dat je het op deze manier bedoelt had ik ook niet begrepen :pquote:Op donderdag 8 april 2010 10:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het gaat toch ook helemaal niet over de updatevoorwaarden?![]()
Het gaat over de Custom Firmware die het mogelijk maakt om de Other OS optie te gebruiken en daarmee dus Linux op de PS3. Dat is namelijk wat de Custom Firmware mogelijk zou moeten maken, het gebruiken van de Other OS functie.
Het bericht met bijbehorende video van GeoHot komt bijna een week na de officiele release van Sony. Ik had dus al geupdate en daarmee komt het voor mij dus te laat. Ik had Linux namelijk wel een keer willen gebruiken.
Was misschien ook niet heel duidelijk, maar wel uit de context van de voorgaande posts/discussie te halen. Zeker na mijn toelichting. Maar blijkbaar is het leuker om te rellen dan om de invalshoek van de ander te willen begrijpen.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:16 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
dat je het op deze manier bedoelt had ik ook niet begrepen :p
http://www.eurogamer.net/(...)on-hands-on_5?page=3quote:And that doesn't mean multiplayer is simply tacked on. Far from it, the scale and variety of Red Dead's environments and the sheer amount of cool stuff to do means Free Roam alone is likely to immerse groups of friends for long stretches. The core modes, while pretty standard fare, play well to Redemption's structural and thematic strengths and, over the course of half a day's play, are certainly never less than fun.
For a game tipped to be one of the single-player highlights of 2010, it can only add to the overall package. Worth taking a bullet for? We'll find out in just over a month.
quote:
Ben ik blij dat ze bij ons op werk daar nooit mee geadverteerd hebben. Ik zie ze al komen bij ons op de klantenservicequote:Op vrijdag 9 april 2010 10:02 schreef Morthill het volgende:
http://www.gamesindustry.(...)for-other-os-removal
Iedereen die dus een PS3 gekocht heeft toen je er nog Linux op kon installeren een refund vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |