Geen idee hoe dat gaat, denk een coupon voor mensen die deze TV's kopen en dan via de PS3 van PSN kunnen halen.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:58 schreef Beach het volgende:
En hoe moet ik dat zien? Kan je spelen op je 3Dtv zonder PS3?
Zelfde verhaal als Prince of Persia: Forgotten Sands. Prima game voor 20-25 euro.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:36 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Als je niet meteen de goede route loopt bij Mirror's Edge komen meteen al die guards je afknallen. Waar is dat voor nodig? Het is een puzzelgame, soms heb ik even de tijd nodig om te vinden waar ik heen moet in plaats van meteen afgeragd te worden.
quote:Op donderdag 15 april 2010 16:59 schreef SuperFruitig het volgende:
ik vind ME nou niet echt een puzzlegame
Ik ook niet Roy.. Heb nog geen filmpje bekeken maar de screens maken me nog niet echt jippig. Wat die eerdere wel een beetje deden..quote:
Ik bedoel meer dat je soms even moet uitzoeken waar je verder moet gaan, maar dat je daar de kans amper voor krijgt.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:59 schreef SuperFruitig het volgende:
ik vind ME nou niet echt een puzzlegame
think faster ^_^quote:Op donderdag 15 april 2010 17:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je soms even moet uitzoeken waar je verder moet gaan, maar dat je daar de kans amper voor krijgt.
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:37 schreef FinalD87 het volgende:
En dan lees ik één minuut later dat ie gewoon naar Europa komt![]()
[..]
Bron: CVG
Tis nou niet echt diepe gameplay zeg maarquote:Op donderdag 15 april 2010 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat gaat, denk een coupon voor mensen die deze TV's kopen en dan via de PS3 van PSN kunnen halen.
In other news:
IGN heeft ook een preview:
http://uk.xbox360.ign.com/articles/108/1083760p1.html
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Je kan toch die optie aanzetten dat de goede route rood is?quote:Op donderdag 15 april 2010 17:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je soms even moet uitzoeken waar je verder moet gaan, maar dat je daar de kans amper voor krijgt.
Ja, maar pas als je heel dichtbij bent wordt het rood.quote:Op donderdag 15 april 2010 19:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Je kan toch die optie aanzetten dat de goede route rood is?
Ja, dat kan. Dan moet je de update patch file op USB-stick zetten en daarmee updaten.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb gisteren een PS3 80GB gekocht, ik wil Killzone 2 spelen maar voordat ik kan spelen, geeft het een bericht dat ik eerst mijn firmware moet updaten naar v3.2.1.
Alleen wil ik niet updaten naar v.3.2.1 ivm het hele OtherOS gebeuren (consumenten-oplichterij), is het mogelijk om van 2.4 naar 3.1.5 te updaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |