quote:
Ben van plan vaker met de fiets te gaan ja. Had weinig tijd vandaag dus dan is het wel relaxed om effe met de auto te gaan. Maar fietsen naar de sportschool ftw inderdaadquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:23 schreef Motar het volgende:
Sukkels die met de auto naar de sportschool gaan.
Je kunt er ook keigaaf lessen krijgen in zumba en spinning enzoquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:25 schreef Penisbaard het volgende:
SportschoolWie heeft er nou school nodig om te leren sporten
Linedancenquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je kunt er ook keigaaf lessen krijgen in zumba en spinning enzo![]()
Niet dat ik dat ga doen, iets met ultimate gay enzo...
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Vrouwen die je constant vol bewondering aanstaren
Hoe moet ik nou fijn sporten als er drie dozen vochtig staan te worden op een meter afstand![]()
ach wat een onzin ook, alsof je ook zwemmend naar het zwembad zou moeten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben van plan vaker met de fiets te gaan ja. Had weinig tijd vandaag dus dan is het wel relaxed om effe met de auto te gaan. Maar fietsen naar de sportschool ftw inderdaad
Fietsen doe ik nooit tijdens sporten, vind ik kut. Ga liever hardlopenquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ach wat een onzin ook, alsof je ook zwemmend naar het zwembad zou moeten.
Die drie 70+ers met hun hangtieten zijn irritant ja! Laatst grepen ze mij ook!quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Vrouwen die je constant vol bewondering aanstaren
Hoe moet ik nou fijn sporten als er drie dozen vochtig staan te worden op een meter afstand![]()
keigaafquote:Op vrijdag 2 april 2010 00:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus jij gaat soms joggend naar de sportschool om daar even hard te lopen op de lopende band?quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Fietsen doe ik nooit tijdens sporten, vind ik kut. Ga liever hardlopen
spinning en gay?quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
dat ik dat ga doen, iets met ultimate gay enzo...
Ze beseffen niet wat ze ons aandoen mijn waardequote:Op vrijdag 2 april 2010 00:43 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Die drie 70+ers met hun hangtieten zijn irritant ja! Laatst grepen ze mij ook!
Wees blij, heb je eindelijk gescoord.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:43 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Die drie 70+ers met hun hangtieten zijn irritant ja! Laatst grepen ze mij ook!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:29 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ach wat een onzin ook, alsof je ook zwemmend naar het zwembad zou moeten.
Je overdrijft wel een beetje, echter ga ik nu 2 jaar lang 2-3x per week z'n 1,5uur sporten en er is wel degelijk verschil. 185cm en nu een gewicht van 76kg. (toen 71kg)quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:23 schreef VatosLoco het volgende:
Gasten zoals ts die één keer per week naar de sportschool gaan, en menen dat ze met hun 1m90 lengte en 60 kilo gewicht een brede gespierde bink worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |