Ik werd ff onpasselijk toen ie met zijn 'mantitties' ging spelenquote:
Een tribute is een tribute zou ik zeggen, maar ieder z'n smaak.quote:Op maandag 19 april 2010 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het lijkt op Zelda => Roy no likey. Darksiders vond ik ook maar niets.
Ach, ik zie ook wat hogere cijfers, 7.5 e.d. Het lijkt me een leuk spel, misschien oppikken als het weer eens ergens in de aanbieding isquote:Op maandag 19 april 2010 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het lijkt op Zelda => Roy no likey. Darksiders vond ik ook maar niets.
Het speelt neit revolutionair, maar het is wel leuk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:33 schreef satecl het volgende:
Zijn hier mensen die toevallig Batman in 3d hebben gespeeld. Ben namelijk wel benieuwd hoe dat is?
M'n broertje heeft hem in z'n GameMania in 3D gespeeld en vond het wel vet. Niet waard om hem nog een keer te kopen, maar wel de moeite waard als je Batman nog niet hebt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:33 schreef satecl het volgende:
Zijn hier mensen die toevallig Batman in 3d hebben gespeeld. Ben namelijk wel benieuwd hoe dat is?
Ik heb hem er nog een keer voor gekochtquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:45 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
M'n broertje heeft hem in z'n GameMania in 3D gespeeld en vond het wel vet. Niet waard om hem nog een keer te kopen, maar wel de moeite waard als je Batman nog niet hebt.
Wat vragen ze zoal voor de 3d editie?quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:46 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb hem er nog een keer voor gekocht
Nee, voor het 3D dat uit is en deze zomer gaat komen heb je de volgende shizzle nodig:quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:50 schreef satecl het volgende:
Haha zo dan heb je er erg veel voor over.
Hoe zit dat eigenlijk met dat 3D wat deze zomer komt, kan je dat met een 200Hz TV(met bril) instellen? De ene site zegt weer van wel, de ander niet..
Qua Move is dat gladiatording echt fuckawesome en Tiger Woods (ja ik hou van golfgames, ja ik begin bejaard te raken) is ook serieus tof. Verder moet ik nog maar zien of Move geen HD-shovelware gebeuren gaat worden. Misschien dat SEGA wel een remake van Madworld uit gaat brengenquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:54 schreef satecl het volgende:
Oke dat is mooi. Ik heb namelijk een LG 42LH5000 en wil wel graag 3D gamen, en geen zin om in korte tijd 2 TV's te kopen, da's logisch
Ben echt benieuwd hoe het gaat uitpakken dat 3D, vooral in combinatie met de Move kan je echt erg dichtbij de realiteit komen.. Maar dat duurt nog wel even voordat ze er echt vette games voor gaan uitbrengen lijkt mij.
Dat klinkt echt als een top-technologie heurquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:20 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, voor het 3D dat uit is en deze zomer gaat komen heb je de volgende shizzle nodig:
- TV met minimaal 120Hz (60Hz per oog, deze 3DTVs werken met shutterglass-technologie) en HDMI 1.4
- Shutterglass-signal zender om je bril aan te sturen (glazen gaan om en om open en dicht, je linkeroog ziet iets anders dan je rechteroog, de zender is nodig om je bril synchroon met de beelden te laten lopen)
- Shutterglass-bril(len)
- eventueel HDMI receiver met HDMI 1.4 als je je PS3/BluRayspeler via een receiver op je TV aansluit
Overigens werkt Batman met "klassieke" gekleurde glaasjes, dus je hebt geen 3DTV nodig om hem te spelen.
Madworldquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Qua Move is dat gladiatording echt fuckawesome en Tiger Woods (ja ik hou van golfgames, ja ik begin bejaard te raken) is ook serieus tof. Verder moet ik nog maar zien of Move geen HD-shovelware gebeuren gaat worden. Misschien dat SEGA wel een remake van Madworld uit gaat brengen
Tiger Woods + Move + 3D =quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Qua Move is dat gladiatording echt fuckawesome en Tiger Woods (ja ik hou van golfgames, ja ik begin bejaard te raken) is ook serieus tof. Verder moet ik nog maar zien of Move geen HD-shovelware gebeuren gaat worden. Misschien dat SEGA wel een remake van Madworld uit gaat brengen
Maar zo oogstrelend. Komt echt in de buurt van de schoonheid van Sin City (enquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
MadworldNa 30 minuten al saai. Die mag SEGA lekker laten liggen.
Sowieso. SEGA
Nee, ook dat niet eigenlijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:15 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar zo oogstrelend. Komt echt in de buurt van de schoonheid van Sin City (enThe Spirit
).
The Spirit... eigenlijk vond ik die best nog wel tof.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:15 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar zo oogstrelend. Komt echt in de buurt van de schoonheid van Sin City (enThe Spirit
).
In HD, op de PS3/360... Nog mooierquote:
Eens, MadWorld is echt een grote tegenvaller, rete-eentonig.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sowieso. SEGA
For die anderhalve fan die hier rondlooptquote:Yakuza 4 is made from the exact same parts as Yakuza 3.Tthere are no significant changes to the core combat or the setting, and it looks unerringly similar. But that same mixture of brutal fighting, storytelling, exploration and random nonsense is framed much better this time around. Adding three new characters has changed the pacing completely and given the game structural discipline and variety that makes it a lot more palatable.
Besides that, beneath its melodrama and street-fights,Yakuza 4 is genuinely a fascinating cultural artefact. There's no other game that roots itself so firmly in the reality of its setting - its ubiquitous restaurant brands, convenience stores, vapid magazines, cacophonous pachinko parlours and arcades, underground shopping centres, seedy hostess bars and invisible but omnipresent criminal organisations. Yakuza 3's eventual release gives hope that this series may yet enjoy a bright future on these shores, too.
8/10
Wat een tegenvaller was dat inderdaad. De grafische stijl sprak me wel aan, maar daaronder was het niets meer dan een dertien-in-een-dozijn hack 'n slash game.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
*halve fan meldquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yakuza 4
[..]
For die anderhalve fan die hier rondloopt
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een Zavvi promo code liggen![]()
Geldig t/m 30 april.quote:£2 korting als je £20 uitgeeft – code: april2
£3 korting als je £30 uitgeeft – code: MVC3
£4 korting als je £40 uitgeeft – code: april4
15% plus nog 10% klantenkaart korting.quote:Morgenavond 21 april heeft Dynabyte van 18:00 tot 19:30 een speciale klantenkaartavond in alle vestigingen en van 18.00 tot 24.00 online op de website. Je krijgt tot 15% korting op het gehele assortiment (excl. BOSE)! Dus ook op gameconsoles, pc's, laptops, ipods en noem maar op. Je hoeft alleen maar morgenavond in te loggen met je klantenkaart. Ik weet niet of je vandaag nog naar de winkel kan rennen voor deze klantenkaart en hem gelijk meekrijgt om morgenavond te gebruiken.
Thnks Cybquote:
Je krijgt TOT 15% korting en als ik dat zo lees is dat al incl klantenkaartkorting, want er wordt niet over EXTRA korting gesproken...quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
15% plus nog 10% klantenkaart korting.
Eens maar even rondsnuffelen dan.
Volgende maand ga ik hem halen in Japan. Als ik er dan toch benquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yakuza 4
[..]
For die anderhalve fan die hier rondloopt
Ik lees het nu pas ja. My bad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je krijgt TOT 15% korting en als ik dat zo lees is dat al incl klantenkaartkorting, want er wordt niet over EXTRA korting gesproken...
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Test Drive Unlimited 2 shots:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=243603
Ik ben gewoon stiekem een beetje jaloers!quote:Op woensdag 21 april 2010 16:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dear Tec-Deacon,
Welcome to the SingStar® Closed Public Beta!![]()
ha-HAAA beat that![]()
ik weet alleen niet of ik nu blij moet zijn, of moet huilen![]()
Nee hoor ,...dat word de buren weer verblijden met mijn zangkunsten
In de kut??quote:Op woensdag 21 april 2010 16:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Bwehehe Tain als ik je UI zie moet ik altijd denken;
in de kut, HARD
Beetje kracht zetten en je komt wel door die broek heen.quote:
Cock push-up?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beetje kracht zetten en je komt wel door die broek heen.
You never know when you have to fuck yourself out of a tight situation!quote:
quote:
bedankt cyb, volgend jaar gewoon europees!quote:
*meld!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:17 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
bedankt cyb, volgend jaar gewoon europees!
ben nu met HR bezig...gaat die Jason op een gegeven moment dood terwijl mijn char voor de auto springt...kwam een btje ongeloofwaardig over, iemand anders ook dat gevoel gehaad?
quote:Op woensdag 21 april 2010 17:17 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
bedankt cyb, volgend jaar gewoon europees!
ben nu met HR bezig...gaat die Jason op een gegeven moment dood terwijl mijn char voor de auto springt...kwam een btje ongeloofwaardig over, iemand anders ook dat gevoel gehaad?
np, reageer vanaf mn mob en weet niet de spoilertag uit mijn hoofd. daarnaast is het uit de prologue, niet echt bijzonder dusquote:
Spoiler van de eerste 5 minuten jaquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:03 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
np, reageer vanaf mn mob en weet niet de spoilertag uit mijn hoofd. daarnaast is het uit de prologue, niet echt bijzonder dus
1 |
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:50 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
is dat te moeilijk om te onthouden?![]()
quote:Exclusive New Red Dead Redemption Screens: Nuevo Paraiso (Northern Mexico)
Posted 53 minutes ago | Author: R* Q | Filed Under: Games
In the world of Red Dead Redemption, south of the border across the San Luis River from New Austin, lies the Mexican province of Nuevo Paraiso.
Check out some brand new screens from this area and be sure to check back later today for an update to the Features section of the Red Dead Redemption official site that showcases the territory of Nuevo Paraiso, along with a map of the region and a bunch more exclusive screens including HD versions of these.
An assault on the rebel base at Torquemada.
The bells of Las Hermanas ring out in times of danger.
The stunning, yet deadly gulches of Sidewinder Creek.
Wagons ferry people and supplies from Casa Madruga to nearby towns.
Die 3d update heb je vooralsnog dus niks aan. De trophy patch is dan wel weer een hele verbeteringquote:* Trophy enhancements –- Now you can more easily sort trophies in the [Trophy Collection] and [Comparing Trophy] sections. Sorting can be done with [Trophy Collection] in the [Game Category] and also when comparing trophies with your friends in the [Friend Category]
o Trophy Folder (Title List) can be sorted by game name/ by title according to the date in which you earned your last trophy (ascending/descending)
o Add-on list (Group list) can be sorted by original/the date in which you earned your last trophy (ascending/descending)
o Trophy list can be sorted by original/trophy name/grade/date of obtaining the trophy (ascending/descending)
In addition, this update preps the PS3 system for some upcoming new features, including 3D stereoscopic gaming, which is coming soon to PS3, in time for the launch of Sony’s 3D BRAVIA TVs.
Ach, valt mee. Is even wennen maar daarna gaat het net zo makkelijk als elke andere shooter.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:36 schreef the_legend_killer het volgende:
MAG lijkt me van 1 kant ook wel leuk alleen ik denk dat het te druk is
Dat valt best mee hoor. uiteindelijk moet je toch 2 of 4 punten aanvallen en verdedigen. En met Rush is de map ook in gedeeltes opgedeelt net zoals in deel 1. Zijn de 2 punten vernietigd ga je verder naar het volgende. Ik heb nog niet mee gemaakt dat ik moest zoeken naar tegenstandersquote:Op donderdag 22 april 2010 16:52 schreef the_legend_killer het volgende:
MAG of bad company...
Multi player bij BC lijkt me zo actieloos ivm het grote landschap of valt dit mee ?
Lijkt me stug dat hij voortaan zelf update,, , je zal altijd nog moeten bevestigen lijkt mequote:Op donderdag 22 april 2010 18:24 schreef delano.888 het volgende:
PS3 wil updaten naar 3:30, wut? dacht dat we ergens bij 2.20 zaten?
Schijnt dat als je dit installeert, dat de ps3 dan voortaan zichzelf automatisch update.
Conclusie: over een maand slopen ze de BC uit mijn launch ps3, en kan ik ze niet kwalijk nemen?
Nou nee dus, PS3 gaat voortaan uit zichzelf updaten, ik ga dus niet akkoord met 3.30, straks gooien ze echt mijn BC er uit.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat hij voortaan zelf update,, , je zal altijd nog moeten bevestigen lijkt me
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou nee dus, PS3 gaat voortaan uit zichzelf updaten, ik ga dus niet akkoord met 3.30, straks gooien ze echt mijn BC er uit.
Overigens, 2.00 was een hele grote update, wanneer is 3.00 geweest dan? Niks van mee gekregen, niks bijzonders veranderd dus toen?
Kan nergens online iets vinden over automatische updates trouwens.quote:3.00
September 1, 2009
System changes
* [Information Board] replaced by a [What's New] feature.
* When the system is started it will display the [What's New] screen by default instead of the [Games] menu.
* A [Status Indicator] added to the top of the screen showing the user's online status, the number of friends online and an icon indicating if there are unread PSN messages.
* The swirling activity indicator has been replaced with an analog clock (hands rotate quickly to show activity).
* The [Friends] list has been redesigned.
* Messages from specific friends can be accessed from the sender's profile screen.
* Increased font and icon size.
* The default theme has been changed to an updated version of the 'Original' waves theme (the original theme has been renamed 'Classic').
* The ability to take screenshots has been added to the [Internet Browser].
* Support for new avatars to be downloaded.
* [Remote Play] now supports mobile phones such as the Sony Ericsson Aino.
* The controller battery indicator has been moved.
* The copy/paste functionality has been expanded.
* A position indicator appears when scrolling through a large list.
* An issue occurred on some models, preventing the use of some unofficial controllers.
* XMB icons now change color along with the theme depending on the time of day.
Game changes
* A new feature added allowing game developers to display Trophies in different ways, such as grouping them by add-on pack, etc.
* A [PlayStation Store] icon added under the [Game] category.
* Platinum trophies no longer count towards the total percentage of each game.
Media changes
* Added a BBC iPlayer website shortcut for users in the UK under [TV], which now includes hardware acceleration in full-screen mode.
* A [PlayStation Store] icon added under the [Video] category (where PlayStation Video Store is available).
* Added the ability to upsample audio stored on the internal or USB hard drive to 88.2 kHz or 176.4 kHz.
* Background audio playback is disabled in the [Internet Browser] and [Photo Gallery] when the audio upsampling feature is enabled.
* During Video playback, the right analog stick can be used to play content in slow playback, fast reverse, and fast forward.
Settings changes
* Support for new Dynamic Custom Themes.
* [Display What's New] added to the [Settings] menu to allow the user to change what the system displays by default on startup.
* [Audio Multi-Output] allows audio output through multiple connectors (e.g. HDMI and optical) simultaneously.
* [Audio CD Output Frequency] has been renamed [Output Frequency] and now affects all music content.
* Settings have subtitles for reference.
* Ability to check internet connection upload/download speed in [Network Settings].
* Echo Canceller added to Accessory Settings.
gadverdamme wat is het een ontiegelijke tering zooi geworden zegquote:
Je kan wel gewoon het standaard playstation invoerveld gebruiken tegenwoordig.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:42 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
gadverdamme wat is het een ontiegelijke tering zooi geworden zegVerschrikkelijk omslachtig en als insult to injury begint zomaar Kelly Clarkson te spelen. HEB IK DAAR OM GEVRAAGD? NEE. Ik als een gek de pauze knop zoeken. Die werkte 2 menu's later pas. Lekker geregeld. En de zoek functie is nog steeds kut. Waarom kan dat niet met het systeem dat je ook gebruikt wanneer je een berichtje op PSN aan het typen bent? Gewoon een toetsenbord er bij, gaat een stuk makkelijker.
Edit: WTF? Reclames tussen video's???? Ze zijn niet eens engels-talig. Zit er een gast Spaans tegen me te mekkeren over een telefonie provider oid.
http://www.gamefaqs.com/boards/genmessage.php?board=927750&topic=54472022quote:Op donderdag 22 april 2010 18:38 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
[..]
Kan nergens online iets vinden over automatische updates trouwens.
Oh wacht, ik ben weer wakker, ik had de netwerkkabel niet in de PS3 zittenquote:Op donderdag 22 april 2010 18:19 schreef Pheno het volgende:
Nu nog in NL....
Hoe kun je dat invoerveld krijgen dan? Dat zou het namelijk al een stuk beter makenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Je kan wel gewoon het standaard playstation invoerveld gebruiken tegenwoordig.
En zolang je met je knuistjes van kruisje afblijft begint hij niet zelf te spelen hoor..
Ja, Sony gaat zorgen dat een van de meest gebruikte formaten voor Blu-ray rips op de PS3 gebruikt gaat worden, dat heeft zeker hoogste prioquote:Op donderdag 22 april 2010 21:19 schreef Slayage het volgende:
wanneer komt sony met een update zodat ik matroska files kan afspelen, nu zit ik lost met in crappy xvid formaat te kijken
Ik heb al geupdate. Maar inderdaad, ik mag hopen dat ze van m'n BC afblijven zegquote:Op donderdag 22 april 2010 20:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
http://www.gamefaqs.com/boards/genmessage.php?board=927750&topic=54472022
Euh, met een knop.. Voor de update stond het gewoon vermeld op het scherm. Ben nu aan het updaten.. Kijk zo even.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:04 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hoe kun je dat invoerveld krijgen dan? Dat zou het namelijk al een stuk beter maken
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou nee dus, PS3 gaat voortaan uit zichzelf updaten, ik ga dus niet akkoord met 3.30, straks gooien ze echt mijn BC er uit.
Overigens, 2.00 was een hele grote update, wanneer is 3.00 geweest dan? Niks van mee gekregen, niks bijzonders veranderd dus toen?
Een OS en BC over een kam scherenquote:Op donderdag 22 april 2010 23:09 schreef delano.888 het volgende:
Ennuh, die other os dan (linux) die konden ze er ook zo heel simpel uitgooien, dus waarom BC dan niet?
Waarom wel? Om hackers t moeilijker te maken.
Heb je nou eindelijk BreakQuest gekocht?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand enig idee waarom Vidzone nou weer niet wil updaten? Ik moet naar 1.11 en krijg ook netjes dat scherm. PS3 reboot daarna en meldt me netjes aan bij PSN. Daarna 80710723
Wat een bagger apparaat is het ook om up te daten he
Ik heb gewoon internet, want net uit de PSN Store een Mini gehaald...
Hoe duur kost da?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |