quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:23 schreef SToRM81 het volgende:
Bij www.ombouwalmere.nl kun je m trouwens voor 80 euro laten fixen. Dan ben je m 3 dagen kwijt en heb je zeker je eigen PS3/HDD terug. Op tweakers zit iemand die m daar al heeft laten fixen en die was er wel over te spreken
Hoezo?quote:
Het straft zo hard. Gewoon alsof je echt in het veld staat. Haat/liefde verhouding met de game. Maar echt, geniaal is die _________o_____________quote:
FFXIII bedoel je? Die heb ik vandaag op mijn USB stick gezetquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Er zijn een heull boel savegames die je niet eens kan kopieren
o.a XIII![]()
Anyhoe, ik heb toen met mijn slim alles overgezet, alles opnieuw gedownd
120 GB heb ik echt zat aan
![]()
Films doe ik wel via Media server streamen
Lollerfaal @ die site trouwensquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:27 schreef SToRM81 het volgende:
Ik heb dat niet laten doen, maar ik heb wel gelezen van iemand die dat heeft laten doen:
[..]
quote:Playstation 3
Het ombouwen van de Playstation 3 is momenteel nog niet mogelijk. Wel is er nieuws dat er
een modchip in aantocht is.
Hierover binnenkort meer.
Inmiddels al (tautologie iemand?) Anywho: Het heeft niks met oververhitting te maken bytheby, maar met de gebruikte soldeer op het mobo. Deze heeft nl een te lage smelt-temp waardoor de kans bestaat dat er het e.e.a. van je mobo afkomt (met name de GPU). Verder is de koelpasta niet optimaal blijkt.quote:Reparatie:
Helaas is het inmiddels al bekend dat ook de PS3 oververhit kan raken. In dit geval zal
je Playstation 3 na het aanzetten 3 piepjes geven en een geel lampje(ook wel yellow
light of death genoemd) vertonen. De ps3 start mogelijk niet meer op.
quote:Om achter het probleem te komen meten we het moederbord door om te kijken waar de fout zit,
waarna we de juiste tinpunten weer verhitten. Hierna reviseren en verbeteren we de cooling
elementen van de CPU en GPU(erg belangrijk zodat de PS3 niet zo heet meer wordt)
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
FFXIII bedoel je? Die heb ik vandaag op mijn USB stick gezet![]()
Zelfde als jij, maar dan zonder de melding dat het niet magquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als ik op de savegame sta,en dan op kopieren naar usb druk
Zegt tie ,kopieren niet toegestaan![]()
Hoe heb je dat gedaan dan ?
Ik had het over je FF pikkemoosquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Is een echte Mediamarkt USB hoor fruit
Owwww,quote:
Goed zo mijn broeder. Eindelijk wordt je wat wijzer.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De save van Dante's Inferno kan ik echter niet kopiëren, verrekte kut GoW-kloon
je moet ook niet kopiëren, maar een backup maken. Sneller, efficiënter, niet-kopieerbare saves worden meegenomen én je hoeft niet alles opnieuw te downloaden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Er zijn een heull boel savegames die je niet eens kan kopieren
o.a XIII![]()
Anyhoe, ik heb toen met mijn slim alles overgezet, alles opnieuw gedownd
120 GB heb ik echt zat aan
![]()
Films doe ik wel via Media server streamen
Deze dan?quote:Op woensdag 7 april 2010 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Goed zo mijn broeder. Eindelijk wordt je wat wijzer.
ZOMG!!!!!!!quote:Op woensdag 7 april 2010 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deze dan?
God of War: The Movie: The Game
Ohw, my gawd..quote:Op woensdag 7 april 2010 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deze dan?
Devil May Cry of Inferno?quote:Op woensdag 7 april 2010 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk dat het niet alleen een GoW-killer wordt, maar ook een Dante-killer!
Inferno natuurlijk! Die andere is een huilie. Het staat zelfs in de titel!quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inferno natuurlijk! Die andere is een huilie. Het staat zelfs in de titel!
quote:Op woensdag 7 april 2010 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deze dan?
uhhuh, in Santa Monica roept nu een heel dev-team massaal "SWEET BABY JESUS, WHY DIDN'T WE DO THIS?!?!?!?!?!?!"quote:
Ja, ze hadden in GoW iets met Medusa's en een grote krab moeten doenquote:Op woensdag 7 april 2010 11:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
uhhuh, in Santa Monica roept nu een heel dev-team massaal "SWEET BABY JESUS, WHY DIDN'T WE DO THIS?!?!?!?!?!?!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Jonguh, die game is z'n volle 50 euro waard!!quote:Op woensdag 7 april 2010 11:56 schreef Beach het volgende:
Is GoW3 al ergens voor onder de 30 euro gespot?
Geld jonguh, geld.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh, die game is z'n volle 50 euro waard!!
En volgens sommige winkels wel meer!quote:Op woensdag 7 april 2010 12:18 schreef Poit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 april 2010 11:56 schreef Beach het volgende:
Laagste prijs zit rond de 40, nog ff geduld dus. Verwacht dat Kratos rond nov. platinum wordt.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:56 schreef Beach het volgende:
Ja, stil nou... ik heb de game ook nog niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind je het nou niet vervelend dat je ]I[ zo stug volhoudt en niemand het overneemt of er ook maar op reageert?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, stil nou... ik heb de game ook nog niet.
Ik ben een echte faler momenteel, geen FF-XIII en geen God of War ]I[...
Het is dat je een toffe peer bent anders had ik je inderdaad een faler genoegquote:Op woensdag 7 april 2010 12:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat noemen ze klasse...quote:Op woensdag 7 april 2010 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vind je het nou niet vervelend dat je ]I[ zo stug volhoudt en niemand het overneemt of er ook maar op reageert?
SUCCES!quote:Op woensdag 7 april 2010 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vind je het nou niet vervelend dat je ]I[ zo stug volhoudt en niemand het overneemt of er ook maar op reageert?
Nee totaal niet, het valt me gewoon opquote:Op woensdag 7 april 2010 13:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
SUCCES!![]()
Eindelijk iemand die hapt!
Ow, wacht... dat vind ik helemaal niet zo belangrijk.![]()
Trouwens, waarom zo'n persoonlijke insteek? Ergens last van ofzo?
Waarom heb je dan een PS3quote:Op woensdag 7 april 2010 12:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heavy Rain, Motorstorm Pacific Rift, MGS4, Folklore, Killzone2, Uncharted en nog wat andere games.quote:
Ach, geeft niet... je mist er niet zo veel aan...quote:
Dan moet je het spel eens spelenquote:Op woensdag 7 april 2010 13:57 schreef Amos_ het volgende:
Wat is die demo van Yakuza 3 overigens ehm.. vreemd
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |