Afleveringen meerdere keren kijken,telkens ergens anders op letten.quote:Op maandag 26 april 2010 18:41 schreef rabouter het volgende:
Ik vraag me toch af hoe mensen dat soort easter eggs altijd weer zien. Gaan ze frame voor frame door de serie heen ofzo
quote:Op maandag 26 april 2010 16:39 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Wat dacht je van deze?
[ afbeelding ]
R2D2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:55 schreef Rainesz het volgende:
Toch denk ik dat de aankomende ep erg grappig word.
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:11 schreef picodealion het volgende:
Ik kijk echt tegen de musical-aflevering op. Ik kan slecht tegen musicals, en al helemaal in een serieuze serie.
Bij Buffy was het best briljant, maar dat was toch weer een iets meer comedy gerichte serie dan Fringe. Het ligt er vooral aan in wat voor setting dit gaat gebeuren denk ik.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:11 schreef picodealion het volgende:
Ik kijk echt tegen de musical-aflevering op. Ik kan slecht tegen musicals, en al helemaal in een serieuze serie.
Kan het niet echt een musical aflevering noemen.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
Bij Buffy was het best briljant, maar dat was toch weer een iets meer comedy gerichte serie dan Fringe. Het ligt er vooral aan in wat voor setting dit gaat gebeuren denk ik.
Dat zou ik denken idd. Als het echt de Observer was had ik hem iets duidelijker in beeld gebracht. De kans dat niemand het opvalt was nu wel heel groot.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:13 schreef DJKoster het volgende:
Of het is gewoon een random kerel in zwart pak met een kaal hoofd
quote:
Vond hem juist wel leuk. Ik had het meer cliché verwacht, meer musical.. maar de setting was naar mijn idee prima zo!quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:35 schreef Jnk18 het volgende:
Wat een Flut aflevering zeg.. moest echt doorspoelen want dit was TE slecht... voor mij de slechste episode van Fringe in Season 2.
Ja dat is juist mijn probleemquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:31 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb deze keer de observer zelf gespot!![]()
[..]
Vond hem juist wel leuk. Ik had het meer cliché verwacht, meer musical.. maar de setting was naar mijn idee prima zo!
Idd, of dit parallel liep aan enzo...quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:08 schreef DJKoster het volgende:
Als in 'de gedachtegang van Walter' was het wel een aardige aflevering..
Ben benieuwd in hoeverre het overeenkomt met de werkelijkheid (en dan vooral de relatie Observers met MD)
Wat is inderdaad de link met de Observers en Nina MD?quote:The Observers were named after astrological signs rather than months. One was named Gemini, but I couldn't see which Observer it was.
Exclusive: Fringe Goes Musical… And Then Gets Animated?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:59 schreef patrick37 het volgende:
ben een groot fringe fan,maar deze aflevering was echt té slecht
belachelijk verhaal en dat zingen maakte het helemaal slecht
ze moeten niet vaker zoiets doen,kost ze een heleboel kijkers!
Waarom zou deze episode een heleboel kijkers moeten kosten?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:59 schreef patrick37 het volgende:
ben een groot fringe fan,maar deze aflevering was echt té slecht
belachelijk verhaal en dat zingen maakte het helemaal slecht
ze moeten niet vaker zoiets doen,kost ze een heleboel kijkers!
Inderdaad. Heb zelf ook een hekel aan musicals, maar gelukkig viel het redelijk mee in deze ep. De zangstukjes waren gelukkig vrij kort. Daarnaast vond ik de sfeer wel erg gaaf gedaan, beetje retro film-noir met steampunk trekjesquote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:33 schreef Johnny Blaze het volgende:
Waarom zou deze episode een heleboel kijkers moeten kosten?
Dit was juist een geweldige aflevering, ok het zingen had van mij ook niet gehoeven, maar het verhaal vond ik juist heel goed. Het liet goed zien hoe Walter zich voelt.
Er was niets steampunk aan, hoogstens cyberpunk. En zelfs dat zou ik die paar anachronistische details zoals Olivia's mobiele telefoon niet eens noemen. Het androide hart misschien weer wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:00 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb zelf ook een hekel aan musicals, maar gelukkig viel het redelijk mee in deze ep. De zangstukjes waren gelukkig vrij kort. Daarnaast vond ik de sfeer wel erg gaaf gedaan, beetje retro film-noir met steampunk trekjes
Weird. Deze week kom ik in de meest ongerelateerde topics referenties naar steampunk tegen. Zou het echt door aan het breken zijn in NL?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:05 schreef Marble het volgende:
[..]
Er was niets steampunk aan, hoogstens cyberpunk. En zelfs dat zou ik die paar anachronistische details zoals Olivia's mobiele telefoon niet eens noemen. Het androide hart misschien weer wel.
Jammer dat die niet zongquote:Op maandag 3 mei 2010 17:00 schreef mirved het volgende:
ik had de observer wel gespot.
Inderdaadquote:
Die scenery in Washington state deed het hem vond ikquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:32 schreef Ereinion het volgende:
Walternate![]()
Ik had heel erg een X-Files gevoel bij deze aflevering (nog meer dan normaal). Fringe is echt goed bezig na de break
Wat te denken van "I want to believe"quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:42 schreef rthls het volgende:
[..]
Die scenery in Washington state deed het hem vond ik
toen de sherf er over begon dat ze in buitenaardse dingen geloofde was ik het xfiles deuntje aan het fluitenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:32 schreef Ereinion het volgende:
Walternate![]()
Ik had heel erg een X-Files gevoel bij deze aflevering (nog meer dan normaal). Fringe is echt goed bezig na de break
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, doordat het nu eens buiten Boston was. Moeten ze vaker doen, meer platteland-setting.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:32 schreef Ereinion het volgende:
Walternate![]()
quote:[QUOTE=Mutsie;167000][B]BAZOOKA JOE.....
Original #26 out of [SIZE=5]50[/SIZE]...
&
Peter's #26 out of [SIZE=5]40[/SIZE].... + with different text ...
Moet je de nieuwe ABC eens proberen: Happy Townquote:Op zondag 9 mei 2010 21:32 schreef picodealion het volgende:
Ik vond het ook wel wat Twin Peaks-achtig hebben,.
Ik volg al teveel series, maar ik zal het een poging geven. Thanks,quote:Op zondag 9 mei 2010 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Moet je de nieuwe ABC eens proberen: Happy Town
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien!
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:52 schreef DJKoster het volgende:
Preview vol met spoilers:Ik geloof dat ik iets zag dat ik eigenlijk anders had willen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien!
Maar goed, ziet er spannend uit iig.
Je moeder is een hamster
Ik wil d'r naam wetenquote:
Idd, heb genoten, is het al volgende week?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:42 schreef Mr.Silencer het volgende:
Vette aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Respect voor John Noble, die dubbelrol, heerlijk![]()
Ik denk dat hij verbitterd/boos is over het feit dat Walter hem naar the otherside heeft meegenomen in de eerste plaats. Misschien dat hij het daarom heeft gedaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:40 schreef dutch-treat het volgende:
Heel gave aflevering, maar ik vond het wel heel vreemd dat Peter blijkbaar zonder morren zomaar met Walternate naar de andere realiteit is gegaan, daar ook totaal geen moment ook maar lijkt te denken aan de mensen die hij heeft achtergelaten en zich zonder enige twijfel op het ontwerp van die vreemde machine stort.
Alt-Olivia is een stoer wijf en 't was zo tof om Charlie weer te zien![]()
Benieuwd hoe dit volgende week afloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |