Een paar van die vragen had ik inderdaad ook. Als de observers alleen in de Alter-Wereld waren en het daar belangrijk was dat die Peter bleef leven dan is het wel logisch dat ze die Peter blijven volgen. Maar betekent dat dan dat Peter in die Alter-Wereld nog een rol te vervullen heeft en uiteindelijk terug moet?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:17 schreef Rainesz het volgende:
Alleen nadat er een hoop vragen zijn beantwoord,en duidelijk zijn geworden.
Zijn er bij mij ook wat nieuwe vragen naar boven gekomen.
Ziet er naar uit dat The Observers alleen in de Alter-Wereld waren.
Waarom zijn ze met Peter mee gegaan naar onze wereld?
Wat is het grote ding waarom Peter zo belangrijk blijkbaar voor hun is?
Ben benieuwd of Peter er ooit nog achter komt.
Ik snap echt niet waarom je zo stom reageert hoor, te moeilijk?? Ik zei dat ik het saai vond, niet dat ik meer actie wil per se. Ik vond dit, jij vond wat anders, ga dan niet zeggen dat het te moeilijk is voor mequote:Op zaterdag 3 april 2010 10:29 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Het was tegen het perfecte aan. Gek genoeg blijft Fringe me altijd verassen met de diversiteit aan afleveringen. Er zijn momenten waarin je op het puntje van je stoel zit en momenten waarin je helemaal in het verhaal gezogen wordt.
[..]
Typisch. O ja ->Je moet niet gaan lopen huilen als er eens een keer geen actie in zit. Te moeilijk voor je misschien?
Met balans herstellen,bedoelen ze vast.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:39 schreef Crutch het volgende:
Wat ik begreep uit het gesprek tussen die Observers is dat die ene Observer het balans moest herstellen.
Of het nou opgelost is door Walter te helpen met zijn alter-zoon kidnappen is een andere vraag
Peter gaat sowieso nog wel een keer over.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:09 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Met balans herstellen,bedoelen ze vast.
Als iets van de Alter-wereld naar onze komt,moet iets met dezelfde massa ook weer naar de Alter-wereld.
Zou mij logischer hebben geleken om het overleden lichaam van onze Peter naar de Alter-wereld te sturen. Maar dat zal de toekomstplannen wel in de war hebben gebracht.
Verder kan ik er wel inkomen dat de Observers Peter zouden volgen. Maar hetgene waarom Peter dus zo belangrijk blijkbaar is gebeurt in de Alter wereld,dus ben inderdaad benieuwd of Peter nog een keer verplicht moet overgaan!
Hoezo stom? Is gewoon een normale reactie hoor.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:34 schreef sbientje het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom je zo stom reageert hoor, te moeilijk?? Ik zei dat ik het saai vond, niet dat ik meer actie wil per se. Ik vond dit, jij vond wat anders, ga dan niet zeggen dat het te moeilijk is voor meleg anders eens uit waarom je het een fantastische aflevering vond.. Ben nu wel benieuwd!
Idd. Ik denk dat Walter dat zelf ook doorhad aangezien hij ook zo tegen Nina reageerde.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:37 schreef Adelante het volgende:
Ik vond het ook een erg toffe aflevering, iets minder actie misschien, maar wel weer veel 'duidelijkheid' in het grote verhaal. Ik denk overigens dat William Bell ook al in die andere dimensie is ten tijde van het overbrengen van Peter, want die Nina Sharp gaf wel heel opzichtig aan dat ze hem steeds niet kon bereiken
Ik zat met precies dezelfde vraag. Als die Observer zijn fout moest herstellen heeft ie dat ws. niet goed gedaan door Peter naar die andere kant over te laten gaan. 1 universum is Peter kwijt, dat verandert de boel.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:33 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Een paar van die vragen had ik inderdaad ook. Als de observers alleen in de Alter-Wereld waren en het daar belangrijk was dat die Peter bleef leven dan is het wel logisch dat ze die Peter blijven volgen. Maar betekent dat dan dat Peter in die Alter-Wereld nog een rol te vervullen heeft en uiteindelijk terug moet?
Die theme song was echt ge-ni-aal!quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:45 schreef bobjuh het volgende:
Intro, en eigelijk hele ep was super.
Ook die mobiele telefoon![]()
Zo echt 80's allemaal
Ik ben er altijd maar van uitgegaan dat het andere universum net zo lang bestaat als dat van 'ons'. We hebben al regelmatig gezien dat er heel veel dingen hetzelfde zijn, maar dat ze daar inderdaad technologisch wat voor lopen; dus niet in jaren, maar alleen in ontwikkeling.quote:Op zondag 4 april 2010 11:43 schreef Pakspul het volgende:
Heeft iemand zich trouwens al afgevraagd wanneer het andere universum is ontstaan?Ik vind het wel knap dat ze in het ene universum jaren voorlopen, maar wel precies de zelfde president hebben
Wel leuk dat het voorbeeld ervan gewoon een Motorola Razer isquote:Op zondag 4 april 2010 12:03 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
Ik ben er altijd maar van uitgegaan dat het andere universum net zo lang bestaat als dat van 'ons'. We hebben al regelmatig gezien dat er heel veel dingen hetzelfde zijn, maar dat ze daar inderdaad technologisch wat voor lopen; dus niet in jaren, maar alleen in ontwikkeling.
Dat dacht ik ook meteen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik gok dat alter-walter achter de hele 'oorlog' tussen de dimensies zit
Oeh, die kan ik me zo niet voor de geest halen... hint?quote:Op zondag 4 april 2010 23:21 schreef Adelante het volgende:
Stiekem vind ik die "dodelijke biologische ziekten" afleveringen ook wel erg gaaf
Je kijkt toch niet alleen om het wekelijkse avontuurtje lijkt me. Maar ook om te weten wat er nu achter de mysteries zit. Deze aflevering maakte een hoop duidelijk. Dus dat moet dan toch een leuke aflevering voor je zijn lijkt me.quote:Op zondag 4 april 2010 23:18 schreef Symer het volgende:
Nou ja, deze week werd het stramien van de normale eps behoorlijk losgelaten. Ik kan me wel voorstellen dat mensen weinig met dit soort afleveringen hebben.
Wat ik vreemder vind is dat er geklaagd wordt over die intro, ik vond hem briljant.
De eerste episode met dat virus in het vliegtuig. Of die met Peter en Olivia in dat bedrijfsgbouw waar iedereen langzaam aan besmet raakte.quote:Op zondag 4 april 2010 23:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oeh, die kan ik me zo niet voor de geest halen... hint?
Hij bedoelt dus gewoon de normale wekelijkse aflevering waar het team reageert op een vreemde moordzaak.quote:Op zondag 4 april 2010 23:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Oeh, die kan ik me zo niet voor de geest halen... hint?
Ja, maar niet die episodes met vreemde wezens, daar heb ik niks mee.quote:Op zondag 4 april 2010 23:24 schreef mirved het volgende:
[..]
Hij bedoelt dus gewoon de normale wekelijkse aflevering waar het team reageert op een vreemde moordzaak.
Haha, vandaar. Ik zag door de bomen het bos niet meerquote:Op zondag 4 april 2010 23:24 schreef mirved het volgende:
[..]
Hij bedoelt dus gewoon de normale wekelijkse aflevering waar het team reageert op een vreemde moordzaak.
Die vond ik ook erg sterk.quote:Op zondag 4 april 2010 23:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
De eerste episode met dat virus in het vliegtuig. Of die met Peter en Olivia in dat bedrijfsgbouw waar iedereen langzaam aan besmet raakte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
Deze was al bekend,grappige is dat hij in de Retro intro niet te vinden is.quote:Op maandag 5 april 2010 14:18 schreef Asskicker14 het volgende:
In de intro van Fringe:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 april 2010 14:01 schreef Rainesz het volgende:
Op ander forum wordt gelinkt naar een film poster die bij de bioscoop hing.
En wat een hint zou geven voor volgende aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
Die aflevering heb ik overgeslagen. Had ik echt totaal geen zin in.quote:Op maandag 5 april 2010 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
Zit ik naar de aflevering Unearthed te kijken, komt Charlie ineens heel vrolijk voorbij gerend. Ik dacht dat dat een supervette verhaaltwist ging opleveren m.b.t. het paralelle universum. Blijkt het oorpsronkelijk een aflevering van seizoen 1 te zijn?????![]()
Wat een onzin en onnodig verwarrendFOX
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, die opmerking over dat alt-Walter de hele oorlog heeft veroorzaakt, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht, maar lijkt me niet onwaarschijnlijk!!![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:08 schreef Guppi het volgende:
Ik geloof dat ze hem wel bewust alsnog uitzonden, ik dacht..Kwam er vandaag pas achter dat Fringe weer is begonnen. De theorie van walternate vind ik ook vrij plausibel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, die opmerking over dat alt-Walter de hele oorlog heeft veroorzaakt, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht, maar lijkt me niet onwaarschijnlijk!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo vatte ik het verhaal op![]()
Echt? Ik vond vooral de eerste afleveringen van dit seizoen echt geweldig. Sowieso vind ik het leuker als ze wat meer met dat dimensiereizen stoeien dan het monster-of-the-week. Al verwacht ik volgende week wel zo'n epiquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:39 schreef Ereinion het volgende:
Net pas gezienIk moet bekennen dat ik dit seizoen het vertrouwen wat had verloren in Fringe. De 'monster of the week' afleveringen waren wel leuk, maar het haalde het allemaal niet bij seizoen 1. Maar deze aflevering maakt alles goed
Misschien wel de beste aflevering van de serie. Natuurlijk voor een groot gedeelte te danken aan John Noble, zonder hem zou deze serie niet half zo goed zijn.
Oh ja, die jaren '80 intro was echt briljant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Rainesz op 06-04-2010 22:08:46 ]Tough Times Never Last, But Tough People Do!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:20 schreef Rainesz het volgende:
Intro voor deze week.
Plaats hem even in de spoilertags.Belooft wat goeds!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
quote:Op maandag 5 april 2010 14:01 schreef Rainesz het volgende:
Op ander forum wordt gelinkt naar een film poster die bij de bioscoop hing.
En wat een hint zou geven voor volgende aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |