abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 april 2010 @ 10:33:54 #251
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_79895588
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:17 schreef Rainesz het volgende:
Alleen nadat er een hoop vragen zijn beantwoord,en duidelijk zijn geworden.
Zijn er bij mij ook wat nieuwe vragen naar boven gekomen.

Ziet er naar uit dat The Observers alleen in de Alter-Wereld waren.
Waarom zijn ze met Peter mee gegaan naar onze wereld?
Wat is het grote ding waarom Peter zo belangrijk blijkbaar voor hun is?

Ben benieuwd of Peter er ooit nog achter komt.
Een paar van die vragen had ik inderdaad ook. Als de observers alleen in de Alter-Wereld waren en het daar belangrijk was dat die Peter bleef leven dan is het wel logisch dat ze die Peter blijven volgen. Maar betekent dat dan dat Peter in die Alter-Wereld nog een rol te vervullen heeft en uiteindelijk terug moet?
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
  zaterdag 3 april 2010 @ 10:39:48 #252
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_79895738
Wat ik begreep uit het gesprek tussen die Observers is dat die ene Observer het balans moest herstellen.
Of het nou opgelost is door Walter te helpen met zijn alter-zoon kidnappen is een andere vraag
Je moeder is een hamster
pi_79904043
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 10:29 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. Het was tegen het perfecte aan. Gek genoeg blijft Fringe me altijd verassen met de diversiteit aan afleveringen. Er zijn momenten waarin je op het puntje van je stoel zit en momenten waarin je helemaal in het verhaal gezogen wordt.
[..]

Typisch. O ja -> Je moet niet gaan lopen huilen als er eens een keer geen actie in zit. Te moeilijk voor je misschien?
Ik snap echt niet waarom je zo stom reageert hoor, te moeilijk?? Ik zei dat ik het saai vond, niet dat ik meer actie wil per se. Ik vond dit, jij vond wat anders, ga dan niet zeggen dat het te moeilijk is voor me leg anders eens uit waarom je het een fantastische aflevering vond.. Ben nu wel benieuwd!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 3 april 2010 @ 16:09:37 #254
251119 Rainesz
flets outz
pi_79905121
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 10:39 schreef Crutch het volgende:
Wat ik begreep uit het gesprek tussen die Observers is dat die ene Observer het balans moest herstellen.
Of het nou opgelost is door Walter te helpen met zijn alter-zoon kidnappen is een andere vraag
Met balans herstellen,bedoelen ze vast.
Als iets van de Alter-wereld naar onze komt,moet iets met dezelfde massa ook weer naar de Alter-wereld.

Zou mij logischer hebben geleken om het overleden lichaam van onze Peter naar de Alter-wereld te sturen. Maar dat zal de toekomstplannen wel in de war hebben gebracht.

Verder kan ik er wel inkomen dat de Observers Peter zouden volgen. Maar hetgene waarom Peter dus zo belangrijk blijkbaar is gebeurt in de Alter wereld,dus ben inderdaad benieuwd of Peter nog een keer verplicht moet overgaan!
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_79905223
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 16:09 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Met balans herstellen,bedoelen ze vast.
Als iets van de Alter-wereld naar onze komt,moet iets met dezelfde massa ook weer naar de Alter-wereld.

Zou mij logischer hebben geleken om het overleden lichaam van onze Peter naar de Alter-wereld te sturen. Maar dat zal de toekomstplannen wel in de war hebben gebracht.

Verder kan ik er wel inkomen dat de Observers Peter zouden volgen. Maar hetgene waarom Peter dus zo belangrijk blijkbaar is gebeurt in de Alter wereld,dus ben inderdaad benieuwd of Peter nog een keer verplicht moet overgaan!
Peter gaat sowieso nog wel een keer over.
Hopelijk geen tragedie van zogenaamde echte ouders ontmoeten, dat zou suf zijn.
  zaterdag 3 april 2010 @ 16:27:10 #256
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_79905628
Ik gok dat alter-walter achter de hele 'oorlog' tussen de dimensies zit
  zaterdag 3 april 2010 @ 16:28:02 #257
118585 Crutch
pi_79905655
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 15:34 schreef sbientje het volgende:

[..]

Ik snap echt niet waarom je zo stom reageert hoor, te moeilijk?? Ik zei dat ik het saai vond, niet dat ik meer actie wil per se. Ik vond dit, jij vond wat anders, ga dan niet zeggen dat het te moeilijk is voor me leg anders eens uit waarom je het een fantastische aflevering vond.. Ben nu wel benieuwd!
Hoezo stom? Is gewoon een normale reactie hoor.

Anyway, waarom leuk?

• Veel antwoorden;
  • Bizar goed acteerwerk van Walter;
  • Mooi verhaal dat ook weer nieuwe vragen oproept.
  • Je moeder is een hamster
      zaterdag 3 april 2010 @ 16:37:00 #258
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_79905927
    Ik vond het ook een erg toffe aflevering, iets minder actie misschien, maar wel weer veel 'duidelijkheid' in het grote verhaal. Ik denk overigens dat William Bell ook al in die andere dimensie is ten tijde van het overbrengen van Peter, want die Nina Sharp gaf wel heel opzichtig aan dat ze hem steeds niet kon bereiken
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zaterdag 3 april 2010 @ 16:38:50 #259
    118585 Crutch
    pi_79905979
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 16:37 schreef Adelante het volgende:
    Ik vond het ook een erg toffe aflevering, iets minder actie misschien, maar wel weer veel 'duidelijkheid' in het grote verhaal. Ik denk overigens dat William Bell ook al in die andere dimensie is ten tijde van het overbrengen van Peter, want die Nina Sharp gaf wel heel opzichtig aan dat ze hem steeds niet kon bereiken
    Idd. Ik denk dat Walter dat zelf ook doorhad aangezien hij ook zo tegen Nina reageerde.
    Je moeder is een hamster
      zaterdag 3 april 2010 @ 17:18:59 #260
    244521 Schenkstroop
    De Echte! sinds 1985
    pi_79907253
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 10:33 schreef dutch-treat het volgende:

[..]

Een paar van die vragen had ik inderdaad ook. Als de observers alleen in de Alter-Wereld waren en het daar belangrijk was dat die Peter bleef leven dan is het wel logisch dat ze die Peter blijven volgen. Maar betekent dat dan dat Peter in die Alter-Wereld nog een rol te vervullen heeft en uiteindelijk terug moet?
    Ik zat met precies dezelfde vraag. Als die Observer zijn fout moest herstellen heeft ie dat ws. niet goed gedaan door Peter naar die andere kant over te laten gaan. 1 universum is Peter kwijt, dat verandert de boel.
    heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
    P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
      zondag 4 april 2010 @ 11:25:12 #261
    298335 AllesWatWas
    Ga Niet Weg Van Me
    pi_79927336
    Ontzettend goede aflevering. Wat mij betreft de beste tot nu toe, en wat kan die John Noble goed acteren!

En een geniale(!) intro. Dit was het wachten zeker waard.
    “Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
    Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
    Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”
    pi_79927706
    Heeft iemand zich trouwens al afgevraagd wanneer het andere universum is ontstaan? Ik vind het wel knap dat ze in het ene universum jaren voorlopen, maar wel precies de zelfde president hebben
      zondag 4 april 2010 @ 12:01:01 #263
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_79928075
    quote:
    Op vrijdag 2 april 2010 23:45 schreef bobjuh het volgende:
    Intro, en eigelijk hele ep was super.
    Ook die mobiele telefoon
    Zo echt 80's allemaal

Die theme song was echt ge-ni-aal! . .
    Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
    "The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
    There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
      zondag 4 april 2010 @ 12:03:00 #264
    244901 dutch-treat
    Try If You Like
    pi_79928121
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 11:43 schreef Pakspul het volgende:
    Heeft iemand zich trouwens al afgevraagd wanneer het andere universum is ontstaan? Ik vind het wel knap dat ze in het ene universum jaren voorlopen, maar wel precies de zelfde president hebben
    Ik ben er altijd maar van uitgegaan dat het andere universum net zo lang bestaat als dat van 'ons'. We hebben al regelmatig gezien dat er heel veel dingen hetzelfde zijn, maar dat ze daar inderdaad technologisch wat voor lopen; dus niet in jaren, maar alleen in ontwikkeling.
    A journey to the end
      zondag 4 april 2010 @ 12:05:22 #265
    118585 Crutch
    pi_79928173
    Ik vraag me af of deze nieuwe (tijdelijke) intro ook is gemaakt door Andrew Kramer. Bij ons filmmakers beter bekend als Video Copilot.

Edit: Ja dus check
    Je moeder is een hamster
      zondag 4 april 2010 @ 12:29:36 #266
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_79928740
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 12:03 schreef dutch-treat het volgende:

[..]

Ik ben er altijd maar van uitgegaan dat het andere universum net zo lang bestaat als dat van 'ons'. We hebben al regelmatig gezien dat er heel veel dingen hetzelfde zijn, maar dat ze daar inderdaad technologisch wat voor lopen; dus niet in jaren, maar alleen in ontwikkeling.
    Wel leuk dat het voorbeeld ervan gewoon een Motorola Razer is .
    Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
    "The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
    There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
    pi_79950905
    Mensen die zeuren dat ze geen leuke aflevering vonden omdat er geen aktie etc in zat.
    Een *goede* serie bestaat niet alleen uit aktie maar ook afleveringen waar het verhaal belangrijk is.
    Dit was een goede afleveringen waar bepaalde dingen, het hoe en wat beter word uitgelegd.

Mensen die aflevering niet goed vonden
    "A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
    pi_79951350
    Nou ja, deze week werd het stramien van de normale eps behoorlijk losgelaten. Ik kan me wel voorstellen dat mensen weinig met dit soort afleveringen hebben.

Wat ik vreemder vind is dat er geklaagd wordt over die intro, ik vond hem briljant.
      zondag 4 april 2010 @ 23:21:19 #269
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_79951475
    Stiekem vind ik die "dodelijke biologische ziekten" afleveringen ook wel erg gaaf
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      zondag 4 april 2010 @ 23:22:43 #270
    167595 mirved
    Infobesitas
    pi_79951540
    quote:
    Op zaterdag 3 april 2010 16:27 schreef Yurithemaster het volgende:
    Ik gok dat alter-walter achter de hele 'oorlog' tussen de dimensies zit
    Dat dacht ik ook meteen.
    Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
      zondag 4 april 2010 @ 23:22:56 #271
    118585 Crutch
    pi_79951552
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 23:21 schreef Adelante het volgende:
    Stiekem vind ik die "dodelijke biologische ziekten" afleveringen ook wel erg gaaf
    Oeh, die kan ik me zo niet voor de geest halen... hint?
    Je moeder is een hamster
      zondag 4 april 2010 @ 23:23:47 #272
    167595 mirved
    Infobesitas
    pi_79951592
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 23:18 schreef Symer het volgende:
    Nou ja, deze week werd het stramien van de normale eps behoorlijk losgelaten. Ik kan me wel voorstellen dat mensen weinig met dit soort afleveringen hebben.

Wat ik vreemder vind is dat er geklaagd wordt over die intro, ik vond hem briljant.
    Je kijkt toch niet alleen om het wekelijkse avontuurtje lijkt me. Maar ook om te weten wat er nu achter de mysteries zit. Deze aflevering maakte een hoop duidelijk. Dus dat moet dan toch een leuke aflevering voor je zijn lijkt me.
      zondag 4 april 2010 @ 23:24:39 #273
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_79951638
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 23:22 schreef Crutch het volgende:

[..]

De eerste episode met dat virus in het vliegtuig. Of die met Peter en Olivia in dat bedrijfsgbouw waar iedereen langzaam aan besmet raakte.
      zondag 4 april 2010 @ 23:24:56 #274
    167595 mirved
    Infobesitas
    pi_79951654
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 23:22 schreef Crutch het volgende:

[..]

Hij bedoelt dus gewoon de normale wekelijkse aflevering waar het team reageert op een vreemde moordzaak.
      zondag 4 april 2010 @ 23:25:56 #275
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_79951689
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 23:24 schreef mirved het volgende:

[..]

Hij bedoelt dus gewoon de normale wekelijkse aflevering waar het team reageert op een vreemde moordzaak.
    Ja, maar niet die episodes met vreemde wezens, daar heb ik niks mee.
      zondag 4 april 2010 @ 23:26:48 #276
    118585 Crutch
    pi_79951732
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 23:24 schreef mirved het volgende:

[..]

Haha, vandaar. Ik zag door de bomen het bos niet meer
    Je moeder is een hamster
      zondag 4 april 2010 @ 23:27:31 #277
    118585 Crutch
    pi_79951766
    quote:
    Op zondag 4 april 2010 23:24 schreef Adelante het volgende:

[..]

De eerste episode met dat virus in het vliegtuig. Of die met Peter en Olivia in dat bedrijfsgbouw waar iedereen langzaam aan besmet raakte.
    Die vond ik ook erg sterk.
    Je moeder is een hamster
    pi_79964718
    Sterke aflevering was dit zeg! Erg goed geschreven en die intro
      maandag 5 april 2010 @ 14:01:55 #279
    251119 Rainesz
    flets outz
    pi_79966189
    Op ander forum wordt gelinkt naar een film poster die bij de bioscoop hing.
    En wat een hint zou geven voor volgende aflevering.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      maandag 5 april 2010 @ 14:18:57 #280
    59896 Asskicker14
    Suk a dog dik
    pi_79966691
    In de intro van Fringe:

Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
      maandag 5 april 2010 @ 15:47:09 #281
    251119 Rainesz
    flets outz
    pi_79969098
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 14:18 schreef Asskicker14 het volgende:
    In de intro van Fringe:

[ afbeelding ]
    Deze was al bekend,grappige is dat hij in de Retro intro niet te vinden is.
      maandag 5 april 2010 @ 16:14:33 #282
    244901 dutch-treat
    Try If You Like
    pi_79969837
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 14:01 schreef Rainesz het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    A journey to the end
      maandag 5 april 2010 @ 23:05:59 #283
    35623 PPL
    #control
    pi_79986575
    Was Tof.
    Ben ook blij dat ik nu helemaal bij ben.
    Veel vragen beantwoord, maar vervangen door nieuwe.
    Burnt to the core but not broken
    pi_79988419
    Zit ik naar de aflevering Unearthed te kijken, komt Charlie ineens heel vrolijk voorbij gerend. Ik dacht dat dat een supervette verhaaltwist ging opleveren m.b.t. het paralelle universum. Blijkt het oorpsronkelijk een aflevering van seizoen 1 te zijn?????

Wat een onzin en onnodig verwarrend FOX
    lekker faxen heel de dag echt genot
      maandag 5 april 2010 @ 23:59:48 #285
    118585 Crutch
    pi_79989219
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
    Zit ik naar de aflevering Unearthed te kijken, komt Charlie ineens heel vrolijk voorbij gerend. Ik dacht dat dat een supervette verhaaltwist ging opleveren m.b.t. het paralelle universum. Blijkt het oorpsronkelijk een aflevering van seizoen 1 te zijn?????

Wat een onzin en onnodig verwarrend FOX
    Die aflevering heb ik overgeslagen. Had ik echt totaal geen zin in.
    Je moeder is een hamster
    pi_79989501
    Ik geloof dat ze hem wel bewust alsnog uitzonden, ik dacht..
    SPOILER
    Overigens, die opmerking over dat alt-Walter de hele oorlog heeft veroorzaakt, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht, maar lijkt me niet onwaarschijnlijk!!
    pi_79991734
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 00:08 schreef Guppi het volgende:
    Ik geloof dat ze hem wel bewust alsnog uitzonden, ik dacht..
    SPOILER
    Overigens, die opmerking over dat alt-Walter de hele oorlog heeft veroorzaakt, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht, maar lijkt me niet onwaarschijnlijk!!
    Kwam er vandaag pas achter dat Fringe weer is begonnen. De theorie van walternate vind ik ook vrij plausibel.
    pi_79995503
    Geweldige aflevering.
    Waarom die Observer de balans moest herstellen
    SPOILER
    Zo vatte ik het verhaal op
      dinsdag 6 april 2010 @ 10:36:49 #289
    251119 Rainesz
    flets outz
    pi_79995927
    Ondanks dat het plausibel is mbt alter water en de oorzaak v/d oorlog.

Denk ik persoonlijk niet dat dit het geval gaat zijn.
    Gok erop dat William Bell het dan wel eerder had gebruikt.

Denk echt dat Bell en Nina hier achterzitten. En Alterwalter hier verder niks mee te maken heeft.
    Maar ik kan me vergissen.
      dinsdag 6 april 2010 @ 11:17:43 #290
    35623 PPL
    #control
    pi_79997245
    Als alles in Balans moet zijn qua massa (zie Jacksonville), wie is er dan weggerukt om Peter te vervangen? (Belly?)
    Daarnaast vraag ik mij nog af hoe het nu precies zitd at een bepaald persoon in het ene universum wel leeft en in het andere niet.
    Burnt to the core but not broken
    pi_80000684
    Net pas gezien Ik moet bekennen dat ik dit seizoen het vertrouwen wat had verloren in Fringe. De 'monster of the week' afleveringen waren wel leuk, maar het haalde het allemaal niet bij seizoen 1. Maar deze aflevering maakt alles goed Misschien wel de beste aflevering van de serie. Natuurlijk voor een groot gedeelte te danken aan John Noble, zonder hem zou deze serie niet half zo goed zijn.

Oh ja, die jaren '80 intro was echt briljant
      dinsdag 6 april 2010 @ 13:22:50 #292
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_80002060
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 12:39 schreef Ereinion het volgende:
    Net pas gezien Ik moet bekennen dat ik dit seizoen het vertrouwen wat had verloren in Fringe. De 'monster of the week' afleveringen waren wel leuk, maar het haalde het allemaal niet bij seizoen 1. Maar deze aflevering maakt alles goed Misschien wel de beste aflevering van de serie. Natuurlijk voor een groot gedeelte te danken aan John Noble, zonder hem zou deze serie niet half zo goed zijn.

Oh ja, die jaren '80 intro was echt briljant
    Echt? Ik vond vooral de eerste afleveringen van dit seizoen echt geweldig. Sowieso vind ik het leuker als ze wat meer met dat dimensiereizen stoeien dan het monster-of-the-week. Al verwacht ik volgende week wel zo'n epi .

Ben wel benieuwd naar Peter's reactie als hij er achterkomt dat hij "niet van hier" is.
    Amen.
      dinsdag 6 april 2010 @ 18:20:52 #293
    251119 Rainesz
    flets outz
    pi_80013009
    Preview voor deze week.
    Plaats hem even in de spoilertags.
    SPOILER

[ Bericht 16% gewijzigd door Rainesz op 06-04-2010 22:08:46 ]
      dinsdag 6 april 2010 @ 18:32:38 #294
    222903 monsterd.
    fine, beautiful, lovely
    pi_80013442
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 18:20 schreef Rainesz het volgende:
    Intro voor deze week.
    Plaats hem even in de spoilertags.
    SPOILER
    Belooft wat goeds!
    baby you're not here
    but I can feel you there
    think I better body up
    ooo, it's that magic touch.
    pi_80013532
    Elke week een nieuwe intro nu?
      dinsdag 6 april 2010 @ 22:08:21 #296
    251119 Rainesz
    flets outz
    pi_80022561
    quote:
    Op dinsdag 6 april 2010 18:35 schreef Symer het volgende:
    Elke week een nieuwe intro nu?
    In mijn geval moest preview zijn.
    pi_80024393
    Ah, ik was al bang dat het cheesy ging worden.
    pi_80120181
    quote:
    Op maandag 5 april 2010 14:01 schreef Rainesz het volgende:
    SPOILER
    SPOILER
      vrijdag 9 april 2010 @ 16:13:12 #299
    251119 Rainesz
    flets outz
    pi_80127440
    Aardige aflevering.

En sinds ik het op tv kijk wordt het Observer spotten ook makkelijker hehe.
    The Observer:
      vrijdag 9 april 2010 @ 23:32:24 #300
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_80145789
    Was toch Diana Kruger in het begin?

edit: ja dus, Google bood uitkomst. Blijkbaar het vriendinnetje van Joshua Jackson.

[ Bericht 76% gewijzigd door Jivis op 09-04-2010 23:37:52 ]
    Amen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')