quote:
Ben van plan vaker met de fiets te gaan ja. Had weinig tijd vandaag dus dan is het wel relaxed om effe met de auto te gaan. Maar fietsen naar de sportschool ftw inderdaadquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:23 schreef Motar het volgende:
Sukkels die met de auto naar de sportschool gaan.
Je kunt er ook keigaaf lessen krijgen in zumba en spinning enzoquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:25 schreef Penisbaard het volgende:
SportschoolWie heeft er nou school nodig om te leren sporten
Linedancenquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je kunt er ook keigaaf lessen krijgen in zumba en spinning enzo![]()
Niet dat ik dat ga doen, iets met ultimate gay enzo...
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Vrouwen die je constant vol bewondering aanstaren
Hoe moet ik nou fijn sporten als er drie dozen vochtig staan te worden op een meter afstand![]()
ach wat een onzin ook, alsof je ook zwemmend naar het zwembad zou moeten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben van plan vaker met de fiets te gaan ja. Had weinig tijd vandaag dus dan is het wel relaxed om effe met de auto te gaan. Maar fietsen naar de sportschool ftw inderdaad
Fietsen doe ik nooit tijdens sporten, vind ik kut. Ga liever hardlopenquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ach wat een onzin ook, alsof je ook zwemmend naar het zwembad zou moeten.
Die drie 70+ers met hun hangtieten zijn irritant ja! Laatst grepen ze mij ook!quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoe moet ik nou fijn sporten als er drie dozen vochtig staan te worden op een meter afstand![]()
keigaafquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus jij gaat soms joggend naar de sportschool om daar even hard te lopen op de lopende band?quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Fietsen doe ik nooit tijdens sporten, vind ik kut. Ga liever hardlopen
spinning en gay?quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
dat ik dat ga doen, iets met ultimate gay enzo...
Ze beseffen niet wat ze ons aandoen mijn waardequote:Op vrijdag 2 april 2010 00:43 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Die drie 70+ers met hun hangtieten zijn irritant ja! Laatst grepen ze mij ook!
Wees blij, heb je eindelijk gescoord.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:43 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Die drie 70+ers met hun hangtieten zijn irritant ja! Laatst grepen ze mij ook!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ach wat een onzin ook, alsof je ook zwemmend naar het zwembad zou moeten.
Je overdrijft wel een beetje, echter ga ik nu 2 jaar lang 2-3x per week z'n 1,5uur sporten en er is wel degelijk verschil. 185cm en nu een gewicht van 76kg. (toen 71kg)quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:23 schreef VatosLoco het volgende:
Gasten zoals ts die één keer per week naar de sportschool gaan, en menen dat ze met hun 1m90 lengte en 60 kilo gewicht een brede gespierde bink worden
TS is 1.80 en 75 kgquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:23 schreef VatosLoco het volgende:
Gasten zoals ts die één keer per week naar de sportschool gaan, en menen dat ze met hun 1m90 lengte en 60 kilo gewicht een brede gespierde bink worden
Waar uit braboland kom jijquote:
Nog te mager dusquote:
Heel dicht bij Eindhoven. Maar woon momenteel in de Achterhoek en moet zeggen dat dat ook wel prima isquote:
Dikzakquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:49 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Nog te mager dusen totaal geen spiermassa aangezien spiermassa meer weegt dan vet.
Zelf ben ik 1m83 en weeg 96
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:22 schreef leolinedance het volgende:
- Mensen die in het Turks stoombad pissen![]()
quote:
Zeer irritant ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:22 schreef leolinedance het volgende:
- Ouwe wijven die apparaten bezet houden terwijl ze de week bespreken![]()
Wat volwassen van je dat die kinderen en ouders er op aangesproken hebt! Wat een heldendaad!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:02 schreef leolinedance het volgende:
Net trouwens weer naar de gym, wezen squashen. Nu hebben ze bij ons bij de sportschool ook kinderopvangOp zo'n dag zoals vandaag wanneer de kinders vrij zijn van school gaan ze dus gewoon mee naar de sportschool. Op zich al vrij kansloos vind ik, maar oke. Maar laat ze dan tenminste gewoon in hun eigen hok blijven! En niet op de squashbaan naast die van ons gaan schreeuwen/voetballen/vechten of wat dan ook!
Daar is zo'n baan niet voor bedoeld en het is rete irritant voor squashers op andere banen.
Kan de kinderen overigens niet veel verwijten, ik zou dat vroeger ook gedaan hebben als ik de kans kreeg. Maar die ouders zouden beter moeten weten.
Bonusklacht: Bespanning van squashracket kapot geslagen![]()
De kinderen kan ik moeilijk wat verwijten. De ouders zijn uiteraard niet aanwezig bij de squashbanen. En ik ga natuurlijk niet een eind naar die fitnesszaal lopen om daar willekeurige mensen aan te spreken tijdens het squashen. Dat jij dit zelf niet kunt bedenken...quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:50 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Wat volwassen van je dat die kinderen en ouders er op aangesproken hebt! Wat een heldendaad!
Ook nog de bespanning van een 50 jaar oud racket kapot geslagen, wat ben jij een sterke vent zeg!
Op dat moment kun je zo een kind best even onderuitschoppen. Een ouder herkent het gejank van zijn eigen kind meestal welquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De kinderen kan ik moeilijk wat verwijten. De ouders zijn uiteraard niet aanwezig bij de squashbanen. En ik ga natuurlijk niet een eind naar die fitnesszaal lopen om daar willekeurige mensen aan te spreken tijdens het squashen. Dat jij dit zelf niet kunt bedenken...![]()
![]()
Ik ben inderdaad mijn best aan het doen net zo'n stoere bink te worden als de gemiddelde poster in dit topic
Tot over 3 jaarquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:22 schreef leolinedance het volgende:
- Mensen die de gewichten of dumbels niet terughangen![]()
- Mensen die de gewichten of dumbels op de verkeerde plek terughangen![]()
- Te weinig parkeerplek bij de sportschool![]()
- Kutmuziek in de sportschool (TS houdt niet van sporten met oordopjes in)-
Pluspunten zijn er ook:
- TS wordt straks een gespierde bink![]()
- Af en toe lekkere chicks aanwezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:58 schreef Dartanion het volgende:
Ik had vandaag op amsterdam CS ook last van een kind dat rondjes aan het rennen was en tegen mensen op botste. Tijdens zijn laatste ronde heb ik heb getackeld en ben rustig doorgelopen. Kind lag languit op de vloer en moeder pakte dat jankende mormel op.![]()
Dat kind hoorde ik nog tegen zijn moeder zeggen dat ik het gedaan had en voelde de priemende blikken. Maar ik deed alsof mij neus bloeddequote:
je hebt vast een filmpje op dumpert gezienquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:33 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dat kind hoorde ik nog tegen zijn moeder zeggen dat ik het gedaan had en voelde de priemende blikken. Maar ik deed alsof mij neus bloedde![]()
Nu ik er aan terug denk, voel ik een warm en goed gevoel door mijn lijf stromen.
Nee, dit is echt net gebeurt. Als jij het niet gelooft kan ik daar overigens prima mee leven.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:39 schreef Dark0z het volgende:
[..]
je hebt vast een filmpje op dumpert gezien
Gelukkig maar, daar kan dat jankende kindje nog wat van lerenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:40 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Nee, dit is echt net gebeurt. Als jij het niet gelooft kan ik daar overigens prima mee leven.
Nee hoor, ik kan je verzekeren dat dat 10 keer zo snel gaat en langer kunt volhouden als je bij mij komt trainen. Kost maar 40 euro per uur training.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:29 schreef KleineNeger het volgende:
Sportschool![]()
Enige wat je nodig hebt om chicks te hosselen op het strand is een sixpack en een laag vetpercentage. Beide kan je krijgen door buiten te rennen en sit-ups
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:33 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dat kind hoorde ik nog tegen zijn moeder zeggen dat ik het gedaan had en voelde de priemende blikken. Maar ik deed alsof mij neus bloedde![]()
Nu ik er aan terug denk, voel ik een warm en goed gevoel door mijn lijf stromen.
Aikido is voor autistenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:33 schreef Sportschoolhouder het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan je verzekeren dat dat 10 keer zo snel gaat en langer kunt volhouden als je bij mij komt trainen. Kost maar 40 euro per uur training.
Nogal zoeen die zwemmend naar het zwembad gaatquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:22 schreef MissSpooky het volgende:
Met de auto naar de sportschool.Idioot.
Duur.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:33 schreef Sportschoolhouder het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan je verzekeren dat dat 10 keer zo snel gaat en langer kunt volhouden als je bij mij komt trainen. Kost maar 40 euro per uur training.
terechte klachtenquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:22 schreef leolinedance het volgende:
- Kutmuziek in de sportschool
Pluspunten zijn er ook:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik vallende kinderen grappig vind. Maar dit kind was ook nog vervelend bezig. In het openbaar moet hij zich gewoon gedragen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:00 schreef Dark0z het volgende:
[..]
Gelukkig maar, daar kan dat jankende kindje nog wat van lerendie heeft nu een jeugdtrauma en vraagt zich over 10 jaar nog steeds af wie die nare man was die hem neerhaalde terwijl hij onschuldig aan het spelen was. Overigens een goede levenservaring erbij
hha jaah het mooiste is het moment dat ze beseffen dat ze een faceplant gemaakt hebben, omhoog kijken en DAN gaan huilenquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:17 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik vallende kinderen grappig vind. Maar dit kind was ook nog vervelend bezig. In het openbaar moet hij zich gewoon gedragen.
Ik ga de komende tijd proberen een vallend kind op beeld te krijgen. Ik zie het namelijk best vaak. Laatst zag ik een kindje rennen op de stoep en ineens vol op zijn gezicht zien vallen
ik ook 1.83 en weeg nu 85kg... Maar ben begonnen met 67kg. Tevens drink in vr/za/zo nog bierquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:49 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Nog te mager dusen totaal geen spiermassa aangezien spiermassa meer weegt dan vet.
Zelf ben ik 1m83 en weeg 96
Vind je? Ik aanbid die gozer echt. Wat een held! een klein ventje tackelen en vol op zijn gezicht doen aanbelanden. Daar heb je huge balls voor nodig!quote:
Je vergeet dequote:Op zaterdag 3 april 2010 14:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vind je? Ik aanbid die gozer echt. Wat een held! een klein ventje tackelen en vol op zijn gezicht doen aanbelanden. Daar heb je huge balls voor nodig!
Je kunt die handel opzeggen en naar een andere schoo gaanl, waar wel goede muziek wordt gedraaid.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:53 schreef ukga het volgende:
ja maar ff weer ontopic.
ik was net trainen. en die kut muziek die ze daar altijd draaien is echt demotiverend bijna, ik hoor het door me in-ear senheisser oordopjes heen gewoon gvd.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:42 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nogal zoeen die zwemmend naar het zwembad gaat
En dan zeggen dat z'n mama dood is whahahahahaquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vind je? Ik aanbid die gozer echt. Wat een held! een klein ventje tackelen en vol op zijn gezicht doen aanbelanden. Daar heb je huge balls voor nodig!
ja op alle sportscholen hebbe ze het idee dat ze; keicoole muziek draaien.quote:Op zaterdag 3 april 2010 16:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zeg de handel dan op en ga naar een andere school, waar wel goede muziek wordt gedraaid.
Dit dusquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:23 schreef VatosLoco het volgende:
Bij ons hebben ze ook nog wel eens de neiging om van die begrafenismuziek te draaienquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:53 schreef ukga het volgende:
ja maar ff weer ontopic.
ik was net trainen. en die kut muziek die ze daar altijd draaien is echt demotiverend bijna, ik hoor het door me in-ear senheisser oordopjes heen gewoon gvd.
Vandaag was ik aan het sporten, draaiden ze Vangelisquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:53 schreef ukga het volgende:
ja maar ff weer ontopic.
dat rennen op zo een loopband is ook echt niet vermoeiend. alleen als je hem op 15graden helling zet.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:03 schreef MouzurX het volgende:
-Mensen die keihard stampen op die loopbanden![]()
-Dikke mensen die echt met 5km/h fietsen, wilde er bijna naartoe lopen en SNELLER SNELLER SNELLER gaan schreeuwen
Ze moeten na afloop van de workout 'snel thuis zijn'.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:07 schreef Chai het volgende:
Mensen die met de auto naar de sportschool gaan.
Hier is dat ook zo. Het stomme is ook nog dat die sportschool op zo'n plek ligt dat het op de fiets bijna altijd sneller is.
Op de fiets is het sneller.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze moeten na afloop van de workout 'snel thuis zijn'.
Haha ja joh, iedereen die met de auto naar de sportschool gaat isquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:07 schreef Chai het volgende:
Hier is dat ook zo. Het stomme is ook nog dat die sportschool op zo'n plek ligt dat het op de fiets bijna altijd sneller is.
Maar automobilisten missen iets, wat fietsers wel hebben, namelijk ratio.quote:
Als je leest zul je lezen dat de sportschool zo gelegen is dat het op de fiets eigenlijk altijd sneller is. Tenzij je echt helemaal niet uit de buurt komt (wat niet logisch is, omdat er dan andere sportscholen veel dichter in de buurt zijn).quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:42 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Haha ja joh, iedereen die met de auto naar de sportschool gaat isomdat jij met de fiets sneller bij jouw sportschool bent dan met de auto.
Goede logica
Ik ga ook altijd met de fiets, is alleen verrot als ik al moe ben van het trainen en ik heb wind tegen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:07 schreef Chai het volgende:
Alleen maar goed toch.quote:Op zondag 4 april 2010 09:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd met de fiets, is alleen verrot als ik al moe ben van het trainen en ik heb wind tegen.
Ja, en de instructeur die rondloopt corrigeert dat niet, die zit alleen maar dom te kletsen met knappe meiden.quote:Op zondag 4 april 2010 11:31 schreef DurumDoner het volgende:
Mensen die de essentie van bepaalde oefeningen niet snappen. Neem bijvoorbeeld elke willekeurige bicep curl oefening. Kan met een barbell zijn, met dumbells of wellicht met een kabel. De curl oefening is een isolatie oefening. Dat houdt in dat de nadruk in deze ligt op je bicep. Het is dus NIET de bedoeling dat je met je rug er vol in gaat hangen omdat je biceps het niet aan kunnen. Dan zal je dus een lager gewicht moeten kiezen. Echter voelt dit bij die geepies als een vernedering natuurlijk dus blijven ze het lekker zo doen.
Klopt, die instructeurs daar zijn net Portugese politieagenten, ze zijn alleen aanwezig om naar de knappe meiden te kijken.quote:Op zondag 4 april 2010 11:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en de instructeur die rondloopt corrigeert dat niet, die zit alleen maar dom te kletsen met knappe meiden.
Waarom zou ik fietsend naar die sportschool moeten gaan? Als ik de auto pak dan moet ik dat lekker zelf weten toch... Ik ga naar de sportschool om massa te kweken en niet om vet eraf te zwoegen zoals die dikke paupers die denken dat ze even snel voor de zomer zichzelf slank kunnenquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:07 schreef Chai het volgende:
dat mag duidelijk zijn en nog steeds actueel, vandaag de dag, op fokquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:14 schreef ukga het volgende:
de sportschool is een broeinest van iiritaties op fok
Mee eens.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:02 schreef pipojansen het volgende:
ik haat dat sociale gedoe op de sportschool.
we zijn hier om te sporten niet om te kletsen stelletje bivakkerende telg stompjes.
Je zit natuurlijk de gesprekken mee te luisteren... zijn het business deals? of is het prietpraat met een hoop 'ja ik zit nu in de sportschool, waar zit jij' en 'nee mijn huiswerk moet ik nog maken maar die maak ik maar niet' en dat soort onzin...quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:39 schreef leolinedance het volgende:
Goeie kick. Zit nog steeds bij dezelfde gym. Er komen steeds meer paupers bij![]()
Nieuwe ergernis: Mensen die gaan bellen terwijl ze aan het sporten zijn
Dat heb ik dus nog nooit gezienquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:39 schreef leolinedance het volgende:
Goeie kick. Zit nog steeds bij dezelfde gym. Er komen steeds meer paupers bij![]()
Nieuwe ergernis: Mensen die gaan bellen terwijl ze aan het sporten zijn
Hoe praat je jezelf zoiets aan, vraag ik me dan afquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Zat ik onlangs tussen twee Spygiators die een patient bespraken tijdens de chest-press, iemand had zwaar OCD.![]()
Iedere keer als die man iemand in zijn gebouw zag moest hij terug naar huis, erg onhandig als je deur uit moet en je woont in een hoge flat en je deelt de lift en gemeenschappelijke hal met circa 300 mensen
Jij komt ook nooit in de sportschoolquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nog nooit gezien
Royal____________!
Bij mij zitten ze ook. Zit dan een kerel op een apparaat en na elk setje pakt ie zn telefoon uit z'n zak. Heel frustrerend.quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jij komt ook nooit in de sportschool
Doe ik ook regelmatig, zie het probleem niet. Altijd rust tussen je sets en of je nu voor je uit gaat staren of je telefoon pakt en van liedje switcht, of een topic op bb.com leest, wat maakt jou dat uit? Zolang je maar niet minutenlang gaat ouwehoeren is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:47 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Bij mij zitten ze ook. Zit dan een kerel op een apparaat en na elk setje pakt ie zn telefoon uit z'n zak. Heel frustrerend.
En als je het écht niet meer ziet zitten koop jeje eigen sportschool. Want je weet, elke Fokker heeft een salaris van 100.000 euro + per jaar!quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:22 schreef leolinedance het volgende:
- Mensen die de gewichten of dumbels niet terughangenals je de dumbels oppakt, beweeg je, dus sport je! You can now sport while you sport!
- Mensen die de gewichten of dumbels op de verkeerde plek terughangenVerder lopen = meer bewegen = sporten while you sport!
- Te weinig parkeerplek bij de sportschoolEen eckte sportieve baas pakt de fiets!
- Ouwe wijven die apparaten bezet houden terwijl ze de week besprekenU vraagt dan: zal ik de gewichten mogen gebruiken?
- Mensen die in het Turks stoombad pissenOk, deze is wel viezzzz.
- Kutmuziek in de sportschool (TS houdt niet van sporten met oordopjes in)- Vraag of jouw CD o.i.d. erin mag
Pluspunten zijn er ook:
als ze lekker zijn geen problemen meequote:Op vrijdag 2 april 2010 00:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Waarschijnlijk zijn het van die huisvrouwtjes die de hele training lat pulldowns gaan doen met 3kg, om vervolgens voldaan een hele liter van die gesuikerde sportdrank weg te klokken. Ieder zijn eigen, natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:38 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
als ze lekker zijn geen problemen mee
Tevens: bang om even een praatje te maken met de meisjes
ok, dan pas ik welquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het van die huisvrouwtjes die de hele training lat pulldowns gaan doen met 3kg, om vervolgens voldaan een hele liter van die gesuikerde sportdrank weg te klokken. Ieder zijn eigen, natuurlijk.
quote:
quote:
Cool he?quote:
De meest aesthetic bb'ers zijn ecto's, brah.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:43 schreef jonkeau het volgende:
Ecto's in de sportschool![]()
Om van te kotsen
![]()
Ja maar ik doel op de eckte eckto's waar je de ribben van kan tellenquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De meest aesthetic bb'ers zijn ecto's, brah.
Die eten niet genoeg.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:46 schreef jonkeau het volgende:
[..]
Ja maar ik doel op de eckte eckto's waar je de ribben van kan tellen![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:26 schreef seiramu het volgende:
-Betweters die mij vertellen hoe ik moet trainen terwijl ik op mijn eigen manier al 20kg ben afgevallen.
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:37 schreef Elusive het volgende:
groepjes dikke vrouwen die op het laagste tempo even 2 minuten gaan fietsen, vervolgens afstappen en een half uur gaan kleppen over hoe ze weer 10kcal hebben verbrand! dus mogen ze weer een extra mini-mars vanavond!!11 jaaa overgestapt naar de kleine-marsjes want dat is gezonder!
waar gebeurd verhaal
gast, tis een topic uit 2010quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:02 schreef Nebukadnezar het volgende:
TS doet waarschijnlijk mee aan die nieuwe rage van fitness, waarbij je oefent terwijl je op een trampoline springt.
Weet iemand de benaming van deze kansloze "sport".
Ow sorry. Mijn draadloze verbinding viel weg, blijkbaar heeft FOK de "invoeren" toch 2x gepakt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:18 schreef leolinedance het volgende:
Dat het kut is weten we nu wel, maar om het nou dubbel te posten?
Fit for Free zeker? Kan je je het beste aanmelden, en direct weer afmelden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:16 schreef gebrokenglas het volgende:
De sportschool hier om de hoek doet trouwens alleen aan jaarabonnementen. Korter kan niet.
en op weg naar huis ff door de mcdrivequote:Op vrijdag 2 april 2010 15:22 schreef MissSpooky het volgende:
Met de auto naar de sportschool.Idioot.
Ja, ook die inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:55 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Fit for Free zeker? Kan je je het beste aanmelden, en direct weer afmelden.
Of je bent gewoon een pussy die zijn grenzen niet kan verleggen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen die na een bezoek aan de sportschool kracht hebben om te fietsenDan train je niet hard genoeg.
Herkenbaar. Shirt uittrekken is ook zwaar fucked up als je armen als boomstammen hebt.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:29 schreef Stuurver het volgende:
Wat ook irritant is, is als je zwaar getraint hebt en geen controle meer over je kracht hebt, dus als je een deur open doet dat je bijna de hele deur eruit trekt
true.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Herkenbaar. Shirt uittrekken is ook zwaar fucked up als je armen als boomstammen hebt.
of weglopen van de legpress als je net je maximale set eruitgeperst heb.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Herkenbaar. Shirt uittrekken is ook zwaar fucked up als je armen als boomstammen hebt.
Ik kan anders genoeg dingen bedenkenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:05 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Of je bent gewoon een pussy die zijn grenzen niet kan verleggen.
Niets beters dan een frisse wind op je gezicht wanneer je na een harde training huiswaarts fietst
Ik kan me nog herinneren dat in december mijn poten eraf vroren en ik geen handschoenen meehad. Dat was prachtig, schril contrast met warm douchen + sauna van even daarvoor.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:05 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Niets beters dan een frisse wind op je gezicht wanneer je na een harde training huiswaarts fietst
Ik doe m'n raampje wel open, heb ik ook een frisse wind in mn gezicht.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:05 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Dat kan toch ook niet xDquote:Op maandag 23 mei 2011 11:56 schreef ukga het volgende:
Mensen die seiken over mensen die met de auto naar de sportschool gaan
Je gaat toch ook niet zwemmend naar het zwembad?
lol ik heb precies diezelfde zin ooit in een dergelijk topic geplaatstquote:Op maandag 23 mei 2011 11:56 schreef ukga het volgende:
Mensen die seiken over mensen die met de auto naar de sportschool gaan
Je gaat toch ook niet zwemmend naar het zwembad?
je doet hier wel zo nonchalant over maar kinderen in afrika hebben geen sportschool dus als zij gaan sporten leren ze het verkeerd aan en zo krijgen ze blesures e.d.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:25 schreef Penisbaard het volgende:
SportschoolWie heeft er nou school nodig om te leren sporten
ach ze leren wel om te gaan met een hongerklopquote:Op maandag 23 mei 2011 13:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
je doet hier wel zo nonchalant over maar kinderen in afrika hebben geen sportschool dus als zij gaan sporten leren ze het verkeerd aan en zo krijgen ze blesures e.d.
gr
haha, yup, die is altijd leuk. Overigens is bij mij de curl nog erger, dan loop ik echt alsof ik in mijn broek heb gescheten....quote:Op zondag 22 mei 2011 22:59 schreef ukga het volgende:
[..]
of weglopen van de legpress als je net je maximale set eruitgeperst heb.
weer? Ik open zelden topicsquote:Op maandag 23 mei 2011 13:33 schreef drumstickNL het volgende:
Tering wat een kansloos topic weer TS. Proficiat.
Waarom zou je opzeggen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Sportscholen. Lid worden ben je in 5 minuten, maar het opzeggen is een drama.
Ergens anders een betere gym die goedkoper is en niet 100duizenden apparaten heeft, maar enkel wat Barbells en Dumbbells?quote:
Omdat de dumbells niet verder gaan dan 32 kg?quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:42 schreef Waaghals het volgende:
van die ouwe taarten die ineens binnenlopen en een andere zender op de tv opzetten, zonder ook maar wat aan anderen te vragen en dan een schwalbe maken als je een bidon tegen hun hoofd mikt.
Bij ons hebben al die cardio-apparaten hun eigen tvquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:42 schreef Waaghals het volgende:
van die ouwe taarten die ineens binnenlopen en een andere zender op de tv opzetten, zonder ook maar wat aan anderen te vragen en dan een schwalbe maken als je een bidon tegen hun hoofd mikt.
Bij ons ook een hele reeks, maar die zijn meestal bezet door veel te dikke meisjes voor hun leeftijd die daar soaps komen kijken met een tempo van 1km per uurquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Bij ons hebben al die cardio-apparaten hun eigen tv.
Mensen die < 12 km/u lopenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:48 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Bij ons ook een hele reeks, maar die zijn meestal bezet door veel te dikke meisjes voor hun leeftijd die daar soaps komen kijken met een tempo van 1km per uur
Mensen die lopenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:01 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mensen die constant hetzelfde tempo lopen.
Herkenbaar inderdaad, en dan nog een reactie verwachtenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:23 schreef ZuidGrens het volgende:
-Mensen die tegen je aan beginnen te lullen tijdens een set
Aan de ander kant, meiden met een mooi figuur die voor je op de crosstrainer staanquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:57 schreef CarbonC het volgende:
Van die kleine, dom-ogende mannetjes die denken dat je moet trainen met een beanie op![]()
Vrouwen die uren op de cardio-apparaten staan in de hoop een beter figuur te krijgen terwijl het niet zo heel moeilijk te achterhalen is dat je daarvoor juist krachttraining moet doen
Haha, als je techniek kut is zullen ze je wel raar aankijken jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:14 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Faggots die mij steeds aankijken in de spiegel terwijl ik mijn ding aan het doen ben
hahahquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:27 schreef Chinless het volgende:
[..]
Je overdrijft wel een beetje, echter ga ik nu 2 jaar lang 2-3x per week z'n 1,5uur sporten en er is wel degelijk verschil. 185cm en nu een gewicht van 76kg. (toen 71kg). En inderdaad het kan sneller en beter, maar dat hoeft niet voor me
Iedereen kan groeien, maar sommige mensen hebben geen discipline. Hier zijn er ook gasten die al vijf jaar trainen maar slechts amper gegroeid zijn, omdat ze een maand fanatiek trainen en dan weer even niets doen...quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:47 schreef blowjo het volgende:
[..]
hahah
5 kg in 2 jaar?
Dat kun je met de juiste training en voeding in 1,5 maand doen.
Nee, omdat ik eruit zie als een griekse halfgod, en erg veel gewicht liftquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:35 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, als je techniek kut is zullen ze je wel raar aankijken ja
Die hippo's heb je hier ook. Gaan al van de loopband voordat ze uberhaupt beginnen te zweten. JA HIPPO ZO VAL JE NATUURLIJK NOOIT AF. Wil ik dan zeggen, mja waar bemoei ik me dan meequote:Op donderdag 9 februari 2012 10:04 schreef knight-errant het volgende:
Mensen die gaan aasgieren op een apparaat wat jij aan het gebruiken bent
Een apparaat willen gebruiken maar geblockt worden door een nijlpaard die het verkeerd en inefficiënt gebruikt
Chicks die alleen maar een uur lang op de loopband/fiets/crosstrainer/schaatsmachine staan (en dan ook nog wisselen tussen die apparaten) en dan high-fiven omdat ze zo goed bezig zijn geweest (bonus: 'nu hebben we wel patat/chocola/ijs verdiend!')
quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:04 schreef knight-errant het volgende:
+
Een apparaat willen gebruiken maar geblockt worden door een nijlpaard die het verkeerd en inefficiënt gebruikt
=
![]()
Dat 1e heel herkenbaar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:04 schreef knight-errant het volgende:
Chicks die alleen maar een uur lang op de loopband/fiets/crosstrainer/schaatsmachine staan (en dan ook nog wisselen tussen die apparaten) en dan high-fiven omdat ze zo goed bezig zijn geweest (bonus: 'nu hebben we wel patat/chocola/ijs verdiend!')
Nee man, ik ga dan gewoon wat anders doenquote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:38 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Het is precies zoals 2NutZ zegt.
Haha ook ja. Dan moet ik nog 1 setje en dan zeg ik gewoon 3. Dan gaan ze dus wachten, of sommigen die wel sporen gaan wat anders doen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:39 schreef knight-errant het volgende:
Oh ja, ook triest: mensen die op je afkomen als je een apparaat gebruikt en vragen of je al klaar bent/wanneer je klaar bent.
1. Ik wil massa bouwen, cardio is voor de cutquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit dus, ga gewoon fietsen man, lamme zak
waarom is dat triest..quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:39 schreef knight-errant het volgende:
Oh ja, ook triest: mensen die op je afkomen als je een apparaat gebruikt en vragen of je al klaar bent/wanneer je klaar bent.
Even voor mijzelf;quote:
Als je het vraagt weet je het tenminste.. je spreekt jezelf nu tegenquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even voor mijzelf;
Irritant, je ziet toch wanneer iemand er van af stapt, wacht daar gewoon op. Gezeur.
Er zijn ook mensen die zich dan opgejaagd voelen.
Ik vraag ook altijd of iemand nog lang bezig is? Sommige mensen staat wat de lanterfanten bij het apparaat. Beetje opschieten. Je zou niet langer bezig moeten zijn dan 5 minuten op een bepaald apparaat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even voor mijzelf;
Irritant, je ziet toch wanneer iemand er van af stapt, wacht daar gewoon op. Gezeur.
Er zijn ook mensen die zich dan opgejaagd voelen.
Of ze staan op en gaan nog even rondlopen en laten hun handdoek liggen. Niks mis met wat duidelijkheid.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik vraag ook altijd of iemand nog lang bezig is? Sommige mensen staat wat de lanterfanten bij het apparaat. Beetje opschieten. Je zou niet langer bezig moeten zijn dan 5 minuten op een bepaald apparaat.
niks mis met benen strekken na wat reps, dat is normaal en vanzelfsprekendquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:00 schreef kedge het volgende:
[..]
Of ze staan op en gaan nog even rondlopen en laten hun handdoek liggen. Niks mis met wat duidelijkheid.
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:04 schreef Waaghals het volgende:
ok dan maar een echte klacht:
Ik brak dus mijn arm in de sportschool.
Ik spreek mijzelf niet tegen, ik vraag ook nooit. Ik let gewoon op.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Als je het vraagt weet je het tenminste.. je spreekt jezelf nu tegen
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik spreek mijzelf niet tegen, ik vraag ook nooit. Ik let gewoon op.
doe je wel. je vind het irritant als mensen het niet vragen én als mensen het wel vragen. zulke mannetjes lopen bij ons ook rond, altijd komisch.quote:Dat 1e heel herkenbaar.
Van die lui die dan naast je gaan zitten of voor je gaan staan wachten en wat om zich heen kijken.
Dan ga ik juist altijd extra traag doen.
Ga wat anders doen tussendoor ofso, genoeg wel vrij mafkees. Denk ik dan.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
[..]
doe je wel. je vind het irritant als mensen het niet vragen én als mensen het wel vragen. zulke mannetjes lopen bij ons ook rond, altijd komisch.
Kan niet missen mattiequote:Op donderdag 9 februari 2012 11:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
2nutzhelemaal eens met alles wat je in dit topic zegt mattie
love love (no hommo)quote:
dat doe je op de wc jongequote:Op donderdag 9 februari 2012 11:30 schreef seto het volgende:
Niks mis met aan mensen vragen of ze bijna klaar zijn.
Dat is idd een grote irritatie.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dumbells sorteren op gewicht is ook extreem moeilijk als je bloed in je spieren zit in plaats van je hersenen.
'quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:35 schreef Dasjonny het volgende:
Gewoon vragen hoeveel setjes ze nog moeten, bij 1 wacht ik even of loop even een rondje, ben toch net klaar met oefening, dus beetje rust mag wel, bij 2 of meer gewoon wegwezen.
Bij mijn sportschool ook dat plaatjequote:Op donderdag 9 februari 2012 11:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat is idd een grote irritatie.
Of spullen niet opruimen / terugleggen.
(nu hangt er een plaatje van Arnold Schwarzenegger met de tekst: 'I lived for my gym, i treated it with respect)
niet sporten aka vetzak aka amerikaanquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:22 schreef Shispeed het volgende:
naar de sportschool gaan![]()
waar zijn de echte mannen gebleven? de veramerikanisering grijpt om zich heen
sporten doe je buiten, niet in een of andere gare gymzaal op homo apparatenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij mijn sportschool ook dat plaatjemaar die zal overal wel hangen.
[..]
niet sporten aka vetzak aka amerikaan
Echte mannen slepen met rotsblokken en bankdrukken met bomenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:37 schreef Shispeed het volgende:
[..]
sporten doe je buiten, niet in een of andere gare gymzaal op homo apparaten
Dumbells zijn geen homo apparaten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:37 schreef Shispeed het volgende:
[..]
sporten doe je buiten, niet in een of andere gare gymzaal op homo apparaten
dat zijn ze wel, het enigste nut wat ze hebben zijn je spiermassa vergroten zodat als je in de spiegel kijkt je een stoere boy lijkt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dumbells zijn geen homo apparaten.
Zegt iemand die waarschijnlijk trots is op zijn sixpack omdat hij waarschijnlijk gewoon graadmager is en geen spieren heeft.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:43 schreef Shispeed het volgende:
[..]
dat zijn ze wel, het enigste nut wat ze hebben zijn je spiermassa vergroten zodat als je in de spiegel kijkt je een stoere boy lijkt.
Laat me evenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ga nou niet die discussie voeren
Idd is het niet waard.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:47 schreef Piethur het volgende:
[..]
Laat me eveneven iemand op de kast jagen
oh gaan we nou persoonlijk aanvallen nou we het niet kunnen winnen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:45 schreef Piethur het volgende:
[..]
Zegt iemand die waarschijnlijk trots is op zijn sixpack omdat hij waarschijnlijk gewoon graadmager is en geen spieren heeft.
Vrouwen zien jou ook vaak als hun beste vriend he?
mooie post he? geen dankquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:50 schreef Piethur het volgende:
[..]
Geef toe, die post onder jou is toch schitterend
Tja, gelijk over piemels beginnen. Het homo straalt er van af.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:50 schreef Piethur het volgende:
[..]
Geef toe, die post onder jou is toch schitterend
Ja, was echt precies de post die ik verwacht had en waardoor we ook weer weten hoe deze persoon in het leven staatquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja, gelijk over piemels beginnen. Het homo straalt er van af.
ja, hoe sta ik er in dan? een beetje zelfkennis is nooit wegquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:53 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, was echt precies de post die ik verwacht had en waardoor we ook weer weten hoe deze persoon in het leven staat
Fit for free?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat is idd een grote irritatie.
Of spullen niet opruimen / terugleggen.
(nu hangt er een plaatje van Arnold Schwarzenegger met de tekst: 'I lived for my gym, i treated it with respect)
Iddquote:
Krijg je vieze handen van.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:09 schreef BigHairyToe het volgende:
[..]
Kan je net zo goed stukken hout liften in het bos
Als dat nou een lekker chickie zou zijn ( in mijn geval )quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
Gisteren was er nog iemand op een crosstrainer, en die meurde naar knoflook en oud zweet. Elke 30 seconden kwam er een zweem warme lucht met die stank erin mijn neusgaten binnenIk heb het kokhalzend af moeten maken.
En de week daarvoor was ik net begonnen op een apparaat, ging er iemand recht voor me staan wachten tot ik klaar was.. Stond echt gewoon stil, één voetlengte ertussen, en maar te staren.
Dat doe je toch niet
Geldt dat ook voor verhaal 1?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:10 schreef BigHairyToe het volgende:
[..]
Als dat nou een lekker chickie zou zijn ( in mijn geval )
Sorry, maar je kwam zelf naast me staan op de crosstrainerquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
Gisteren was er nog iemand op een crosstrainer, en die meurde naar knoflook en oud zweet. Elke 30 seconden kwam er een zweem warme lucht met die stank erin mijn neusgaten binnenIk heb het kokhalzend af moeten maken.
En de week daarvoor was ik net begonnen op een apparaat, ging er iemand recht voor me staan wachten tot ik klaar was.. Stond echt gewoon stil, één voetlengte ertussen, en maar te staren.
Dat doe je toch niet
Ik moet wel zeggen dat ik niet snap hoe mensen soms zoooo erg kunnen meuren.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
Dat doe je toch niet
quote:
Bij mij op de sportschool kwam er vroeger altijd eentje (gelukkig al tijd niet meer gezien), die vulde de hele zaal met zijn stank.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik niet snap hoe mensen soms zoooo erg kunnen meuren.
Beetje zweetlucht ok, prima... hoort erbij.
Maar sommigen hebben echt zo'n zweetgordijn om hun heen. Nasty.
Er zat zelfs nog een lege crosstrainer tussen manquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:12 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Sorry, maar je kwam zelf naast me staan op de crosstrainer
Ja, echt erg hèquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik niet snap hoe mensen soms zoooo erg kunnen meuren.
Beetje zweetlucht ok, prima... hoort erbij.
Maar sommigen hebben echt zo'n zweetgordijn om hun heen. Nasty.
Waarschijnlijk ALTIJD in dezelfde kleren sporten en nooit wassenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:15 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Bij mij op de sportschool kwam er vroeger altijd eentje (gelukkig al tijd niet meer gezien), die vulde de hele zaal met zijn stank.
Had ook elke dag hezelfde aan en dan ook nog van die vieze vettige lange haren
Dat is geen excuus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:11 schreef Garisson72 het volgende:
Mijn klacht is dat ik momenteel niet naar de sportschool kan i.v.m. stevige verkoudheid.
Ik snap dat niet, die moeten zichzelf toch ook ruiken?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ALTIJD in dezelfde kleren sporten en nooit wassen
Het was zelfs zo erg dat ik bij aankomst bij de kleedhokjes kon ruiken dat hij er wasquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat ze gweoon schijt hebben ofso. het is onmogelijk dat je het niet ruikt. Ondanks dat je het zelf bent MOET je dat wel ruiken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, die moeten zichzelf toch ook ruiken?En als je een beetje verstand hebt, heb je geen neus nodig om te weten dat die kleren gaan stinken
Ik heb dan ook te maken met een sterk gereduceerd energielevel.quote:
Heb je daar nooit iets van gezegd? Ik denk dat ik uiteindelijk wel zou zeggen dat ie zijn kleren eens moest wassen of zoquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:22 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Het was zelfs zo erg dat ik bij aankomst bij de kleedhokjes kon ruiken dat hij er was![]()
Dat hebben wij mannen al jaren als geparfurmeerde vrouwen langs lopen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:24 schreef HiddenResponse het volgende:
Stinkende mensen heb je last van maar ook de mensen die te veel deo op doen ( vooral mannen ). Als je naast ze staat of er langs loopt krijg je meteen dat verstikkende gevoel van te veel deo.
Als iemand maandenlang mijn neus zo zou vervuilen dan had ik er echt wel wat van gezegd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat ze gweoon schijt hebben ofso. het is onmogelijk dat je het niet ruikt. Ondanks dat je het zelf bent MOET je dat wel ruiken.
ik vind er wat van zeggen wel iets te ver gaan
Nee, ik heb er nooit iets van gezegd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je daar nooit iets van gezegd? Ik denk dat ik uiteindelijk wel zou zeggen dat ie zijn kleren eens moest wassen of zoIeder zijn ding, maar als ik er zo'n last van zou hebben dan maakt hij er ook mijn ding van, en ik wil het niet.
Heb dat nog nooit bij mannen meegemaakt, enkel bij vrouwen. Is eigenlijk nog erger dan een lichte zweetgeur, bij overmatig deo/parfum kun je amper normaal meer ademen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:24 schreef HiddenResponse het volgende:
Stinkende mensen heb je last van maar ook de mensen die te veel deo op doen ( vooral mannen ). Als je naast ze staat of er langs loopt krijg je meteen dat verstikkende gevoel van te veel deo.
Die wil wil ook niet hè.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook te maken met een sterk gereduceerd energielevel.
Dit is niet triest, dit is sportschool etiquette. Domme ecto noob.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:39 schreef knight-errant het volgende:
schuldig! ik blijf gvd wassen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Want je mag geen normale vragen stellen in de sportschool?quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:39 schreef knight-errant het volgende:
Ja, naja ik persoonlijk onthoud niet zo makkelijk gezichten enzo. En jij zou er uiteraard makkelijk mee wegkomen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als iemand maandenlang mijn neus zo zou vervuilen dan had ik er echt wel wat van gezegd.
Train more for less?quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:22 schreef leolinedance het volgende:
Doe het eigenlijk nooit met een spotter. Je merkt toch wel als de reps moeizamer gaan wanneer je moet ophouden?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nou bankdrukken doe ik het liefst met een spotter, je weet maar nooit.
Dat mag ook gewoon. Als je maar niet vanaf rep 1 dat ding met geen mogelijkheid om hoog krijgt en dat vervolgens je "spotter" 5 reps lang een rug en schouder oefening voor z'n kiezen krijgt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nou bankdrukken doe ik het liefst met een spotter, je weet maar nooit.
Daar is een spotter ook neit voor dacht ik zo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:05 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dat mag ook gewoon. Als je maar niet vanaf rep 1 dat ding met geen mogelijkheid om hoog krijgt en dat vervolgens je "spotter" 5 reps lang een rug en schouder oefening voor z'n kiezen krijgt.
Rug + borst trainen combineren jwt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:09 schreef CarbonC het volgende:
Leg mij uit wat de toegevoegde waarde van een spotter is bij bankdrukken in een Smith?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Doe het eigenlijk nooit met een spotter. Je merkt toch wel als de reps moeizamer gaan wanneer je moet ophouden?
Dat dus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
Met spotter kan je wel net iets verder.
Ik moest even opzoeken wat een Smith was maar dat gebruik ik niet. Gewoon een bankje met een losse barbell.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:09 schreef CarbonC het volgende:
Leg mij uit wat de toegevoegde waarde van een spotter is bij bankdrukken in een Smith?
Bij de laatste set misschien 1 of 2 keer.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:05 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dat mag ook gewoon. Als je maar niet vanaf rep 1 dat ding met geen mogelijkheid om hoog krijgt en dat vervolgens je "spotter" 5 reps lang een rug en schouder oefening voor z'n kiezen krijgt.
Jij begrijpt er niks van. Mannen die succesvol naar de sportschool gaanquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:49 schreef Shispeed het volgende:
[..]
oh gaan we nou persoonlijk aanvallen nou we het niet kunnen winnen?
ik heb nauwelijks een sixpack en ben al helemaal niet graatmager. ik heb wel conditie en geen oversized spiermassa door eiwitshakes en allerlei homoapparaten![]()
het enigste waarom jij spiermassa kweekt in de sportschool is om je onzekerheid te verbergen en je kleine piemeltje te compenseren ben ik bang
>crossfitfagsquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:54 schreef Jedi_Pimp het volgende:
-Dikke vrouwen/mannen die denken af te vallen door te crossfitten of Olympisch te gaan gewichtheffen
-Groepjes van 3 of 4 Chinezen die een kwartier lang bankdrukken met 5 kilo aan beide kanten
-Kakkers met lang haar die in tank tops trainen en denken dat ze breed zijn
-Mocros die zo'n beetje elke oefening met de meest slechte form doen en daarbij hard schreeuwen
-Mensen die zeggen "Ik ben natural, ik gebruik geen eiwitpoeder"
-Een enorme groep afgevaardigden van een roeivereniging die een paar keer per week de gewichthefruimte in beslag neemt om vervolgens 40kilo te squatten want ze willen "Niet teveel spiermassa want ik roei"
-"Ik train niet zwaar omdat ik niet te groot wil worden"
-"Kan je mij spotten", vervolgens elke rep 50 kilo van iemand zijn borst moeten deadliften
-Bro's die preacher curls doen met teveel gewicht en 1/3 van de ROM doen
-Crossfit fags die het nodig vinden om hun geloof in crossfit aan iedereen te verkondigen
-Dikke dudes die denken af te vallen door alleen maar aan krachttraining te doen zonder daarbij te cardio'en
-Mensen die er van uitgaan dat elke brede gozer een spuit in z'n kont zet
Dat was het dan,
bedankt voor het lezen![]()
gr gr
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:54 schreef Jedi_Pimp het volgende:
-Dikke vrouwen/mannen die denken af te vallen door te crossfitten of Olympisch te gaan gewichtheffen
-Groepjes van 3 of 4 Chinezen die een kwartier lang bankdrukken met 5 kilo aan beide kanten
-Kakkers met lang haar die in tank tops trainen en denken dat ze breed zijn
-Mocros die zo'n beetje elke oefening met de meest slechte form doen en daarbij hard schreeuwen
-Mensen die zeggen "Ik ben natural, ik gebruik geen eiwitpoeder"
-Een enorme groep afgevaardigden van een roeivereniging die een paar keer per week de gewichthefruimte in beslag neemt om vervolgens 40kilo te squatten want ze willen "Niet teveel spiermassa want ik roei"
-"Ik train niet zwaar omdat ik niet te groot wil worden"
-"Kan je mij spotten", vervolgens elke rep 50 kilo van iemand zijn borst moeten deadliften
-Bro's die preacher curls doen met teveel gewicht en 1/3 van de ROM doen
-Crossfit fags die het nodig vinden om hun geloof in crossfit aan iedereen te verkondigen
-Dikke dudes die denken af te vallen door alleen maar aan krachttraining te doen zonder daarbij te cardio'en
-Mensen die er van uitgaan dat elke brede gozer een spuit in z'n kont zet
Dat was het dan,
bedankt voor het lezen![]()
gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |