Hallo zeg, die staat in de OP, kon je niks origineels vinden?quote:Op woensdag 14 april 2010 11:46 schreef SimtekF1 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)-67-25/fotos/#foto-6
[ afbeelding ]
Zo te zien is dat aan de tuinkant, als daar vreemden rondlopen is er sowieso al iets misquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:32 schreef Pitabroodje het volgende:
handig voor als mensen je willen begluren 's nachts
[ afbeelding ]
Echt?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:30 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Hallo zeg, die staat in de OP, kon je niks origineels vinden?
118.000 voor een 30m2 studiootjequote:Op woensdag 14 april 2010 11:46 schreef SimtekF1 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)-67-25/fotos/#foto-6
[ afbeelding ]
Ach, hier in Amsterdam heb je studiootjes op 3 hoog achter met ramen alleen op t noorden, 32m2 voor ruim 150.000 . . . En dan zit je in oost, in n achterbuurt...quote:Op woensdag 14 april 2010 13:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
118.000 voor een 30m2 studiootjetjezus christ. Ik denk dat ze voor 65.000 meer kans maken.
En daar wordt dan 165.000 euro voor gevraagd. Leuk om in Amsterdam te willen wonenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:31 schreef Fuzzlet het volgende:
[..]
Holymoly! Dit is denk ik wel een van de meest lelijke ruimtes die ik ooit heb gezien! En dat wil wat zeggen in dit treurtopic van woon"styling"
In de categorie slapen in de keuken:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)rd-doustraat-93-iii/
Doet me denken aan het K&W topic van Juup©.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:51 schreef Ronald_S het volgende:
[ afbeelding ]
Erg handige opbergladen in de trap.![]()
linkje
lullige stoelen vind ikquote:Op woensdag 14 april 2010 15:51 schreef Ronald_S het volgende:
[ afbeelding ]
En we hebben hebben een hele brede tv.
[ afbeelding ]
Erg handige opbergladen in de trap.![]()
linkje
en een linkje er bij om de lichtinval te compenseren?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:33 schreef Syytön het volgende:
Een ding is zeker, veel lichtinval...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
cool inderdaad, wel opmerkelijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die traplade zijn juist cool.
Goh, wat briljant in zn eenvoud eigenlijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die traplade zijn juist cool.
Dat zal je vies tegenvallen.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
118.000 voor een 30m2 studiootjetjezus christ. Ik denk dat ze voor 65.000 meer kans maken.
Ik vind het juist leuk om zulke foto s te zien, niet alles hoeft uitgelegd te worden, dan blijft niks meer opmerklijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:03 schreef Csbs het volgende:
[..]
Tja, als je in een studio woont, of langdurig ziek bent, dan kan dat. Zo vreemd vind ik het niet
quote:Op woensdag 14 april 2010 18:09 schreef loecje het volgende:
[..]
of er valt daar onder die handdoek iets te verbergen...
ligt er aan waar je woont?quote:Op donderdag 15 april 2010 11:48 schreef T42 het volgende:
[..]
ik kocht een jaar geleden mijn huis (een huis met 3 slaapkamers enz) voor 107'000inc alles
ik vind dat wel mooiquote:Op woensdag 14 april 2010 00:37 schreef heartwork het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)-oudendijk-27/fotos/
Best een leuk huis, fantastische werkplaats in het souterrain..
Maar wat ging er zo fout op de zolder? De keuken/badkamer etc. zijn gewoon 'out of style', maar waarom al dat groen in combinatie met dat lelijke fineer?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is om je te laten denken dat er net iemand is wezen douche. maar in werkelijkheid:Pquote:Op woensdag 14 april 2010 23:44 schreef kvd het volgende:
[..]
![]()
de natte voetafdrukken staan nog op het matje....
maar niet in amsterdam.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:48 schreef T42 het volgende:
[..]
ik kocht een jaar geleden mijn huis (een huis met 3 slaapkamers enz) voor 107'000inc alles
Dat komt omdat niemand tussen de kattenmeppers wil wonen, dat drukt de prijzen.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:05 schreef T42 het volgende:
[..]
nope wel op 1 van de slechtste plekkenhelmond
dep slot, gordijnen dicht en je merkt er niks vanquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat komt omdat niemand tussen de kattenmeppers wil wonen, dat drukt de prijzen.
Locatie, locatie, locatie...
En je moet er niet wakker schrikken, dan knal je met je hoofd tegen die plank.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:41 schreef Marlalala het volgende:
Sommige omschrijvingen zijn ook een béétje over de top:
UNIEK..! New York chique in een zeer gewilde straat, fantastisch volledig gerenoveerd appartement in Amsterdam, waar kosten noch moeite bespaart zijn gebleven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is gewoon een kleine studio met veel glans en rvs
Dat is van een fokker volgens mij. Hij had er ook een topic van in K&Wquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:41 schreef Marlalala het volgende:
UNIEK..! New York chique in een zeer gewilde straat, fantastisch volledig gerenoveerd appartement in Amsterdam, waar kosten noch moeite bespaart zijn gebleven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is het appartement van een (ex?) K&W'er!quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:41 schreef Marlalala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oja, de andere foto's vind je hier
Haha dat meen je niet! Oeps....quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat is van een fokker volgens mij. Hij had er ook een topic van in K&W
lijkt op een bowlingbal ?quote:Op vrijdag 16 april 2010 08:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze foto houdt mij bezig.
Het lijkt wel alsof de bal onder het bed er op geplakt is. Is het een poot van het bed? Ziet er niet logisch uit qua perspectief. Gezien het ouderwetse interieur vind ik het ook niet echt passend. Of is het gewoon een heel lelijk bed? Apart![]()
[ afbeelding ]
link
Net een potje mosterd!quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:08 schreef pessie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kon ik jullie niet onthouden.
linkje
In ieder geval heeft die cursus Nederlands voor de persoon die de advertentie heeft geschreven weer niet gehelpt...quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:48 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Dat is het appartement van een (ex?) K&W'er!
Nee hoor, hij staat gewoon naast het keukenblok:quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:47 schreef -moppie- het volgende:
Staat die koelkast niet op een rare plek of is dat ook New Yorks?
zonder plinten (net als bij onsquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:41 schreef maok het volgende:
[..]
Nee hoor, hij staat gewoon naast het keukenblok:
[ afbeelding ]
Zijn spelfouten echt chique in New York?quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:41 schreef Marlalala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oja, de andere foto's vind je hier
Jemig je fluit toch spontaan je makelaar terug als je deze foto's online ziet op Funda? Bar slechtquote:Op woensdag 14 april 2010 16:33 schreef Syytön het volgende:
Een ding is zeker, veel lichtinval...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |