quote:
Ben ik blij dat ze bij ons op werk daar nooit mee geadverteerd hebben. Ik zie ze al komen bij ons op de klantenservicequote:Op vrijdag 9 april 2010 10:02 schreef Morthill het volgende:
http://www.gamesindustry.(...)for-other-os-removal
Iedereen die dus een PS3 gekocht heeft toen je er nog Linux op kon installeren een refund vragen
Eerst maar eens alle gebruikersvoorwaarden doorlezen voordat ik keihard word uitgelachenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:02 schreef Morthill het volgende:
http://www.gamesindustry.(...)for-other-os-removal
Iedereen die dus een PS3 gekocht heeft toen je er nog Linux op kon installeren een refund vragen
Alles is scherper, helderderder, je ziet meer details, je kan de radar en GSM in GTA IV fatsoenlijk zien, etc etc.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:53 schreef DrDentz het volgende:
Is het verschil tussen een 'gewone tv' en een Full HD LCD groot voor een PS3? Ik heb tot nu toe altijd op een 'gewone' gegamed (grijs breedbeeld bakbeest), gisteren heb ik een Full HD LCD gekocht. Alleen m'n PS3 staat nog bij de reparateur.![]()
Ben zo benieuwd wat ik ga zien als 'ie terug is. Of m'n games er dan nog veel vetter uitzien (beeldbuis tv was al niet lelijk).
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:19 schreef remcheese het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar krijg ik toch wel warme gevoelens van zeg maar...
quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:03 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder een van de drie Zelda's eigenlijk.
Ziet er vet uit. Maar ben benieuwd hoe dat er in de praktijk uit gaat zien: speel je een potje "team deathmatch", komt er opeens een posse jagers door je map heen denderen.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:05 schreef SuperFruitig het volgende:
en dan zeggen ze dat de PS3 NO GAME heeft
http://www.eurogamer.net/articles/crysis-2-hands-on?page=4quote:It's been the shortest of in-game presentations, but it's already proved the supposedly impossible: Crysis 2 is likely to work as well on consoles as it will on the PC, and with little, so far, in the way of obvious compromise. Whether you care about the story or the bump-mapping, Crytek's latest is looking extremely confident, then. Finally perhaps everyone will get a chance to see what all the fuss is about.
Huh? Kleur?quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uithoornquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb m'n PS3 voor 35 euro laten fixen in Uithoorn. Saves staan er nog op, ben m'n bluray disc niet kwijt, het is belachelijk veel goedkoper en binnen 2 uurtjes geregeld. Echt geniaal
EDIT: bij deze dus: http://tinyurl.com/y9sx3om
Nicequote:Op zaterdag 10 april 2010 17:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb m'n PS3 voor 35 euro laten fixen in Uithoorn. Saves staan er nog op, ben m'n bluray disc niet kwijt, het is belachelijk veel goedkoper en binnen 2 uurtjes geregeld. Echt geniaal
Ook alquote:Op zondag 11 april 2010 16:24 schreef Mindstate het volgende:
Fuck, yellow light of death hier ook zo. Dat bij mijn oude vertrouwde launchconsole, buiten de garantie dus. Iemand nog een reparatieservice in de buurt van Groningen?
Aangezien er nu veel kapot gaan, misschien een idee om dit adres in de OP te verwerken?quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die slim komt er ook nog wel.quote:Op zondag 11 april 2010 21:30 schreef Gezicht het volgende:
@ Mensen die hun PS3 met YLOD particulier hebben laten fixen of willen laten fixen: NIET DOEN!
Mijn broertje heeft hem tot 3 keer toe laten repareren in Roermond en de PS3 heeft het alle keren nog geen 2 dagen uitgehouden. Steek je geld gewoon in een nieuwe PS3 slim ofzo.
Mja, heb er nu een gevonden voor een euro of 40, met 3 maanden garantie op de reparatie. Mocht het dan niet goed zijn, dan komt er wel een nieuwe ps3quote:Op zondag 11 april 2010 21:30 schreef Gezicht het volgende:
@ Mensen die hun PS3 met YLOD particulier hebben laten fixen of willen laten fixen: NIET DOEN!
Mijn broertje heeft hem tot 3 keer toe laten repareren in Roermond en de PS3 heeft het alle keren nog geen 2 dagen uitgehouden. Steek je geld gewoon in een nieuwe PS3 slim ofzo.
Die multiplayer video op Youtubequote:Op maandag 12 april 2010 13:36 schreef Griebus het volgende:
Ik ga hem vast nog wel een keer halen die GoW maar heb eigenlijk meer zin in Red Dead Redemption
De Sony timer loopt afquote:Op zondag 11 april 2010 17:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Er gaan er nu wel plots heull veull van de eerste batch kapot zeg
Ik word daar ook wel een beetje warm van ja.. Maar heb GoW dan ook al uitgespeeld..quote:Op maandag 12 april 2010 13:36 schreef Griebus het volgende:
Ik ga hem vast nog wel een keer halen die GoW maar heb eigenlijk meer zin in Red Dead Redemption
Ik heb hoop.quote:Op maandag 12 april 2010 23:59 schreef Refurb het volgende:
Zal vast wel aan bod zijn gekomen in vorige topics..
Maar komt er uberhaupt nog een update om de voor de playstation 3 die het spelen van playstation 2 spellen beschikbaar maakt?
Liggen hier namelijk nog een aantal.
60GB gaat dit, maar ik heb de 80GB!
Dat is echt al 6 FW updates geleden gezegd inderdaad. Die FFVII PS3 remake komt er nog eerder!quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:58 schreef ikookhier het volgende:
Backward compatibility gaat er definitief niet komen.
DNF gaat er nog eerder komenquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is echt al 6 FW updates geleden gezegd inderdaad. Die FFVII PS3 remake komt er nog eerder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |