Haha, vandaar. Ik zag door de bomen het bos niet meerquote:Op zondag 4 april 2010 23:24 schreef mirved het volgende:
[..]
Hij bedoelt dus gewoon de normale wekelijkse aflevering waar het team reageert op een vreemde moordzaak.
Die vond ik ook erg sterk.quote:Op zondag 4 april 2010 23:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
De eerste episode met dat virus in het vliegtuig. Of die met Peter en Olivia in dat bedrijfsgbouw waar iedereen langzaam aan besmet raakte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tough Times Never Last, But Tough People Do!
Deze was al bekend,grappige is dat hij in de Retro intro niet te vinden is.quote:Op maandag 5 april 2010 14:18 schreef Asskicker14 het volgende:
In de intro van Fringe:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 april 2010 14:01 schreef Rainesz het volgende:
Op ander forum wordt gelinkt naar een film poster die bij de bioscoop hing.
En wat een hint zou geven voor volgende aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
Die aflevering heb ik overgeslagen. Had ik echt totaal geen zin in.quote:Op maandag 5 april 2010 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
Zit ik naar de aflevering Unearthed te kijken, komt Charlie ineens heel vrolijk voorbij gerend. Ik dacht dat dat een supervette verhaaltwist ging opleveren m.b.t. het paralelle universum. Blijkt het oorpsronkelijk een aflevering van seizoen 1 te zijn?????![]()
Wat een onzin en onnodig verwarrendFOX
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, die opmerking over dat alt-Walter de hele oorlog heeft veroorzaakt, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht, maar lijkt me niet onwaarschijnlijk!!![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:08 schreef Guppi het volgende:
Ik geloof dat ze hem wel bewust alsnog uitzonden, ik dacht..Kwam er vandaag pas achter dat Fringe weer is begonnen. De theorie van walternate vind ik ook vrij plausibel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, die opmerking over dat alt-Walter de hele oorlog heeft veroorzaakt, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht, maar lijkt me niet onwaarschijnlijk!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo vatte ik het verhaal op![]()
Echt? Ik vond vooral de eerste afleveringen van dit seizoen echt geweldig. Sowieso vind ik het leuker als ze wat meer met dat dimensiereizen stoeien dan het monster-of-the-week. Al verwacht ik volgende week wel zo'n epiquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:39 schreef Ereinion het volgende:
Net pas gezienIk moet bekennen dat ik dit seizoen het vertrouwen wat had verloren in Fringe. De 'monster of the week' afleveringen waren wel leuk, maar het haalde het allemaal niet bij seizoen 1. Maar deze aflevering maakt alles goed
Misschien wel de beste aflevering van de serie. Natuurlijk voor een groot gedeelte te danken aan John Noble, zonder hem zou deze serie niet half zo goed zijn.
Oh ja, die jaren '80 intro was echt briljant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Rainesz op 06-04-2010 22:08:46 ]Tough Times Never Last, But Tough People Do!
quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:20 schreef Rainesz het volgende:
Intro voor deze week.
Plaats hem even in de spoilertags.Belooft wat goeds!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
quote:Op maandag 5 april 2010 14:01 schreef Rainesz het volgende:
Op ander forum wordt gelinkt naar een film poster die bij de bioscoop hing.
En wat een hint zou geven voor volgende aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |