quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
In dat gesprek met Peck legt Walter uit dat hij met een tweestrijd zit, en dat hij het wel wil vertellen maar dat hij wacht op een teken van God (een witte tulp) dat het hem vergeven is dat hij Peternate heeft meegenomen. Aan het eind krijgt hij die tulp dus, uiteraard gestuurd door Peck maar dat weet Walter niet en die zal het dus als dat teken zien. Dat is wat ik eruit haal in elk geval.
Overigens nog per ongeluk een spoiler gelezen op Fringebloggers, dom van me.. Nouja, er zijn nog genoeg dingen waar ik over kan speculeren.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Och, jah natuurlijk. Stom ...stom,,,stom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:06 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nouja, er gaat een hoop gebeuren komende aflevering![]()
Promo voor komende aflevering:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
SPOILER: Plottwist!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:27 schreef Marble het volgende:
De vader van Astrid:Beetje flauw misschien, maar had je die eerste zin niet ook in een spoiler kunnen zetten?SPOILER: Plottwist!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik quote deze even zodat ik je er later mee kan plagen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Beetje flauw misschien, maar had je die eerste zin niet ook in een spoiler kunnen zetten?
Als je de info in de aflevering heel letterlijk neemt zou het zo moeten zijn dat Peck inderdaad gemerged wordt én dat hij wanneer hij terugreist zich ook niks meer kan herinneren van de toekomst. Dat was met het Fringe team het geval, waarom met hem dan niet?quote:Op woensdag 21 april 2010 08:40 schreef frank010 het volgende:
Ah yes, de eeuwige discussie over tijdreizen. Als die ene gozah Peck naar het verleden reist, moeten er toch 2 van hem zijn? Een uit de toekomst, en een van het heden.......Die uit de toekomst stapte in de auto met zijn vrouw, dood. En de Peck die op dat moment naar de rooie ballon aan het kijken was dan? Of moeten we ervan uit gaat dan ze soort van "gemerged" zijn met elkaar....
Het fringe team had geen herinneringen aan de toekomst, omdat die nog niet gebeurd was...zij zijn niet teruggegaan in de tijd, en de toekomst waarom Peck terugreisde in de tijd voor hun ogen, is dus nooit gebeurd...zo ingewikkeld is het nietquote:Op woensdag 21 april 2010 09:14 schreef Jivis het volgende:
[..]
Als je de info in de aflevering heel letterlijk neemt zou het zo moeten zijn dat Peck inderdaad gemerged wordt én dat hij wanneer hij terugreist zich ook niks meer kan herinneren van de toekomst. Dat was met het Fringe team het geval, waarom met hem dan niet?
Goede aflevering overigens, dacht even dat Peck William Bell was in het eerste shot...
Ja, dat snap ik. Wanneer Peck echter ook terugreist naar het verleden zou hij geen herinnering moeten hebben aan de toekomst, omdat hij dat in het verleden nog niet heeft meegemaakt. Of hij moet echt fysiek zijn teruggekeerd naar het verleden en dan zouden er dus twee van hem moeten zijn. Omdat hij in zijn eentje op dat veld stond, is dat blijkbaar niet het geval.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Het fringe team had geen herinneringen aan de toekomst, omdat die nog niet gebeurd was...zij zijn niet teruggegaan in de tijd, en de toekomst waarom Peck terugreisde in de tijd voor hun ogen, is dus nooit gebeurd...zo ingewikkeld is het niet
hij had toch idd wel herinneringen, want hij had wel zijn wiskunde meegenomen uit zijn huis toch?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:33 schreef Ereinion het volgende:
Ik had het gevoel dat het meer zijn bewustzijn was dat naar zijn lichaam in het verleden reisde. Maar ach, veel maakt het ook niet uit vind ik, het was een uitstekende aflevering, met een mooie boodschap, een mogelijke paradox doet daar niet aan af.
Die tweede en derde zijn van een deleted scene van Lostquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:41 schreef DJKoster het volgende:
De storing:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij deze...quote:"Get down from there motorcycle.
You don't belong on the roof.
You are a motorcycle."
quote:The last image is of the American flag, but you'll notice right away that the stars are in a different configuration. There appear to only be 48 states represented. This could mean that they never added Alaska and Hawaii, or that two state have seceded... Alaska and Texas?
Met Greg Grunberg erin, jeugdvriend van J.J. Abrams die in heel veel van zijn producties een rol(letje) speeltquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:44 schreef Symer het volgende:
[..]
Die tweede en derde zijn van een deleted scene van Lost
Walternate natuurlijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:54 schreef Rainesz het volgende:
Wat een super aflevering!
Erg jammer dat Peter er zo moest achterkomen,benieuwd hoe dat nu verder gaat.
En nog benieuwder wie er toch is overgekomen van de Alter Universe.
Dat wil ik vooralsnog niet geloven.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:28 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Walternate natuurlijk![]()
Een top aflevering weer, zoals alle afleveringen van de laatste weken. Fringe is echt helemaal weer terug na de pauze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
nu weer een week wachtenquote:
Betwijfel of ze volgende week met deze verhaallijn doorgaan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:08 schreef Thijz het volgende:
[..]
nu weer een week wachtenduurt zo lang
Seizoen 3 is al bevestigd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:27 schreef Adelante het volgende:
Is er al een seizoen 3 bevestigd of komt er dit seizoen een eind aan alle losse eindjes?
Om ons geduld op de proef te stellen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:01 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Grappig, maar wat is de bedoeling hier eigenlijk van?
Een filler...quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:43 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Betwijfel of ze volgende week met deze verhaallijn doorgaan.
Denk eerder een filler/uitstel aflevering
Jammer,maar te verwachten.
Als ik de preview zo zie,denk ik eerder dat...quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:01 schreef PPL het volgende:
[..]
Een filler...
Het feit dat Peter hem gesmeerd is vergeten zij dan even?
Daar zal toch iets van een verklarinkje voor moeten komen.
(al is het maar heel lame "ik had even wat tijd voor mijzelf nodig".)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
hij zei volgens mij dat de radiogolven out of sync waren. Twee golven die uit fase zijn, komen op een bepaald moment voor een korte periode in fase, zodat ze voor een kort moment hetzelfde golven zeg maarquote:Op zondag 25 april 2010 12:29 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik heb hem halvgerwege afgezet. Ik kon het niet meer volgen sinds die Massive Dynamic gozer dinge uitlegde over twee signalen en iets over 3:31. De minuten daarop zat ik alleen maar daaraan te denken.
Kan iemand me even in kindertaal uitleggen wat die MD man zei tegen Olivia? Dan kan ik in alle rust de rest volgen.
kan je beter bij play.com kopen die heeft hem voor ¤14,49quote:Op maandag 26 april 2010 14:46 schreef Marble het volgende:
Seizoen 1 maar 15 pond bij Amazon.
Mooie cover heeft die box ook (met de drie gezichten).
als je maar lang genoeg wacht wel jaquote:Op maandag 26 april 2010 15:46 schreef Marble het volgende:
Nog goedkoper? Binnenkort krijg je ze gratis bij een pakje boter.
Wat dacht je van deze?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:23 schreef enlightenedwizza het volgende:
Is iemand het nummerbord opgevallen nadat de laatste shapeshifter neer was gepaft? (op 35:19 bij 720 Dimension mkv)
1C3P01
Starwars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |