Waar is de link naar het huis?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:36 schreef CocaColaLight het volgende:
Volgens mij waren de elektrische tandenborstels in de aanbieding:
[ afbeelding ]
ja iedereen een eigen opzetborsteltje is ook omslachtigquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:36 schreef CocaColaLight het volgende:
[ afbeelding ]
En dan gewoon van die standaard 15 x 15 witte standaard nieuwbouwbadkamertegels op de wanden...quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:14 schreef Hiddendoe het volgende:
Overigens wel een prachtige tegelvloer in de keuken![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-16/fotos/#foto-6
Dat hadden witjes moeten zijn denk ik maar het geld was op?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:30 schreef Gwywen het volgende:
[..]
En dan gewoon van die standaard 15 x 15 witte standaard nieuwbouwbadkamertegels op de wanden...![]()
Met grijze voegen, ook dat nog
Bruin is zeker niet mijn favo kleur van die castello tegels.... grijs of zwart daarentegenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:14 schreef Hiddendoe het volgende:
Overigens wel een prachtige tegelvloer in de keuken![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-16/fotos/#foto-6
Maar ook dat die vloer scheef ligt, is nogal jammer.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:30 schreef Gwywen het volgende:
[..]
En dan gewoon van die standaard 15 x 15 witte standaard nieuwbouwbadkamertegels op de wanden...![]()
Met grijze voegen, ook dat nog
Dat het niet gecentreerd is, is idd verschrikkelijk irritant, ik zou zo'n vloer niet uitkiezen, maar als hij al in een keuken zou liggen dan zou ik me er niet direct druk om maken.... tenzij hij zo fout ligt als daar, voor mijn part zou ik er linoleum overheen gooien, maar zo'n patroon niet gecentreerd leggen verknalt je hele keuken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:02 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Bruin is zeker niet mijn favo kleur van die castello tegels.... grijs of zwart daarentegen![]()
En ik kan er niet tegen dat het patroon niet gecentreerd ligt... is toch een irritant gezicht dat links de rand om het patroon zoveel breder is dan rechts? Ik zou het eruit slopen...
Of ben ik nu een OCD-er?
hear hearquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat het niet gecentreerd is, is idd verschrikkelijk irritant, ik zou zo'n vloer niet uitkiezen, maar als hij al in een keuken zou liggen dan zou ik me er niet direct druk om maken.... tenzij hij zo fout ligt als daar, voor mijn part zou ik er linoleum overheen gooien, maar zo'n patroon niet gecentreerd leggen verknalt je hele keuken.
Maar helaas exclusief links naar de desbetreffende woning(en)quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:32 schreef Pitabroodje het volgende:
handig voor als mensen je willen begluren 's nachts
[ afbeelding ]
Waarom?![]()
[ afbeelding ]
inclusief deur die geen kattenluikje meer ndoig heeft
[ afbeelding ]
Haha dan ben ik dat ook! Zou er niet goed van worden, serieusquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:02 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Bruin is zeker niet mijn favo kleur van die castello tegels.... grijs of zwart daarentegen![]()
En ik kan er niet tegen dat het patroon niet gecentreerd ligt... is toch een irritant gezicht dat links de rand om het patroon zoveel breder is dan rechts? Ik zou het eruit slopen...
Of ben ik nu een OCD-er?
Volgens mij hangen er gewoon rolgordijnen voor de ramen. Die kunnen omlaag 's nachtsquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:32 schreef Pitabroodje het volgende:
handig voor als mensen je willen begluren 's nachts
[ afbeelding ]
Waarom?![]()
[ afbeelding ]
inclusief deur die geen kattenluikje meer ndoig heeft
[ afbeelding ]
Wat ik mij afvraag....wat ligt er op het bed, het lijkt wel een pinguinquote:Op maandag 12 april 2010 10:46 schreef Selyn het volgende:
En lenigheid is een must als je hier wilt douchen.
[ afbeelding ]
Maar voordeel is wel, als je iets verrekt kun je iig meteen even de sauna in
Link**
oh ja.. je kan je ook lekker op zolder afdrogen als je wilt
Inderdaad, of een koptelefoonquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:36 schreef kvd het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag....wat ligt er op het bed, het lijkt wel een pinguin
[ afbeelding ]
hahaha dat is een poes!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:36 schreef kvd het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag....wat ligt er op het bed, het lijkt wel een pinguin
[ afbeelding ]
Volgens de omschrijving:quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:52 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik kom er niet uit...
Het is dus volgens mij een van de luiken vanuit een van die 2 slaapkamers die aan de vide grenzen, genomen vanuit die slaapkamer dus.quote:Overloop met toegang tot de 3 slaapkamers waarvan er twee beide grenzen aan de vide. Door de luiken die uitzicht bieden op de vide ontstaat een vergrotend effect.
Dat is volgens mij de vide, zoals ze die omschrijven in de tekst. Die gekke deurtjes zijn dan de luikjes. Mooi om een ruimtelijk effect te creeeren of een gebroken nek in een dronken buiquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:52 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik kom er niet uit...
Ach, altijd fijn als we het eens zijn tochquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de vide, zoals ze die omschrijven in de tekst. Die gekke deurtjes zijn dan de luikjes. Mooi om een ruimtelijk effect te creeeren of een gebroken nek in een dronken bui
(zoals Leandra 3 minuten voor mij al heeft gepost ja)
Oh het loont om ook te lezen, bedankt!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens de omschrijving:
[..]
Het is dus volgens mij een van de luiken vanuit een van die 2 slaapkamers die aan de vide grenzen, genomen vanuit die slaapkamer dus.
Haha ja, ik was aan het eeh slowtypen...je was net sneller.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, altijd fijn als we het eens zijn toch
Die andere foto's die ik later in die vide-uitlegpost geëdit heb maken het overzichtelijkerquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:04 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha ja, ik was aan het eeh slowtypen...je was net sneller.
Maar wel een raar gezicht idd. Bij mij zou het misgaan met die vide...
En de tas van de Boni aan de muurquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:13 schreef TheShadow het volgende:
Drie keukens in een huis van bijna ¤ 3.000.000.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:16 schreef Marlalala het volgende:
Ook handig! Een slaap-/woon-/eetkamer/gym
[ afbeelding ]
Oh en ook geschikt voor baby's en kokkerellen.
[ afbeelding ]
Wat is dat trouwens voor wit apparaat naast het bed?
Kijk hier verder!
Sportieve nanny dus.quote:Bovendien heeft het appartement nog een extra appartement/studio met hetzelfde afwerkingniveau. Momenteel is deze ruimte in gebruik als verblijf voor de nanny.
Degene die daar woont heeft redelijke tetten en een enorm foute smaak in dekbedovertrekkenquote:
haha ja! Het zijn net hoedjesquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Degene die daar woont heeft redelijke tetten en een enorm foute smaak in dekbedovertrekken.
Allemachtig.... zó wil ik wel in een flatje wonen zeg! In een woord: Prachtig!quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:16 schreef Marlalala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk hier verder!
Lijkt wel een beetje cartoonstijl. Misschien gebaseerd op deze hotelkamer?quote:Op woensdag 14 april 2010 00:37 schreef heartwork het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)-oudendijk-27/fotos/
Best een leuk huis, fantastische werkplaats in het souterrain..
Maar wat ging er zo fout op de zolder? De keuken/badkamer etc. zijn gewoon 'out of style', maar waarom al dat groen in combinatie met dat lelijke fineer?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ziet eruit als 4 Oral-B Triumphs... Krengen kosten ¤150 p/stuk.. dan vraag je je inderdaad af waarom ze niet gewoon de 4 (bijgeleverde) borsteltjes gebruikenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:36 schreef CocaColaLight het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de nannyquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:16 schreef Marlalala het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk hier verder!
als ik zie hoe vochtig onze badkamer wordt (schimmel!) zou ik dit nooit in mijn slaapkamer willen hebbenquote:Op woensdag 14 april 2010 09:44 schreef Csbs het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)7-leersumstraat-124/
Douchen en naar bed
Dat is een foto?quote:Op woensdag 14 april 2010 00:43 schreef maok het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje cartoonstijl. Misschien gebaseerd op deze hotelkamer?
[ afbeelding ]
Holymoly! Dit is denk ik wel een van de meest lelijke ruimtes die ik ooit heb gezien! En dat wil wat zeggen in dit treurtopic van woon"styling"quote:Op woensdag 14 april 2010 00:37 schreef heartwork het volgende:
Maar wat ging er zo fout op de zolder? De keuken/badkamer etc. zijn gewoon 'out of style', maar waarom al dat groen in combinatie met dat lelijke fineer?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is een beneden en bovenwoning samen. Waarvan de bovenwoning 2 keer een keuken heeft ..... mogelijkheid om nog een aparte woning van te maken zeg maarquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:13 schreef TheShadow het volgende:
Drie keukens in een huis van bijna ¤ 3.000.000.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link naar woning: Klik
O_o neon groen!quote:Op woensdag 14 april 2010 00:37 schreef heartwork het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijkbaar ventileer je dan slecht, want het zou geen probleem moeten zijn om een open badkamer naar de slaapkamer toe te hebben.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:49 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
als ik zie hoe vochtig onze badkamer wordt (schimmel!) zou ik dit nooit in mijn slaapkamer willen hebben
1 uur per dag douchen totaal in de ochtend in een badkamer met mechanische ventilatie (24/7) en de deur open naar de overloop na afloop en na verloop van tijd krijgen we toch schimmel op het houtwerk (ramen die niet open kunnen)quote:Op woensdag 14 april 2010 10:56 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Blijkbaar ventileer je dan slecht, want het zou geen probleem moeten zijn om een open badkamer naar de slaapkamer toe te hebben.
Tja, als je in een studio woont, of langdurig ziek bent, dan kan dat. Zo vreemd vind ik het nietquote:Op woensdag 14 april 2010 11:46 schreef SimtekF1 het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)-67-25/fotos/#foto-6
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |