De eerste 20 minuten Wes, amai. Zo niet leuk meer. Nog nooit zo hard weggespeeld in eigen huis.quote:
Oja wacht jij was helemaal voor Arsenal. Mijn 2 favo buitenlandse clubs zijn Barca en Arsenal, en ik wilde eigenlijk dat Arsenal nu eens die CL pakte maar als ik kijk hoe Barca speelt. Wat een voetbal, wat een wereldclub, verdienen het weer hoor. Mooie comeback, zeer toffe wedstrijdquote:Op donderdag 1 april 2010 01:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De eerste 20 minuten Wes, amai. Zo niet leuk meer. Nog nooit zo hard weggespeeld in eigen huis.Nog nooit een team in zo'n hoog tempo zien spelen.
De comeback en de staande ovatie voor Henry (![]()
) maakte uiteindelijk veel goed, maar Barcelona was ontegenzeggelijk spekkoper.
Verwacht ondanks het ontbreken van hun centrale duo alsnog dat ze het karwei in eigen huis klaren. Twee vaste basisspelers bij Arsenal zijn een groot vraagteken plus de schorsing van Cesc. Alle ogen maar richten op de competitie.
Wederom een verloren seizoen...
Same here hoor.quote:Op donderdag 1 april 2010 01:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oja wacht jij was helemaal voor Arsenal. Mijn 2 favo buitenlandse clubs zijn Barca en Arsenal, en ik wilde eigenlijk dat Arsenal nu eens die CL pakte maar als ik kijk hoe Barca speelt. Wat een voetbal, wat een wereldclub, verdienen het weer hoor. Mooie comeback, zeer toffe wedstrijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
sarcasme is een onbekend fenomeen ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens tvp
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:32 schreef Vince22 het volgende:
Geen ps3 nieuws maar wel leuk game nieuws: hieroZe kijkt uit naar FF XIV voìla, het verband!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens tvpAre you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
* Fallen deelt Poit's mening niet...quote:
Wat zeg ik nou in de TT?quote:
And again...quote:Op donderdag 1 april 2010 12:40 schreef Marble het volgende:
Er moet echt een andere afkorting komen voor God of War 3 want als ik GOW lees denk ik steeds dat het over Gears gaat en dan ben ik confuus want die is helemaal niet op de PS3. Wie heeft er een goede oplossing voor dit schrijnende probleem? GOWIII is ook niet je van het.
Aangezien God of War een jaar eerder op de markt kwam, zou ik geneigd zijn om te zeggen dat het probleem bij jou ligt.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:40 schreef Marble het volgende:
Er moet echt een andere afkorting komen voor God of War 3 want als ik GOW lees denk ik steeds dat het over Gears gaat en dan ben ik confuus want die is helemaal niet op de PS3. Wie heeft er een goede oplossing voor dit schrijnende probleem? GOWIII is ook niet je van het.
Het is geen kwestie van wie het eerst komt het eerst maalt.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
Aangezien God of War een jaar eerder op de markt kwam, zou ik geneigd zijn om te zeggen dat het probleem bij jou ligt.
Nee idd, het is een kwestie welke beter is? GoW = God of War dus.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:51 schreef Marble het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van wie het eerst komt het eerst maalt.
Dat is het welquote:Op donderdag 1 april 2010 12:51 schreef Marble het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van wie het eerst komt het eerst maalt.
Vind je? Ik vind het te veel lijken op Alone in the Dark en dat was op z'n zachtst gezegd ook niet zo'n succes.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:35 schreef Beach het volgende:
Maar om even serieus te zijn; echt jammer dat Alan Wake niet op de PS3 komt.
Dat zou echt een van de weinige redenen zijn voor mij om een 360 te halen.
You are the problem.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:40 schreef Marble het volgende:
Ik zie de gelijkenissen ook wel, maar heb wel vertrouwen in Remedy.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het te veel lijken op Alone in the Dark en dat was op z'n zachtst gezegd ook niet zo'n succes.
Wat is dat voor een vet filmpje?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
You are the problem.
GoW = Gears of War?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het te veel lijken op Alone in the Dark en dat was op z'n zachtst gezegd ook niet zo'n succes.
quote:
quote:
Dat moet gewoon een van de beste GIF's zijn OOIT...quote:Op donderdag 1 april 2010 13:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
You are the problem.
GoW = Gears of War?
[ afbeelding ]
*heeft GoW III nog nietquote:Op donderdag 1 april 2010 14:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat moet gewoon een van de beste GIF's zijn OOIT...
Je wilt niet weten hoe vaak ik dat stuk gespeeld heb inmiddels
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:08 schreef Amos_ het volgende:
[..]
*heeft GoW III nog niet
Is dat een stuk gameplay?
Schaam je en HELL YEH!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:08 schreef Amos_ het volgende:
[..]
*heeft GoW III nog niet
Is dat een stuk gameplay?
quote:
Moet je eens kijken wat 3.21 met zich mee brengt...quote:
AitD:I was awesomequote:Op donderdag 1 april 2010 13:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Toch vier sterren na 34 stemmenquote:Op donderdag 1 april 2010 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.bartsmit.com/s(...)rtsmit/nl_NL/$s=Lair
Dit is nou net 5 euro teveel.
Al die makers gepassioneerd stemmenquote:Op donderdag 1 april 2010 20:06 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Toch vier sterren na 34 stemmen
Heb je hem gewoon geïnstalleerd?quote:
Staat echt bovenaan mijn lijstjequote:Op donderdag 1 april 2010 20:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Red Dead Redemption: Exclusive Life in the West Doc Part II
Heb Lair ook ergens opgepikt een half jaar geleden en ik zou hem zelfs voor 5 euro nog niet halen.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.bartsmit.com/s(...)rtsmit/nl_NL/$s=Lair
Dit is nou net 5 euro teveel.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:00 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Heb je hem gewoon geïnstalleerd?
Vraag me af dat wanneer ik dat accepteer dan ze een bepaalde machtspositie creëren en later betaalde update's gaan toevoegen ofzo, ipv dat het automatisch gaat zoals nu nog het geval is..
Zoals altijd, op de pc werkt zoiets het beste.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:38 schreef Slomy het volgende:
Moet zeggen ben toch wel benieuwd naar Ruse (http://ruse.uk.ubi.com/) en in hoeverre dit goed speelbaar gaat zijn op een ps3.
Afgelopen week God of War 3 gehaald, wat een heerlijke game.
Ja, als je deze update installeert geef je Sony een machtspositie en kunnen ZIJ bepalen wat jij wanneer speelt. Zo zullen ze alle games behalve GT5 gewoon weigeren op te laten starten zodra GT5 gelanceerd is. Ook houden ze bij wat voor muziek je luistert en komen ze je piemel innemen als je vaker dan 2 keer per jaar Lady Gaga opzet. Om het nog erger te maken speelt je PS3 alleen nog maar BluRays van Sony Pictures af.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:00 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Heb je hem gewoon geïnstalleerd?
Vraag me af dat wanneer ik dat accepteer dan ze een bepaalde machtspositie creëren en later betaalde update's gaan toevoegen ofzo, ipv dat het automatisch gaat zoals nu nog het geval is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Serieus? PR-disaster van het jaar echt ditquote:
Ik had ong. hetzelfde, na 10x op ps knopje drukken deed die hetquote:Op vrijdag 2 april 2010 22:12 schreef Michel. het volgende:
Hello bois, heb een probleem met mijn PS3 en van de helpdesk van de PS3 word ik ook niet echt wijzer (weet niet of dit in het goede topic is).
Gister is er weer eens een systeemupdate uitgekomen, namelijk 3.21. Ik ging deze update installeren, ik wil natuurlijk online kunnen spelen. Nadat hij is gedownload kwam ik op een scherm (waar ik nu nog steeds niet verder op kom) met een korte uitleg wat 3.21 is. Hier wordt mij gevraagd om de boel te bevestigen. Echter staat onder aan het scherm dat ik de PS toets in moet drukken om de controller te gebruiken. Deze controller is al in gebruik, ik heb hem namelijk via het (oplaad)kabeltje aan de PS3 gelinked!
Ik heb alle mogelijke manieren geprobeerd om op bevestigen te drukken, het lukt me echt niet. Zelfs de controller keihard op de grond gooien lukt niet![]()
. Het vreemde is dat ik wel op de toets 'O' kan drukken, terwijl hij zegt dat ik de controller nog moet verbinden. Ik kom dan op een scherm uit met de tekst 'Wilt u het updaten annuleren'. Ook hier doet de controller weer niks. Ook kan ik ik de PS3 niet aan zetten door middel van de PS toets op de controller...
De PS3 heb ik al gereset dmv zo'n knopje aan de achterkant in te drukken, tevens heb ik de controller gereset door ook weer zo'n knopje ingedrukt te houden. Ik kom er dus echt niet meer uit, meer mensen ooit last van dit probleem gehad? Heb er echt geen zin in om mijn PS3 een paar week kwijt te zijn!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
update ging gewoon zoals altijd
@Sony........gaat er nog eens een witte slim uitkomen
Volgens mij was die er toch al? Met een FFXIII decal erop of zo?quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:10 schreef Deacon_Tigra het volgende:
@Sony........gaat er nog eens een witte slim uitkomen
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:52 schreef jakkop het volgende:
Soms word ik zo moe heWilde laatst even een half uurtje gamen, dus ik gooi MW2 er in, heeft update 3.21 nodig. Gooi ik Need for Speed er in, heeftie een game-update nodig. En de rest van mn games ben ik op uitgekeken
Gewoon doen, je hebt toch geen keus. Anders kun je niet meer op PSN komen.quote:Op zondag 4 april 2010 00:21 schreef rakotto het volgende:
Nog steeds niet geupdatet hier.Ik wil Linux behouden verdomme!
Die zullen vast een PS3 Dev-kit hebben denk ik...quote:Op zondag 4 april 2010 11:45 schreef Gamer_V het volgende:
Dat kan lang duren
Wat doen het Amerikaanse leger of onderzoekers eigenlijk met hun ps3's? Het zal wel niet updaten zijn
Gebruiken voor berekeningen.quote:Op zondag 4 april 2010 11:45 schreef Gamer_V het volgende:
Dat kan lang duren
Wat doen het Amerikaanse leger of onderzoekers eigenlijk met hun ps3's? Het zal wel niet updaten zijn
quote:
Sony bellen, terug sturen, gratisch reparatie, 2 weken tot een maand wachtten, gefixxede Ps3quote:Op maandag 5 april 2010 22:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb de YLOD
PS3 dood. En ben al ver over de garantietermijn heen. Wat nu?
quote:- L.a Noire is NOT a “Gta1947, Mafia II” game, there isn’t a game like this in the industry so you can’t compare it.
- The game does include a lot of actions, car chases and shoot outs.
- Instead of taking out your gun, you will take out your notepad.
- In a conversation with another person you have to see trough them to check out if they are telling the truth, thanks to the ‘revolutionary’ facial animation system this is one of the biggest things in the game.
- You can inspect houses of suspects and check everything out, from mirrors to steel pipes, all kinds of objects.
- The crime scenes are based of real Los Angeles crime scenes back in 1947.
- You’ll have to work your way up in a world full of lies, corruption and hidden agenda’s.
- The world is a authentic 40’s Los Angeles and everything in the world seems ‘right’ nothing will hold you back to experience Los Angeles in 1947 tot the fullest.
- Core of the game: “Lone guy against the world fighting the good fight”
- Rockstar ends with: “There is a enough mediocre crap in the industry, we want to try something different”
Precies om die reden wacht ik altijd met updaten tot Sony de patch van de laatste update heeft gepubliceerdquote:Op maandag 5 april 2010 23:43 schreef LuieSurinamer het volgende:
ik heb mijn ps3 geupdate naar de nieuwste firmware (3.21)
sindsdien heb ik steeds last van vastlopers (god of war 3, unreal tournament, dante's inferno)
zijn er meerdere mensen hier met die ervaring?
Ja maar dat kost toch 150 euro? Ik zal het sowieso proberen, maar 150 euri zit niet op te wachtenquote:Op maandag 5 april 2010 23:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Sony bellen, terug sturen, gratisch reparatie, 2 weken tot een maand wachtten, gefixxede Ps3
Mijnes was tot 2x toe na de garantie, is gewoon gratuit.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:21 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja maar dat kost toch 150 euro? Ik zal het sowieso proberen iig, maar 150 euri zit niet op te wachten
OK coolquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Mijnes was tot 2x toe na de garantie, is gewoon gratuit.
FORMATquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hoe zit het met de harde schijf? Die gaan ze niet formateren hoop ik? Kan je het opsturen zonder harde schijf?
Meen je nietquote:Op dinsdag 6 april 2010 00:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
FORMAT
zeg maar dag tegen je savesen je bent 1x je PSN inlog kwijt, nog maar 4 te gaan
Savegames kun je op een USB-stick saven.quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:44 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Meen je niet
Kan ik niet gewoon een andere schijf erin zetten danHier baal ik echt enorm van, zou de tweede keer zijn dat ik alles kwijtraak. Dan schuif ik er liever een andere schijf in.
Handig als je PS3 niet meer aan gaatquote:Op dinsdag 6 april 2010 01:01 schreef rakotto het volgende:
[..]
Savegames kun je op een USB-stick saven.
Ja weet ik, dat heb ik ook wel gedaan, maar dat is alweer 6 weken geleden ofzo. Kan ik weer opnieuw beginnen met FF XIII en alle auto's halen in Burnoutquote:Op dinsdag 6 april 2010 01:01 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ook niet allemaal. Nare hobby dat je sommige niet mag weg schrijven.quote:Op dinsdag 6 april 2010 01:01 schreef rakotto het volgende:
[..]
Je krijgt niet dezelfde PS3 terug. Het zal ALTIJD een andere zijn. Dus dit truukje gaat helaas ook niet werkenquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:16 schreef SToRM81 het volgende:
Als je de HDD in een andere PS3 steekt zal ie m ook eerst willen formatteren, dus zomaar even oversteken is ook geen optie lijkt me. Ik heb mijn originele 60GB schijf ook nog ergens liggen en in het geval van een YLOD zou ik die er in steken en zodra ik (hopelijk) dezelfde PS3 terug krijg weer wisselen.
Wel een goed idee ja, doe ik met de Wii ook regelmatig.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat ik mijn belangrijke saves ook maar eens even op een stick ga zetten. Gewoon wekelijks bijhouden. Als ik zie hoeveel PS3's hier kapot gaan...
De 360 is wat dat betreft wel handig, gewoon HDD losklikken en klaar. Geen gezeik, altijd je eigen meuk bij de hand.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:05 schreef Marble het volgende:
[..]
Wel een goed idee ja, doe ik met de Wii ook regelmatig.
je liedjes staan niet in je savesquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:32 schreef Wessiej het volgende:
Als ik mijn Rock Band saves kwijt raak nou bij gawd. Dan moet ik 300 liedjes stuk voor stuk opnieuw downloaden.
zolang je ventilator uit staat is het nog niet zo'n probleem..quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je liedjes staan niet in je saves
maar idd, das wel ruk. Ik maak tegenwoordig ook regelmatig backups van m'n PS3. Zo gebeurd en mocht stront de ventilator raken dan heb ik iig m'n data nog.
Ja ik bedoel als mijn ps3 er mee stoptquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je liedjes staan niet in je saves
maar idd, das wel ruk. Ik maak tegenwoordig ook regelmatig backups van m'n PS3. Zo gebeurd en mocht stront de ventilator raken dan heb ik iig m'n data nog.
mijn ventilator staat altijd aan, voor de luchtcircudinges jeweetz!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:46 schreef Poit het volgende:
[..]
zolang je ventilator uit staat is het nog niet zo'n probleem..
Die ben je kwijt helaas pindakaasquote:
Wie heeft wettelijk ongelijk en waarmee?quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:08 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ze weigeren mijne repararen, "omdat de fabrieksgarantie verlopen is". Oftewel: ik moet van hen 150 euro dokken. Lekker mee. De winkel wilde zelfs dat ik 200 euro ging dokken (kunnen ze winst maken zeker?)
Ze hebben wettelijk ongelijk, dus ik verzet me niet zomaar.
De winkelier heeft wettelijk ongelijk. Van een console mag verwacht worden dat deze 3 jaar werkt, dus heb ik als klant recht dat zij deze zonder kosten repareren. Als zij daar niet aan kunnen voldoen, dan heb ik recht op een nieuwe of het aankoopbedrag terug.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wie heeft wettelijk ongelijk en waarmee?
Waar haal je die 3 jaar vandaan?quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
De winkelier heeft wettelijk ongelijk. Van een console mag verwacht worden dat deze 3 jaar werkt, dus heb ik als klant recht dat zij deze zonder kosten repareren. Als zij daar niet aan kunnen voldoen, dan heb ik recht op een nieuwe of het aankoopbedrag terug.
Nope. Zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
De winkelier heeft wettelijk ongelijk. Van een console mag verwacht worden dat deze 3 jaar werkt, dus heb ik als klant recht dat zij deze zonder kosten repareren. Als zij daar niet aan kunnen voldoen, dan heb ik recht op een nieuwe of het aankoopbedrag terug.
Ik krijg geen gratis een nieuwe console. Ik wil dat mijne gerepareerd wordt, that's it. Zij leveren een product dat niet goed werkt, daar ben ik als consument wettelijk voor beschermd. Die 3 jaar heb ik van Radar en het is nog aan de lage kant zou ik bijna zeggen. Van een console mag je er vanuit gaan dat die in ieder geval 3 jaar werkt, je koopt geen console om hem na 2 jaar kapot te zien gaan. Wel heb je gelijk dat wellicht de personeelskosten van die reparatie in rekening gebracht kunnen worden, maar dat is echt geen 150 euro. Eerder 40 euro ofzo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope. Zo werkt het niet.
Je hebt het over economische levensduur en dat is heel wat anders. Sowieso moet je werken met afschrijving over die jaren en krijg je niet de monteurskosten vergoed als je het zo wil gaan spelen.
Het zou een beetje vreemd zijn als een fanatieke gamer elke drie jaar gratis een nieuwe console zou krijgen, want dat is wat je nu wil zeggen
Wat een bullshit. Ik kreeg die shit tot 2x toe gewoon gefixxed. Gewoon nog eens bellen imo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:08 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ze weigeren mijne repararen, "omdat de fabrieksgarantie verlopen is". Oftewel: ik moet van hen 150 euro dokken. Lekker mee. De winkel wilde zelfs dat ik 200 euro ging dokken (kunnen ze winst maken zeker?)
Ze hebben wettelijk ongelijk, dus ik verzet me niet zomaar.
Een jaar zegt niets. Hoeveel uur staat je PS3 gemiddeld aan per week bijvoorbeeld? Als daar nou eens naar gekeken wordt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik krijg geen gratis een nieuwe console. Ik wil dat mijne gerepareerd wordt, that's it. Zij leveren een product dat niet goed werkt, daar ben ik als consument wettelijk voor beschermd. Die 3 jaar heb ik van Radar en het is nog aan de lage kant zou ik bijna zeggen. Van een console mag je er vanuit gaan dat die in ieder geval 3 jaar werkt, je koopt geen console om hem na 2 jaar kapot te zien gaan. Wel heb je gelijk dat wellicht de personeelskosten van die reparatie in rekening gebracht kunnen worden, maar dat is echt geen 150 euro. Eerder 40 euro ofzo.
1 |
Ik weet dat radar het toen soort van voor elkaar had gekregen om de standaard 1 jaar garantie op te rekken naar 2 jaar ivm europese regelgeving.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik krijg geen gratis een nieuwe console. Ik wil dat mijne gerepareerd wordt, that's it. Zij leveren een product dat niet goed werkt, daar ben ik als consument wettelijk voor beschermd. Die 3 jaar heb ik van Radar en het is nog aan de lage kant zou ik bijna zeggen. Van een console mag je er vanuit gaan dat die in ieder geval 3 jaar werkt, je koopt geen console om hem na 2 jaar kapot te zien gaan. Wel heb je gelijk dat wellicht de personeelskosten van die reparatie in rekening gebracht kunnen worden, maar dat is echt geen 150 euro. Eerder 40 euro ofzo.
dat is wel een brief naar je winkel he, niet naar Sony.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Deze brief van TROS Radar geeft aan wat ik bedoel:
[ code verwijderd ]
Ja, die stuur ik ook naar de winkel als zij er niet met mij uit willen komen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:01 schreef Poit het volgende:
[..]
dat is wel een brief naar je winkel he, niet naar Sony.
Zit hier ook aan te denken ja. Die 150 euro ga ik sowieso betalen, dan dit maar. Waar heb jij dat laten doen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:02 schreef SToRM81 het volgende:
Voor de helft van het geld ben je m een paar dagen kwijt en krijg je je eigen PS3 gerepareerd terug
quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:23 schreef SToRM81 het volgende:
Bij www.ombouwalmere.nl kun je m trouwens voor 80 euro laten fixen. Dan ben je m 3 dagen kwijt en heb je zeker je eigen PS3/HDD terug. Op tweakers zit iemand die m daar al heeft laten fixen en die was er wel over te spreken
Hoezo?quote:
Het straft zo hard. Gewoon alsof je echt in het veld staat. Haat/liefde verhouding met de game. Maar echt, geniaal is die _________o_____________quote:
FFXIII bedoel je? Die heb ik vandaag op mijn USB stick gezetquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Er zijn een heull boel savegames die je niet eens kan kopieren
o.a XIII![]()
Anyhoe, ik heb toen met mijn slim alles overgezet, alles opnieuw gedownd
120 GB heb ik echt zat aan
![]()
Films doe ik wel via Media server streamen
Lollerfaal @ die site trouwensquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:27 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb dat niet laten doen, maar ik heb wel gelezen van iemand die dat heeft laten doen:
[..]
quote:Playstation 3
Het ombouwen van de Playstation 3 is momenteel nog niet mogelijk. Wel is er nieuws dat er
een modchip in aantocht is.
Hierover binnenkort meer.
Inmiddels al (tautologie iemand?) Anywho: Het heeft niks met oververhitting te maken bytheby, maar met de gebruikte soldeer op het mobo. Deze heeft nl een te lage smelt-temp waardoor de kans bestaat dat er het e.e.a. van je mobo afkomt (met name de GPU). Verder is de koelpasta niet optimaal blijkt.quote:Reparatie:
Helaas is het inmiddels al bekend dat ook de PS3 oververhit kan raken. In dit geval zal
je Playstation 3 na het aanzetten 3 piepjes geven en een geel lampje(ook wel yellow
light of death genoemd) vertonen. De ps3 start mogelijk niet meer op.
quote:Om achter het probleem te komen meten we het moederbord door om te kijken waar de fout zit,
waarna we de juiste tinpunten weer verhitten. Hierna reviseren en verbeteren we de cooling
elementen van de CPU en GPU(erg belangrijk zodat de PS3 niet zo heet meer wordt)
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
FFXIII bedoel je? Die heb ik vandaag op mijn USB stick gezet![]()
Zelfde als jij, maar dan zonder de melding dat het niet magquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als ik op de savegame sta,en dan op kopieren naar usb druk
Zegt tie ,kopieren niet toegestaan![]()
Hoe heb je dat gedaan dan ?
Ik had het over je FF pikkemoosquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Is een echte Mediamarkt USB hoor fruit
Owwww,quote:
Goed zo mijn broeder. Eindelijk wordt je wat wijzer.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De save van Dante's Inferno kan ik echter niet kopiëren, verrekte kut GoW-kloon
je moet ook niet kopiëren, maar een backup maken. Sneller, efficiënter, niet-kopieerbare saves worden meegenomen én je hoeft niet alles opnieuw te downloaden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Er zijn een heull boel savegames die je niet eens kan kopieren
o.a XIII![]()
Anyhoe, ik heb toen met mijn slim alles overgezet, alles opnieuw gedownd
120 GB heb ik echt zat aan
![]()
Films doe ik wel via Media server streamen
Deze dan?quote:Op woensdag 7 april 2010 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Goed zo mijn broeder. Eindelijk wordt je wat wijzer.
ZOMG!!!!!!!quote:Op woensdag 7 april 2010 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deze dan?
God of War: The Movie: The Game
Ohw, my gawd..quote:Op woensdag 7 april 2010 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deze dan?
Devil May Cry of Inferno?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat het niet alleen een GoW-killer wordt, maar ook een Dante-killer!
Inferno natuurlijk! Die andere is een huilie. Het staat zelfs in de titel!quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inferno natuurlijk! Die andere is een huilie. Het staat zelfs in de titel!
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deze dan?
uhhuh, in Santa Monica roept nu een heel dev-team massaal "SWEET BABY JESUS, WHY DIDN'T WE DO THIS?!?!?!?!?!?!"quote:
Ja, ze hadden in GoW iets met Medusa's en een grote krab moeten doenquote:Op woensdag 7 april 2010 11:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
uhhuh, in Santa Monica roept nu een heel dev-team massaal "SWEET BABY JESUS, WHY DIDN'T WE DO THIS?!?!?!?!?!?!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Jonguh, die game is z'n volle 50 euro waard!!quote:Op woensdag 7 april 2010 11:56 schreef Beach het volgende:
Is GoW3 al ergens voor onder de 30 euro gespot?
Geld jonguh, geld.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh, die game is z'n volle 50 euro waard!!
En volgens sommige winkels wel meer!quote:Op woensdag 7 april 2010 12:18 schreef Poit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 april 2010 11:56 schreef Beach het volgende:
Laagste prijs zit rond de 40, nog ff geduld dus. Verwacht dat Kratos rond nov. platinum wordt.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:56 schreef Beach het volgende:
Ja, stil nou... ik heb de game ook nog niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind je het nou niet vervelend dat je ]I[ zo stug volhoudt en niemand het overneemt of er ook maar op reageert?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, stil nou... ik heb de game ook nog niet.
Ik ben een echte faler momenteel, geen FF-XIII en geen God of War ]I[...
Het is dat je een toffe peer bent anders had ik je inderdaad een faler genoegquote:Op woensdag 7 april 2010 12:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat noemen ze klasse...quote:Op woensdag 7 april 2010 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vind je het nou niet vervelend dat je ]I[ zo stug volhoudt en niemand het overneemt of er ook maar op reageert?
SUCCES!quote:Op woensdag 7 april 2010 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vind je het nou niet vervelend dat je ]I[ zo stug volhoudt en niemand het overneemt of er ook maar op reageert?
Nee totaal niet, het valt me gewoon opquote:Op woensdag 7 april 2010 13:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
SUCCES!![]()
Eindelijk iemand die hapt!
Ow, wacht... dat vind ik helemaal niet zo belangrijk.![]()
Trouwens, waarom zo'n persoonlijke insteek? Ergens last van ofzo?
Waarom heb je dan een PS3quote:Op woensdag 7 april 2010 12:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heavy Rain, Motorstorm Pacific Rift, MGS4, Folklore, Killzone2, Uncharted en nog wat andere games.quote:
Ach, geeft niet... je mist er niet zo veel aan...quote:
Dan moet je het spel eens spelenquote:Op woensdag 7 april 2010 13:57 schreef Amos_ het volgende:
Wat is die demo van Yakuza 3 overigens ehm.. vreemd
quote:
Boeiend, geen CS op mijn PS3.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:02 schreef SToRM81 het volgende:
GeoHot komt binnenkort met zijn custom firmware en hij heeft een video online gezet als bewijs:
http://geohotps3.blogspot(...)ported-on-321oo.html
Ik begin er ook niet aan.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:55 schreef SocialDisorder het volgende:
Boeiend, geen CS op mijn PS3.
Cool, ik hoop zo dat die mensen geband worden van psnquote:Op woensdag 7 april 2010 19:02 schreef SToRM81 het volgende:
GeoHot komt binnenkort met zijn custom firmware en hij heeft een video online gezet als bewijs:
http://geohotps3.blogspot(...)ported-on-321oo.html
Vooral dat. En gaan janken dat het allemaal zo duur is. God, je hoeft toch niet elke game te hebben? Die lui zien het als recht om na een console/handheld te hebben gekocht dat alle spellen er maar gratis voor moeten zijn. Bizar.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:15 schreef Beach het volgende:
(en ook geen kutsmoesjes over homebrew)
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:15 schreef Beach het volgende:
[..]
(en ook geen kutsmoesjes over homebrew)
Mijn psp zit al twee jaar op custom firmware en ik heb geen enkele illegale PSP-gamequote:Op woensdag 7 april 2010 22:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Cool, ik hoop zo dat die mensen geband worden van psn![]()
Geen piraterij op de ps3 (en ook geen kutsmoesjes over homebrew)
Het hele verhaal stond gewoon met naam en toenaam in de update-voorwaarden, dus als je die gelezen had ipv hersenloos op kruisje te drukken...quote:Op woensdag 7 april 2010 23:38 schreef Fallen het volgende:
Helaas heb ik al geupdate, dus de info komt ongeveer een week te laat...
Zoals 99% van de mensheidquote:Op donderdag 8 april 2010 09:33 schreef Marble het volgende:
[..]
Het hele verhaal stond gewoon met naam en toenaam in de update-voorwaarden, dus als je die gelezen had ipv hersenloos op kruisje te drukken...
Dat Geohot daadwerkelijk met een Custom FW zou komen... ?quote:Op donderdag 8 april 2010 09:33 schreef Marble het volgende:
[..]
Het hele verhaal stond gewoon met naam en toenaam in de update-voorwaarden, dus als je die gelezen had ipv hersenloos op kruisje te drukken...
Dit zeg je in je post:quote:Op donderdag 8 april 2010 09:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat Geohot daadwerkelijk met een Custom FW zou komen... ?
Lijkt me sterk.
Dat stond er gewoon allemaal in.quote:Het is niet alsof ik de Other OS optie nou al gebruikt had, maar het er uit slopen vind ik wel jammer. Had namelijk nog wel een keer met Linux op de PS3 willen stoeien.
Het onderwerp van discussie was GeoHot's Custom Firmware. Ik geef aan dat ik al geupdate heb met de originele en dat de info over een daadwerkelijke release van GeoHot een week te laat komt.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:44 schreef Marble het volgende:
[..]
Dit zeg je in je post:
[..]
Dat stond er gewoon allemaal in.
Dat geef je helemaal niet aan (in je post van 23:38 wordt met geen woord gerept over custom firmware, laat staan GeoHot), dat probeer je er achteraf van te maken. Maar goed het is nu opgelost, dus water under the bridge.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het onderwerp van discussie was GeoHot's Custom Firmware. Ik geef aan dat ik al geupdate heb met de originele en dat de info over een daadwerkelijke release van GeoHot een week te laat komt.
Soms loont het de moeite om niet alleen de enkele post van een user te lezen, maar ook de voorgaande posts. Daar is namelijk een discussie gaande over de Custom Firmware van GeoHot. Daar sloot ik op aan.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:05 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat geef je helemaal niet aan (in je post van 23:38 wordt met geen woord gerept over custom firmware, laat staan GeoHot), dat probeer je er achteraf van te maken. Maar goed het is nu opgelost, dus water under the bridge.
Nee, vooralsnog is daar gelukkig helemaal geen sprake van.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:27 schreef Amos_ het volgende:
Maar door die Custom Firmware zou je bijvoorbeeld games kunnen downloaden en dan spelen?
Dat zegt ie ja, voor hetzelfde geld is het gewoon een oude FW met enkel een ander versienummer.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:29 schreef Fallen het volgende:
Nee, vooralsnog is daar gelukkig helemaal geen sprake van.
Met de custom firmware van GeoHot zou het, zoals het er nu naar uitziet, gewoon de laatste firmware versie hebben van Sony, maar dan mét de functie van Other OS. Meer niet...
je kan nu Linux draaien op je PS3, ook als je Firmware 3.21 geïnstalleerd hebt.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:31 schreef Amos_ het volgende:
Ok maar even als firmware leek dat ik ben, wat heeft dat dan voor voordelen bijvoorbeeld?
Dan kan je de nerd uithangenquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:35 schreef YOgamerYO het volgende:![]()
![]()
KUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Ik heb eindelijk mijn PS3 HDD vervangen voor een 320 GB en dan doet ie het de eerste keer maar krijg ik geen beeld en dan.... YLOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!! Is dit mijn schuld dat de PS3 ALWEER kapot is of wat? WAt een KUTZOOI.
Ik had alle voorafgaande posts gelezen. De jouwe ging over Other OS en Linux op de PS3. Dat werd gewoon letterlijk genoemd in de updatevoorwaarden.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Soms loont het de moeite om niet alleen de enkele post van een user te lezen, maar ook de voorgaande posts. Daar is namelijk een discussie gaande over de Custom Firmware van GeoHot. Daar sloot ik op aan.
Dus zeker geen kwestie van "nu er van proberen te maken". Het verwijt dat je mij maakt over "hersenloos op x drukken" lijkt me dan ook meer bij jou van toepassing, de voorafgaande discussie heb je namelijk ook maar gewoon overgeslagen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:43 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik had alle voorafgaande posts gelezen. De jouwe ging over Other OS en Linux op de PS3. Dat werd gewoon letterlijk genoemd in de updatevoorwaarden.
Je probeert je nu wel wanhopig uit je faalargumentatie te redden, maar het lukt je maar niet. Like a cat chasing his tail...
Die dik gedrukte zin refereert duidelijk naar de GeoHot firmware.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:38 schreef Fallen het volgende:
Het is niet alsof ik de Other OS optie nou al gebruikt had, maar het er uit slopen vind ik wel jammer. Had namelijk nog wel een keer met Linux op de PS3 willen stoeien.
Helaas heb ik al geupdate, dus de info komt ongeveer een week te laat...
Het gaat toch ook helemaal niet over de updatevoorwaarden?quote:Op donderdag 8 april 2010 10:43 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik had alle voorafgaande posts gelezen. De jouwe ging over Other OS en Linux op de PS3. Dat werd gewoon letterlijk genoemd in de updatevoorwaarden.
Je probeert je nu wel wanhopig uit je faalargumentatie te redden, maar het lukt je maar niet. Like a cat chasing his tail...
Pokemonquote:Op woensdag 7 april 2010 22:55 schreef Gamer_V het volgende:
Ik moet dan wel weer bekennen dat ik de custom firmware het meeste heb gebruikt voor een Game Boy Color-spel. Maar dat terzijde
Ik vermoed eerder een van de drie Zelda's eigenlijk.quote:
Whehe. Erg sterk. Zijn dat de echte USA commercials? Waarom hebben we zoiets niet in NL?quote:
Omdat SCEE synoniem staat voor faalhazen (zie ook het Dragon Age-debacle).quote:Op donderdag 8 april 2010 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whehe. Erg sterk. Zijn dat de echte USA commercials? Waarom hebben we zoiets niet in NL?
Yep.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whehe. Erg sterk. Zijn dat de echte USA commercials? Waarom hebben we zoiets niet in NL?
dat je het op deze manier bedoelt had ik ook niet begrepen :pquote:Op donderdag 8 april 2010 10:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het gaat toch ook helemaal niet over de updatevoorwaarden?![]()
Het gaat over de Custom Firmware die het mogelijk maakt om de Other OS optie te gebruiken en daarmee dus Linux op de PS3. Dat is namelijk wat de Custom Firmware mogelijk zou moeten maken, het gebruiken van de Other OS functie.
Het bericht met bijbehorende video van GeoHot komt bijna een week na de officiele release van Sony. Ik had dus al geupdate en daarmee komt het voor mij dus te laat. Ik had Linux namelijk wel een keer willen gebruiken.
Was misschien ook niet heel duidelijk, maar wel uit de context van de voorgaande posts/discussie te halen. Zeker na mijn toelichting. Maar blijkbaar is het leuker om te rellen dan om de invalshoek van de ander te willen begrijpen.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:16 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
dat je het op deze manier bedoelt had ik ook niet begrepen :p
http://www.eurogamer.net/(...)on-hands-on_5?page=3quote:And that doesn't mean multiplayer is simply tacked on. Far from it, the scale and variety of Red Dead's environments and the sheer amount of cool stuff to do means Free Roam alone is likely to immerse groups of friends for long stretches. The core modes, while pretty standard fare, play well to Redemption's structural and thematic strengths and, over the course of half a day's play, are certainly never less than fun.
For a game tipped to be one of the single-player highlights of 2010, it can only add to the overall package. Worth taking a bullet for? We'll find out in just over a month.
quote:
Ben ik blij dat ze bij ons op werk daar nooit mee geadverteerd hebben. Ik zie ze al komen bij ons op de klantenservicequote:Op vrijdag 9 april 2010 10:02 schreef Morthill het volgende:
http://www.gamesindustry.(...)for-other-os-removal
Iedereen die dus een PS3 gekocht heeft toen je er nog Linux op kon installeren een refund vragen
Eerst maar eens alle gebruikersvoorwaarden doorlezen voordat ik keihard word uitgelachenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:02 schreef Morthill het volgende:
http://www.gamesindustry.(...)for-other-os-removal
Iedereen die dus een PS3 gekocht heeft toen je er nog Linux op kon installeren een refund vragen
Alles is scherper, helderderder, je ziet meer details, je kan de radar en GSM in GTA IV fatsoenlijk zien, etc etc.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:53 schreef DrDentz het volgende:
Is het verschil tussen een 'gewone tv' en een Full HD LCD groot voor een PS3? Ik heb tot nu toe altijd op een 'gewone' gegamed (grijs breedbeeld bakbeest), gisteren heb ik een Full HD LCD gekocht. Alleen m'n PS3 staat nog bij de reparateur.![]()
Ben zo benieuwd wat ik ga zien als 'ie terug is. Of m'n games er dan nog veel vetter uitzien (beeldbuis tv was al niet lelijk).
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:19 schreef remcheese het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar krijg ik toch wel warme gevoelens van zeg maar...
quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:03 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder een van de drie Zelda's eigenlijk.
Ziet er vet uit. Maar ben benieuwd hoe dat er in de praktijk uit gaat zien: speel je een potje "team deathmatch", komt er opeens een posse jagers door je map heen denderen.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:05 schreef SuperFruitig het volgende:
en dan zeggen ze dat de PS3 NO GAME heeft
http://www.eurogamer.net/articles/crysis-2-hands-on?page=4quote:It's been the shortest of in-game presentations, but it's already proved the supposedly impossible: Crysis 2 is likely to work as well on consoles as it will on the PC, and with little, so far, in the way of obvious compromise. Whether you care about the story or the bump-mapping, Crytek's latest is looking extremely confident, then. Finally perhaps everyone will get a chance to see what all the fuss is about.
Huh? Kleur?quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uithoornquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb m'n PS3 voor 35 euro laten fixen in Uithoorn. Saves staan er nog op, ben m'n bluray disc niet kwijt, het is belachelijk veel goedkoper en binnen 2 uurtjes geregeld. Echt geniaal
EDIT: bij deze dus: http://tinyurl.com/y9sx3om
Nicequote:Op zaterdag 10 april 2010 17:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik heb m'n PS3 voor 35 euro laten fixen in Uithoorn. Saves staan er nog op, ben m'n bluray disc niet kwijt, het is belachelijk veel goedkoper en binnen 2 uurtjes geregeld. Echt geniaal
Ook alquote:Op zondag 11 april 2010 16:24 schreef Mindstate het volgende:
Fuck, yellow light of death hier ook zo. Dat bij mijn oude vertrouwde launchconsole, buiten de garantie dus. Iemand nog een reparatieservice in de buurt van Groningen?
Aangezien er nu veel kapot gaan, misschien een idee om dit adres in de OP te verwerken?quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die slim komt er ook nog wel.quote:Op zondag 11 april 2010 21:30 schreef Gezicht het volgende:
@ Mensen die hun PS3 met YLOD particulier hebben laten fixen of willen laten fixen: NIET DOEN!
Mijn broertje heeft hem tot 3 keer toe laten repareren in Roermond en de PS3 heeft het alle keren nog geen 2 dagen uitgehouden. Steek je geld gewoon in een nieuwe PS3 slim ofzo.
Mja, heb er nu een gevonden voor een euro of 40, met 3 maanden garantie op de reparatie. Mocht het dan niet goed zijn, dan komt er wel een nieuwe ps3quote:Op zondag 11 april 2010 21:30 schreef Gezicht het volgende:
@ Mensen die hun PS3 met YLOD particulier hebben laten fixen of willen laten fixen: NIET DOEN!
Mijn broertje heeft hem tot 3 keer toe laten repareren in Roermond en de PS3 heeft het alle keren nog geen 2 dagen uitgehouden. Steek je geld gewoon in een nieuwe PS3 slim ofzo.
Die multiplayer video op Youtubequote:Op maandag 12 april 2010 13:36 schreef Griebus het volgende:
Ik ga hem vast nog wel een keer halen die GoW maar heb eigenlijk meer zin in Red Dead Redemption
De Sony timer loopt afquote:Op zondag 11 april 2010 17:46 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Er gaan er nu wel plots heull veull van de eerste batch kapot zeg
Ik word daar ook wel een beetje warm van ja.. Maar heb GoW dan ook al uitgespeeld..quote:Op maandag 12 april 2010 13:36 schreef Griebus het volgende:
Ik ga hem vast nog wel een keer halen die GoW maar heb eigenlijk meer zin in Red Dead Redemption
Ik heb hoop.quote:Op maandag 12 april 2010 23:59 schreef Refurb het volgende:
Zal vast wel aan bod zijn gekomen in vorige topics..
Maar komt er uberhaupt nog een update om de voor de playstation 3 die het spelen van playstation 2 spellen beschikbaar maakt?
Liggen hier namelijk nog een aantal.
60GB gaat dit, maar ik heb de 80GB!
Dat is echt al 6 FW updates geleden gezegd inderdaad. Die FFVII PS3 remake komt er nog eerder!quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:58 schreef ikookhier het volgende:
Backward compatibility gaat er definitief niet komen.
DNF gaat er nog eerder komenquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is echt al 6 FW updates geleden gezegd inderdaad. Die FFVII PS3 remake komt er nog eerder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |