Die scenery in Washington state deed het hem vond ikquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:32 schreef Ereinion het volgende:
Walternate![]()
Ik had heel erg een X-Files gevoel bij deze aflevering (nog meer dan normaal). Fringe is echt goed bezig na de break
Wat te denken van "I want to believe"quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:42 schreef rthls het volgende:
[..]
Die scenery in Washington state deed het hem vond ik
toen de sherf er over begon dat ze in buitenaardse dingen geloofde was ik het xfiles deuntje aan het fluitenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:32 schreef Ereinion het volgende:
Walternate![]()
Ik had heel erg een X-Files gevoel bij deze aflevering (nog meer dan normaal). Fringe is echt goed bezig na de break
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, doordat het nu eens buiten Boston was. Moeten ze vaker doen, meer platteland-setting.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:32 schreef Ereinion het volgende:
Walternate![]()
quote:[QUOTE=Mutsie;167000][B]BAZOOKA JOE.....
Original #26 out of [SIZE=5]50[/SIZE]...
&
Peter's #26 out of [SIZE=5]40[/SIZE].... + with different text ...
Moet je de nieuwe ABC eens proberen: Happy Townquote:Op zondag 9 mei 2010 21:32 schreef picodealion het volgende:
Ik vond het ook wel wat Twin Peaks-achtig hebben,.
Ik volg al teveel series, maar ik zal het een poging geven. Thanks,quote:Op zondag 9 mei 2010 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Moet je de nieuwe ABC eens proberen: Happy Town
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |