Waar is de link naar het huis?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:36 schreef CocaColaLight het volgende:
Volgens mij waren de elektrische tandenborstels in de aanbieding:
[ afbeelding ]
ja iedereen een eigen opzetborsteltje is ook omslachtigquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:36 schreef CocaColaLight het volgende:
Volgens mij waren de elektrische tandenborstels in de aanbieding:
[ afbeelding ]
En dan gewoon van die standaard 15 x 15 witte standaard nieuwbouwbadkamertegels op de wanden...quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:14 schreef Hiddendoe het volgende:
Overigens wel een prachtige tegelvloer in de keuken![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-16/fotos/#foto-6
Dat hadden witjes moeten zijn denk ik maar het geld was op?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:30 schreef Gwywen het volgende:
[..]
En dan gewoon van die standaard 15 x 15 witte standaard nieuwbouwbadkamertegels op de wanden...![]()
Met grijze voegen, ook dat nog
Bruin is zeker niet mijn favo kleur van die castello tegels.... grijs of zwart daarentegenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:14 schreef Hiddendoe het volgende:
Overigens wel een prachtige tegelvloer in de keuken![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-16/fotos/#foto-6
Maar ook dat die vloer scheef ligt, is nogal jammer.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:30 schreef Gwywen het volgende:
[..]
En dan gewoon van die standaard 15 x 15 witte standaard nieuwbouwbadkamertegels op de wanden...![]()
Met grijze voegen, ook dat nog
Dat het niet gecentreerd is, is idd verschrikkelijk irritant, ik zou zo'n vloer niet uitkiezen, maar als hij al in een keuken zou liggen dan zou ik me er niet direct druk om maken.... tenzij hij zo fout ligt als daar, voor mijn part zou ik er linoleum overheen gooien, maar zo'n patroon niet gecentreerd leggen verknalt je hele keuken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:02 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Bruin is zeker niet mijn favo kleur van die castello tegels.... grijs of zwart daarentegen![]()
En ik kan er niet tegen dat het patroon niet gecentreerd ligt... is toch een irritant gezicht dat links de rand om het patroon zoveel breder is dan rechts? Ik zou het eruit slopen...
Of ben ik nu een OCD-er?
hear hearquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat het niet gecentreerd is, is idd verschrikkelijk irritant, ik zou zo'n vloer niet uitkiezen, maar als hij al in een keuken zou liggen dan zou ik me er niet direct druk om maken.... tenzij hij zo fout ligt als daar, voor mijn part zou ik er linoleum overheen gooien, maar zo'n patroon niet gecentreerd leggen verknalt je hele keuken.
Maar helaas exclusief links naar de desbetreffende woning(en)quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:32 schreef Pitabroodje het volgende:
handig voor als mensen je willen begluren 's nachts
[ afbeelding ]
Waarom?![]()
[ afbeelding ]
inclusief deur die geen kattenluikje meer ndoig heeft
[ afbeelding ]
Haha dan ben ik dat ook! Zou er niet goed van worden, serieusquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:02 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Bruin is zeker niet mijn favo kleur van die castello tegels.... grijs of zwart daarentegen![]()
En ik kan er niet tegen dat het patroon niet gecentreerd ligt... is toch een irritant gezicht dat links de rand om het patroon zoveel breder is dan rechts? Ik zou het eruit slopen...
Of ben ik nu een OCD-er?
Volgens mij hangen er gewoon rolgordijnen voor de ramen. Die kunnen omlaag 's nachtsquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:32 schreef Pitabroodje het volgende:
handig voor als mensen je willen begluren 's nachts
[ afbeelding ]
Waarom?![]()
[ afbeelding ]
inclusief deur die geen kattenluikje meer ndoig heeft
[ afbeelding ]
Wat ik mij afvraag....wat ligt er op het bed, het lijkt wel een pinguinquote:Op maandag 12 april 2010 10:46 schreef Selyn het volgende:
En lenigheid is een must als je hier wilt douchen.
[ afbeelding ]
Maar voordeel is wel, als je iets verrekt kun je iig meteen even de sauna in
Link**
oh ja.. je kan je ook lekker op zolder afdrogen als je wilt
Inderdaad, of een koptelefoonquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:36 schreef kvd het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag....wat ligt er op het bed, het lijkt wel een pinguin
[ afbeelding ]
hahaha dat is een poes!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:36 schreef kvd het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag....wat ligt er op het bed, het lijkt wel een pinguin
[ afbeelding ]
Volgens de omschrijving:quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:52 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik kom er niet uit...
Het is dus volgens mij een van de luiken vanuit een van die 2 slaapkamers die aan de vide grenzen, genomen vanuit die slaapkamer dus.quote:Overloop met toegang tot de 3 slaapkamers waarvan er twee beide grenzen aan de vide. Door de luiken die uitzicht bieden op de vide ontstaat een vergrotend effect.
Dat is volgens mij de vide, zoals ze die omschrijven in de tekst. Die gekke deurtjes zijn dan de luikjes. Mooi om een ruimtelijk effect te creeeren of een gebroken nek in een dronken buiquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:52 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik kom er niet uit...
Ach, altijd fijn als we het eens zijn tochquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de vide, zoals ze die omschrijven in de tekst. Die gekke deurtjes zijn dan de luikjes. Mooi om een ruimtelijk effect te creeeren of een gebroken nek in een dronken bui
(zoals Leandra 3 minuten voor mij al heeft gepost ja)
Oh het loont om ook te lezen, bedankt!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens de omschrijving:
[..]
Het is dus volgens mij een van de luiken vanuit een van die 2 slaapkamers die aan de vide grenzen, genomen vanuit die slaapkamer dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |