Dit was een dubbele aflevering...quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:03 schreef Crutch het volgende:
Voor een seizoensfinale moeten ze eigenlijk een dubbele ep maken.
Dan is er iig genoeg tijd om het verhaal wat beter uit te werken.
Wikipedia NLquote:Anna Torv (Melbourne, 15 april 1978) is een Australisch actrice.
Wikipedia ENquote:Anna Torv (born June 1979) is an Australian actress best known for her role as FBI agent Olivia Dunham on the Fox television series Fringe.
Wikipediaquote:Op maandag 31 mei 2010 23:06 schreef Witchfynder het volgende:
Is iemand dit weleens opgevallen?.
[..]
Wikipedia NL
[..]
Wikipedia EN
Dat was een nog niet eerder uitgezonden aflevering uit seizoen 1 die tussendoor als bonus is uitgezondenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 04:40 schreef schijffie het volgende:
Stomste was die aflevering met charlie die ineens voor 1 aflevering weer leeft, zooooo slecht.
ik was al aan het zoeken tijdens het kijken of ik niet misschien een verkeerde aflevering te pakken had ofzo. Een kleine waarschuwing aan het begin van die aflevering in de trant van "5 weeks earlier" was wel handig geweest.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:38 schreef Young_David het volgende:
[..]
Dat was een nog niet eerder uitgezonden aflevering uit seizoen 1 die tussendoor als bonus is uitgezonden
Mee eens, had eigenlijk niet gehoeven. Maar ik begrijp het wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:55 schreef rthls het volgende:
Ik bedenk me trouwens ineens dat ik de romantische scene tussen Peter en Olivia in de season finale wel een beetje te vond. Of lag dat aan mij
Ik vind ze ook wel cute samenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:04 schreef Crutch het volgende:
[..]
Mee eens, had eigenlijk niet gehoeven. Maar ik begrijp het wel.
Deze ' obvious' spanning hoeven ze nu niet meer op te bouwen en in het volgende seizoen is Peter van nóg meer waarde voor Olivia. En andersom uiteraard.
Kentucky GRILLED chicken...geniaal.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:01 schreef Rainesz het volgende:
Zow net pas de aflevering gezien,dat BoLivia meeging was na de boem wel duidelijk hehe.
Erg klote dat de cliffhanger nu gewoon maanden duurt.
Btw de interactie tussen belly en Walter was echt geweldig haha.
Wat gelijk me aandacht trok was krijt bord in lab van Alternate waarop stond "The Demon Twist Rusts"
Ik ging eens zoeken of meer mensen dit interessant vonden,en blijkbaar is het een Anagram voor.
"DON'T TRUST SAM WEISS."
Gast die Olivia toen hielp
The Observers zijn ook meegegaan naar de Alter-Universe lol
The Observer:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |