Ja, verbitterd en boos is hij zeker, maar in alles wat we tot nu toe van Peter gezien hebben en van wat we weten dat Peter gezien heeft, kan ik me eigenlijk slecht voorstellen dat hij zomaar naar de andere kant gaat en daar totaal geen vragen (over) stelt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:04 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik denk dat hij verbitterd/boos is over het feit dat Walter hem naar the otherside heeft meegenomen in de eerste plaats. Misschien dat hij het daarom heeft gedaan.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:17 schreef Jivis het volgende:
Het was een geniale aflevering, maar ze hadden het inderdaad wel over wat meer afleveringen mogen uitsmeren... Bijvoorbeeld in plaats van die gare musical epi.
Kreeg even een slecht voorgevoel toen ik die lui met abilities zag, maar gelukkig gingen ze snel de pijp uit.
quote:Originally Posted by tested
I noted a couple of things. The map on the wall of Walternate's office has part of California gone. North and South Dakota are one state. Kansas and Oklahoma are one state. Texas is split in two.
The piece of paper the observer gave to Olivia seems to show Peter getting inside some machine and it shows mostly destroyed buildings around it. Interestingly enough, the piece of paper that Walternate looks at shows much the same thing, but the writing appears similar to the weird writing the observers use.
Total speculation on my part, but I wonder if this weapon is designed to sync up the two universes in such a way that the "alternate" one is destroyed. In that case, it would be our universe.
I'm also going to go out on a limb here and suggest that the musical episode contained many important bits of information. I wonder if perhaps Peter has a power device in his heart similar to the one that was stolen from Nina Sharp's arm earlier?
Anyway, I can't wait to see the season finale next week. I love "Over There"
Dat outfit doet 't 'm voor mijquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:52 schreef Adelante het volgende:
Olivia is een stuk beter te doen als brunette.
Daarom staan de Twin Towers er ook nog, aanslag met een zappelin heeft minder impactquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:10 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Dat outfit doet 't 'm voor mij![]()
Wel grappig dat (ondanks de high tech tools die ze gebruiken) de zeps daar nog steeds rondvliegen.
Ik heb iig geen vliegtuig gezien in de alternate.
The White House daarentegen:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daarom staan de Twin Towers er ook nog, aanslag met een zappelin heeft minder impact![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daarom staan de Twin Towers er ook nog, aanslag met een zappelin heeft minder impact![]()
Ik dacht om de twee dimensies te "mergen". Waardoor "onze" dimensie dus zou verdwijnen.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:22 schreef rthls het volgende:
Heerlijke aflevering idd!
Ik ben wel een beetje in de war wat betreft dat apparaat waar Peter de tekeningen van had en waar Alt Walter later naar toe ging. Is al bekend waar dat voor dient?
ghehe, bounct ie zo terugquote:
Ik heb haar sowieso nooit aantrekkelijk gevondenquote:Op maandag 17 mei 2010 08:36 schreef Crutch het volgende:
Olivia 2 valt wel vies tegen zeg.
Die al helemaal niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 08:43 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik heb haar sowieso nooit aantrekkelijk gevonden. Dan nog liever Astrid.
In de alternate universe bedoel je?quote:Op maandag 17 mei 2010 09:04 schreef Zhenar het volgende:
Wat was er aan de hand met Altstrid eigenlijk? Er was iets weirds met haar...
Ja, vandaar dat ik haar ALTstrid noemdequote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik haar ALTstrid noemde
Hehehehehehhehequote:Op maandag 17 mei 2010 09:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 mei 2010 09:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
VInd ik ook, maar ze wordt er niet speciaal op. Verder genoten van de aflevering. Charliequote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:52 schreef Adelante het volgende:
Olivia is een stuk beter te doen als brunette.
Olivia kan zijn wat er uit de Alterwereld komtquote:Op maandag 17 mei 2010 08:24 schreef frank010 het volgende:
Toen Broyles zo lachteGeweldig.
Meesterlijke ep natuurlijk, gelukkig dat die "heroes" knakkers dood gingen, maar wat ken Olivia dan, qua ability? Staat me wel iets van bij dat dat al is langsgekomen maar ik weet het ff niet. Ze heeft ooit is een kamer laten afbranden en kan zien wat er uit het andere universum komt, maar die andere hadden alle drie een specifieke gave.
En ik hoop ook dat in de volgende epi de Observers komen (ik denk nog steeds dah et aliens zijn)
Ken niet wachten op de finale, denk dat ik em voor de finale van Lost kijk, wordt een mooi dag, die 2e pinkerstdag
Op een gegeven moment was die vent die uit elkaar viel door teveel heen en weer reizen, diezelfde man die in de gevangenis zat en bepaalde dingen nodig had (ik weet zijn naam even niet meer), een spelletje aan het spelen met Olivia. Uiteindelijk moest ze de ontploffing van een bom zien te voorkomen door lampjes op een bord met haar gedachte aan en/of uitzetten. Ze dacht eerst dat ze het niet kon maar het lukte uiteindelijk wel (gelukkig maar, want de bom lag in hetzelfde gebouw als het bord met de lampjes).quote:Op maandag 17 mei 2010 08:24 schreef frank010 het volgende:
Toen Broyles zo lachteGeweldig.
maar wat ken Olivia dan, qua ability?
Ik had het idee dat ze een of adere power aan het gebruiken was en dat ze misschien ook een Cortexofan (hoe schrijf je dat?) kid was...quote:Op maandag 17 mei 2010 09:08 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ghehe.
Geen idee, ze had wel iets raars met haar ogen, maar dat kan ook aan de reflectie gelegen hebben.
Ik denk niet echt dat ze een speciale rol voor haar hebben in Wereld 2.0.
Whaaat Fringe Musical ?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:17 schreef stbabylon het volgende:
Zo, eindelijk weer dit topic kunnen lezen. 3 weken op vakantie geweest en had nogal wat series in te halen
Vond de musical fantastisch. De aflevering met Peter vond ik een beetje teveel zijlijn. Maar de laatste was om te smullen
Ik zou beiden geven. ik heb de voorkeur voor original livvy. want die ander heeft een bad hairdo en een tatoeagequote:Op maandag 17 mei 2010 11:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
VInd ik ook, maar ze wordt er niet speciaal op. Verder genoten van de aflevering. Charlie!
qftquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik zou beiden geven. ik heb de voorkeur voor original livvy. want die ander heeft een bad hairdo en een tatoeage
Leonard Nimoy was lekker op dreefquote:Just try not to jostle them.
Ik vermoedde het ook, het ging net iets te makkelijk enzo..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:25 schreef DJKoster het volgende:
Ghehe, ik wist het op het moment van de ontploffing van die fosforbom...
Meesterlijk. Zie rechtsonder. Len Bias MVP.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:50 schreef DJKoster het volgende:
[..]
The White House daarentegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En er was nog ergens een stukje krant van The Other Side.
[ afbeelding ]
http://www.fringetelevisi(...)-post-newspaper.html
Brrrr...quote:The Grand Hotel, designed by Antonio Gaudi. Built in 1908. The Long Island Triangle. Fringe Event 2461. A semi-permanent thin spot formed in 1990. Temporal and spatial distortions are present. This area is off-limits. Midtown quarantine. Fringe Event 89722. An unstable wormhole at the Madison Square Garden that would not close was quarantined by Fringe Division in 1999. Due to recent legal developments, the 10,000 citizens encased in quarantine amber have been recently ruled legally dead. Liberty Island. Appropriated by the revised eminent domain provision of ‘’The Earth Protection Act’’ in 1989, now headquarters of the Department of Defense.
Blijkbaar en anders is er vast wel iets met Peter die iets soortgelijks zou moeten kunnen. Waarom zou hij worden gebruikt voor de shifting van de twee werelden ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Alter-charlie was noit vermoord.
Ik vind het wel vaag bij die theater. Je zag livvy zeggen dr. Bell 'look out!'
en achter livvy stond dan alter-livvy. En toen is blijkbaar alter-livvy naar de other side gegaan met original walter en peter. maar liv moest toch zorgen voor een kiertje, kon alter-livvy dat dan ook?
ook niet in de spiegel?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:28 schreef DJKoster het volgende:
Wat was het bericht terug op de typemachine? (de toetsen waren wel in beeld.)
-edit-
Ow, toch niet helemaal zie ik nu..
ja.. Spockiiee!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:01 schreef Rainesz het volgende:
Btw de interactie tussen belly en Walter was echt geweldig haha.
Wel jammer. Maar ik heb er vol vertrouwen dat ze er een goede twist aan geven.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:53 schreef Houniet het volgende:
Dat van Olivia was zo voorspelbaar!
Maar goede aflevering! Op naar het volgende seizoen !
Waar haal je vandaan dat dat een shapeshifter zou zijn?quote:Op maandag 24 mei 2010 01:18 schreef sbientje het volgende:
idd vrij voorspelbaar dat het niet de goede olivia was haha. Maarehm, de andere is dus een shapeshifter.. Was die al de hele tijd een shapeshifter? Erg vage shit hoor. En die olivia die Walternate had opgesloten? Was dat 'onze' olivia? want de andere is dood neem ik aan?
Vanwege die conversatie op die typewriter...quote:Op maandag 24 mei 2010 12:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat dat een shapeshifter zou zijn?
Ben overigens wel benieuwd waar die shapeshifters zijn in de andere dimensie. Trouwens: in de seizoensfinale van vorig jaar zag je Olivia al switchen tussen de twee dimensies en zag je ook Charlie en Broyles terug. Die zagen er toen echter gewoon normaal uit, zoals in "onze" dimensie. Consistentiefoutje?
ik dacht meer dat alle personen die via dat ding communiceerden, shapeshifters warenquote:Op maandag 24 mei 2010 19:08 schreef Johnny Blaze het volgende:
Dat kan ik echt niet uit die conversatie halen, dat alt-olivia een shapeshifter zou zijn.
Het is een manier om met mensen van de andere dimensie te communiceren. Shapeshifters maakten er om die reden dus ook gebruik van.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:34 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik dacht meer dat alle personen die via dat ding communiceerden, shapeshifters warenmaar blijkbaar ben ik de enige die dat denkt haha
hebben we het al anderen dan shapeshifters zien doen?quote:Op maandag 24 mei 2010 19:57 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het is een manier om met mensen van de andere dimensie te communiceren. Shapeshifters maakten er om die reden dus ook gebruik van.
Nee omdat gewone mensen niet zomaar overgestuurd worden.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:58 schreef sbientje het volgende:
[..]
hebben we het al anderen dan shapeshifters zien doen?
Dit was een dubbele aflevering...quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:03 schreef Crutch het volgende:
Voor een seizoensfinale moeten ze eigenlijk een dubbele ep maken.
Dan is er iig genoeg tijd om het verhaal wat beter uit te werken.
Wikipedia NLquote:Anna Torv (Melbourne, 15 april 1978) is een Australisch actrice.
Wikipedia ENquote:Anna Torv (born June 1979) is an Australian actress best known for her role as FBI agent Olivia Dunham on the Fox television series Fringe.
Wikipediaquote:Op maandag 31 mei 2010 23:06 schreef Witchfynder het volgende:
Is iemand dit weleens opgevallen?.
[..]
Wikipedia NL
[..]
Wikipedia EN
Dat was een nog niet eerder uitgezonden aflevering uit seizoen 1 die tussendoor als bonus is uitgezondenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 04:40 schreef schijffie het volgende:
Stomste was die aflevering met charlie die ineens voor 1 aflevering weer leeft, zooooo slecht.
ik was al aan het zoeken tijdens het kijken of ik niet misschien een verkeerde aflevering te pakken had ofzo. Een kleine waarschuwing aan het begin van die aflevering in de trant van "5 weeks earlier" was wel handig geweest.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:38 schreef Young_David het volgende:
[..]
Dat was een nog niet eerder uitgezonden aflevering uit seizoen 1 die tussendoor als bonus is uitgezonden
Mee eens, had eigenlijk niet gehoeven. Maar ik begrijp het wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:55 schreef rthls het volgende:
Ik bedenk me trouwens ineens dat ik de romantische scene tussen Peter en Olivia in de season finale wel een beetje te vond. Of lag dat aan mij
Ik vind ze ook wel cute samenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mee eens, had eigenlijk niet gehoeven. Maar ik begrijp het wel.
Deze ' obvious' spanning hoeven ze nu niet meer op te bouwen en in het volgende seizoen is Peter van nóg meer waarde voor Olivia. En andersom uiteraard.
Kentucky GRILLED chicken...geniaal.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:01 schreef Rainesz het volgende:
Zow net pas de aflevering gezien,dat BoLivia meeging was na de boem wel duidelijk hehe.
Erg klote dat de cliffhanger nu gewoon maanden duurt.
Btw de interactie tussen belly en Walter was echt geweldig haha.
Wat gelijk me aandacht trok was krijt bord in lab van Alternate waarop stond "The Demon Twist Rusts"
Ik ging eens zoeken of meer mensen dit interessant vonden,en blijkbaar is het een Anagram voor.
"DON'T TRUST SAM WEISS."
Gast die Olivia toen hielp
The Observers zijn ook meegegaan naar de Alter-Universe lol
The Observer:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |