Boeiend, geen CS op mijn PS3.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:02 schreef SToRM81 het volgende:
GeoHot komt binnenkort met zijn custom firmware en hij heeft een video online gezet als bewijs:
http://geohotps3.blogspot(...)ported-on-321oo.html
Ik begin er ook niet aan.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:55 schreef SocialDisorder het volgende:
Boeiend, geen CS op mijn PS3.
Cool, ik hoop zo dat die mensen geband worden van psnquote:Op woensdag 7 april 2010 19:02 schreef SToRM81 het volgende:
GeoHot komt binnenkort met zijn custom firmware en hij heeft een video online gezet als bewijs:
http://geohotps3.blogspot(...)ported-on-321oo.html
Vooral dat. En gaan janken dat het allemaal zo duur is. God, je hoeft toch niet elke game te hebben? Die lui zien het als recht om na een console/handheld te hebben gekocht dat alle spellen er maar gratis voor moeten zijn. Bizar.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:15 schreef Beach het volgende:
(en ook geen kutsmoesjes over homebrew)
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:15 schreef Beach het volgende:
[..]
(en ook geen kutsmoesjes over homebrew)
Mijn psp zit al twee jaar op custom firmware en ik heb geen enkele illegale PSP-gamequote:Op woensdag 7 april 2010 22:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Cool, ik hoop zo dat die mensen geband worden van psn![]()
Geen piraterij op de ps3 (en ook geen kutsmoesjes over homebrew)
Het hele verhaal stond gewoon met naam en toenaam in de update-voorwaarden, dus als je die gelezen had ipv hersenloos op kruisje te drukken...quote:Op woensdag 7 april 2010 23:38 schreef Fallen het volgende:
Helaas heb ik al geupdate, dus de info komt ongeveer een week te laat...
Zoals 99% van de mensheidquote:Op donderdag 8 april 2010 09:33 schreef Marble het volgende:
[..]
Het hele verhaal stond gewoon met naam en toenaam in de update-voorwaarden, dus als je die gelezen had ipv hersenloos op kruisje te drukken...
Dat Geohot daadwerkelijk met een Custom FW zou komen... ?quote:Op donderdag 8 april 2010 09:33 schreef Marble het volgende:
[..]
Het hele verhaal stond gewoon met naam en toenaam in de update-voorwaarden, dus als je die gelezen had ipv hersenloos op kruisje te drukken...
Dit zeg je in je post:quote:Op donderdag 8 april 2010 09:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat Geohot daadwerkelijk met een Custom FW zou komen... ?
Lijkt me sterk.
Dat stond er gewoon allemaal in.quote:Het is niet alsof ik de Other OS optie nou al gebruikt had, maar het er uit slopen vind ik wel jammer. Had namelijk nog wel een keer met Linux op de PS3 willen stoeien.
Het onderwerp van discussie was GeoHot's Custom Firmware. Ik geef aan dat ik al geupdate heb met de originele en dat de info over een daadwerkelijke release van GeoHot een week te laat komt.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:44 schreef Marble het volgende:
[..]
Dit zeg je in je post:
[..]
Dat stond er gewoon allemaal in.
Dat geef je helemaal niet aan (in je post van 23:38 wordt met geen woord gerept over custom firmware, laat staan GeoHot), dat probeer je er achteraf van te maken. Maar goed het is nu opgelost, dus water under the bridge.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het onderwerp van discussie was GeoHot's Custom Firmware. Ik geef aan dat ik al geupdate heb met de originele en dat de info over een daadwerkelijke release van GeoHot een week te laat komt.
Soms loont het de moeite om niet alleen de enkele post van een user te lezen, maar ook de voorgaande posts. Daar is namelijk een discussie gaande over de Custom Firmware van GeoHot. Daar sloot ik op aan.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:05 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat geef je helemaal niet aan (in je post van 23:38 wordt met geen woord gerept over custom firmware, laat staan GeoHot), dat probeer je er achteraf van te maken. Maar goed het is nu opgelost, dus water under the bridge.
Nee, vooralsnog is daar gelukkig helemaal geen sprake van.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:27 schreef Amos_ het volgende:
Maar door die Custom Firmware zou je bijvoorbeeld games kunnen downloaden en dan spelen?
Dat zegt ie ja, voor hetzelfde geld is het gewoon een oude FW met enkel een ander versienummer.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:29 schreef Fallen het volgende:
Nee, vooralsnog is daar gelukkig helemaal geen sprake van.
Met de custom firmware van GeoHot zou het, zoals het er nu naar uitziet, gewoon de laatste firmware versie hebben van Sony, maar dan mét de functie van Other OS. Meer niet...
je kan nu Linux draaien op je PS3, ook als je Firmware 3.21 geïnstalleerd hebt.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:31 schreef Amos_ het volgende:
Ok maar even als firmware leek dat ik ben, wat heeft dat dan voor voordelen bijvoorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |