quote:
Ben van plan vaker met de fiets te gaan ja. Had weinig tijd vandaag dus dan is het wel relaxed om effe met de auto te gaan. Maar fietsen naar de sportschool ftw inderdaadquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:23 schreef Motar het volgende:
Sukkels die met de auto naar de sportschool gaan.
Je kunt er ook keigaaf lessen krijgen in zumba en spinning enzoquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:25 schreef Penisbaard het volgende:
SportschoolWie heeft er nou school nodig om te leren sporten
Linedancenquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je kunt er ook keigaaf lessen krijgen in zumba en spinning enzo![]()
Niet dat ik dat ga doen, iets met ultimate gay enzo...
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Vrouwen die je constant vol bewondering aanstaren
Hoe moet ik nou fijn sporten als er drie dozen vochtig staan te worden op een meter afstand![]()
ach wat een onzin ook, alsof je ook zwemmend naar het zwembad zou moeten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben van plan vaker met de fiets te gaan ja. Had weinig tijd vandaag dus dan is het wel relaxed om effe met de auto te gaan. Maar fietsen naar de sportschool ftw inderdaad
Fietsen doe ik nooit tijdens sporten, vind ik kut. Ga liever hardlopenquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ach wat een onzin ook, alsof je ook zwemmend naar het zwembad zou moeten.
Die drie 70+ers met hun hangtieten zijn irritant ja! Laatst grepen ze mij ook!quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Vrouwen die je constant vol bewondering aanstaren
Hoe moet ik nou fijn sporten als er drie dozen vochtig staan te worden op een meter afstand![]()
keigaafquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus jij gaat soms joggend naar de sportschool om daar even hard te lopen op de lopende band?quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Fietsen doe ik nooit tijdens sporten, vind ik kut. Ga liever hardlopen
spinning en gay?quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
dat ik dat ga doen, iets met ultimate gay enzo...
Ze beseffen niet wat ze ons aandoen mijn waardequote:Op vrijdag 2 april 2010 00:43 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Die drie 70+ers met hun hangtieten zijn irritant ja! Laatst grepen ze mij ook!
Wees blij, heb je eindelijk gescoord.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:43 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Die drie 70+ers met hun hangtieten zijn irritant ja! Laatst grepen ze mij ook!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ach wat een onzin ook, alsof je ook zwemmend naar het zwembad zou moeten.
Je overdrijft wel een beetje, echter ga ik nu 2 jaar lang 2-3x per week z'n 1,5uur sporten en er is wel degelijk verschil. 185cm en nu een gewicht van 76kg. (toen 71kg)quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:23 schreef VatosLoco het volgende:
Gasten zoals ts die één keer per week naar de sportschool gaan, en menen dat ze met hun 1m90 lengte en 60 kilo gewicht een brede gespierde bink worden
TS is 1.80 en 75 kgquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:23 schreef VatosLoco het volgende:
Gasten zoals ts die één keer per week naar de sportschool gaan, en menen dat ze met hun 1m90 lengte en 60 kilo gewicht een brede gespierde bink worden
Waar uit braboland kom jijquote:
Nog te mager dusquote:
Heel dicht bij Eindhoven. Maar woon momenteel in de Achterhoek en moet zeggen dat dat ook wel prima isquote:
Dikzakquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:49 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Nog te mager dusen totaal geen spiermassa aangezien spiermassa meer weegt dan vet.
Zelf ben ik 1m83 en weeg 96
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:22 schreef leolinedance het volgende:
- Mensen die in het Turks stoombad pissen![]()
quote:
Zeer irritant ja.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:22 schreef leolinedance het volgende:
- Ouwe wijven die apparaten bezet houden terwijl ze de week bespreken![]()
Wat volwassen van je dat die kinderen en ouders er op aangesproken hebt! Wat een heldendaad!quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:02 schreef leolinedance het volgende:
Net trouwens weer naar de gym, wezen squashen. Nu hebben ze bij ons bij de sportschool ook kinderopvangOp zo'n dag zoals vandaag wanneer de kinders vrij zijn van school gaan ze dus gewoon mee naar de sportschool. Op zich al vrij kansloos vind ik, maar oke. Maar laat ze dan tenminste gewoon in hun eigen hok blijven! En niet op de squashbaan naast die van ons gaan schreeuwen/voetballen/vechten of wat dan ook!
Daar is zo'n baan niet voor bedoeld en het is rete irritant voor squashers op andere banen.
Kan de kinderen overigens niet veel verwijten, ik zou dat vroeger ook gedaan hebben als ik de kans kreeg. Maar die ouders zouden beter moeten weten.
Bonusklacht: Bespanning van squashracket kapot geslagen![]()
De kinderen kan ik moeilijk wat verwijten. De ouders zijn uiteraard niet aanwezig bij de squashbanen. En ik ga natuurlijk niet een eind naar die fitnesszaal lopen om daar willekeurige mensen aan te spreken tijdens het squashen. Dat jij dit zelf niet kunt bedenken...quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:50 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Wat volwassen van je dat die kinderen en ouders er op aangesproken hebt! Wat een heldendaad!
Ook nog de bespanning van een 50 jaar oud racket kapot geslagen, wat ben jij een sterke vent zeg!
Op dat moment kun je zo een kind best even onderuitschoppen. Een ouder herkent het gejank van zijn eigen kind meestal welquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De kinderen kan ik moeilijk wat verwijten. De ouders zijn uiteraard niet aanwezig bij de squashbanen. En ik ga natuurlijk niet een eind naar die fitnesszaal lopen om daar willekeurige mensen aan te spreken tijdens het squashen. Dat jij dit zelf niet kunt bedenken...![]()
![]()
Ik ben inderdaad mijn best aan het doen net zo'n stoere bink te worden als de gemiddelde poster in dit topic
Tot over 3 jaarquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:22 schreef leolinedance het volgende:
- Mensen die de gewichten of dumbels niet terughangen![]()
- Mensen die de gewichten of dumbels op de verkeerde plek terughangen![]()
- Te weinig parkeerplek bij de sportschool![]()
- Ouwe wijven die apparaten bezet houden terwijl ze de week bespreken![]()
- Mensen die in het Turks stoombad pissen![]()
- Kutmuziek in de sportschool (TS houdt niet van sporten met oordopjes in)-
Pluspunten zijn er ook:
- TS wordt straks een gespierde bink![]()
- Af en toe lekkere chicks aanwezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:58 schreef Dartanion het volgende:
Ik had vandaag op amsterdam CS ook last van een kind dat rondjes aan het rennen was en tegen mensen op botste. Tijdens zijn laatste ronde heb ik heb getackeld en ben rustig doorgelopen. Kind lag languit op de vloer en moeder pakte dat jankende mormel op.![]()
Dat kind hoorde ik nog tegen zijn moeder zeggen dat ik het gedaan had en voelde de priemende blikken. Maar ik deed alsof mij neus bloeddequote:
je hebt vast een filmpje op dumpert gezienquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:33 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dat kind hoorde ik nog tegen zijn moeder zeggen dat ik het gedaan had en voelde de priemende blikken. Maar ik deed alsof mij neus bloedde![]()
Nu ik er aan terug denk, voel ik een warm en goed gevoel door mijn lijf stromen.
Nee, dit is echt net gebeurt. Als jij het niet gelooft kan ik daar overigens prima mee leven.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:39 schreef Dark0z het volgende:
[..]
je hebt vast een filmpje op dumpert gezien
Gelukkig maar, daar kan dat jankende kindje nog wat van lerenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:40 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Nee, dit is echt net gebeurt. Als jij het niet gelooft kan ik daar overigens prima mee leven.
Nee hoor, ik kan je verzekeren dat dat 10 keer zo snel gaat en langer kunt volhouden als je bij mij komt trainen. Kost maar 40 euro per uur training.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:29 schreef KleineNeger het volgende:
Sportschool![]()
Enige wat je nodig hebt om chicks te hosselen op het strand is een sixpack en een laag vetpercentage. Beide kan je krijgen door buiten te rennen en sit-ups
quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:33 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dat kind hoorde ik nog tegen zijn moeder zeggen dat ik het gedaan had en voelde de priemende blikken. Maar ik deed alsof mij neus bloedde![]()
Nu ik er aan terug denk, voel ik een warm en goed gevoel door mijn lijf stromen.
Aikido is voor autistenquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:33 schreef Sportschoolhouder het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan je verzekeren dat dat 10 keer zo snel gaat en langer kunt volhouden als je bij mij komt trainen. Kost maar 40 euro per uur training.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |