zich zondag niet meer inspannen.
Ik zie het nog steeds somber in...
Zeg, nu je hierover begint keurslager. Heb je van zijn been nog overheerlijke stukken beenham kunnen snijden of wat?quote:
Alles uit die stad is verrot.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeg, nu je hierover begint keurslager. Heb je van zijn been nog overheerlijke stukken beenham kunnen snijden of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |