Oh wow! Die foto's zijn echt mooi!! Daar kan menig makelaar een voorbeeld aan nemen!quote:Op zondag 11 april 2010 12:56 schreef Nizno het volgende:
nog even de lapo uit vorig topic:
Op zondag 11 april 2010 12:19 schreef Tulping het volgende:
Dus hier komt het spreekwoord "als sneeuw voor de zon verdwijnen" vandaan..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder wel leuk huisje
quote:Op zondag 11 april 2010 14:32 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zal je het huis om willen hebben......
Linkjes??quote:Op zondag 11 april 2010 14:35 schreef Kimbell het volgende:
De schilderijen hangen nog niet eens en nu gaan ze alweer verhuizen:
[ afbeelding ]
We hebben een winnaar. Het topic kan worden opgedoekt; opmerkelijker dan dit zullen ze er niet zijn!quote:Op zondag 11 april 2010 14:50 schreef MdMa98 het volgende:
Gezellig ruim wonen in Alkmaar, het kan! (Ik woon in een soortgelijk appartement, ruimer en op de onderste woonlaag. Dit appartement bevind zich een straat verder en op de bovenste woonlaag. Saillant detail: oppervlakte totaal 45m2, waar deze bewoner de woonkamer in tweeën heeft gedeelt. Hierdoor onstaat een ruime woon en slaapkamer![]()
Prachtige bovenwoning met kiepraam/schuine daken
[ afbeelding ]
Ruime living met veel leefruimte
[ afbeelding ]
Prachtige keuken, voorzien van alle inbouwapparatuur![]()
[ afbeelding ]
Ruime slaapkamer, met voldoende opbergmogelijkheden voor de weegschaal![]()
[ afbeelding ]
Prachtig gedeelt balkon op de bovenste woonlaag.
[ afbeelding ]
Kost ook maar 119.400,-
En dat slaat ergens op ?quote:Op zondag 11 april 2010 17:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
We hebben een winnaar. Het topic kan worden opgedoekt; opmerkelijker dan dit zullen ze er niet zijn!
Altijd nog beter dan simpelweg "TVP" postenquote:Op zondag 11 april 2010 17:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zie niet veel opmerkelijks op de foto's , maar jij misschien wel?
Er wordt een vuurtje gestookt in de schuurquote:Op zondag 11 april 2010 12:56 schreef Nizno het volgende:
Isoleercel?quote:Op zondag 11 april 2010 19:34 schreef k_man het volgende:
Hoe minimalistisch kan een doucheruimte zijn?
[ link | afbeelding ]
Ik vind hem wel mooi... En wat een fantastisch huis trouwens!!! Hebben, hebben, hebben...quote:Op zondag 11 april 2010 19:34 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
En hoe "over the top" kan een giraffeknuffel zijnquote:Op zondag 11 april 2010 19:34 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
dat is nou net enige wat niet lelijk is aan deze kamerquote:Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En hoe "over the top" kan een giraffeknuffel zijn![]()
[ afbeelding ]
Wel errug witquote:Op zondag 11 april 2010 12:56 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder wel leuk huisje
Mooi! De rest van het huis vind ik niks, maar mooie douche.quote:Op zondag 11 april 2010 19:34 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als je een meisje van zes bent is het een droomkamerquote:Op zondag 11 april 2010 20:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is nou net enige wat niet lelijk is aan deze kamer
Een kloddertje hier..een kloddertje daar. Pfff, wat een roze bedoening!quote:Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tsjah je kent de appartementen ws niet. Het is dus heel smal allemaal en klein. Overigens een teringzooi op het balkon. Maarja daar kijk jij als doorgewinterde topicvolger ws overheenquote:Op zondag 11 april 2010 17:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zie niet veel opmerkelijks op de foto's , maar jij misschien wel?
Goed voor het ruimtelijke gevoelquote:Op zondag 11 april 2010 14:50 schreef MdMa98 het volgende:
Gezellig ruim wonen in Alkmaar, het kan! (Ik woon in een soortgelijk appartement, ruimer en op de onderste woonlaag. Dit appartement bevind zich een straat verder en op de bovenste woonlaag. Saillant detail: oppervlakte totaal 45m2, waar deze bewoner de woonkamer in tweeën heeft gedeelt. Hierdoor onstaat een ruime woon en slaapkamer![]()
Prachtige bovenwoning met kiepraam/schuine daken
[ afbeelding ]
Ruime living met veel leefruimte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ruime slaapkamer, met voldoende opbergmogelijkheden voor de weegschaal![]()
[ afbeelding ]
Prachtig gedeelt balkon op de bovenste woonlaag.
[ afbeelding ]
Kost ook maar 119.400,-
waarom 2x een koelkast in zo'n kleine keuken??quote:Op zondag 11 april 2010 14:50 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 april 2010 19:34 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
En waar leg je dan het bier koudquote:Op maandag 12 april 2010 00:28 schreef loecje het volgende:
[..]
waarom 2x een koelkast in zo'n kleine keuken??
ik zie helemaal rechts een koel/vries combie en onder de magnetron(/oven) nog een koelkast. dat ernaast is denk ik een vaatwasser, 3 koelkasten lijkt me wel erg veel.
Een grote gedeelde badkuip ja.quote:Op maandag 12 april 2010 01:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben wel een grote badkuip
chique vloer voor de kinderkamer!quote:Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een Answa-zwembad.quote:Op maandag 12 april 2010 01:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe weet je dat? Staat niet op Funda in ieder geval...quote:Op zondag 11 april 2010 17:45 schreef Bertrade het volgende:
Voor wie ook dacht van dit huis "Wat schattig", helaas: het is al verkocht waarschijnlijk. Kennelijk toch wel goed voor de verkoop, dit topic.
Ik vind het wel een toffe knuffel.quote:Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedoel je deze?quote:Op maandag 12 april 2010 11:16 schreef Xs2Shanna het volgende:
Heeft iemand een link voor dat huis in de OP? 100 jaar terug? Ben benieuwd.
quote:Op maandag 12 april 2010 13:20 schreef ondeugend het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://funda.nl/56626143
Ik vind het prachtig zoals het is, zou er zo niet willen wonen, maar het is gewoon een museum op zich.quote:Op maandag 12 april 2010 14:29 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ja, wel een schitterend huis, althans, van te maken
Allemachtig... erg mooi appartement, maar als ik mijn huidige woning verkoop, kan ik misschien een bod op de parkeerplaatsen overwegenquote:Op zondag 11 april 2010 19:34 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
Damn, wat een prachtig huis...quote:Op maandag 12 april 2010 01:02 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahahahaha ja die douche! Ik ga zo toch even de link checken want dit bestaat niet. Je moet echt een horde nemen om te kunnen douchenquote:Op maandag 12 april 2010 10:46 schreef Selyn het volgende:
Gezellig schommelen op de oprit
[ afbeelding ]
Link**
En lenigheid is een must als je hier wilt douchen.
[ afbeelding ]
Maar voordeel is wel, als je iets verrekt kun je iig meteen even de sauna in
Link**
oh ja.. je kan je ook lekker op zolder afdrogen als je wilt
dompelbad voor als je uit de sauna komt?quote:Op maandag 12 april 2010 10:46 schreef Selyn het volgende:
En lenigheid is een must als je hier wilt douchen.
[ afbeelding ]
Maar voordeel is wel, als je iets verrekt kun je iig meteen even de sauna in
Link**
oh ja.. je kan je ook lekker op zolder afdrogen als je wilt
http://www.funda.nl/koop/(...)an-59/fotos/#foto-18quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:07 schreef _The_General_ het volgende:
Waar is het huis met die lift terug te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |