Afleveringen meerdere keren kijken,telkens ergens anders op letten.quote:Op maandag 26 april 2010 18:41 schreef rabouter het volgende:
Ik vraag me toch af hoe mensen dat soort easter eggs altijd weer zien. Gaan ze frame voor frame door de serie heen ofzo
quote:Op maandag 26 april 2010 16:39 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze?
[ afbeelding ]
R2D2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:55 schreef Rainesz het volgende:
Toch denk ik dat de aankomende ep erg grappig word.
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:11 schreef picodealion het volgende:
Ik kijk echt tegen de musical-aflevering op. Ik kan slecht tegen musicals, en al helemaal in een serieuze serie.
Bij Buffy was het best briljant, maar dat was toch weer een iets meer comedy gerichte serie dan Fringe. Het ligt er vooral aan in wat voor setting dit gaat gebeuren denk ik.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:11 schreef picodealion het volgende:
Ik kijk echt tegen de musical-aflevering op. Ik kan slecht tegen musicals, en al helemaal in een serieuze serie.
Kan het niet echt een musical aflevering noemen.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
Bij Buffy was het best briljant, maar dat was toch weer een iets meer comedy gerichte serie dan Fringe. Het ligt er vooral aan in wat voor setting dit gaat gebeuren denk ik.
Dat zou ik denken idd. Als het echt de Observer was had ik hem iets duidelijker in beeld gebracht. De kans dat niemand het opvalt was nu wel heel groot.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:13 schreef DJKoster het volgende:
Of het is gewoon een random kerel in zwart pak met een kaal hoofd
quote:
Vond hem juist wel leuk. Ik had het meer cliché verwacht, meer musical.. maar de setting was naar mijn idee prima zo!quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:35 schreef Jnk18 het volgende:
Wat een Flut aflevering zeg.. moest echt doorspoelen want dit was TE slecht... voor mij de slechste episode van Fringe in Season 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |