abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80455863
quote:
Op zondag 18 april 2010 00:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

SCEE doet alles om ons te naaien.
wij kunnen scee ook eens lekker naaien!! werken vast mooie vrouwen.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_80456353
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 23:15 schreef SuperFruitig het volgende:
ze hadden he OMGOW3 moeten noemen btw DE TERING!
Owjee... nou moet ik hem ook hebben
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_80466804
PS3 YLOD gekregen. Yay
  maandag 19 april 2010 @ 00:01:29 #184
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_80467214
Ok ok, het duurt dus 3 jaar totdat een ps3 een YLOD krijgt?
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_80467541
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:01 schreef rakotto het volgende:
Ok ok, het duurt dus 3 jaar totdat een ps3 een YLOD krijgt?
Ya, heb em since launch. Vond het ook een beetje raar omdat hij normaal nooit problemen gaf en ik hem weleens meer dan 5 uur aan had staan als ik effe weg ging ofzo. Alleen gisteren na 2 uur te hebben gespeeld plotseling alles gecrasht.

Morgen Sony bellen kijken of ze het misschien toch gratis willen fixen, anderts proberen met de heatgun te fixen en dan al me saves overbrengen op een nieuwe PS3

Toch jammer van de BC
pi_80469042
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:14 schreef JDizzle het volgende:

[..]

Ya, heb em since launch. Vond het ook een beetje raar omdat hij normaal nooit problemen gaf en ik hem weleens meer dan 5 uur aan had staan als ik effe weg ging ofzo. Alleen gisteren na 2 uur te hebben gespeeld plotseling alles gecrasht.

Morgen Sony bellen kijken of ze het misschien toch gratis willen fixen, anderts proberen met de heatgun te fixen en dan al me saves overbrengen op een nieuwe PS3

Toch jammer van de BC
Ik game nog steeds op m'n heatgunned PS3 Hij doet het weer als een zonnetje. Vraag me af hoelang...
  maandag 19 april 2010 @ 10:56:16 #187
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_80473393
Nou, 3D Dot Heroes hoeven we ook niet meer te spelen:
quote:
3D Dot Game Heroes does have its moments and fun features, like a cute little avatar editor (guess what I made), and the ability to take screenshots and save them to your PS3's photo gallery. But every one of the problems it suffers from elsewhere is something that Legend of Zelda, through its longevity and the massive expertise of its designers, has either long since overcome or never had to worry about anyway. More or less everything 3D Dot Game Heroes does well, meanwhile, is something Zelda has already done better.

6/10
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_80477221
quote:
Op maandag 19 april 2010 10:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, 3D Dot Heroes hoeven we ook niet meer te spelen:
[..]
Naughty Bear lijkt me veel toffer.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_80478432
quote:
Op maandag 19 april 2010 02:05 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Ik game nog steeds op m'n heatgunned PS3 Hij doet het weer als een zonnetje. Vraag me af hoelang...
Enkel met een heatgun gedaan? Of ook dat vloeistof gebeuren onder de processor gegooid?

Hoop iig dat ie het nog to het eind van het jaar kan volhouden Voor Last Guardian koop ik wel een slim =)
  maandag 19 april 2010 @ 13:25:53 #190
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_80478987
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:37 schreef Beach het volgende:

[..]

Naughty Bear lijkt me veel toffer.
Kijk ik ook naar uit.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_80479491
Mijn huisgenootje heeft een Philips pfl 763 3d/12 televisie. Nu ben ik gewend aan mijn Sony Bravia 42 inch nog wat, maar wat mij opvalt is dat het tijdens het spelen lijkt alsof de tv langzaam reageert op de ps3..dus als ik scroll door het ps3 menu bijvoorbeeld reageert het allemaal wat lanzamer..(en niet zo'n beetje)
komt denk ik door bepaalde instellingen op de philips, heeft iemand de ideale instellingen?
4 8 15 16 23 42
pi_80479819
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:40 schreef Han-Pekel het volgende:
Mijn huisgenootje heeft een Philips pfl 763 3d/12 televisie. Nu ben ik gewend aan mijn Sony Bravia 42 inch nog wat, maar wat mij opvalt is dat het tijdens het spelen lijkt alsof de tv langzaam reageert op de ps3..dus als ik scroll door het ps3 menu bijvoorbeeld reageert het allemaal wat lanzamer..(en niet zo'n beetje)
komt denk ik door bepaalde instellingen op de philips, heeft iemand de ideale instellingen?
Geen idee, ik kan die TV van je huisgenootje niet op internet vinden...
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_80480208
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:40 schreef Han-Pekel het volgende:
De enige manier om dit te verhelpen is op zoek te gaan naar een game mode (geen id of die op dit model zit).
Dat zorgt er namelijk voor dat de tv geen beeldverbeterdingen toepast op de PS3 en zul je die lag niet of nauwelijks meer hebben.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_80480627
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:57 schreef Griebus het volgende:

[..]

De enige manier om dit te verhelpen is op zoek te gaan naar een game mode (geen id of die op dit model zit).
Dat zorgt er namelijk voor dat de tv geen beeldverbeterdingen toepast op de PS3 en zul je die lag niet of nauwelijks meer hebben.
heb al iets gelezen over pc mode ofzo en nog iets dus ga het proberen..zal wel lukken
4 8 15 16 23 42
pi_80480728
quote:
Op maandag 19 april 2010 13:08 schreef JDizzle het volgende:

[..]

Enkel met een heatgun gedaan? Of ook dat vloeistof gebeuren onder de processor gegooid?

Hoop iig dat ie het nog to het eind van het jaar kan volhouden Voor Last Guardian koop ik wel een slim =)
Ik weet het niet precies, heb het bij iemand van Marktplaats laten doen ^^ Maar ik denk het wel ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')