SPOILER: tvpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar met de PS3 kun je al vlees klaarmaken!!11!
[ afbeelding ]
It only does EVERYTHING!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:16 schreef Fallen het volgende:
Het is lente, helemaal geen tijd om te gamen...
Het is tijd om op het terras te zitten (uit de wind, in de zon), drankje er bij en hopen dat die poorten van Wieckse Witte weer open gaan.
Los is nog goedkoper ook lijkt me.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:17 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik krijg net email van zavvi dan de GoW trilogie helemaal niet meer uitkomt, wat is dit voor een onzin? Dan beide maar los lopen.
En van wie kreeg je die mail?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:17 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik krijg net email van zavvi dan de GoW trilogie helemaal niet meer uitkomt, wat is dit voor een onzin? Dan beide maar los lopen.
Ik ga na FFXIII ook voor AC2 denk ik.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:30 schreef Cyberia18 het volgende:
God of War III nog even uitspelen, alle challenges halen, 2e playthrough nog tegenaan gooien, en dan op naar Assassin's Creed II (uhu).
Zo eerst maar.
Zavvi.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga na FFXIII ook voor AC2 denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |