De eerste 20 minuten Wes, amai. Zo niet leuk meer. Nog nooit zo hard weggespeeld in eigen huis.quote:
Oja wacht jij was helemaal voor Arsenal. Mijn 2 favo buitenlandse clubs zijn Barca en Arsenal, en ik wilde eigenlijk dat Arsenal nu eens die CL pakte maar als ik kijk hoe Barca speelt. Wat een voetbal, wat een wereldclub, verdienen het weer hoor. Mooie comeback, zeer toffe wedstrijdquote:Op donderdag 1 april 2010 01:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De eerste 20 minuten Wes, amai. Zo niet leuk meer. Nog nooit zo hard weggespeeld in eigen huis.Nog nooit een team in zo'n hoog tempo zien spelen.
De comeback en de staande ovatie voor Henry (![]()
) maakte uiteindelijk veel goed, maar Barcelona was ontegenzeggelijk spekkoper.
Verwacht ondanks het ontbreken van hun centrale duo alsnog dat ze het karwei in eigen huis klaren. Twee vaste basisspelers bij Arsenal zijn een groot vraagteken plus de schorsing van Cesc. Alle ogen maar richten op de competitie.
Wederom een verloren seizoen...
Same here hoor.quote:Op donderdag 1 april 2010 01:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oja wacht jij was helemaal voor Arsenal. Mijn 2 favo buitenlandse clubs zijn Barca en Arsenal, en ik wilde eigenlijk dat Arsenal nu eens die CL pakte maar als ik kijk hoe Barca speelt. Wat een voetbal, wat een wereldclub, verdienen het weer hoor. Mooie comeback, zeer toffe wedstrijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
sarcasme is een onbekend fenomeen ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens tvp
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
quote:Op donderdag 1 april 2010 09:32 schreef Vince22 het volgende:
Geen ps3 nieuws maar wel leuk game nieuws: hieroZe kijkt uit naar FF XIV voìla, het verband!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens tvpAre you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
* Fallen deelt Poit's mening niet...quote:
Wat zeg ik nou in de TT?quote:
And again...quote:Op donderdag 1 april 2010 12:40 schreef Marble het volgende:
Er moet echt een andere afkorting komen voor God of War 3 want als ik GOW lees denk ik steeds dat het over Gears gaat en dan ben ik confuus want die is helemaal niet op de PS3. Wie heeft er een goede oplossing voor dit schrijnende probleem? GOWIII is ook niet je van het.
Aangezien God of War een jaar eerder op de markt kwam, zou ik geneigd zijn om te zeggen dat het probleem bij jou ligt.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:40 schreef Marble het volgende:
Er moet echt een andere afkorting komen voor God of War 3 want als ik GOW lees denk ik steeds dat het over Gears gaat en dan ben ik confuus want die is helemaal niet op de PS3. Wie heeft er een goede oplossing voor dit schrijnende probleem? GOWIII is ook niet je van het.
Het is geen kwestie van wie het eerst komt het eerst maalt.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
Aangezien God of War een jaar eerder op de markt kwam, zou ik geneigd zijn om te zeggen dat het probleem bij jou ligt.
Nee idd, het is een kwestie welke beter is? GoW = God of War dus.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:51 schreef Marble het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van wie het eerst komt het eerst maalt.
Dat is het welquote:Op donderdag 1 april 2010 12:51 schreef Marble het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van wie het eerst komt het eerst maalt.
Vind je? Ik vind het te veel lijken op Alone in the Dark en dat was op z'n zachtst gezegd ook niet zo'n succes.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:35 schreef Beach het volgende:
Maar om even serieus te zijn; echt jammer dat Alan Wake niet op de PS3 komt.
Dat zou echt een van de weinige redenen zijn voor mij om een 360 te halen.
You are the problem.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:40 schreef Marble het volgende:
Ik zie de gelijkenissen ook wel, maar heb wel vertrouwen in Remedy.quote:Op donderdag 1 april 2010 13:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het te veel lijken op Alone in the Dark en dat was op z'n zachtst gezegd ook niet zo'n succes.
Wat is dat voor een vet filmpje?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
You are the problem.
GoW = Gears of War?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het te veel lijken op Alone in the Dark en dat was op z'n zachtst gezegd ook niet zo'n succes.
quote:
quote:
Dat moet gewoon een van de beste GIF's zijn OOIT...quote:Op donderdag 1 april 2010 13:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
You are the problem.
GoW = Gears of War?
[ afbeelding ]
*heeft GoW III nog nietquote:Op donderdag 1 april 2010 14:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat moet gewoon een van de beste GIF's zijn OOIT...
Je wilt niet weten hoe vaak ik dat stuk gespeeld heb inmiddels
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:08 schreef Amos_ het volgende:
[..]
*heeft GoW III nog niet
Is dat een stuk gameplay?
Schaam je en HELL YEH!quote:Op donderdag 1 april 2010 14:08 schreef Amos_ het volgende:
[..]
*heeft GoW III nog niet
Is dat een stuk gameplay?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |