abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 mei 2010 @ 12:50:18 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_81208621

Na een reeks onopgeloste ontvoeringen van 7 jaar geleden, is de rust wedergekeerd voor de inwoners van Haplin (Minnesota). Zij zijn tot hun kern geschokt wanneer er voor het eerst in 7 jaar weer een misdaad plaats vind. Geheimen zullen onthuld worden en de levens geruineerd wanneer de misteries van dit stadje worden bloodgelegd.

Josh Appelbaum (Life on Mars, Alias, October Road), André Nemec (Life on Mars, Alias, October Road) and Scott Rosenberg (Life on Mars, October Road) are executive producers. Happy Town is produced by ABC Studios.

Happy Town begint op woensdag 28 april met de pilot en zal daarna wekelijks te zien zijn.

Algemene Informatie:
  • Officiële Site
  • Happy Town IMDb
  • Happy Town op TVRage.com
  • Happy Town Wikipedia

Cast
    Tommy Conroy - Geoff Stults
    Rachel Conroy - Amy Acker (Dollhouse)
    John Haplin - Dean Winters (Life On Mars, TTSCC)
    Merritt Grieves - Sam Neill (The Tudors, Crusoe)
    Henley - Lauren German
    Roger Hobbes - Robert Wisdom
    Andrew Haplin - John Patrick Amedori
    Georgia Bravin - Sarah Gadon
    Larry 'Root Beer' Rogers - Jay Paulson (October Road)
    Sheriff Griffin Conroy - M.C. Gainey (Lost)

Trailers & Interviews:
  • Trailer - YouTube
  • YouTube - Happy Town Interview

• "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zondag 9 mei 2010 @ 12:55:06 #2
    169780 Marijkezwolle
    Queen multiquote
    pi_81208807
    Ik had aflevering 1 al staan, zal die eens kijken een dezer dagen. Het leek me wel een boeiende serie
    Come on now, you knew you were lost
    But you carried on anyway
    Oh come on now, you knew you had no time
    But you let the day drift away
      zondag 9 mei 2010 @ 13:43:00 #3
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_81210445
    Ik heb ook de eerste twee episodes gedownload, ben erg benieuwd. Lijkt me wat weghebben van Harper's Island, dat was vorig jaar ook een leuke serie om de zomer te vullen
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zondag 9 mei 2010 @ 13:45:06 #4
    152878 andre347
    3, 4 en 7
    pi_81210529
    Trailer ziet er goed uit. Binnenkort maar eens proberen
    pi_81211033
    Ik heb de eerste twee afleveringen gezien, ik denk dat het zeker potentie heeft! Het is in ieder geval heel duidelijk dat het komt van de makers October Road...
    In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
      zondag 9 mei 2010 @ 13:58:56 #6
    136730 PiRANiA
    All thinking men are atheists.
    pi_81211050
    Ook de eerste eps maar een downloaden .
      zondag 9 mei 2010 @ 16:15:10 #7
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_81215888
    Zo beide even gekeken en het heeft zeker potentie, hoewel ik heel erg een Twin Peaks gevoel er bij heb nu.

Oh en die zoon van de sherrif kan niet acteren, net als het zoontje van de directeur van de broodfabriek. Wordt wel goedgemaakt door Chloe/Henley, de medelogeerder en de dames van het logement.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zondag 9 mei 2010 @ 23:17:14 #8
    251119 Rainesz
    flets outz
    pi_81234039
    Even tvp als de meeste series de zomerstop ingaan ga ik hier eens aan beginnen.
    Tough Times Never Last, But Tough People Do!
    pi_81238721
    Twin Peaks kende ik niet maar dit boeit mij tot noch toe wel aardig, dat het einde van de tweede aflevering een onverwacht einde had gooide mijn theorie wbt de dader meteen uit het raam.
    pi_81240586
    Ik volg Happy Town ook. Eindelijk iets leuks op de woensdagavond. Aan het eind van de eerste aflevering was er voor mij al genoeg "mysterie" om te blijven kijken. Een beetje Twin Peaks achtig gevoel kreeg ik erbij, alleen is het natuurlijk lang niet zo briljant.
    Ook de tweede aflevering was goed te doen. Op naar woensdag.
    "Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
    pi_81326690
    het waren 3 fantastische dagen
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_81327154
    De nieuwe afleveringen zijn tot 2 juni uitgesteld, en dan worden de laatste 5 uitgezonden/
    You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
      woensdag 12 mei 2010 @ 11:20:36 #13
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_81332579
    quote:
    Some sad news for fans of ABC’s Happy Town (Hello? Anyone? Bueller?). The poor man’s Twin Peaks is getting yanked off the air after this week’s airing. According to ABC, the ratings-challenged drama — which will be replaced with a Primetime special on May 19 and a rebroadcast of Transformers on May 26 — will return on June 2 with the first of five remaining episodes.
    ik wilde hier aan beginnen, maar twijfel nu of ik de eerste episode maar wegpleur
    [b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
    [..]
    Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
    U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
      woensdag 12 mei 2010 @ 11:24:24 #14
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_81332728
    Ik hoop er nog op dat de viewers en ratings stijgen als ze deze serie in de zomer plannen, als andere series reeds zijn afgelopen .
    pi_81332852
    Echt zo bullshit dat ze nieuwe series tegenwoordig gewoon geen serieuze kans meer geven...!
    In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
      woensdag 12 mei 2010 @ 11:33:00 #16
    169780 Marijkezwolle
    Queen multiquote
    pi_81333086
    Na al deze berichten toch maar geen Happy Town Balen dat series tegenwoordig zo snel gecancelled worden en dat series als Lost tot in den treure gerekt worden Ah well, op naar de volgende leuke serie
    Come on now, you knew you were lost
    But you carried on anyway
    Oh come on now, you knew you had no time
    But you let the day drift away
      woensdag 12 mei 2010 @ 11:39:22 #17
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_81333361
    Ik snap dat ook niet, geef het op zijn minst een kans.

Burn Notice is zo groot geworden; door rustig in het zomerseizoen te beginnen en langzaam de word of mouth te zien verspreiden.
    [b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
    [..]
    Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
    U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
    pi_81371315
    Aardige aflevering wel weer. Die knakker van de state police deed me ergens wel denken aan Twin Peak's Dale Cooper.

Jammer dat ze pas over een paar weken weer verder gaan, het werd namelijk net weer spannend en interessant.
    "Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
      donderdag 3 juni 2010 @ 11:31:29 #19
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_82275478
    Episode 4 is uit. Vanavond eens ff kijken.
    pi_82287163
    Ik vond 'em wel weer aardig. Beetje jammer dat er al weer zo snel een eind aan het mysterie van de vorige aflevering kwam.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')