abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 april 2011 @ 10:31:09 #1
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_95704873
Ik heb dus een contract met een sportschool, waar ik nimmer nooit kom.
Nu wil ik die op zeggen, maar dit is dus niet mogelijk, enkel als ik daar op gesprek ga komen.
Nou heb ik niet echt zin om tijd in de ruimen voor een dergelijk gesprek en vind ik het gewoon onzin dat ik me moet verantwoorden waarom ik niet wil.
Kan ik ook gewoon opzeggen en het gesprek te weigeren?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  dinsdag 19 april 2011 @ 10:31:59 #2
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_95704903
Haha, doet me denken aan die aflevering van Friends, waar ze een lekker wijf op je afsturen als je je contract wil opzeggen _O-
pi_95704986
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:31 schreef hierissieweer het volgende:
Nu wil ik die op zeggen, maar dit is dus niet mogelijk, enkel als ik daar op gesprek ga komen.
Nou heb ik niet echt zin om tijd in de ruimen voor een dergelijk gesprek en vind ik het gewoon onzin dat ik me moet verantwoorden waarom ik niet wil.
Mijn sportschool had dat ook :-(
Heb een opzegbrief gemaakt, ingescand en per email verstuurd. In die brief heb ik aangegeven dat ik d eis om langs te komen voor mij, als conument, onredelijk bezwarend vindt en dat de bepaling daarom niet geldig is.

Kreeg daarna idd een emailtje dat ik langs moest komen en heb toen geantwoord dat ik blij was met hun bevesting (dat ze mn email ontvangen hebben) en dat ik niet langskom. Daarna was het ok.

Ik vindt het echt een idiote bepaling!
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
  dinsdag 19 april 2011 @ 10:35:11 #4
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_95705004
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:31 schreef Hephaistos. het volgende:
Haha, doet me denken aan die aflevering van Friends, waar ze een lekker wijf op je afsturen als je je contract wil opzeggen _O-
Oh ja en dan gaat Ross mee om Chandler ervan af te helpen en komt hij zelf ook thuis met een abonnement. :') :D
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_95705022
:') das wel triest zeg

quote:
Mooi was dat he _O-
  dinsdag 19 april 2011 @ 10:36:48 #6
302853 themole
graaft totaal door.
pi_95705058
Heb zo'n vermoeden dat het meer een verkoopgesprek wordt om je toch af te laten zien van opzegging. :') Idd gewoon gaan zeuren dat je niet gaat.
Niet altijd serieus
pi_95705069
Uiteindelijk gaat TS dan met een duurder contract de deur uit :')
  dinsdag 19 april 2011 @ 10:40:08 #8
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_95705165
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Uiteindelijk gaat TS dan met een duurder contract de deur uit :')
Ik vind jouw UI zeer disturbing...
Humans dont deserve to live...
pi_95705337
Als je je schriftelijk kon aanmelden, kan je je ook schriftelijk uitschrijven toch?

Dat was toch een van de speerpunten van de nieuwe abbonementen-wet?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_95705368
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:34 schreef Essebes het volgende:
Kreeg daarna idd een emailtje dat ik langs moest komen en heb toen geantwoord dat ik blij was met hun bevesting (dat ze mn email ontvangen hebben) en dat ik niet langskom.
^O^
pi_95705395
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:46 schreef CaLeX het volgende:
Als je je schriftelijk kon aanmelden, kan je je ook schriftelijk uitschrijven toch?

Dat was toch een van de speerpunten van de nieuwe abbonementen-wet?
Er is nog geen 'nieuwe abonnementen wet'.
  Redactie Frontpage dinsdag 19 april 2011 @ 10:49:21 #12
38148 crew  Innisdemon
pi_95705440
In jouw geval (en ik durf het bijna niet te zeggen) zou ik een aangetekende brief sturen om de boel op te zeggen. Voila.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_95705955
quote:
Dat ja _O-
pi_95706184
Ach jij mag teminste nog binnen. Nu Fitness First is omgetoverd naar Health City krijg ik geen nieuw pasje. Mijn zogeheette "Home club" is in West Brabant, terwijl ik in Veldhoven woon.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:16:13 #15
221328 MelanieA
What we think, we become.
pi_95706331
Ja, iid....gewoon een aangetekende brief! Je opzegtermijn in acht nemende; klaar! :+
We are born and we die. These are certainties. Everything else in between is of our own making; so make it good.
  PR/Manusje van alles dinsdag 19 april 2011 @ 12:09:35 #16
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_95708209
Ah weer een hoofdstuk in de sportschoolmafia.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 19 april 2011 @ 15:57:42 #17
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95716995
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar we slaan terug! Gewoon effe faxen:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 19 april 2011 @ 16:31:38 #18
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_95718635
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Klachten over / bij de sportschool ^O^

Daar kan ie mooi bij.
pi_95720564
Wat een onzin dat je langs moet komen :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_95722445
Laat je weten hoe dit afloopt? :D
Als je toch gaat en geen zin hebt in een lang gesprek zeg je gewoon dat je gaat verhuizen naar Australie, dan is het rap afgelopen lijkt mij zo :')
pi_95723567
Ik zou het omdraaien. Mail/brief sturen dat je opzegt en dat je graag een bevestiging krijgt. Als ze zeggen dat je op gesprek moet komen, meld je dat je geen tijd hebt om langs te komen maar dat je ze graag ontvangt op dag x tussen 19:00 en 19:15 bij jouw thuis. Dan zijn er 2 opties:
1) Ze gaan er niet op in, je bent er vanaf
2) Ze gaan erop in. Verzamel wat dildo's, tupperware bakjes of ander materiaal en nodig een paar vrienden uit. Maak er vervolgens een verkoopparty van en lach je kapot :D
pi_95725496
Waarom willen ze dat je langskomen dan? :{ Horen waarom je gaat stoppen met de sportschool? Maar lijkt me toch dat hen dat geen flikker aan gaat of wel dan? Tis jouw leven, niet die van de sportschool oid...
pi_95727170
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 19:03 schreef Cornelis83 het volgende:
Waarom willen ze dat je langskomen dan?
Als je niet komt dan zeggen ze dat de opzegging niet geldig was en je contract dus gewoon doorgaat.
Als je wel komt dan hebben ze een kans om je er van te overtuigen toch te blijven.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_95730192
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 10:31 schreef hierissieweer het volgende:
Ik zou zeggen, lekker schriftelijk (aangetekend!) een brief erheen, plus per gewone post eentje, plus email (liefst met ontvangstbevestiging) en in de tekst zich beroepen op de vernietigbaarheid van de algemene voorwaarden ivm een vermoeden van onredelijke bezwarendheid van de algemene voorwaarden - althans, ik neem nu even gemakshalve aan dat die manier van opzeggen is neergelegd in de algemene voorwaarden en dat deze ook bij het aangaan van de ovk aan jou ter hand zijn gesteld en van toepassing zijn verklaard - artikel 6:237 onder m B.W., met de opmerking dat de rechter, ingevolge jurisprudentie van het Europese Hof van Justitie, gehouden is ambtshalve te toetsen of een beding oneerlijk/onredelijk bezwarend is.

http://wetten.overheid.nl(...)eidsdatum_19-04-2011

Ontvang je vervolgens een bevestiging van opzegging, dan prima, zo niet, mja, makkelijker om toch op gesprek te gaan dan om je zenuwen te slopen met een incassoprocedure.
Persoonlijk zou ik op zo'n gesprek wel gaan zitten treiteren, maar goed.
pi_95731560
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:17 schreef Sessy het volgende:
Ik zou zeggen, lekker schriftelijk (aangetekend!) een brief erheen, plus per gewone post eentje, plus email (liefst met ontvangstbevestiging) en in de tekst zich beroepen op de vernietigbaarheid van de algemene voorwaarden ivm een vermoeden van onredelijke bezwarendheid van de algemene voorwaarden - althans, ik neem nu even gemakshalve aan dat die manier van opzeggen is neergelegd in de algemene voorwaarden en dat deze ook bij het aangaan van de ovk aan jou ter hand zijn gesteld en van toepassing zijn verklaard - artikel 6:237 onder m B.W., met de opmerking dat de rechter, ingevolge jurisprudentie van het Europese Hof van Justitie, gehouden is ambtshalve te toetsen of een beding oneerlijk/onredelijk bezwarend is.
Mijn god, wat een volzin :')
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')