gast, tis een topic uit 2010quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:02 schreef Nebukadnezar het volgende:
TS doet waarschijnlijk mee aan die nieuwe rage van fitness, waarbij je oefent terwijl je op een trampoline springt.
Weet iemand de benaming van deze kansloze "sport".
Ow sorry. Mijn draadloze verbinding viel weg, blijkbaar heeft FOK de "invoeren" toch 2x gepakt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:18 schreef leolinedance het volgende:
Dat het kut is weten we nu wel, maar om het nou dubbel te posten?
Fit for Free zeker? Kan je je het beste aanmelden, en direct weer afmelden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:16 schreef gebrokenglas het volgende:
De sportschool hier om de hoek doet trouwens alleen aan jaarabonnementen. Korter kan niet.
en op weg naar huis ff door de mcdrivequote:Op vrijdag 2 april 2010 15:22 schreef MissSpooky het volgende:
Met de auto naar de sportschool.Idioot.
Ja, ook die inderdaad.quote:Op woensdag 20 april 2011 08:55 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Fit for Free zeker? Kan je je het beste aanmelden, en direct weer afmelden.
Of je bent gewoon een pussy die zijn grenzen niet kan verleggen.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:34 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen die na een bezoek aan de sportschool kracht hebben om te fietsenDan train je niet hard genoeg.
Herkenbaar. Shirt uittrekken is ook zwaar fucked up als je armen als boomstammen hebt.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:29 schreef Stuurver het volgende:
Wat ook irritant is, is als je zwaar getraint hebt en geen controle meer over je kracht hebt, dus als je een deur open doet dat je bijna de hele deur eruit trekt
true.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Herkenbaar. Shirt uittrekken is ook zwaar fucked up als je armen als boomstammen hebt.
of weglopen van de legpress als je net je maximale set eruitgeperst heb.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Herkenbaar. Shirt uittrekken is ook zwaar fucked up als je armen als boomstammen hebt.
Ik kan anders genoeg dingen bedenkenquote:Op zondag 22 mei 2011 22:05 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Of je bent gewoon een pussy die zijn grenzen niet kan verleggen.
Niets beters dan een frisse wind op je gezicht wanneer je na een harde training huiswaarts fietst
Ik kan me nog herinneren dat in december mijn poten eraf vroren en ik geen handschoenen meehad. Dat was prachtig, schril contrast met warm douchen + sauna van even daarvoor.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:05 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Of je bent gewoon een pussy die zijn grenzen niet kan verleggen.
Niets beters dan een frisse wind op je gezicht wanneer je na een harde training huiswaarts fietst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |