Hoe praat je jezelf zoiets aan, vraag ik me dan afquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Zat ik onlangs tussen twee Spygiators die een patient bespraken tijdens de chest-press, iemand had zwaar OCD.![]()
Iedere keer als die man iemand in zijn gebouw zag moest hij terug naar huis, erg onhandig als je deur uit moet en je woont in een hoge flat en je deelt de lift en gemeenschappelijke hal met circa 300 mensen
Jij komt ook nooit in de sportschoolquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nog nooit gezien
Royal____________!
Bij mij zitten ze ook. Zit dan een kerel op een apparaat en na elk setje pakt ie zn telefoon uit z'n zak. Heel frustrerend.quote:Op zaterdag 2 april 2011 03:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jij komt ook nooit in de sportschool
Doe ik ook regelmatig, zie het probleem niet. Altijd rust tussen je sets en of je nu voor je uit gaat staren of je telefoon pakt en van liedje switcht, of een topic op bb.com leest, wat maakt jou dat uit? Zolang je maar niet minutenlang gaat ouwehoeren is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:47 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Bij mij zitten ze ook. Zit dan een kerel op een apparaat en na elk setje pakt ie zn telefoon uit z'n zak. Heel frustrerend.
En als je het écht niet meer ziet zitten koop jeje eigen sportschool. Want je weet, elke Fokker heeft een salaris van 100.000 euro + per jaar!quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:22 schreef leolinedance het volgende:
- Mensen die de gewichten of dumbels niet terughangenals je de dumbels oppakt, beweeg je, dus sport je! You can now sport while you sport!
- Mensen die de gewichten of dumbels op de verkeerde plek terughangenVerder lopen = meer bewegen = sporten while you sport!
- Te weinig parkeerplek bij de sportschoolEen eckte sportieve baas pakt de fiets!
- Ouwe wijven die apparaten bezet houden terwijl ze de week besprekenU vraagt dan: zal ik de gewichten mogen gebruiken?
- Mensen die in het Turks stoombad pissenOk, deze is wel viezzzz.
- Kutmuziek in de sportschool (TS houdt niet van sporten met oordopjes in)- Vraag of jouw CD o.i.d. erin mag
Pluspunten zijn er ook:
- TS wordt straks een gespierde bink![]()
- Af en toe lekkere chicks aanwezig
als ze lekker zijn geen problemen meequote:Op vrijdag 2 april 2010 00:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Vrouwen die je constant vol bewondering aanstaren
Hoe moet ik nou fijn sporten als er drie dozen vochtig staan te worden op een meter afstand![]()
Waarschijnlijk zijn het van die huisvrouwtjes die de hele training lat pulldowns gaan doen met 3kg, om vervolgens voldaan een hele liter van die gesuikerde sportdrank weg te klokken. Ieder zijn eigen, natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:38 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
als ze lekker zijn geen problemen mee
Tevens: bang om even een praatje te maken met de meisjes
ok, dan pas ik welquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn het van die huisvrouwtjes die de hele training lat pulldowns gaan doen met 3kg, om vervolgens voldaan een hele liter van die gesuikerde sportdrank weg te klokken. Ieder zijn eigen, natuurlijk.
quote:
quote:
Cool he?quote:
De meest aesthetic bb'ers zijn ecto's, brah.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:43 schreef jonkeau het volgende:
Ecto's in de sportschool![]()
Om van te kotsen
![]()
Ja maar ik doel op de eckte eckto's waar je de ribben van kan tellenquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De meest aesthetic bb'ers zijn ecto's, brah.
Die eten niet genoeg.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:46 schreef jonkeau het volgende:
[..]
Ja maar ik doel op de eckte eckto's waar je de ribben van kan tellen![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:26 schreef seiramu het volgende:
-Betweters die mij vertellen hoe ik moet trainen terwijl ik op mijn eigen manier al 20kg ben afgevallen.
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:37 schreef Elusive het volgende:
groepjes dikke vrouwen die op het laagste tempo even 2 minuten gaan fietsen, vervolgens afstappen en een half uur gaan kleppen over hoe ze weer 10kcal hebben verbrand! dus mogen ze weer een extra mini-mars vanavond!!11 jaaa overgestapt naar de kleine-marsjes want dat is gezonder!
waar gebeurd verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |