Krijg je vieze handen van.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:09 schreef BigHairyToe het volgende:
[..]
Kan je net zo goed stukken hout liften in het bos
Als dat nou een lekker chickie zou zijn ( in mijn geval )quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
Gisteren was er nog iemand op een crosstrainer, en die meurde naar knoflook en oud zweet. Elke 30 seconden kwam er een zweem warme lucht met die stank erin mijn neusgaten binnenIk heb het kokhalzend af moeten maken.
En de week daarvoor was ik net begonnen op een apparaat, ging er iemand recht voor me staan wachten tot ik klaar was.. Stond echt gewoon stil, één voetlengte ertussen, en maar te staren.
Dat doe je toch niet
Geldt dat ook voor verhaal 1?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:10 schreef BigHairyToe het volgende:
[..]
Als dat nou een lekker chickie zou zijn ( in mijn geval )
Sorry, maar je kwam zelf naast me staan op de crosstrainerquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
Gisteren was er nog iemand op een crosstrainer, en die meurde naar knoflook en oud zweet. Elke 30 seconden kwam er een zweem warme lucht met die stank erin mijn neusgaten binnenIk heb het kokhalzend af moeten maken.
En de week daarvoor was ik net begonnen op een apparaat, ging er iemand recht voor me staan wachten tot ik klaar was.. Stond echt gewoon stil, één voetlengte ertussen, en maar te staren.
Dat doe je toch niet
Ik moet wel zeggen dat ik niet snap hoe mensen soms zoooo erg kunnen meuren.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
Dat doe je toch niet
quote:
Bij mij op de sportschool kwam er vroeger altijd eentje (gelukkig al tijd niet meer gezien), die vulde de hele zaal met zijn stank.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik niet snap hoe mensen soms zoooo erg kunnen meuren.
Beetje zweetlucht ok, prima... hoort erbij.
Maar sommigen hebben echt zo'n zweetgordijn om hun heen. Nasty.
Er zat zelfs nog een lege crosstrainer tussen manquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:12 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Sorry, maar je kwam zelf naast me staan op de crosstrainer
Ja, echt erg hèquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik niet snap hoe mensen soms zoooo erg kunnen meuren.
Beetje zweetlucht ok, prima... hoort erbij.
Maar sommigen hebben echt zo'n zweetgordijn om hun heen. Nasty.
Waarschijnlijk ALTIJD in dezelfde kleren sporten en nooit wassenquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:15 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Bij mij op de sportschool kwam er vroeger altijd eentje (gelukkig al tijd niet meer gezien), die vulde de hele zaal met zijn stank.
Had ook elke dag hezelfde aan en dan ook nog van die vieze vettige lange haren
Dat is geen excuus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:11 schreef Garisson72 het volgende:
Mijn klacht is dat ik momenteel niet naar de sportschool kan i.v.m. stevige verkoudheid.
Ik snap dat niet, die moeten zichzelf toch ook ruiken?quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ALTIJD in dezelfde kleren sporten en nooit wassen
Het was zelfs zo erg dat ik bij aankomst bij de kleedhokjes kon ruiken dat hij er wasquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ALTIJD in dezelfde kleren sporten en nooit wassen
Tja, ik denk dat ze gweoon schijt hebben ofso. het is onmogelijk dat je het niet ruikt. Ondanks dat je het zelf bent MOET je dat wel ruiken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, die moeten zichzelf toch ook ruiken?En als je een beetje verstand hebt, heb je geen neus nodig om te weten dat die kleren gaan stinken
Ik heb dan ook te maken met een sterk gereduceerd energielevel.quote:
Heb je daar nooit iets van gezegd? Ik denk dat ik uiteindelijk wel zou zeggen dat ie zijn kleren eens moest wassen of zoquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:22 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Het was zelfs zo erg dat ik bij aankomst bij de kleedhokjes kon ruiken dat hij er was![]()
Dat hebben wij mannen al jaren als geparfurmeerde vrouwen langs lopen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:24 schreef HiddenResponse het volgende:
Stinkende mensen heb je last van maar ook de mensen die te veel deo op doen ( vooral mannen ). Als je naast ze staat of er langs loopt krijg je meteen dat verstikkende gevoel van te veel deo.
Als iemand maandenlang mijn neus zo zou vervuilen dan had ik er echt wel wat van gezegd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat ze gweoon schijt hebben ofso. het is onmogelijk dat je het niet ruikt. Ondanks dat je het zelf bent MOET je dat wel ruiken.
ik vind er wat van zeggen wel iets te ver gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |