Nergens maar als je verder gaat denken dan wat je voorgeschoteld krijgt. Zou je denken dat alter-walter het niet zo maar erbij laat zitten dat zijn zoon gekidnapped wordt. Hij is ook een van de weinige die verstand heeft van poorten tussen dimensies. Dus ligt het voor de hand dat hij er iets mee te maken heeft.quote:ik begrijp trouwens niet waar dat "alter-walter is de boosdoener" idee vandaan komt. in welke aflevering komt dat naar voren?
Thanks, done!quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:51 schreef mirved het volgende:
[..]
Nergens maar als je verder gaat denken dan wat je voorgeschoteld krijgt. Zou je denken dat alter-walter het niet zo maar erbij laat zitten dat zijn zoon gekidnapped wordt. Hij is ook een van de weinige die verstand heeft van poorten tussen dimensies. Dus ligt het voor de hand dat hij er iets mee te maken heeft.
Denk niet dat 'onze' nina en bell achter de oorlog zitten en misschien is walternate ook niet de hoofdschurk maar hij heeft er denk ik onbedoeld vrijwel zeker mee te maken, misschien zijn alter bell en nina wel de schurken en denken zij precies over onze realiteit als wij over die van hun denken,quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:36 schreef Rainesz het volgende:
Ondanks dat het plausibel is mbt alter water en de oorzaak v/d oorlog.
Denk ik persoonlijk niet dat dit het geval gaat zijn.
Gok erop dat William Bell het dan wel eerder had gebruikt.
Denk echt dat Bell en Nina hier achterzitten. En Alterwalterhier verder niks mee te maken heeft.
Maar ik kan me vergissen.
Walternate is hoe Walter zijn tegenhanger noemtquote:Op zaterdag 10 april 2010 01:48 schreef Crutch het volgende:
Alterwalter, walternate![]()
Ik ga helemaal stuk hier.
Was hij zich er wel van bewust dat er 2 dimensies zijn of wist alleen de gewone walter dat?quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:51 schreef mirved het volgende:
[..]
Nergens maar als je verder gaat denken dan wat je voorgeschoteld krijgt. Zou je denken dat alter-walter het niet zo maar erbij laat zitten dat zijn zoon gekidnapped wordt. Hij is ook een van de weinige die verstand heeft van poorten tussen dimensies. Dus ligt het voor de hand dat hij er iets mee te maken heeft.
dat dusquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:36 schreef Crutch het volgende:
Je zou je als slimme scientist toch ook kunnen indenken dat die ene- of alterwalter eens bij je op bezoek komt?
Ik hoop trouwens op een super sexy alterolivia die verderop ergens de hoek om komt kijken. Eentje die niet de hele show in van die zakelijke pakkies loopt
Ook als hij het niet wist is hij nadat zijn vrouw hem verteld heeft dat Peter is meegenomen door iemand die sprekend op hem leek misschien de mogelijkheid van een andere dimensie gaan onderzoeken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:22 schreef monsterd. het volgende:
Was hij zich er wel van bewust dat er 2 dimensies zijn of wist alleen de gewone walter dat?
Of de alterwalter bezoekt de gewone wereld en verteld het hemquote:Op zaterdag 10 april 2010 14:56 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Ook als hij het niet wist is hij nadat zijn vrouw hem verteld heeft dat Peter is meegenomen door iemand die sprekend op hem leek misschien de mogelijkheid van een andere dimensie gaan onderzoeken.
Ben benieuwd of Walter het echt op kan brengen om Peter de waarheid te vertellen.
Klopt, maar daarom vind ik het niet minder jammer...quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:13 schreef Johnny Blaze het volgende:
Weinig series volgen constant de hoofd verhaallijn en daar is Fringe niet anders in.
dus dat..quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:41 schreef Jivis het volgende:
Vond hem erg saai deze week. De case was niet interessant en ik vind het een slechte voorbode voor de rest van de afleveringen... Gaan we nu elke week een andere freak uit Olivia's daycare klasje krijgen?
Weg is de dimensie verhaallijn weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er goed uit!Tough Times Never Last, But Tough People Do!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
quote:Op zondag 11 april 2010 17:05 schreef Rainesz het volgende:
Commercial voor de aflevering van aankomende Donderdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er goed uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet wat ik daar nou van moet denken.
Amen.
quote:Op maandag 12 april 2010 15:39 schreef Jivis het volgende:Dat vind ik altijd zo overdreven..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet wat ik daar nou van moet denken.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
quote:Op maandag 12 april 2010 15:39 schreef Jivis het volgende:Ben om eerlijk te zijn er ook niet zo blij mee. Maar volgens het artikel gaat het over Walter's state of mind en dan kun je wel rare dingen verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet wat ik daar nou van moet denken.
![]()
Had ik het dus toch goed gezienquote:Op maandag 12 april 2010 22:44 schreef dapluiz het volgende:
Een iets andere rol van Anna Torv in The Pacific van vandaag
Snap dat niet hoor. Wat was er nou zo leuk aan de laatste aflevering? Er gebeurde geen hol, er was nauwelijks actie en daar tussendoor zaten Walter en Olivia ook nog om de beurt te janken "Ja ik ga het zeggen", "Nee ik" en uiteindelijk "Oh nee toch niet" zodat ze het nog wat afleveringen uit kunnen stellenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:46 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
heeerlijke ouderwetse aflevering
Hij was gewoon ouderwets beter dan die aflevering ervoor waar alleen maar in het verleden werd gekeken. Op die manier ouderwets.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Snap dat niet hoor. Wat was er nou zo leuk aan de laatste aflevering? Er gebeurde geen hol, er was nauwelijks actie en daar tussendoor zaten Walter en Olivia ook nog om de beurt te janken "Ja ik ga het zeggen", "Nee ik" en uiteindelijk "Oh nee toch niet" zodat ze het nog wat afleveringen uit kunnen stellen. Matig.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:20 schreef Rainesz het volgende:
Goede aflevering weer.
Walter (John Noble) knalt gewoon van het scherm.
Observer ook gespot,al was hij vrij lastig deze week.
The Observer.
[ afbeelding ]
Iddquote:Op maandag 12 april 2010 22:44 schreef dapluiz het volgende:
Een iets andere rol van Anna Torv in The Pacific van vandaag
SPOILER: Niet openklappen als je aflevering 18 nog niet hebt gekekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:32 schreef Crutch het volgende:
Goeie ep.n00b dat is die witte tulp waar Walter voor aan het bidden was voor vergiffenis.SPOILER: Niet openklappen als je aflevering 18 nog niet hebt gekekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
n00b dat is die witte tulp waar Walter voor aan het bidden was voor vergiffenis.![]()
Er zit uiteraard weer een klassieke tijdsparadox in. De eerste keer dat hij tijdreist zorgt hij dat de FBI hem op het spoor komt. Doordat ze hem vinden reist hij terug naar de trein. Als hij in eerste instantie niet had gereisd hadden ze hem niet gevonden en had hij dus niet hoeven tijdreizen. De enige reden dat hij terug naar die trein reist is omdat ze hem op het spoor komen door de tijdreis zelf, waardoor ze hem op het spoor komen, waardoor hij tijdreist, ad infinitum.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:20 schreef rabouter het volgende:
Erg goede aflevering.. moet het nog wel even laten bezinken hoe het nu met de tijdslijnen zit maar goed..
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:37 schreef picodealion het volgende:
Tevens interessant dat Walter het nu toch echt wel moet gaan vertellen. Ben benieuwd naar volgende week.
In dat gesprek met Peck legt Walter uit dat hij met een tweestrijd zit, en dat hij het wel wil vertellen maar dat hij wacht op een teken van God (een witte tulp) dat het hem vergeven is dat hij Peternate heeft meegenomen. Aan het eind krijgt hij die tulp dus, uiteraard gestuurd door Peck maar dat weet Walter niet en die zal het dus als dat teken zien. Dat is wat ik eruit haal in elk geval.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zouden ze niet met die verbranding duidelijk willen maken dat dat voorlopig nog niet gaat gebeuren?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
In dat gesprek met Peck legt Walter uit dat hij met een tweestrijd zit, en dat hij het wel wil vertellen maar dat hij wacht op een teken van God (een witte tulp) dat het hem vergeven is dat hij Peternate heeft meegenomen. Aan het eind krijgt hij die tulp dus, uiteraard gestuurd door Peck maar dat weet Walter niet en die zal het dus als dat teken zien. Dat is wat ik eruit haal in elk geval.
Overigens nog per ongeluk een spoiler gelezen op Fringebloggers, dom van me.. Nouja, er zijn nog genoeg dingen waar ik over kan speculeren.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Och, jah natuurlijk. Stom ...stom,,,stom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:06 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nouja, er gaat een hoop gebeuren komende aflevering![]()
Promo voor komende aflevering:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
SPOILER: Plottwist!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:27 schreef Marble het volgende:
De vader van Astrid:Beetje flauw misschien, maar had je die eerste zin niet ook in een spoiler kunnen zetten?SPOILER: Plottwist!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik quote deze even zodat ik je er later mee kan plagen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Beetje flauw misschien, maar had je die eerste zin niet ook in een spoiler kunnen zetten?
Als je de info in de aflevering heel letterlijk neemt zou het zo moeten zijn dat Peck inderdaad gemerged wordt én dat hij wanneer hij terugreist zich ook niks meer kan herinneren van de toekomst. Dat was met het Fringe team het geval, waarom met hem dan niet?quote:Op woensdag 21 april 2010 08:40 schreef frank010 het volgende:
Ah yes, de eeuwige discussie over tijdreizen. Als die ene gozah Peck naar het verleden reist, moeten er toch 2 van hem zijn? Een uit de toekomst, en een van het heden.......Die uit de toekomst stapte in de auto met zijn vrouw, dood. En de Peck die op dat moment naar de rooie ballon aan het kijken was dan? Of moeten we ervan uit gaat dan ze soort van "gemerged" zijn met elkaar....
Het fringe team had geen herinneringen aan de toekomst, omdat die nog niet gebeurd was...zij zijn niet teruggegaan in de tijd, en de toekomst waarom Peck terugreisde in de tijd voor hun ogen, is dus nooit gebeurd...zo ingewikkeld is het nietquote:Op woensdag 21 april 2010 09:14 schreef Jivis het volgende:
[..]
Als je de info in de aflevering heel letterlijk neemt zou het zo moeten zijn dat Peck inderdaad gemerged wordt én dat hij wanneer hij terugreist zich ook niks meer kan herinneren van de toekomst. Dat was met het Fringe team het geval, waarom met hem dan niet?
Goede aflevering overigens, dacht even dat Peck William Bell was in het eerste shot...
Ja, dat snap ik. Wanneer Peck echter ook terugreist naar het verleden zou hij geen herinnering moeten hebben aan de toekomst, omdat hij dat in het verleden nog niet heeft meegemaakt. Of hij moet echt fysiek zijn teruggekeerd naar het verleden en dan zouden er dus twee van hem moeten zijn. Omdat hij in zijn eentje op dat veld stond, is dat blijkbaar niet het geval.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Het fringe team had geen herinneringen aan de toekomst, omdat die nog niet gebeurd was...zij zijn niet teruggegaan in de tijd, en de toekomst waarom Peck terugreisde in de tijd voor hun ogen, is dus nooit gebeurd...zo ingewikkeld is het niet
hij had toch idd wel herinneringen, want hij had wel zijn wiskunde meegenomen uit zijn huis toch?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:33 schreef Ereinion het volgende:
Ik had het gevoel dat het meer zijn bewustzijn was dat naar zijn lichaam in het verleden reisde. Maar ach, veel maakt het ook niet uit vind ik, het was een uitstekende aflevering, met een mooie boodschap, een mogelijke paradox doet daar niet aan af.
Die tweede en derde zijn van een deleted scene van Lostquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:41 schreef DJKoster het volgende:
De storing:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij deze...quote:"Get down from there motorcycle.
You don't belong on the roof.
You are a motorcycle."
quote:The last image is of the American flag, but you'll notice right away that the stars are in a different configuration. There appear to only be 48 states represented. This could mean that they never added Alaska and Hawaii, or that two state have seceded... Alaska and Texas?
Met Greg Grunberg erin, jeugdvriend van J.J. Abrams die in heel veel van zijn producties een rol(letje) speeltquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:44 schreef Symer het volgende:
[..]
Die tweede en derde zijn van een deleted scene van Lost
Walternate natuurlijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:54 schreef Rainesz het volgende:
Wat een super aflevering!
Erg jammer dat Peter er zo moest achterkomen,benieuwd hoe dat nu verder gaat.
En nog benieuwder wie er toch is overgekomen van de Alter Universe.
Dat wil ik vooralsnog niet geloven.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:28 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Walternate natuurlijk![]()
Een top aflevering weer, zoals alle afleveringen van de laatste weken. Fringe is echt helemaal weer terug na de pauze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
nu weer een week wachtenquote:
Betwijfel of ze volgende week met deze verhaallijn doorgaan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:08 schreef Thijz het volgende:
[..]
nu weer een week wachtenduurt zo lang
Seizoen 3 is al bevestigd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:27 schreef Adelante het volgende:
Is er al een seizoen 3 bevestigd of komt er dit seizoen een eind aan alle losse eindjes?
Om ons geduld op de proef te stellen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:01 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Grappig, maar wat is de bedoeling hier eigenlijk van?
Een filler...quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:43 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Betwijfel of ze volgende week met deze verhaallijn doorgaan.
Denk eerder een filler/uitstel aflevering
Jammer,maar te verwachten.
Als ik de preview zo zie,denk ik eerder dat...quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:01 schreef PPL het volgende:
[..]
Een filler...
Het feit dat Peter hem gesmeerd is vergeten zij dan even?
Daar zal toch iets van een verklarinkje voor moeten komen.
(al is het maar heel lame "ik had even wat tijd voor mijzelf nodig".)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
hij zei volgens mij dat de radiogolven out of sync waren. Twee golven die uit fase zijn, komen op een bepaald moment voor een korte periode in fase, zodat ze voor een kort moment hetzelfde golven zeg maarquote:Op zondag 25 april 2010 12:29 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik heb hem halvgerwege afgezet. Ik kon het niet meer volgen sinds die Massive Dynamic gozer dinge uitlegde over twee signalen en iets over 3:31. De minuten daarop zat ik alleen maar daaraan te denken.
Kan iemand me even in kindertaal uitleggen wat die MD man zei tegen Olivia? Dan kan ik in alle rust de rest volgen.
kan je beter bij play.com kopen die heeft hem voor ¤14,49quote:Op maandag 26 april 2010 14:46 schreef Marble het volgende:
Seizoen 1 maar 15 pond bij Amazon.
Mooie cover heeft die box ook (met de drie gezichten).
als je maar lang genoeg wacht wel jaquote:Op maandag 26 april 2010 15:46 schreef Marble het volgende:
Nog goedkoper? Binnenkort krijg je ze gratis bij een pakje boter.
Wat dacht je van deze?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:23 schreef enlightenedwizza het volgende:
Is iemand het nummerbord opgevallen nadat de laatste shapeshifter neer was gepaft? (op 35:19 bij 720 Dimension mkv)
1C3P01
Starwars
Afleveringen meerdere keren kijken,telkens ergens anders op letten.quote:Op maandag 26 april 2010 18:41 schreef rabouter het volgende:
Ik vraag me toch af hoe mensen dat soort easter eggs altijd weer zien. Gaan ze frame voor frame door de serie heen ofzo
quote:Op maandag 26 april 2010 16:39 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze?
[ afbeelding ]
R2D2
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:55 schreef Rainesz het volgende:
Toch denk ik dat de aankomende ep erg grappig word.
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:11 schreef picodealion het volgende:
Ik kijk echt tegen de musical-aflevering op. Ik kan slecht tegen musicals, en al helemaal in een serieuze serie.
Bij Buffy was het best briljant, maar dat was toch weer een iets meer comedy gerichte serie dan Fringe. Het ligt er vooral aan in wat voor setting dit gaat gebeuren denk ik.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:11 schreef picodealion het volgende:
Ik kijk echt tegen de musical-aflevering op. Ik kan slecht tegen musicals, en al helemaal in een serieuze serie.
Kan het niet echt een musical aflevering noemen.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
Bij Buffy was het best briljant, maar dat was toch weer een iets meer comedy gerichte serie dan Fringe. Het ligt er vooral aan in wat voor setting dit gaat gebeuren denk ik.
Dat zou ik denken idd. Als het echt de Observer was had ik hem iets duidelijker in beeld gebracht. De kans dat niemand het opvalt was nu wel heel groot.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:13 schreef DJKoster het volgende:
Of het is gewoon een random kerel in zwart pak met een kaal hoofd
quote:
Vond hem juist wel leuk. Ik had het meer cliché verwacht, meer musical.. maar de setting was naar mijn idee prima zo!quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:35 schreef Jnk18 het volgende:
Wat een Flut aflevering zeg.. moest echt doorspoelen want dit was TE slecht... voor mij de slechste episode van Fringe in Season 2.
Ja dat is juist mijn probleemquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:31 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb deze keer de observer zelf gespot!![]()
[..]
Vond hem juist wel leuk. Ik had het meer cliché verwacht, meer musical.. maar de setting was naar mijn idee prima zo!
Idd, of dit parallel liep aan enzo...quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:08 schreef DJKoster het volgende:
Als in 'de gedachtegang van Walter' was het wel een aardige aflevering..
Ben benieuwd in hoeverre het overeenkomt met de werkelijkheid (en dan vooral de relatie Observers met MD)
Wat is inderdaad de link met de Observers en Nina MD?quote:The Observers were named after astrological signs rather than months. One was named Gemini, but I couldn't see which Observer it was.
Exclusive: Fringe Goes Musical… And Then Gets Animated?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:59 schreef patrick37 het volgende:
ben een groot fringe fan,maar deze aflevering was echt té slecht
belachelijk verhaal en dat zingen maakte het helemaal slecht
ze moeten niet vaker zoiets doen,kost ze een heleboel kijkers!
Waarom zou deze episode een heleboel kijkers moeten kosten?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:59 schreef patrick37 het volgende:
ben een groot fringe fan,maar deze aflevering was echt té slecht
belachelijk verhaal en dat zingen maakte het helemaal slecht
ze moeten niet vaker zoiets doen,kost ze een heleboel kijkers!
Inderdaad. Heb zelf ook een hekel aan musicals, maar gelukkig viel het redelijk mee in deze ep. De zangstukjes waren gelukkig vrij kort. Daarnaast vond ik de sfeer wel erg gaaf gedaan, beetje retro film-noir met steampunk trekjesquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:33 schreef Johnny Blaze het volgende:
Waarom zou deze episode een heleboel kijkers moeten kosten?
Dit was juist een geweldige aflevering, ok het zingen had van mij ook niet gehoeven, maar het verhaal vond ik juist heel goed. Het liet goed zien hoe Walter zich voelt.
Er was niets steampunk aan, hoogstens cyberpunk. En zelfs dat zou ik die paar anachronistische details zoals Olivia's mobiele telefoon niet eens noemen. Het androide hart misschien weer wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:00 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb zelf ook een hekel aan musicals, maar gelukkig viel het redelijk mee in deze ep. De zangstukjes waren gelukkig vrij kort. Daarnaast vond ik de sfeer wel erg gaaf gedaan, beetje retro film-noir met steampunk trekjes
Weird. Deze week kom ik in de meest ongerelateerde topics referenties naar steampunk tegen. Zou het echt door aan het breken zijn in NL?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:05 schreef Marble het volgende:
[..]
Er was niets steampunk aan, hoogstens cyberpunk. En zelfs dat zou ik die paar anachronistische details zoals Olivia's mobiele telefoon niet eens noemen. Het androide hart misschien weer wel.
Jammer dat die niet zongquote:Op maandag 3 mei 2010 17:00 schreef mirved het volgende:
ik had de observer wel gespot.
Inderdaadquote:
Die scenery in Washington state deed het hem vond ikquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:32 schreef Ereinion het volgende:
Walternate![]()
Ik had heel erg een X-Files gevoel bij deze aflevering (nog meer dan normaal). Fringe is echt goed bezig na de break
Wat te denken van "I want to believe"quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:42 schreef rthls het volgende:
[..]
Die scenery in Washington state deed het hem vond ik
toen de sherf er over begon dat ze in buitenaardse dingen geloofde was ik het xfiles deuntje aan het fluitenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:32 schreef Ereinion het volgende:
Walternate![]()
Ik had heel erg een X-Files gevoel bij deze aflevering (nog meer dan normaal). Fringe is echt goed bezig na de break
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, doordat het nu eens buiten Boston was. Moeten ze vaker doen, meer platteland-setting.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:32 schreef Ereinion het volgende:
Walternate![]()
quote:[QUOTE=Mutsie;167000][B]BAZOOKA JOE.....
Original #26 out of [SIZE=5]50[/SIZE]...
&
Peter's #26 out of [SIZE=5]40[/SIZE].... + with different text ...
Moet je de nieuwe ABC eens proberen: Happy Townquote:Op zondag 9 mei 2010 21:32 schreef picodealion het volgende:
Ik vond het ook wel wat Twin Peaks-achtig hebben,.
Ik volg al teveel series, maar ik zal het een poging geven. Thanks,quote:Op zondag 9 mei 2010 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Moet je de nieuwe ABC eens proberen: Happy Town
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien!
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:52 schreef DJKoster het volgende:
Preview vol met spoilers:Ik geloof dat ik iets zag dat ik eigenlijk anders had willen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien!
Maar goed, ziet er spannend uit iig.
Je moeder is een hamster
Ik wil d'r naam wetenquote:
Idd, heb genoten, is het al volgende week?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:42 schreef Mr.Silencer het volgende:
Vette aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Respect voor John Noble, die dubbelrol, heerlijk![]()
Ik denk dat hij verbitterd/boos is over het feit dat Walter hem naar the otherside heeft meegenomen in de eerste plaats. Misschien dat hij het daarom heeft gedaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:40 schreef dutch-treat het volgende:
Heel gave aflevering, maar ik vond het wel heel vreemd dat Peter blijkbaar zonder morren zomaar met Walternate naar de andere realiteit is gegaan, daar ook totaal geen moment ook maar lijkt te denken aan de mensen die hij heeft achtergelaten en zich zonder enige twijfel op het ontwerp van die vreemde machine stort.
Alt-Olivia is een stoer wijf en 't was zo tof om Charlie weer te zien![]()
Benieuwd hoe dit volgende week afloopt.
Ja, verbitterd en boos is hij zeker, maar in alles wat we tot nu toe van Peter gezien hebben en van wat we weten dat Peter gezien heeft, kan ik me eigenlijk slecht voorstellen dat hij zomaar naar de andere kant gaat en daar totaal geen vragen (over) stelt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:04 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik denk dat hij verbitterd/boos is over het feit dat Walter hem naar the otherside heeft meegenomen in de eerste plaats. Misschien dat hij het daarom heeft gedaan.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:17 schreef Jivis het volgende:
Het was een geniale aflevering, maar ze hadden het inderdaad wel over wat meer afleveringen mogen uitsmeren... Bijvoorbeeld in plaats van die gare musical epi.
Kreeg even een slecht voorgevoel toen ik die lui met abilities zag, maar gelukkig gingen ze snel de pijp uit.
quote:Originally Posted by tested
I noted a couple of things. The map on the wall of Walternate's office has part of California gone. North and South Dakota are one state. Kansas and Oklahoma are one state. Texas is split in two.
The piece of paper the observer gave to Olivia seems to show Peter getting inside some machine and it shows mostly destroyed buildings around it. Interestingly enough, the piece of paper that Walternate looks at shows much the same thing, but the writing appears similar to the weird writing the observers use.
Total speculation on my part, but I wonder if this weapon is designed to sync up the two universes in such a way that the "alternate" one is destroyed. In that case, it would be our universe.
I'm also going to go out on a limb here and suggest that the musical episode contained many important bits of information. I wonder if perhaps Peter has a power device in his heart similar to the one that was stolen from Nina Sharp's arm earlier?
Anyway, I can't wait to see the season finale next week. I love "Over There"
Dat outfit doet 't 'm voor mijquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:52 schreef Adelante het volgende:
Olivia is een stuk beter te doen als brunette.
Daarom staan de Twin Towers er ook nog, aanslag met een zappelin heeft minder impactquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:10 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Dat outfit doet 't 'm voor mij![]()
Wel grappig dat (ondanks de high tech tools die ze gebruiken) de zeps daar nog steeds rondvliegen.
Ik heb iig geen vliegtuig gezien in de alternate.
The White House daarentegen:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daarom staan de Twin Towers er ook nog, aanslag met een zappelin heeft minder impact![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daarom staan de Twin Towers er ook nog, aanslag met een zappelin heeft minder impact![]()
Ik dacht om de twee dimensies te "mergen". Waardoor "onze" dimensie dus zou verdwijnen.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:22 schreef rthls het volgende:
Heerlijke aflevering idd!
Ik ben wel een beetje in de war wat betreft dat apparaat waar Peter de tekeningen van had en waar Alt Walter later naar toe ging. Is al bekend waar dat voor dient?
ghehe, bounct ie zo terugquote:
Ik heb haar sowieso nooit aantrekkelijk gevondenquote:Op maandag 17 mei 2010 08:36 schreef Crutch het volgende:
Olivia 2 valt wel vies tegen zeg.
Die al helemaal niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 08:43 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik heb haar sowieso nooit aantrekkelijk gevonden. Dan nog liever Astrid.
In de alternate universe bedoel je?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:04 schreef Zhenar het volgende:
Wat was er aan de hand met Altstrid eigenlijk? Er was iets weirds met haar...
Ja, vandaar dat ik haar ALTstrid noemdequote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik haar ALTstrid noemde
Hehehehehehhehequote:Op maandag 17 mei 2010 09:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
VInd ik ook, maar ze wordt er niet speciaal op. Verder genoten van de aflevering. Charliequote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:52 schreef Adelante het volgende:
Olivia is een stuk beter te doen als brunette.
Olivia kan zijn wat er uit de Alterwereld komtquote:Op maandag 17 mei 2010 08:24 schreef frank010 het volgende:
Toen Broyles zo lachteGeweldig.
Meesterlijke ep natuurlijk, gelukkig dat die "heroes" knakkers dood gingen, maar wat ken Olivia dan, qua ability? Staat me wel iets van bij dat dat al is langsgekomen maar ik weet het ff niet. Ze heeft ooit is een kamer laten afbranden en kan zien wat er uit het andere universum komt, maar die andere hadden alle drie een specifieke gave.
En ik hoop ook dat in de volgende epi de Observers komen (ik denk nog steeds dah et aliens zijn)
Ken niet wachten op de finale, denk dat ik em voor de finale van Lost kijk, wordt een mooi dag, die 2e pinkerstdag
Op een gegeven moment was die vent die uit elkaar viel door teveel heen en weer reizen, diezelfde man die in de gevangenis zat en bepaalde dingen nodig had (ik weet zijn naam even niet meer), een spelletje aan het spelen met Olivia. Uiteindelijk moest ze de ontploffing van een bom zien te voorkomen door lampjes op een bord met haar gedachte aan en/of uitzetten. Ze dacht eerst dat ze het niet kon maar het lukte uiteindelijk wel (gelukkig maar, want de bom lag in hetzelfde gebouw als het bord met de lampjes).quote:Op maandag 17 mei 2010 08:24 schreef frank010 het volgende:
Toen Broyles zo lachteGeweldig.
maar wat ken Olivia dan, qua ability?
Ik had het idee dat ze een of adere power aan het gebruiken was en dat ze misschien ook een Cortexofan (hoe schrijf je dat?) kid was...quote:Op maandag 17 mei 2010 09:08 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ghehe.
Geen idee, ze had wel iets raars met haar ogen, maar dat kan ook aan de reflectie gelegen hebben.
Ik denk niet echt dat ze een speciale rol voor haar hebben in Wereld 2.0.
Whaaat Fringe Musical ?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:17 schreef stbabylon het volgende:
Zo, eindelijk weer dit topic kunnen lezen. 3 weken op vakantie geweest en had nogal wat series in te halen
Vond de musical fantastisch. De aflevering met Peter vond ik een beetje teveel zijlijn. Maar de laatste was om te smullen
Ik zou beiden geven. ik heb de voorkeur voor original livvy. want die ander heeft een bad hairdo en een tatoeagequote:Op maandag 17 mei 2010 11:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
VInd ik ook, maar ze wordt er niet speciaal op. Verder genoten van de aflevering. Charlie!
qftquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik zou beiden geven. ik heb de voorkeur voor original livvy. want die ander heeft een bad hairdo en een tatoeage
Leonard Nimoy was lekker op dreefquote:Just try not to jostle them.
Ik vermoedde het ook, het ging net iets te makkelijk enzo..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:25 schreef DJKoster het volgende:
Ghehe, ik wist het op het moment van de ontploffing van die fosforbom...
Meesterlijk. Zie rechtsonder. Len Bias MVP.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:50 schreef DJKoster het volgende:
[..]
The White House daarentegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En er was nog ergens een stukje krant van The Other Side.
[ afbeelding ]
http://www.fringetelevisi(...)-post-newspaper.html
Brrrr...quote:The Grand Hotel, designed by Antonio Gaudi. Built in 1908. The Long Island Triangle. Fringe Event 2461. A semi-permanent thin spot formed in 1990. Temporal and spatial distortions are present. This area is off-limits. Midtown quarantine. Fringe Event 89722. An unstable wormhole at the Madison Square Garden that would not close was quarantined by Fringe Division in 1999. Due to recent legal developments, the 10,000 citizens encased in quarantine amber have been recently ruled legally dead. Liberty Island. Appropriated by the revised eminent domain provision of ‘’The Earth Protection Act’’ in 1989, now headquarters of the Department of Defense.
Blijkbaar en anders is er vast wel iets met Peter die iets soortgelijks zou moeten kunnen. Waarom zou hij worden gebruikt voor de shifting van de twee werelden ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Alter-charlie was noit vermoord.
Ik vind het wel vaag bij die theater. Je zag livvy zeggen dr. Bell 'look out!'
en achter livvy stond dan alter-livvy. En toen is blijkbaar alter-livvy naar de other side gegaan met original walter en peter. maar liv moest toch zorgen voor een kiertje, kon alter-livvy dat dan ook?
ook niet in de spiegel?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:28 schreef DJKoster het volgende:
Wat was het bericht terug op de typemachine? (de toetsen waren wel in beeld.)
-edit-
Ow, toch niet helemaal zie ik nu..
ja.. Spockiiee!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:01 schreef Rainesz het volgende:
Btw de interactie tussen belly en Walter was echt geweldig haha.
Wel jammer. Maar ik heb er vol vertrouwen dat ze er een goede twist aan geven.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:53 schreef Houniet het volgende:
Dat van Olivia was zo voorspelbaar!
Maar goede aflevering! Op naar het volgende seizoen !
Waar haal je vandaan dat dat een shapeshifter zou zijn?quote:Op maandag 24 mei 2010 01:18 schreef sbientje het volgende:
idd vrij voorspelbaar dat het niet de goede olivia was haha. Maarehm, de andere is dus een shapeshifter.. Was die al de hele tijd een shapeshifter? Erg vage shit hoor. En die olivia die Walternate had opgesloten? Was dat 'onze' olivia? want de andere is dood neem ik aan?
Vanwege die conversatie op die typewriter...quote:Op maandag 24 mei 2010 12:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat dat een shapeshifter zou zijn?
Ben overigens wel benieuwd waar die shapeshifters zijn in de andere dimensie. Trouwens: in de seizoensfinale van vorig jaar zag je Olivia al switchen tussen de twee dimensies en zag je ook Charlie en Broyles terug. Die zagen er toen echter gewoon normaal uit, zoals in "onze" dimensie. Consistentiefoutje?
ik dacht meer dat alle personen die via dat ding communiceerden, shapeshifters warenquote:Op maandag 24 mei 2010 19:08 schreef Johnny Blaze het volgende:
Dat kan ik echt niet uit die conversatie halen, dat alt-olivia een shapeshifter zou zijn.
Het is een manier om met mensen van de andere dimensie te communiceren. Shapeshifters maakten er om die reden dus ook gebruik van.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:34 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik dacht meer dat alle personen die via dat ding communiceerden, shapeshifters warenmaar blijkbaar ben ik de enige die dat denkt haha
hebben we het al anderen dan shapeshifters zien doen?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:57 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het is een manier om met mensen van de andere dimensie te communiceren. Shapeshifters maakten er om die reden dus ook gebruik van.
Nee omdat gewone mensen niet zomaar overgestuurd worden.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:58 schreef sbientje het volgende:
[..]
hebben we het al anderen dan shapeshifters zien doen?
Dit was een dubbele aflevering...quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:03 schreef Crutch het volgende:
Voor een seizoensfinale moeten ze eigenlijk een dubbele ep maken.
Dan is er iig genoeg tijd om het verhaal wat beter uit te werken.
Wikipedia NLquote:Anna Torv (Melbourne, 15 april 1978) is een Australisch actrice.
Wikipedia ENquote:Anna Torv (born June 1979) is an Australian actress best known for her role as FBI agent Olivia Dunham on the Fox television series Fringe.
Wikipediaquote:Op maandag 31 mei 2010 23:06 schreef Witchfynder het volgende:
Is iemand dit weleens opgevallen?.
[..]
Wikipedia NL
[..]
Wikipedia EN
Dat was een nog niet eerder uitgezonden aflevering uit seizoen 1 die tussendoor als bonus is uitgezondenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 04:40 schreef schijffie het volgende:
Stomste was die aflevering met charlie die ineens voor 1 aflevering weer leeft, zooooo slecht.
ik was al aan het zoeken tijdens het kijken of ik niet misschien een verkeerde aflevering te pakken had ofzo. Een kleine waarschuwing aan het begin van die aflevering in de trant van "5 weeks earlier" was wel handig geweest.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:38 schreef Young_David het volgende:
[..]
Dat was een nog niet eerder uitgezonden aflevering uit seizoen 1 die tussendoor als bonus is uitgezonden
Mee eens, had eigenlijk niet gehoeven. Maar ik begrijp het wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:55 schreef rthls het volgende:
Ik bedenk me trouwens ineens dat ik de romantische scene tussen Peter en Olivia in de season finale wel een beetje te vond. Of lag dat aan mij
Ik vind ze ook wel cute samenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mee eens, had eigenlijk niet gehoeven. Maar ik begrijp het wel.
Deze ' obvious' spanning hoeven ze nu niet meer op te bouwen en in het volgende seizoen is Peter van nóg meer waarde voor Olivia. En andersom uiteraard.
Kentucky GRILLED chicken...geniaal.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:01 schreef Rainesz het volgende:
Zow net pas de aflevering gezien,dat BoLivia meeging was na de boem wel duidelijk hehe.
Erg klote dat de cliffhanger nu gewoon maanden duurt.
Btw de interactie tussen belly en Walter was echt geweldig haha.
Wat gelijk me aandacht trok was krijt bord in lab van Alternate waarop stond "The Demon Twist Rusts"
Ik ging eens zoeken of meer mensen dit interessant vonden,en blijkbaar is het een Anagram voor.
"DON'T TRUST SAM WEISS."
Gast die Olivia toen hielp
The Observers zijn ook meegegaan naar de Alter-Universe lol
The Observer:
[ afbeelding ]
Alweer iets waar ik van houquote:Op woensdag 9 juni 2010 00:20 schreef Jill-RMC het volgende:
Pfff 8 epi's in 2 dagen bijgekeken. Net5 ging herhalen dus leek me het perfecte moment om op de downloads over te stappen.
Was wel intriged by deze opmerking:
Belly: Hello Peter, I'm William Bell. Haven't seen you in many years. You're holding up better than I would have thought.
Peter: What's a little universe hopping between friends..
Belly: That's not what I ment.
Is dit a. erg grappig omdat ie doelt op dat ie het uithoud met Walter. Of b. Belly heeft wat geflikt met Peter, het blijft toch Fringe.
Ow en ff een meisjesopmerking:
for the "you belong with me" en de kiss. Maar seriously hoe nochalant kan je erbij staan, hand in zn zak and all. Zal wel weer door een man zijn geregisseerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |