Mijn sportschool had dat ook :-(quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:31 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb dus een contract met een sportschool, waar ik nimmer nooit kom.
Nu wil ik die op zeggen, maar dit is dus niet mogelijk, enkel als ik daar op gesprek ga komen.
Nou heb ik niet echt zin om tijd in de ruimen voor een dergelijk gesprek en vind ik het gewoon onzin dat ik me moet verantwoorden waarom ik niet wil.
Kan ik ook gewoon opzeggen en het gesprek te weigeren?
Oh ja en dan gaat Ross mee om Chandler ervan af te helpen en komt hij zelf ook thuis met een abonnement.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:31 schreef Hephaistos. het volgende:
Haha, doet me denken aan die aflevering van Friends, waar ze een lekker wijf op je afsturen als je je contract wil opzeggen
Mooi was dat hequote:Op dinsdag 19 april 2011 10:31 schreef Hephaistos. het volgende:
Haha, doet me denken aan die aflevering van Friends, waar ze een lekker wijf op je afsturen als je je contract wil opzeggen
Ik vind jouw UI zeer disturbing...quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Uiteindelijk gaat TS dan met een duurder contract de deur uit
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:34 schreef Essebes het volgende:
Kreeg daarna idd een emailtje dat ik langs moest komen en heb toen geantwoord dat ik blij was met hun bevesting (dat ze mn email ontvangen hebben) en dat ik niet langskom.
Er is nog geen 'nieuwe abonnementen wet'.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:46 schreef CaLeX het volgende:
Als je je schriftelijk kon aanmelden, kan je je ook schriftelijk uitschrijven toch?
Dat was toch een van de speerpunten van de nieuwe abbonementen-wet?
Dat jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:31 schreef Hephaistos. het volgende:
Maar we slaan terug! Gewoon effe faxen:quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ah weer een hoofdstuk in de sportschoolmafia.
Klachten over / bij de sportschoolquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ah weer een hoofdstuk in de sportschoolmafia.
Als je niet komt dan zeggen ze dat de opzegging niet geldig was en je contract dus gewoon doorgaat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:03 schreef Cornelis83 het volgende:
Waarom willen ze dat je langskomen dan?
Ik zou zeggen, lekker schriftelijk (aangetekend!) een brief erheen, plus per gewone post eentje, plus email (liefst met ontvangstbevestiging) en in de tekst zich beroepen op de vernietigbaarheid van de algemene voorwaarden ivm een vermoeden van onredelijke bezwarendheid van de algemene voorwaarden - althans, ik neem nu even gemakshalve aan dat die manier van opzeggen is neergelegd in de algemene voorwaarden en dat deze ook bij het aangaan van de ovk aan jou ter hand zijn gesteld en van toepassing zijn verklaard - artikel 6:237 onder m B.W., met de opmerking dat de rechter, ingevolge jurisprudentie van het Europese Hof van Justitie, gehouden is ambtshalve te toetsen of een beding oneerlijk/onredelijk bezwarend is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:31 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb dus een contract met een sportschool, waar ik nimmer nooit kom.
Nu wil ik die op zeggen, maar dit is dus niet mogelijk, enkel als ik daar op gesprek ga komen.
Nou heb ik niet echt zin om tijd in de ruimen voor een dergelijk gesprek en vind ik het gewoon onzin dat ik me moet verantwoorden waarom ik niet wil.
Kan ik ook gewoon opzeggen en het gesprek te weigeren?
Mijn god, wat een volzinquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:17 schreef Sessy het volgende:
Ik zou zeggen, lekker schriftelijk (aangetekend!) een brief erheen, plus per gewone post eentje, plus email (liefst met ontvangstbevestiging) en in de tekst zich beroepen op de vernietigbaarheid van de algemene voorwaarden ivm een vermoeden van onredelijke bezwarendheid van de algemene voorwaarden - althans, ik neem nu even gemakshalve aan dat die manier van opzeggen is neergelegd in de algemene voorwaarden en dat deze ook bij het aangaan van de ovk aan jou ter hand zijn gesteld en van toepassing zijn verklaard - artikel 6:237 onder m B.W., met de opmerking dat de rechter, ingevolge jurisprudentie van het Europese Hof van Justitie, gehouden is ambtshalve te toetsen of een beding oneerlijk/onredelijk bezwarend is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |