Blijkbaar en anders is er vast wel iets met Peter die iets soortgelijks zou moeten kunnen. Waarom zou hij worden gebruikt voor de shifting van de twee werelden ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Alter-charlie was noit vermoord.
Ik vind het wel vaag bij die theater. Je zag livvy zeggen dr. Bell 'look out!'
en achter livvy stond dan alter-livvy. En toen is blijkbaar alter-livvy naar de other side gegaan met original walter en peter. maar liv moest toch zorgen voor een kiertje, kon alter-livvy dat dan ook?
ook niet in de spiegel?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:28 schreef DJKoster het volgende:
Wat was het bericht terug op de typemachine? (de toetsen waren wel in beeld.)
-edit-
Ow, toch niet helemaal zie ik nu..
ja.. Spockiiee!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:01 schreef Rainesz het volgende:
Btw de interactie tussen belly en Walter was echt geweldig haha.
Wel jammer. Maar ik heb er vol vertrouwen dat ze er een goede twist aan geven.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:53 schreef Houniet het volgende:
Dat van Olivia was zo voorspelbaar!
Maar goede aflevering! Op naar het volgende seizoen !
Waar haal je vandaan dat dat een shapeshifter zou zijn?quote:Op maandag 24 mei 2010 01:18 schreef sbientje het volgende:
idd vrij voorspelbaar dat het niet de goede olivia was haha. Maarehm, de andere is dus een shapeshifter.. Was die al de hele tijd een shapeshifter? Erg vage shit hoor. En die olivia die Walternate had opgesloten? Was dat 'onze' olivia? want de andere is dood neem ik aan?
Vanwege die conversatie op die typewriter...quote:Op maandag 24 mei 2010 12:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat dat een shapeshifter zou zijn?
Ben overigens wel benieuwd waar die shapeshifters zijn in de andere dimensie. Trouwens: in de seizoensfinale van vorig jaar zag je Olivia al switchen tussen de twee dimensies en zag je ook Charlie en Broyles terug. Die zagen er toen echter gewoon normaal uit, zoals in "onze" dimensie. Consistentiefoutje?
ik dacht meer dat alle personen die via dat ding communiceerden, shapeshifters warenquote:Op maandag 24 mei 2010 19:08 schreef Johnny Blaze het volgende:
Dat kan ik echt niet uit die conversatie halen, dat alt-olivia een shapeshifter zou zijn.
Het is een manier om met mensen van de andere dimensie te communiceren. Shapeshifters maakten er om die reden dus ook gebruik van.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:34 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik dacht meer dat alle personen die via dat ding communiceerden, shapeshifters warenmaar blijkbaar ben ik de enige die dat denkt haha
hebben we het al anderen dan shapeshifters zien doen?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:57 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het is een manier om met mensen van de andere dimensie te communiceren. Shapeshifters maakten er om die reden dus ook gebruik van.
Nee omdat gewone mensen niet zomaar overgestuurd worden.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:58 schreef sbientje het volgende:
[..]
hebben we het al anderen dan shapeshifters zien doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |