crosspost:
quote:
Voor $4,99 (Europese prijs is nog niet bekend) kun je met deze nieuwe klassen de strijd om de prinses aangaan. Piraten kunnen als speciale aanval kanonkogels schieten en ninja's kunnen zich in de schaduw verstoppen om door deuren heen te sneaken zoals alleen ninja's dat kunnen. Reuzen kunnen tot slot een aardbeving veroorzaken en wat health terug krijgen door hun vijanden te vermorzelen.
Naast deze betaalde DLC verschijnt binnenkort ook patch 1.06. Deze patch activeert de nieuwe Fat Princess Party feature. Met deze feature kun je met maximaal vier spelers co-op spelen op één console, offline of online. Daarnaast zal het mogelijk worden om ook buiten het kasteel te respawnen op veroverde posten. Tot slot worden er clan tags en password-protected games geintroduceerd waardoor het gemakkelijker wordt om met je vrienden te spelen. Deze patch is uiteraard gratis te downloaden.
Vanaf 29 juni zal er tevens een speciale aanbieding zijn voor mensen die de basisgame nog niet hebben gekocht. Voor $14,99 kun je de complete Fat Princessgame inclusief alle bonusmaps en de ninja's en piratenuitbreiding aanschaffen. Overigens krijg je tot 3 augustus met PlayStation Plus 20% korting op de DLC.
vier speler co-op is ook wel een mooie toevoeging. Hiermee moeten we al helemaal een mooi avondje Fat Princess op poten kunnen zetten!
De uitbreiding ga ik ook zeker halen. Wel wacht ik nog even tot na mn vakantie voordat ik PlayStation Plus aan ga schaffen, dus dat wordt pas eind juli/begin augustus.
Wie gaan er overigens de uitbreiding halen?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk