quote:Op woensdag 14 april 2010 15:08 schreef Beach het volgende:
BlazBlue Calamity Trigger of Super StreetFighter IV?
Het is goed te begrijpen waarom ze het weg hebben gehaald. Alleen helaas voor Sony mag dat dus nietquote:Op woensdag 14 april 2010 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar airco is een optionele extra. Je kunt ook een auto zonder airco kiezen. Linux was een standaard extraatje dat er nu uitgehaald wordt vanwege mogelijke beveiliginsproblemen.
Sony denkt gewoon: Oh, je gaat het misbruiken? Dan halen wij het weg. Pech voor degene die het toevallig wel gebruikte. Het gaat om the greater good.
Niet meer dan terecht in mijn ogen.
Het maakt niet uit of de "extra" optioneel is of niet. Je hebt ervoor betaald, dus je hebt er recht op.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar airco is een optionele extra. Je kunt ook een auto zonder airco kiezen. Linux was een standaard extraatje dat er nu uitgehaald wordt vanwege mogelijke beveiliginsproblemen.
Sony denkt gewoon: Oh, je gaat het misbruiken? Dan halen wij het weg. Pech voor degene die het toevallig wel gebruikte. Het gaat om the greater good.
Niet meer dan terecht in mijn ogen.
Kan Sony het niet gooien op een defect in de beveiliging?quote:Exceptions will only be allowed if it can be shown that the seller could not reasonably have known about any defect (or “lack of conformity”) beforehand
Als je het zo bekijkt was m'n ps3 ook de helft van mn motorquote:Op woensdag 14 april 2010 22:31 schreef Poit het volgende:
Ik denk het nog niet omdat de ps3 niet in z'n volledigheid gehacked is. er zijn nog steeds resources waar de 'scene' niet bij kan.
Mocht er een cashback actie komen denk ik niet dat ik daaraan mee zou doen, al is een gratis game best welkom.. heb toch 600 euro voor dat apparaat neergelegd, da's meer dan voor m'n auto (met reservewiel)
quote:Exclusive New Red Dead Redemption Screens: Multiplayer
Posted 2 hours, 32 minutes ago | Author: R* Q | Filed Under: Games
With a range of new, innovative forms of classic team-based and free-for-all games, and a revolutionary new Free Roam mode that’s unlike anything ever seen before, Red Dead Redemption raises the bar for open-world multiplayer gaming.
Here's a few brand new and exclusive multiplayer screens on the heels of last week's first unveiling via the Free Roam video and previews, and look out for the launch of the Red Dead Redemption official website's Exclusive Features: Mutliplayer page later today.
Each 16-player session can hold multiple posses with up to 8 players per posse.
Level up to unlock new titles, characters, weapons and more.
Hunting challenges are scattered throughout the world for you to discover.
Abandoned towns are perfect for epic multiplayer shootouts.
Als ze het spiegeltje als gevaar zien,ligt dat meer aan de vriendin die erin kijkt, dan aan de autoquote:Op woensdag 14 april 2010 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je een auto vergelijking wil is het spiegeltje in de zonneklep voor de bijrijder een betere vergelijking. Die gebruik je ook niet en levert een potentieel gevaar waardoor de monteurs het noodzakelijk vonden deze te verwijderen.
Zit weer even te genieten (je mag manly tears latenquote:Op donderdag 15 april 2010 00:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Deal. En een flinke laag...
[ afbeelding ]
Heb laatste één gescoord bij cdwow voor 35 euroquote:Op woensdag 14 april 2010 23:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dacht overigens een goede deal gescoord te hebben op Ebay
Gloedje nieuwe witte Dualshock voor 28
Ding kwam in originele Sony Blister verpakking, maar is zo nep als het maar zijn kan
Hij doet het wel ok hoor, maar toch,,,, mja .
Nou speel ik nog steeds liever met mijn zwarte
quote:Op donderdag 15 april 2010 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Ramses.![]()
![]()
Nog één fucking puntje. Feyenoord heeft Europees voetbal veilig gesteld, richt zich nu op de finale en zal zich zondag niet meer inspannen.
Ik zie het nog steeds somber in...
Zeg, nu je hierover begint keurslager. Heb je van zijn been nog overheerlijke stukken beenham kunnen snijden of wat?quote:
Alles uit die stad is verrot.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeg, nu je hierover begint keurslager. Heb je van zijn been nog overheerlijke stukken beenham kunnen snijden of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |