abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76386812

Fat Princess is een videospel dat gedownload kan worden op de PlayStation Network. Het spel werd op 30 juli 2009 uitgebracht in Noord-Amerika, Europa en Australië.

De speler sluit zich aan bij één van de twee teams. De twee teams moeten hun prinses redden uit het kasteel van het andere team. Spelers kunnen kiezen uit vijf klassen: magiër, priester, krijger, werker en boogschutter, elk met hun eigen sterktes. De klasse kan veranderd worden door hoeden op te pakken.

Fat Princess heeft momenteel een gemiddelde score van 80/100 op Metacritic gebaseerd op 43 recensies. IGN gaf het spel een 9/10, ze prees de graphics en dat spelers van klasse kunnen veranderen wanneer ze willen, maar gaven kritiek op het feit dat er geen kamers zijn die beschermd kunnen worden met wachtwoorden.

edit: Er is een demo gratis te downloaden via de Playstation Store, en het volledige spel kun je hier ook kopen voor 9.99. Ik heb het gisternacht gekocht en ben sindsdien een niet meer van de game weg te slaan (op deze promote actie na dan )
Als je door het 'kinderachtige' plaatje heenkijkt zie je een nogal serieus strategiespel.
pi_76387238

ik heb hierboven een filmpje geplaatst van hoe het er aan toegaat in online team deathmatch, het begint na 30 seconden
pi_76387597
Fat Princess

Mijn meest gespeelde game van afgelopen jaar Ik heb alleen een nieuwe PS3 dus ik heb het spel niet meer Tot wanneer geldt die 9,99 aanbieding?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_76387649
quote:
Op maandag 4 januari 2010 02:30 schreef koei het volgende:
Fat Princess

Mijn meest gespeelde game van afgelopen jaar Ik heb alleen een nieuwe PS3 dus ik heb het spel niet meer Tot wanneer geldt die 9,99 aanbieding?
Kan je toch gewoon overnieuw downloaden met je oude account?
pi_76387684
quote:
Op maandag 4 januari 2010 02:39 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Kan je toch gewoon overnieuw downloaden met je oude account?
Ja, maar ik heb 'm nooit gekocht Heb hem via iemand anders account gespeeld en dat account kon ik niet overzetten op mn nieuwe PS3. Rubber Duck en Zen Pinball ben ik ook kwijt hierdoor...

Maar goed, heb het spel zoveel gespeeld dat ik de makers hun geld ook wel gun eigenlijk...
pi_76387740
quote:
Op maandag 4 januari 2010 02:42 schreef koei het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb 'm nooit gekocht Heb hem via iemand anders account gespeeld en dat account kon ik niet overzetten op mn nieuwe PS3. Rubber Duck en Zen Pinball ben ik ook kwijt hierdoor...

Maar goed, heb het spel zoveel gespeeld dat ik de makers hun geld ook wel gun eigenlijk...
Ah vandaar, dan gewoon kopen ja
Ik had shadow complex al 2x uitgespeeld met de bug in de demo, en daarna alsnog gekocht

De Fat Princess demo kon mij eerlijk gezegd niet echt boeien
pi_76387997
quote:
Op maandag 4 januari 2010 02:51 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ah vandaar, dan gewoon kopen ja
Ik had shadow complex al 2x uitgespeeld met de bug in de demo, en daarna alsnog gekocht

De Fat Princess demo kon mij eerlijk gezegd niet echt boeien
de demo is obv minder leuk dan het echte spel
quote:
Op maandag 4 januari 2010 02:30 schreef koei het volgende:
Fat Princess

tot 7-1-2010, daarna wordt 't volgens mij 14,99

en ja, ik ben tot 5:35 wakker gebleven om dit spel te spelen, terwijl ik ook codmw2 heb
  maandag 4 januari 2010 @ 08:02:29 #8
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_76388501
Ik heb FP al een tijdje, maar speel het amper. Ik vind BF 1943 een betere koop
Stand for something or fall for anything
pi_76394782
In het begin (2/3 maanden terug) speelde ik het wel erg veel, nu bijna niet meer. Toevallig van de week wel nog, maar het blijft wel een leuke game.
pi_76510328
Net Fat Princess gekocht op mn nieuwe PS3 maar al mn oude data is verdwenen Mag weer helemaal opnieuw gaan beginnen voor mn 50 kills met elke klasse trophy
pi_76510961
Ik heb mn account op een andere manier opnieuw overgezet en nu zijn ook de beveiligde savegames meegekomen, dus mijn 22 uur speeltijd en trophies onderweg zijn nu ook meegenomen
pi_76654530
Er zou een goede manier moeten zijn om te communiceren met medespelers!
pi_76654882
Daarvoor hebben ze de headset uitgevonden

Die niemand gebruikt behalve schreeuwende kutkinderen...
pi_76655026
Daarom is dit spel er alleen voor de PS3 en niet voor de XBox 360

edit: voor mensen dit nog niet weten wat Fat Princess inhoudt, kijk dan even hier:http://www.giantbomb.com/quick-look-fat-princess/17-478/ dan zie je een coole review
pi_77166718
Er is een nieuwe gratis map voor Fat Princess Brownie Town is de naam. Je download hem automatisch met update 1.04

Ik heb hem zojuist uitgetest en hij is leuk! Het uiterlijk vind ik niet zo (weer in een stad met huizen enzo) maar het level zelf is wel leuk met twee verschillende routes (een met springplanken en trappen en een met een stadspoort en redelijk nauwe straatjes.)

pi_77170590
Istie leuker dan die vorige nieuwe map koei?
pi_77183349
Ja, een stuk leuker! Hamsterdam is te groot en met een te moeilijk te veroveren binnenplein. Dit level is een stuk kleiner en zonder rare tunnels, en daardoor een stuk leuker. Ik denk wel dat het een erg moeilijk level is met het redden van de prinses met twintig mensen, maar voor deathmatch is het geweldig!
pi_78041843
Kickje!

Vandaag de demo gedownloaded van Fat Princess, en ben gelijk fan! Binnenkort toch maar de volledige versie aanschaffen! Wat een geweldig spel
pi_80507179
Schop! Ik was het net weer even aan het spelen en er is weer een nieuw level toegevoegd! Een winterlevel deze keer met sneeuw en ijs en redelijk klein. Ik vind 'm leuk! Overigens zag ik na het zoeken naar screens dat er twee winterlevels zijn toegevoegd, maar ik heb enkel nog maar Candy Mountain gespeeld. Hoe Frost Bite is weet ik dus niet.

En kudo's voor de developers door steeds met gratis nieuwe maps te komen! Kunnen andere developers een voorbeeld aan nemen!

Screens:
Frost Bite

Candy Mountain

en nog wat fixes die in de update zitten:
* Warrior: Fixed to disallow shield activation when carrying objects, as well as attenuating damage against lava and drowning.
* Ice Mage: Changed level 1 area attack to slow enemies, not freeze them.
* Soccer map: Disabled online score saving for this level (sorry, all, but it was too easy to gain rank).
  dinsdag 20 april 2010 @ 10:03:29 #20
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_80510785
grandioos spel!!
A man's got to do what a man's got to do
pi_80555954
Vanavond misschien weer eens aanslingeren.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_80650546
Misschien ook maar eens naar kijken straks
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_80791628
Kheb ook pas de demo gedownload, man man, verslavend..

Binnenkort ook maar eens de volledige versie aanschaffen
pi_82375178
Hier nog meer Fat Princess verslaafden? Keer samen een server opstarten en met zijn allen spelen?
pi_82408307
Ik doe wel mee! Leuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')