Nee, ik heb er nooit iets van gezegd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je daar nooit iets van gezegd? Ik denk dat ik uiteindelijk wel zou zeggen dat ie zijn kleren eens moest wassen of zoIeder zijn ding, maar als ik er zo'n last van zou hebben dan maakt hij er ook mijn ding van, en ik wil het niet.
Heb dat nog nooit bij mannen meegemaakt, enkel bij vrouwen. Is eigenlijk nog erger dan een lichte zweetgeur, bij overmatig deo/parfum kun je amper normaal meer ademen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:24 schreef HiddenResponse het volgende:
Stinkende mensen heb je last van maar ook de mensen die te veel deo op doen ( vooral mannen ). Als je naast ze staat of er langs loopt krijg je meteen dat verstikkende gevoel van te veel deo.
Die wil wil ook niet hè.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook te maken met een sterk gereduceerd energielevel.
Dit is niet triest, dit is sportschool etiquette. Domme ecto noob.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:39 schreef knight-errant het volgende:
Oh ja, ook triest: mensen die op je afkomen als je een apparaat gebruikt en vragen of je al klaar bent/wanneer je klaar bent.
schuldig! ik blijf gvd wassen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ALTIJD in dezelfde kleren sporten en nooit wassen
Want je mag geen normale vragen stellen in de sportschool?quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:39 schreef knight-errant het volgende:
Oh ja, ook triest: mensen die op je afkomen als je een apparaat gebruikt en vragen of je al klaar bent/wanneer je klaar bent.
Ja, naja ik persoonlijk onthoud niet zo makkelijk gezichten enzo. En jij zou er uiteraard makkelijk mee wegkomen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als iemand maandenlang mijn neus zo zou vervuilen dan had ik er echt wel wat van gezegd.
Train more for less?quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:22 schreef leolinedance het volgende:
- Mensen die in het Turks stoombad pissen![]()
Doe het eigenlijk nooit met een spotter. Je merkt toch wel als de reps moeizamer gaan wanneer je moet ophouden?quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nou bankdrukken doe ik het liefst met een spotter, je weet maar nooit.
Dat mag ook gewoon. Als je maar niet vanaf rep 1 dat ding met geen mogelijkheid om hoog krijgt en dat vervolgens je "spotter" 5 reps lang een rug en schouder oefening voor z'n kiezen krijgt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nou bankdrukken doe ik het liefst met een spotter, je weet maar nooit.
Daar is een spotter ook neit voor dacht ik zo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:05 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dat mag ook gewoon. Als je maar niet vanaf rep 1 dat ding met geen mogelijkheid om hoog krijgt en dat vervolgens je "spotter" 5 reps lang een rug en schouder oefening voor z'n kiezen krijgt.
Rug + borst trainen combineren jwt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:09 schreef CarbonC het volgende:
Leg mij uit wat de toegevoegde waarde van een spotter is bij bankdrukken in een Smith?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Doe het eigenlijk nooit met een spotter. Je merkt toch wel als de reps moeizamer gaan wanneer je moet ophouden?
Dat dus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
Met spotter kan je wel net iets verder.
Ik moest even opzoeken wat een Smith was maar dat gebruik ik niet. Gewoon een bankje met een losse barbell.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:09 schreef CarbonC het volgende:
Leg mij uit wat de toegevoegde waarde van een spotter is bij bankdrukken in een Smith?
Bij de laatste set misschien 1 of 2 keer.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:05 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dat mag ook gewoon. Als je maar niet vanaf rep 1 dat ding met geen mogelijkheid om hoog krijgt en dat vervolgens je "spotter" 5 reps lang een rug en schouder oefening voor z'n kiezen krijgt.
Jij begrijpt er niks van. Mannen die succesvol naar de sportschool gaanquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:49 schreef Shispeed het volgende:
[..]
oh gaan we nou persoonlijk aanvallen nou we het niet kunnen winnen?
ik heb nauwelijks een sixpack en ben al helemaal niet graatmager. ik heb wel conditie en geen oversized spiermassa door eiwitshakes en allerlei homoapparaten![]()
het enigste waarom jij spiermassa kweekt in de sportschool is om je onzekerheid te verbergen en je kleine piemeltje te compenseren ben ik bang
>crossfitfagsquote:Op donderdag 9 februari 2012 15:54 schreef Jedi_Pimp het volgende:
-Dikke vrouwen/mannen die denken af te vallen door te crossfitten of Olympisch te gaan gewichtheffen
-Groepjes van 3 of 4 Chinezen die een kwartier lang bankdrukken met 5 kilo aan beide kanten
-Kakkers met lang haar die in tank tops trainen en denken dat ze breed zijn
-Mocros die zo'n beetje elke oefening met de meest slechte form doen en daarbij hard schreeuwen
-Mensen die zeggen "Ik ben natural, ik gebruik geen eiwitpoeder"
-Een enorme groep afgevaardigden van een roeivereniging die een paar keer per week de gewichthefruimte in beslag neemt om vervolgens 40kilo te squatten want ze willen "Niet teveel spiermassa want ik roei"
-"Ik train niet zwaar omdat ik niet te groot wil worden"
-"Kan je mij spotten", vervolgens elke rep 50 kilo van iemand zijn borst moeten deadliften
-Bro's die preacher curls doen met teveel gewicht en 1/3 van de ROM doen
-Crossfit fags die het nodig vinden om hun geloof in crossfit aan iedereen te verkondigen
-Dikke dudes die denken af te vallen door alleen maar aan krachttraining te doen zonder daarbij te cardio'en
-Mensen die er van uitgaan dat elke brede gozer een spuit in z'n kont zet
Dat was het dan,
bedankt voor het lezen![]()
gr gr
quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:54 schreef Jedi_Pimp het volgende:
-Dikke vrouwen/mannen die denken af te vallen door te crossfitten of Olympisch te gaan gewichtheffen
-Groepjes van 3 of 4 Chinezen die een kwartier lang bankdrukken met 5 kilo aan beide kanten
-Kakkers met lang haar die in tank tops trainen en denken dat ze breed zijn
-Mocros die zo'n beetje elke oefening met de meest slechte form doen en daarbij hard schreeuwen
-Mensen die zeggen "Ik ben natural, ik gebruik geen eiwitpoeder"
-Een enorme groep afgevaardigden van een roeivereniging die een paar keer per week de gewichthefruimte in beslag neemt om vervolgens 40kilo te squatten want ze willen "Niet teveel spiermassa want ik roei"
-"Ik train niet zwaar omdat ik niet te groot wil worden"
-"Kan je mij spotten", vervolgens elke rep 50 kilo van iemand zijn borst moeten deadliften
-Bro's die preacher curls doen met teveel gewicht en 1/3 van de ROM doen
-Crossfit fags die het nodig vinden om hun geloof in crossfit aan iedereen te verkondigen
-Dikke dudes die denken af te vallen door alleen maar aan krachttraining te doen zonder daarbij te cardio'en
-Mensen die er van uitgaan dat elke brede gozer een spuit in z'n kont zet
Dat was het dan,
bedankt voor het lezen![]()
gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |