Ja, verbitterd en boos is hij zeker, maar in alles wat we tot nu toe van Peter gezien hebben en van wat we weten dat Peter gezien heeft, kan ik me eigenlijk slecht voorstellen dat hij zomaar naar de andere kant gaat en daar totaal geen vragen (over) stelt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:04 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik denk dat hij verbitterd/boos is over het feit dat Walter hem naar the otherside heeft meegenomen in de eerste plaats. Misschien dat hij het daarom heeft gedaan.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:17 schreef Jivis het volgende:
Het was een geniale aflevering, maar ze hadden het inderdaad wel over wat meer afleveringen mogen uitsmeren... Bijvoorbeeld in plaats van die gare musical epi.
Kreeg even een slecht voorgevoel toen ik die lui met abilities zag, maar gelukkig gingen ze snel de pijp uit.
quote:Originally Posted by tested
I noted a couple of things. The map on the wall of Walternate's office has part of California gone. North and South Dakota are one state. Kansas and Oklahoma are one state. Texas is split in two.
The piece of paper the observer gave to Olivia seems to show Peter getting inside some machine and it shows mostly destroyed buildings around it. Interestingly enough, the piece of paper that Walternate looks at shows much the same thing, but the writing appears similar to the weird writing the observers use.
Total speculation on my part, but I wonder if this weapon is designed to sync up the two universes in such a way that the "alternate" one is destroyed. In that case, it would be our universe.
I'm also going to go out on a limb here and suggest that the musical episode contained many important bits of information. I wonder if perhaps Peter has a power device in his heart similar to the one that was stolen from Nina Sharp's arm earlier?
Anyway, I can't wait to see the season finale next week. I love "Over There"
Dat outfit doet 't 'm voor mijquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:52 schreef Adelante het volgende:
Olivia is een stuk beter te doen als brunette.
Daarom staan de Twin Towers er ook nog, aanslag met een zappelin heeft minder impactquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:10 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Dat outfit doet 't 'm voor mij![]()
Wel grappig dat (ondanks de high tech tools die ze gebruiken) de zeps daar nog steeds rondvliegen.
Ik heb iig geen vliegtuig gezien in de alternate.
The White House daarentegen:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daarom staan de Twin Towers er ook nog, aanslag met een zappelin heeft minder impact![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daarom staan de Twin Towers er ook nog, aanslag met een zappelin heeft minder impact![]()
Ik dacht om de twee dimensies te "mergen". Waardoor "onze" dimensie dus zou verdwijnen.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:22 schreef rthls het volgende:
Heerlijke aflevering idd!
Ik ben wel een beetje in de war wat betreft dat apparaat waar Peter de tekeningen van had en waar Alt Walter later naar toe ging. Is al bekend waar dat voor dient?
ghehe, bounct ie zo terugquote:
Ik heb haar sowieso nooit aantrekkelijk gevondenquote:Op maandag 17 mei 2010 08:36 schreef Crutch het volgende:
Olivia 2 valt wel vies tegen zeg.
Die al helemaal niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 08:43 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik heb haar sowieso nooit aantrekkelijk gevonden. Dan nog liever Astrid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |