nu weer een week wachtenquote:
Betwijfel of ze volgende week met deze verhaallijn doorgaan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:08 schreef Thijz het volgende:
[..]
nu weer een week wachtenduurt zo lang
Seizoen 3 is al bevestigd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:27 schreef Adelante het volgende:
Is er al een seizoen 3 bevestigd of komt er dit seizoen een eind aan alle losse eindjes?
Om ons geduld op de proef te stellen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:01 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Grappig, maar wat is de bedoeling hier eigenlijk van?
Een filler...quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:43 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Betwijfel of ze volgende week met deze verhaallijn doorgaan.
Denk eerder een filler/uitstel aflevering
Jammer,maar te verwachten.
Als ik de preview zo zie,denk ik eerder dat...quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:01 schreef PPL het volgende:
[..]
Een filler...
Het feit dat Peter hem gesmeerd is vergeten zij dan even?
Daar zal toch iets van een verklarinkje voor moeten komen.
(al is het maar heel lame "ik had even wat tijd voor mijzelf nodig".)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
hij zei volgens mij dat de radiogolven out of sync waren. Twee golven die uit fase zijn, komen op een bepaald moment voor een korte periode in fase, zodat ze voor een kort moment hetzelfde golven zeg maarquote:Op zondag 25 april 2010 12:29 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik heb hem halvgerwege afgezet. Ik kon het niet meer volgen sinds die Massive Dynamic gozer dinge uitlegde over twee signalen en iets over 3:31. De minuten daarop zat ik alleen maar daaraan te denken.
Kan iemand me even in kindertaal uitleggen wat die MD man zei tegen Olivia? Dan kan ik in alle rust de rest volgen.
kan je beter bij play.com kopen die heeft hem voor ¤14,49quote:Op maandag 26 april 2010 14:46 schreef Marble het volgende:
Seizoen 1 maar 15 pond bij Amazon.
Mooie cover heeft die box ook (met de drie gezichten).
als je maar lang genoeg wacht wel jaquote:Op maandag 26 april 2010 15:46 schreef Marble het volgende:
Nog goedkoper? Binnenkort krijg je ze gratis bij een pakje boter.
Wat dacht je van deze?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:23 schreef enlightenedwizza het volgende:
Is iemand het nummerbord opgevallen nadat de laatste shapeshifter neer was gepaft? (op 35:19 bij 720 Dimension mkv)
1C3P01
Starwars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |