quote:Op maandag 10 mei 2010 22:52 schreef DJKoster het volgende:
Preview vol met spoilers:Ik geloof dat ik iets zag dat ik eigenlijk anders had willen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien! Zien!
Maar goed, ziet er spannend uit iig.
Je moeder is een hamster
Ik wil d'r naam wetenquote:
Idd, heb genoten, is het al volgende week?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:42 schreef Mr.Silencer het volgende:
Vette aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Respect voor John Noble, die dubbelrol, heerlijk![]()
Ik denk dat hij verbitterd/boos is over het feit dat Walter hem naar the otherside heeft meegenomen in de eerste plaats. Misschien dat hij het daarom heeft gedaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:40 schreef dutch-treat het volgende:
Heel gave aflevering, maar ik vond het wel heel vreemd dat Peter blijkbaar zonder morren zomaar met Walternate naar de andere realiteit is gegaan, daar ook totaal geen moment ook maar lijkt te denken aan de mensen die hij heeft achtergelaten en zich zonder enige twijfel op het ontwerp van die vreemde machine stort.
Alt-Olivia is een stoer wijf en 't was zo tof om Charlie weer te zien![]()
Benieuwd hoe dit volgende week afloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |