8/10quote:These aren't game-breaking flaws, however; certainly not in light of the huge world Just Cause 2 places at your fingertips. Even the glitches you encounter--sound stutters, maybe a lockup or two--aren't likely to be too bothersome, and can be somewhat alleviated by installing the game to your hard drive. But Just Cause 2 stands out more for its joys than its blemishes. After all, you can grapple to a gas canister, shoot it, and fly into the air like a rocket. And if that sounds like fun to you, it's time for a vacation to the island paradise of Panau.
Just Cause 2?quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:06 schreef SocialDisorder het volgende:
God of War 3 > all
Bar's been raised. To infinity. And beyond.
WAT? HOE? WAAROM? WTF?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:19 schreef seventhseagulll het volgende:
Ik ga die trilogy wel halen denk ik, nog nooit een GoW gespeeld.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
WAT? HOE? WAAROM? WTF?
Sir,
I'm in shock and flabbergasted. FLABBERGASTED I TELL YOU!
Het kan nog goedkoper.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:07 schreef Fallen het volgende:
Wel blij dat ik die SUPER DELUXE LIMITED EDITION van GOD OF WAR ]I[ niet heb gekocht a ¤ 155,-
ik heb het serieus overwogen, om 3 uur 's nachts maar ik was te moe/dronken om m'n random reader te zoeken...![]()
Straks maar de trilogy halen uit de UK voor ¤ 65,-...
Klopt... helaas.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:21 schreef Slayage het volgende:
klopt het dat de ps3 .mkv bestanden niet herkent, ik heb namelijk 1 .mkv bestand en 1 .avi bestand op een usb stick gezet en die in mn ps3 gestopt, hij herkent de .avi wel, maar de .mkv niet
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:19 schreef seventhseagulll het volgende:
Ik ga die trilogy wel halen denk ik, nog nooit een GoW gespeeld.
Samequote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:02 schreef Fallen het volgende:
Maar goed, misschien heb ik het ook wel een beetje gehad met sandbox games.
Ziet ie er ook echt zo uit als op de gameplaybeelden van youtubequote:
Nee dat was de PS4 editie.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:16 schreef neggix het volgende:
[..]
Ziet ie er ook echt zo uit als op de gameplaybeelden van youtubeZiet er echt super uit...
ik ook nie , alleen de demo van gow3 gespeeldquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
WAT? HOE? WAAROM? WTF?
Sir,
GoW1 gespeeld, 15 minuten en daarna niet meer uit de kast gehaald tot hij terug moestquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
WAT? HOE? WAAROM? WTF?
Sir,
Nou jah, gameplay beelden en filmpjes zijn vaak beetje door elkaar gehaald vind ik... Maar het spel is wel te doen verderquote:
Ok nouja het spel ziet er gewoon geniaal gaaf uitquote:Op woensdag 24 maart 2010 01:02 schreef neggix het volgende:
[..]
Nou jah, gameplay beelden en filmpjes zijn vaak beetje door elkaar gehaald vind ik... Maar het spel is wel te doen verderRealistisch lijkt me iig wel dan...
Oke, top. Verstand ervan heb ik wel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ok nouja het spel ziet er gewoon geniaal gaaf uit.
Enig verstand van honkbal is wel handig, snap je het allemaal wat beter, het is een behoorlijk realistisch spel ja. Net een game gehad, gewoon tot de 6e inning 0-0, en dan scoren ze er in 1x 4. Sad day for science.
Wut?quote:
Ik dacht dat The Show juist wat theatraler was allemaal (hence the name The Show).quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ok nouja het spel ziet er gewoon geniaal gaaf uit.
Enig verstand van honkbal is wel handig, snap je het allemaal wat beter, het is een behoorlijk realistisch spel ja. Net een game gehad, gewoon tot de 6e inning 0-0, en dan scoren ze er in 1x 4. Sad day for science.
Veel plezier.quote:
Een volledige game kan best lang duren, 9 innings ben je niet zomaar doorheen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:40 schreef neggix het volgende:
[..]
Oke, top. Verstand ervan heb ik wel.
Spelsnelheid is ook wel snel?
Ja het loopt lekker door, je kan zelf kiezen of je voor de broadcast gaat, of gewoon de versie zonder replays en tussenstukjes enz. Tofste is natuurlijk Road to the Showquote:Op woensdag 24 maart 2010 01:40 schreef neggix het volgende:
[..]
Oke, top. Verstand ervan heb ik wel.
Spelsnelheid is ook wel snel?
Nee dat is The Bigsquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:47 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik dacht dat The Show juist wat theatraler was allemaal (hence the name The Show).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |