Oh wow! Die foto's zijn echt mooi!! Daar kan menig makelaar een voorbeeld aan nemen!quote:Op zondag 11 april 2010 12:56 schreef Nizno het volgende:
nog even de lapo uit vorig topic:
Op zondag 11 april 2010 12:19 schreef Tulping het volgende:
Dus hier komt het spreekwoord "als sneeuw voor de zon verdwijnen" vandaan..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder wel leuk huisje
quote:Op zondag 11 april 2010 14:32 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zal je het huis om willen hebben......
Linkjes??quote:Op zondag 11 april 2010 14:35 schreef Kimbell het volgende:
De schilderijen hangen nog niet eens en nu gaan ze alweer verhuizen:
[ afbeelding ]
We hebben een winnaar. Het topic kan worden opgedoekt; opmerkelijker dan dit zullen ze er niet zijn!quote:Op zondag 11 april 2010 14:50 schreef MdMa98 het volgende:
Gezellig ruim wonen in Alkmaar, het kan! (Ik woon in een soortgelijk appartement, ruimer en op de onderste woonlaag. Dit appartement bevind zich een straat verder en op de bovenste woonlaag. Saillant detail: oppervlakte totaal 45m2, waar deze bewoner de woonkamer in tweeën heeft gedeelt. Hierdoor onstaat een ruime woon en slaapkamer![]()
Prachtige bovenwoning met kiepraam/schuine daken
[ afbeelding ]
Ruime living met veel leefruimte
[ afbeelding ]
Prachtige keuken, voorzien van alle inbouwapparatuur![]()
[ afbeelding ]
Ruime slaapkamer, met voldoende opbergmogelijkheden voor de weegschaal![]()
[ afbeelding ]
Prachtig gedeelt balkon op de bovenste woonlaag.
[ afbeelding ]
Kost ook maar 119.400,-
En dat slaat ergens op ?quote:Op zondag 11 april 2010 17:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
We hebben een winnaar. Het topic kan worden opgedoekt; opmerkelijker dan dit zullen ze er niet zijn!
Altijd nog beter dan simpelweg "TVP" postenquote:Op zondag 11 april 2010 17:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zie niet veel opmerkelijks op de foto's , maar jij misschien wel?
Er wordt een vuurtje gestookt in de schuurquote:Op zondag 11 april 2010 12:56 schreef Nizno het volgende:
Isoleercel?quote:Op zondag 11 april 2010 19:34 schreef k_man het volgende:
Hoe minimalistisch kan een doucheruimte zijn?
[ link | afbeelding ]
Ik vind hem wel mooi... En wat een fantastisch huis trouwens!!! Hebben, hebben, hebben...quote:Op zondag 11 april 2010 19:34 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
En hoe "over the top" kan een giraffeknuffel zijnquote:Op zondag 11 april 2010 19:34 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
dat is nou net enige wat niet lelijk is aan deze kamerquote:Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En hoe "over the top" kan een giraffeknuffel zijn![]()
[ afbeelding ]
Wel errug witquote:Op zondag 11 april 2010 12:56 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder wel leuk huisje
Mooi! De rest van het huis vind ik niks, maar mooie douche.quote:Op zondag 11 april 2010 19:34 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als je een meisje van zes bent is het een droomkamerquote:Op zondag 11 april 2010 20:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is nou net enige wat niet lelijk is aan deze kamer
Een kloddertje hier..een kloddertje daar. Pfff, wat een roze bedoening!quote:Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tsjah je kent de appartementen ws niet. Het is dus heel smal allemaal en klein. Overigens een teringzooi op het balkon. Maarja daar kijk jij als doorgewinterde topicvolger ws overheenquote:Op zondag 11 april 2010 17:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zie niet veel opmerkelijks op de foto's , maar jij misschien wel?
Goed voor het ruimtelijke gevoelquote:Op zondag 11 april 2010 14:50 schreef MdMa98 het volgende:
Gezellig ruim wonen in Alkmaar, het kan! (Ik woon in een soortgelijk appartement, ruimer en op de onderste woonlaag. Dit appartement bevind zich een straat verder en op de bovenste woonlaag. Saillant detail: oppervlakte totaal 45m2, waar deze bewoner de woonkamer in tweeën heeft gedeelt. Hierdoor onstaat een ruime woon en slaapkamer![]()
Prachtige bovenwoning met kiepraam/schuine daken
[ afbeelding ]
Ruime living met veel leefruimte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ruime slaapkamer, met voldoende opbergmogelijkheden voor de weegschaal![]()
[ afbeelding ]
Prachtig gedeelt balkon op de bovenste woonlaag.
[ afbeelding ]
Kost ook maar 119.400,-
waarom 2x een koelkast in zo'n kleine keuken??quote:Op zondag 11 april 2010 14:50 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 april 2010 19:34 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
En waar leg je dan het bier koudquote:Op maandag 12 april 2010 00:28 schreef loecje het volgende:
[..]
waarom 2x een koelkast in zo'n kleine keuken??
ik zie helemaal rechts een koel/vries combie en onder de magnetron(/oven) nog een koelkast. dat ernaast is denk ik een vaatwasser, 3 koelkasten lijkt me wel erg veel.
Een grote gedeelde badkuip ja.quote:Op maandag 12 april 2010 01:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben wel een grote badkuip
chique vloer voor de kinderkamer!quote:Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een Answa-zwembad.quote:Op maandag 12 april 2010 01:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe weet je dat? Staat niet op Funda in ieder geval...quote:Op zondag 11 april 2010 17:45 schreef Bertrade het volgende:
Voor wie ook dacht van dit huis "Wat schattig", helaas: het is al verkocht waarschijnlijk. Kennelijk toch wel goed voor de verkoop, dit topic.
Ik vind het wel een toffe knuffel.quote:Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedoel je deze?quote:Op maandag 12 april 2010 11:16 schreef Xs2Shanna het volgende:
Heeft iemand een link voor dat huis in de OP? 100 jaar terug? Ben benieuwd.
quote:Op maandag 12 april 2010 13:20 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://funda.nl/56626143
Ik vind het prachtig zoals het is, zou er zo niet willen wonen, maar het is gewoon een museum op zich.quote:Op maandag 12 april 2010 14:29 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ja, wel een schitterend huis, althans, van te maken
Allemachtig... erg mooi appartement, maar als ik mijn huidige woning verkoop, kan ik misschien een bod op de parkeerplaatsen overwegenquote:Op zondag 11 april 2010 19:34 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
Damn, wat een prachtig huis...quote:Op maandag 12 april 2010 01:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahahahaha ja die douche! Ik ga zo toch even de link checken want dit bestaat niet. Je moet echt een horde nemen om te kunnen douchenquote:Op maandag 12 april 2010 10:46 schreef Selyn het volgende:
Gezellig schommelen op de oprit
[ afbeelding ]
Link**
En lenigheid is een must als je hier wilt douchen.
[ afbeelding ]
Maar voordeel is wel, als je iets verrekt kun je iig meteen even de sauna in
Link**
oh ja.. je kan je ook lekker op zolder afdrogen als je wilt
dompelbad voor als je uit de sauna komt?quote:Op maandag 12 april 2010 10:46 schreef Selyn het volgende:
[ afbeelding ]
Link**
http://www.funda.nl/koop/(...)an-59/fotos/#foto-18quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:07 schreef _The_General_ het volgende:
Waar is het huis met die lift terug te vinden?
Waar is de link naar het huis?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:36 schreef CocaColaLight het volgende:
Volgens mij waren de elektrische tandenborstels in de aanbieding:
[ afbeelding ]
ja iedereen een eigen opzetborsteltje is ook omslachtigquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:36 schreef CocaColaLight het volgende:
[ afbeelding ]
En dan gewoon van die standaard 15 x 15 witte standaard nieuwbouwbadkamertegels op de wanden...quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:14 schreef Hiddendoe het volgende:
Overigens wel een prachtige tegelvloer in de keuken![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-16/fotos/#foto-6
Dat hadden witjes moeten zijn denk ik maar het geld was op?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:30 schreef Gwywen het volgende:
[..]
En dan gewoon van die standaard 15 x 15 witte standaard nieuwbouwbadkamertegels op de wanden...![]()
Met grijze voegen, ook dat nog
Bruin is zeker niet mijn favo kleur van die castello tegels.... grijs of zwart daarentegenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:14 schreef Hiddendoe het volgende:
Overigens wel een prachtige tegelvloer in de keuken![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-16/fotos/#foto-6
Maar ook dat die vloer scheef ligt, is nogal jammer.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:30 schreef Gwywen het volgende:
[..]
En dan gewoon van die standaard 15 x 15 witte standaard nieuwbouwbadkamertegels op de wanden...![]()
Met grijze voegen, ook dat nog
Dat het niet gecentreerd is, is idd verschrikkelijk irritant, ik zou zo'n vloer niet uitkiezen, maar als hij al in een keuken zou liggen dan zou ik me er niet direct druk om maken.... tenzij hij zo fout ligt als daar, voor mijn part zou ik er linoleum overheen gooien, maar zo'n patroon niet gecentreerd leggen verknalt je hele keuken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:02 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Bruin is zeker niet mijn favo kleur van die castello tegels.... grijs of zwart daarentegen![]()
En ik kan er niet tegen dat het patroon niet gecentreerd ligt... is toch een irritant gezicht dat links de rand om het patroon zoveel breder is dan rechts? Ik zou het eruit slopen...
Of ben ik nu een OCD-er?
hear hearquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat het niet gecentreerd is, is idd verschrikkelijk irritant, ik zou zo'n vloer niet uitkiezen, maar als hij al in een keuken zou liggen dan zou ik me er niet direct druk om maken.... tenzij hij zo fout ligt als daar, voor mijn part zou ik er linoleum overheen gooien, maar zo'n patroon niet gecentreerd leggen verknalt je hele keuken.
Maar helaas exclusief links naar de desbetreffende woning(en)quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:32 schreef Pitabroodje het volgende:
handig voor als mensen je willen begluren 's nachts
[ afbeelding ]
Waarom?![]()
[ afbeelding ]
inclusief deur die geen kattenluikje meer ndoig heeft
[ afbeelding ]
Haha dan ben ik dat ook! Zou er niet goed van worden, serieusquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:02 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Bruin is zeker niet mijn favo kleur van die castello tegels.... grijs of zwart daarentegen![]()
En ik kan er niet tegen dat het patroon niet gecentreerd ligt... is toch een irritant gezicht dat links de rand om het patroon zoveel breder is dan rechts? Ik zou het eruit slopen...
Of ben ik nu een OCD-er?
Volgens mij hangen er gewoon rolgordijnen voor de ramen. Die kunnen omlaag 's nachtsquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:32 schreef Pitabroodje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom?![]()
[ afbeelding ]
inclusief deur die geen kattenluikje meer ndoig heeft
[ afbeelding ]
Wat ik mij afvraag....wat ligt er op het bed, het lijkt wel een pinguinquote:Op maandag 12 april 2010 10:46 schreef Selyn het volgende:
[ afbeelding ]
Link**
Inderdaad, of een koptelefoonquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:36 schreef kvd het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag....wat ligt er op het bed, het lijkt wel een pinguin
[ afbeelding ]
hahaha dat is een poes!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:36 schreef kvd het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag....wat ligt er op het bed, het lijkt wel een pinguin
[ afbeelding ]
Volgens de omschrijving:quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:52 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik kom er niet uit...
Het is dus volgens mij een van de luiken vanuit een van die 2 slaapkamers die aan de vide grenzen, genomen vanuit die slaapkamer dus.quote:Overloop met toegang tot de 3 slaapkamers waarvan er twee beide grenzen aan de vide. Door de luiken die uitzicht bieden op de vide ontstaat een vergrotend effect.
Dat is volgens mij de vide, zoals ze die omschrijven in de tekst. Die gekke deurtjes zijn dan de luikjes. Mooi om een ruimtelijk effect te creeeren of een gebroken nek in een dronken buiquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:52 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik kom er niet uit...
Ach, altijd fijn als we het eens zijn tochquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de vide, zoals ze die omschrijven in de tekst. Die gekke deurtjes zijn dan de luikjes. Mooi om een ruimtelijk effect te creeeren of een gebroken nek in een dronken bui
(zoals Leandra 3 minuten voor mij al heeft gepost ja)
Oh het loont om ook te lezen, bedankt!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens de omschrijving:
[..]
Het is dus volgens mij een van de luiken vanuit een van die 2 slaapkamers die aan de vide grenzen, genomen vanuit die slaapkamer dus.
Haha ja, ik was aan het eeh slowtypen...je was net sneller.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, altijd fijn als we het eens zijn toch
Die andere foto's die ik later in die vide-uitlegpost geëdit heb maken het overzichtelijkerquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:04 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha ja, ik was aan het eeh slowtypen...je was net sneller.
Maar wel een raar gezicht idd. Bij mij zou het misgaan met die vide...
En de tas van de Boni aan de muurquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:13 schreef TheShadow het volgende:
Drie keukens in een huis van bijna ¤ 3.000.000.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:16 schreef Marlalala het volgende:
Ook handig! Een slaap-/woon-/eetkamer/gym
[ afbeelding ]
Oh en ook geschikt voor baby's en kokkerellen.
[ afbeelding ]
Wat is dat trouwens voor wit apparaat naast het bed?
Kijk hier verder!
Sportieve nanny dus.quote:Bovendien heeft het appartement nog een extra appartement/studio met hetzelfde afwerkingniveau. Momenteel is deze ruimte in gebruik als verblijf voor de nanny.
Degene die daar woont heeft redelijke tetten en een enorm foute smaak in dekbedovertrekkenquote:
haha ja! Het zijn net hoedjesquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Degene die daar woont heeft redelijke tetten en een enorm foute smaak in dekbedovertrekken.
Allemachtig.... zó wil ik wel in een flatje wonen zeg! In een woord: Prachtig!quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:16 schreef Marlalala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk hier verder!
Lijkt wel een beetje cartoonstijl. Misschien gebaseerd op deze hotelkamer?quote:Op woensdag 14 april 2010 00:37 schreef heartwork het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)-oudendijk-27/fotos/
Best een leuk huis, fantastische werkplaats in het souterrain..
Maar wat ging er zo fout op de zolder? De keuken/badkamer etc. zijn gewoon 'out of style', maar waarom al dat groen in combinatie met dat lelijke fineer?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ziet eruit als 4 Oral-B Triumphs... Krengen kosten ¤150 p/stuk.. dan vraag je je inderdaad af waarom ze niet gewoon de 4 (bijgeleverde) borsteltjes gebruikenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:36 schreef CocaColaLight het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de nannyquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:16 schreef Marlalala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk hier verder!
als ik zie hoe vochtig onze badkamer wordt (schimmel!) zou ik dit nooit in mijn slaapkamer willen hebbenquote:Op woensdag 14 april 2010 09:44 schreef Csbs het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)7-leersumstraat-124/
Douchen en naar bed
Dat is een foto?quote:Op woensdag 14 april 2010 00:43 schreef maok het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje cartoonstijl. Misschien gebaseerd op deze hotelkamer?
[ afbeelding ]
Holymoly! Dit is denk ik wel een van de meest lelijke ruimtes die ik ooit heb gezien! En dat wil wat zeggen in dit treurtopic van woon"styling"quote:Op woensdag 14 april 2010 00:37 schreef heartwork het volgende:
Maar wat ging er zo fout op de zolder? De keuken/badkamer etc. zijn gewoon 'out of style', maar waarom al dat groen in combinatie met dat lelijke fineer?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is een beneden en bovenwoning samen. Waarvan de bovenwoning 2 keer een keuken heeft ..... mogelijkheid om nog een aparte woning van te maken zeg maarquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:13 schreef TheShadow het volgende:
Drie keukens in een huis van bijna ¤ 3.000.000.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link naar woning: Klik
O_o neon groen!quote:Op woensdag 14 april 2010 00:37 schreef heartwork het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijkbaar ventileer je dan slecht, want het zou geen probleem moeten zijn om een open badkamer naar de slaapkamer toe te hebben.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:49 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
als ik zie hoe vochtig onze badkamer wordt (schimmel!) zou ik dit nooit in mijn slaapkamer willen hebben
1 uur per dag douchen totaal in de ochtend in een badkamer met mechanische ventilatie (24/7) en de deur open naar de overloop na afloop en na verloop van tijd krijgen we toch schimmel op het houtwerk (ramen die niet open kunnen)quote:Op woensdag 14 april 2010 10:56 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Blijkbaar ventileer je dan slecht, want het zou geen probleem moeten zijn om een open badkamer naar de slaapkamer toe te hebben.
Tja, als je in een studio woont, of langdurig ziek bent, dan kan dat. Zo vreemd vind ik het nietquote:Op woensdag 14 april 2010 11:46 schreef SimtekF1 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)-67-25/fotos/#foto-6
[ afbeelding ]
Hallo zeg, die staat in de OP, kon je niks origineels vinden?quote:Op woensdag 14 april 2010 11:46 schreef SimtekF1 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien is dat aan de tuinkant, als daar vreemden rondlopen is er sowieso al iets misquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:32 schreef Pitabroodje het volgende:
[ afbeelding ]
Echt?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:30 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Hallo zeg, die staat in de OP, kon je niks origineels vinden?
118.000 voor een 30m2 studiootjequote:Op woensdag 14 april 2010 11:46 schreef SimtekF1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, hier in Amsterdam heb je studiootjes op 3 hoog achter met ramen alleen op t noorden, 32m2 voor ruim 150.000 . . . En dan zit je in oost, in n achterbuurt...quote:Op woensdag 14 april 2010 13:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
118.000 voor een 30m2 studiootjetjezus christ. Ik denk dat ze voor 65.000 meer kans maken.
En daar wordt dan 165.000 euro voor gevraagd. Leuk om in Amsterdam te willen wonenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:31 schreef Fuzzlet het volgende:
[..]
Holymoly! Dit is denk ik wel een van de meest lelijke ruimtes die ik ooit heb gezien! En dat wil wat zeggen in dit treurtopic van woon"styling"
In de categorie slapen in de keuken:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)rd-doustraat-93-iii/
Doet me denken aan het K&W topic van Juup©.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:51 schreef Ronald_S het volgende:
[ afbeelding ]
Erg handige opbergladen in de trap.![]()
linkje
lullige stoelen vind ikquote:Op woensdag 14 april 2010 15:51 schreef Ronald_S het volgende:
[ afbeelding ]
En we hebben hebben een hele brede tv.
[ afbeelding ]
Erg handige opbergladen in de trap.![]()
linkje
en een linkje er bij om de lichtinval te compenseren?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:33 schreef Syytön het volgende:
Een ding is zeker, veel lichtinval...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
cool inderdaad, wel opmerkelijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die traplade zijn juist cool.
Goh, wat briljant in zn eenvoud eigenlijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die traplade zijn juist cool.
Dat zal je vies tegenvallen.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
118.000 voor een 30m2 studiootjetjezus christ. Ik denk dat ze voor 65.000 meer kans maken.
Ik vind het juist leuk om zulke foto s te zien, niet alles hoeft uitgelegd te worden, dan blijft niks meer opmerklijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:03 schreef Csbs het volgende:
[..]
Tja, als je in een studio woont, of langdurig ziek bent, dan kan dat. Zo vreemd vind ik het niet
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:09 schreef loecje het volgende:
[..]
of er valt daar onder die handdoek iets te verbergen...
ligt er aan waar je woont?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:48 schreef T42 het volgende:
[..]
ik kocht een jaar geleden mijn huis (een huis met 3 slaapkamers enz) voor 107'000inc alles
ik vind dat wel mooiquote:Op woensdag 14 april 2010 00:37 schreef heartwork het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is om je te laten denken dat er net iemand is wezen douche. maar in werkelijkheid:Pquote:Op woensdag 14 april 2010 23:44 schreef kvd het volgende:
[..]
![]()
de natte voetafdrukken staan nog op het matje....
maar niet in amsterdam.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:48 schreef T42 het volgende:
[..]
ik kocht een jaar geleden mijn huis (een huis met 3 slaapkamers enz) voor 107'000inc alles
Dat komt omdat niemand tussen de kattenmeppers wil wonen, dat drukt de prijzen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:05 schreef T42 het volgende:
[..]
nope wel op 1 van de slechtste plekkenhelmond
dep slot, gordijnen dicht en je merkt er niks vanquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat komt omdat niemand tussen de kattenmeppers wil wonen, dat drukt de prijzen.
Locatie, locatie, locatie...
En je moet er niet wakker schrikken, dan knal je met je hoofd tegen die plank.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:41 schreef Marlalala het volgende:
Sommige omschrijvingen zijn ook een béétje over de top:
UNIEK..! New York chique in een zeer gewilde straat, fantastisch volledig gerenoveerd appartement in Amsterdam, waar kosten noch moeite bespaart zijn gebleven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is gewoon een kleine studio met veel glans en rvs
Dat is van een fokker volgens mij. Hij had er ook een topic van in K&Wquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:41 schreef Marlalala het volgende:
UNIEK..! New York chique in een zeer gewilde straat, fantastisch volledig gerenoveerd appartement in Amsterdam, waar kosten noch moeite bespaart zijn gebleven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is het appartement van een (ex?) K&W'er!quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:41 schreef Marlalala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oja, de andere foto's vind je hier
Haha dat meen je niet! Oeps....quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat is van een fokker volgens mij. Hij had er ook een topic van in K&W
lijkt op een bowlingbal ?quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze foto houdt mij bezig.
Het lijkt wel alsof de bal onder het bed er op geplakt is. Is het een poot van het bed? Ziet er niet logisch uit qua perspectief. Gezien het ouderwetse interieur vind ik het ook niet echt passend. Of is het gewoon een heel lelijk bed? Apart![]()
[ afbeelding ]
link
Net een potje mosterd!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:08 schreef pessie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kon ik jullie niet onthouden.
linkje
In ieder geval heeft die cursus Nederlands voor de persoon die de advertentie heeft geschreven weer niet gehelpt...quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:48 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Dat is het appartement van een (ex?) K&W'er!
Nee hoor, hij staat gewoon naast het keukenblok:quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:47 schreef -moppie- het volgende:
Staat die koelkast niet op een rare plek of is dat ook New Yorks?
zonder plinten (net als bij onsquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:41 schreef maok het volgende:
[..]
Nee hoor, hij staat gewoon naast het keukenblok:
[ afbeelding ]
Zijn spelfouten echt chique in New York?quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:41 schreef Marlalala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jemig je fluit toch spontaan je makelaar terug als je deze foto's online ziet op Funda? Bar slechtquote:Op woensdag 14 april 2010 16:33 schreef Syytön het volgende:
Een ding is zeker, veel lichtinval...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik al een paar keer voorbij zien komen trouwens. Het wil niet erg lukken met de verkoop zo lijkt het. Ik vind het dan ook een allemachtige hoop geld voor de helft van mijn woonkamerquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:41 schreef Marlalala het volgende:
...
Tjesuzquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:27 schreef Rockfire het volgende:
Waarom zouden we opruimen voor de foto?
[ afbeelding ]
Of de afwas doen?
[ afbeelding ]
En de tuin is ook netjes genoeg!
[ afbeelding ]
Hier te koop
Nee!quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:27 schreef Rockfire het volgende:
[ afbeelding ]
Of de afwas doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier te koop
Wel leuk opknappertje! Ook snel verkocht...quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee!
Ik zet daar voor de deur altijd mijn auto neer als ik een straat verder iemand moet afzetten!
Ik weet wie daar woont, wat een gruwelijke smeerbende
Eeewwww!quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:27 schreef Rockfire het volgende:
[ afbeelding ]
Of de afwas doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier te koop
Leuk opknappertje? Het is echt te vies om aan te pakken!quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:53 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Wel leuk opknappertje! Ook snel verkocht...
Maar dan wel het nodige aan Ikea-shit erin hebben staanquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:41 schreef Marlalala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel handig, die verwarming voor de ovenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:27 schreef Rockfire het volgende:
[ afbeelding ]
Of de afwas doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier te koop
OMG!quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:27 schreef Rockfire het volgende:
[ afbeelding ]
Of de afwas doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier te koop
Studentenhuis?quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:27 schreef Rockfire het volgende:
[ afbeelding ]
Of de afwas doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier te koop
quote:Op zondag 18 april 2010 09:55 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die serieus zo'n 'schilderij' boven hun bed hebben hangen.
Klik
jeetje, dan heeftie er pak m beet een jaar gewoond ofzoquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:15 schreef roepdeman het volgende:
nou nou niet zo stom doen...het staat pas een jaartje te koop hoor!
Wat een helden en goed gevoel voor humor. Ik zou zelf ook wel dat prentje willen hebben.quote:Op zondag 18 april 2010 09:55 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
Klik
Ik heb er in ieder geval niet speciaal naar lopen zoeken hoor. Ik was semi-serieus huizen aan het kijken en kwam deze tegen. Toevallig had ik dit topic al een paar keer doorgekeken, dus bedacht ik meteen dat dit een hele mooie zou zijn voor dit topic.quote:Op zondag 18 april 2010 06:58 schreef Hiddendoe het volgende:
Even offtopic: Petje af voor alle fokkertjes die het geduld hebben om Funda helemaal door te spitten om met de meest unieke, beschamende, aparte enz. enz. foto's te komen.![]()
Ik heb het geduld er niet voor, heb het geprobeerd maar ik kom alleen maar de geijkte gladde praatjes en dito foto's tegen.
Dat valt toch ook onder "renoveren" ??quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Leuk opknappertje? Het is echt te vies om aan te pakken!
Dat zou ik echt nooit doen.
Of alles plat gooien, fik erin en opbouwen![]()
Misschien woont Croupouque daar welquote:Op zondag 18 april 2010 09:55 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
Klik
Haha, nee joh, dit is een minimalistische inrichting ten top.quote:Op zondag 18 april 2010 11:46 schreef Resistor het volgende:
Linkje?
Verder kan je wel zien dat het geld op was, nog niet helemaal afgebouwd (de keuken moet nog geplaatst worden op de 1e foto, kruis op het raam op de laatste foto als teken dat er nu glas in zit), gordijnen zijn niet op maat en er missen wat meubels
OMGquote:Op zondag 18 april 2010 09:55 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
Klik
Nou dat huis is nog dermate origineel, dat ik vermoed dat het een gemeentelijk monument is. Je kan er dan helemaal niks meer mee. Beter maak je van dit pand de locale oudheidskamerquote:Op maandag 12 april 2010 14:29 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ja, wel een schitterend huis, althans, van te maken
Die kast bedoel je?quote:Op zondag 18 april 2010 20:32 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)t-156/fotos/#foto-16
En dan 1 verder!!
quote:Op zondag 18 april 2010 20:46 schreef VancouverFan het volgende:
Die kast is weg gephotoshopped lijkt het wel. Er veranderd voor de rest echt niks
Moeite doen om die kast 'weg te halen' en dan komt die toch nog op internet
Omg, 1 foto verder en je ziet de poten nog steedsquote:Op zondag 18 april 2010 20:32 schreef Renesite het volgende:
En dan 1 verder!!
Hahahaha humorquote:Op zondag 18 april 2010 20:55 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Omg, 1 foto verder en je ziet de poten nog steeds
Prachtig huis, zeker voor dat geld. Alhoewel de inrichting niet zou misstaan in een woonwagenquote:Op zondag 18 april 2010 12:36 schreef D_tje het volgende:
[ afbeelding ]
Toscaanse villa in de polder
[ afbeelding ]
Met een sfeervolle eettafel
[ afbeelding ]
De keuken
[ afbeelding ]
En de tuin.
Meer foto's hier.
leuk paleisjequote:Op maandag 19 april 2010 00:12 schreef robbolo het volgende:
Kan niet zeggen dat ik het graag in mij eigen huis wil hebben, maar het ziet er wel mooi uit.
[ afbeelding ]
Is trouwens ook het duurste pand dat aangeboden wordt via Funda in Amsterdam
nog een keer dat huis.quote:Op zondag 18 april 2010 20:32 schreef Renesite het volgende:
En dan 1 verder!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |