Kan je toch gewoon overnieuw downloaden met je oude account?quote:Op maandag 4 januari 2010 02:30 schreef koei het volgende:
Fat Princess
Mijn meest gespeelde game van afgelopen jaarIk heb alleen een nieuwe PS3 dus ik heb het spel niet meer
Tot wanneer geldt die 9,99 aanbieding?
Ja, maar ik heb 'm nooit gekochtquote:Op maandag 4 januari 2010 02:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon overnieuw downloaden met je oude account?
Ah vandaar, dan gewoon kopen jaquote:Op maandag 4 januari 2010 02:42 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb 'm nooit gekochtHeb hem via iemand anders account gespeeld en dat account kon ik niet overzetten op mn nieuwe PS3. Rubber Duck en Zen Pinball ben ik ook kwijt hierdoor...
Maar goed, heb het spel zoveel gespeeld dat ik de makers hun geld ook wel gun eigenlijk...
de demo is obv minder leuk dan het echte spelquote:Op maandag 4 januari 2010 02:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ah vandaar, dan gewoon kopen ja
Ik had shadow complex al 2x uitgespeeld met de bug in de demo, en daarna alsnog gekocht
De Fat Princess demo kon mij eerlijk gezegd niet echt boeien
tot 7-1-2010, daarna wordt 't volgens mij 14,99quote:Op maandag 4 januari 2010 02:30 schreef koei het volgende:
Fat Princess
Mijn meest gespeelde game van afgelopen jaarIk heb alleen een nieuwe PS3 dus ik heb het spel niet meer
Tot wanneer geldt die 9,99 aanbieding?
vier speler co-op is ook wel een mooie toevoeging. Hiermee moeten we al helemaal een mooi avondje Fat Princess op poten kunnen zetten!quote:Voor $4,99 (Europese prijs is nog niet bekend) kun je met deze nieuwe klassen de strijd om de prinses aangaan. Piraten kunnen als speciale aanval kanonkogels schieten en ninja's kunnen zich in de schaduw verstoppen om door deuren heen te sneaken zoals alleen ninja's dat kunnen. Reuzen kunnen tot slot een aardbeving veroorzaken en wat health terug krijgen door hun vijanden te vermorzelen.
Naast deze betaalde DLC verschijnt binnenkort ook patch 1.06. Deze patch activeert de nieuwe Fat Princess Party feature. Met deze feature kun je met maximaal vier spelers co-op spelen op één console, offline of online. Daarnaast zal het mogelijk worden om ook buiten het kasteel te respawnen op veroverde posten. Tot slot worden er clan tags en password-protected games geintroduceerd waardoor het gemakkelijker wordt om met je vrienden te spelen. Deze patch is uiteraard gratis te downloaden.
Vanaf 29 juni zal er tevens een speciale aanbieding zijn voor mensen die de basisgame nog niet hebben gekocht. Voor $14,99 kun je de complete Fat Princessgame inclusief alle bonusmaps en de ninja's en piratenuitbreiding aanschaffen. Overigens krijg je tot 3 augustus met PlayStation Plus 20% korting op de DLC.
Zal wssnlijk wel gewoon E4,99 worden!quote:Voor $4,99 (Europese prijs is nog niet bekend)
Inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Na m'n tentamens maar weer eens spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |