abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82414496
Ik heb ook wel weer eens zin om te spelen. Zeker met allemaal Fokkers
pi_83289132
Vergelijk je trophies met 1 van je vrienden. Klik op Fat Princess, en scroll naar onderen. Dan zie je een paar nieuwe bronzen en zilveren trophies. Dood als reus zoveel piraten, dood zoveel piraten als piraat etc. Komt er een update aan?

edit: ja dus, http://kotaku.com/5567235/pirates-versus-ninjas-in-fat-princess-2
pi_83289869
Ninja's en piraten

Ik ben wel benieuwd hoe duur deze expansion gaat kosten. Voor een euro of 5 haal ik
'm wel denk ik!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_83316340
crosspost:
quote:
Voor $4,99 (Europese prijs is nog niet bekend) kun je met deze nieuwe klassen de strijd om de prinses aangaan. Piraten kunnen als speciale aanval kanonkogels schieten en ninja's kunnen zich in de schaduw verstoppen om door deuren heen te sneaken zoals alleen ninja's dat kunnen. Reuzen kunnen tot slot een aardbeving veroorzaken en wat health terug krijgen door hun vijanden te vermorzelen.

Naast deze betaalde DLC verschijnt binnenkort ook patch 1.06. Deze patch activeert de nieuwe Fat Princess Party feature. Met deze feature kun je met maximaal vier spelers co-op spelen op één console, offline of online. Daarnaast zal het mogelijk worden om ook buiten het kasteel te respawnen op veroverde posten. Tot slot worden er clan tags en password-protected games geintroduceerd waardoor het gemakkelijker wordt om met je vrienden te spelen. Deze patch is uiteraard gratis te downloaden.

Vanaf 29 juni zal er tevens een speciale aanbieding zijn voor mensen die de basisgame nog niet hebben gekocht. Voor $14,99 kun je de complete Fat Princessgame inclusief alle bonusmaps en de ninja's en piratenuitbreiding aanschaffen. Overigens krijg je tot 3 augustus met PlayStation Plus 20% korting op de DLC.
vier speler co-op is ook wel een mooie toevoeging. Hiermee moeten we al helemaal een mooi avondje Fat Princess op poten kunnen zetten!

De uitbreiding ga ik ook zeker halen. Wel wacht ik nog even tot na mn vakantie voordat ik PlayStation Plus aan ga schaffen, dus dat wordt pas eind juli/begin augustus.

Wie gaan er overigens de uitbreiding halen?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_83327040
quote:
Voor $4,99 (Europese prijs is nog niet bekend)
Zal wssnlijk wel gewoon E4,99 worden!

Ik de uitbreiding halen. Althans, downloaden via PS-store. Ben erg benieuwd! Overigens wel een hele verlichting dat je eindelijk password-protected games kan spelen. Altijd zo een gehannes om ervoor te zorgen dat je vrienden ook in hetzelfde team komen als je online speelt.
  Moderator zaterdag 26 juni 2010 @ 20:02:03 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_83334648
speel het nog wel is op mijn PSP
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:22:51 #32
30252 Soempie
Procreating
pi_83335406
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 10:03 schreef Olle. het volgende:
grandioos spel!!
Inderdaad.

Na m'n tentamens maar weer eens spelen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_83447661
DLC is vandaag uitgekomen, gelijk gedownloaded.

DLC kost E4,99, als je PSN+ hebt kost het E3,99.

Ga het zo spelen, ben benieuwd!
  dinsdag 29 juni 2010 @ 16:17:09 #34
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_83447731
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:22 schreef Soempie het volgende:

[..]

Inderdaad.

Na m'n tentamens maar weer eens spelen.
A man's got to do what a man's got to do
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo