Dat 1e heel herkenbaar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:04 schreef knight-errant het volgende:
Mensen die gaan aasgieren op een apparaat wat jij aan het gebruiken bent
Een apparaat willen gebruiken maar geblockt worden door een nijlpaard die het verkeerd en inefficiënt gebruikt
Chicks die alleen maar een uur lang op de loopband/fiets/crosstrainer/schaatsmachine staan (en dan ook nog wisselen tussen die apparaten) en dan high-fiven omdat ze zo goed bezig zijn geweest (bonus: 'nu hebben we wel patat/chocola/ijs verdiend!')
Nee man, ik ga dan gewoon wat anders doenquote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:38 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Het is precies zoals 2NutZ zegt.
Haha ook ja. Dan moet ik nog 1 setje en dan zeg ik gewoon 3. Dan gaan ze dus wachten, of sommigen die wel sporen gaan wat anders doen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:39 schreef knight-errant het volgende:
Oh ja, ook triest: mensen die op je afkomen als je een apparaat gebruikt en vragen of je al klaar bent/wanneer je klaar bent.
1. Ik wil massa bouwen, cardio is voor de cutquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit dus, ga gewoon fietsen man, lamme zak
waarom is dat triest..quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:39 schreef knight-errant het volgende:
Oh ja, ook triest: mensen die op je afkomen als je een apparaat gebruikt en vragen of je al klaar bent/wanneer je klaar bent.
Even voor mijzelf;quote:
Als je het vraagt weet je het tenminste.. je spreekt jezelf nu tegenquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even voor mijzelf;
Irritant, je ziet toch wanneer iemand er van af stapt, wacht daar gewoon op. Gezeur.
Er zijn ook mensen die zich dan opgejaagd voelen.
Ik vraag ook altijd of iemand nog lang bezig is? Sommige mensen staat wat de lanterfanten bij het apparaat. Beetje opschieten. Je zou niet langer bezig moeten zijn dan 5 minuten op een bepaald apparaat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even voor mijzelf;
Irritant, je ziet toch wanneer iemand er van af stapt, wacht daar gewoon op. Gezeur.
Er zijn ook mensen die zich dan opgejaagd voelen.
Of ze staan op en gaan nog even rondlopen en laten hun handdoek liggen. Niks mis met wat duidelijkheid.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik vraag ook altijd of iemand nog lang bezig is? Sommige mensen staat wat de lanterfanten bij het apparaat. Beetje opschieten. Je zou niet langer bezig moeten zijn dan 5 minuten op een bepaald apparaat.
niks mis met benen strekken na wat reps, dat is normaal en vanzelfsprekendquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:00 schreef kedge het volgende:
[..]
Of ze staan op en gaan nog even rondlopen en laten hun handdoek liggen. Niks mis met wat duidelijkheid.
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:04 schreef Waaghals het volgende:
ok dan maar een echte klacht:
Ik brak dus mijn arm in de sportschool.
Ik spreek mijzelf niet tegen, ik vraag ook nooit. Ik let gewoon op.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Als je het vraagt weet je het tenminste.. je spreekt jezelf nu tegen
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik spreek mijzelf niet tegen, ik vraag ook nooit. Ik let gewoon op.
doe je wel. je vind het irritant als mensen het niet vragen én als mensen het wel vragen. zulke mannetjes lopen bij ons ook rond, altijd komisch.quote:Dat 1e heel herkenbaar.
Van die lui die dan naast je gaan zitten of voor je gaan staan wachten en wat om zich heen kijken.
Dan ga ik juist altijd extra traag doen.
Ga wat anders doen tussendoor ofso, genoeg wel vrij mafkees. Denk ik dan.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
[..]
doe je wel. je vind het irritant als mensen het niet vragen én als mensen het wel vragen. zulke mannetjes lopen bij ons ook rond, altijd komisch.
Kan niet missen mattiequote:Op donderdag 9 februari 2012 11:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
2nutzhelemaal eens met alles wat je in dit topic zegt mattie
love love (no hommo)quote:
dat doe je op de wc jongequote:Op donderdag 9 februari 2012 11:30 schreef seto het volgende:
Niks mis met aan mensen vragen of ze bijna klaar zijn.
Dat is idd een grote irritatie.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dumbells sorteren op gewicht is ook extreem moeilijk als je bloed in je spieren zit in plaats van je hersenen.
'quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:35 schreef Dasjonny het volgende:
Gewoon vragen hoeveel setjes ze nog moeten, bij 1 wacht ik even of loop even een rondje, ben toch net klaar met oefening, dus beetje rust mag wel, bij 2 of meer gewoon wegwezen.
Bij mijn sportschool ook dat plaatjequote:Op donderdag 9 februari 2012 11:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat is idd een grote irritatie.
Of spullen niet opruimen / terugleggen.
(nu hangt er een plaatje van Arnold Schwarzenegger met de tekst: 'I lived for my gym, i treated it with respect)
niet sporten aka vetzak aka amerikaanquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:22 schreef Shispeed het volgende:
naar de sportschool gaan![]()
waar zijn de echte mannen gebleven? de veramerikanisering grijpt om zich heen
sporten doe je buiten, niet in een of andere gare gymzaal op homo apparatenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij mijn sportschool ook dat plaatjemaar die zal overal wel hangen.
[..]
niet sporten aka vetzak aka amerikaan
Echte mannen slepen met rotsblokken en bankdrukken met bomenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:37 schreef Shispeed het volgende:
[..]
sporten doe je buiten, niet in een of andere gare gymzaal op homo apparaten
Dumbells zijn geen homo apparaten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:37 schreef Shispeed het volgende:
[..]
sporten doe je buiten, niet in een of andere gare gymzaal op homo apparaten
dat zijn ze wel, het enigste nut wat ze hebben zijn je spiermassa vergroten zodat als je in de spiegel kijkt je een stoere boy lijkt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dumbells zijn geen homo apparaten.
Zegt iemand die waarschijnlijk trots is op zijn sixpack omdat hij waarschijnlijk gewoon graadmager is en geen spieren heeft.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:43 schreef Shispeed het volgende:
[..]
dat zijn ze wel, het enigste nut wat ze hebben zijn je spiermassa vergroten zodat als je in de spiegel kijkt je een stoere boy lijkt.
Laat me evenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ga nou niet die discussie voeren
Idd is het niet waard.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:47 schreef Piethur het volgende:
[..]
Laat me eveneven iemand op de kast jagen
oh gaan we nou persoonlijk aanvallen nou we het niet kunnen winnen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:45 schreef Piethur het volgende:
[..]
Zegt iemand die waarschijnlijk trots is op zijn sixpack omdat hij waarschijnlijk gewoon graadmager is en geen spieren heeft.
Vrouwen zien jou ook vaak als hun beste vriend he?
mooie post he? geen dankquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:50 schreef Piethur het volgende:
[..]
Geef toe, die post onder jou is toch schitterend
Tja, gelijk over piemels beginnen. Het homo straalt er van af.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:50 schreef Piethur het volgende:
[..]
Geef toe, die post onder jou is toch schitterend
Ja, was echt precies de post die ik verwacht had en waardoor we ook weer weten hoe deze persoon in het leven staatquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja, gelijk over piemels beginnen. Het homo straalt er van af.
ja, hoe sta ik er in dan? een beetje zelfkennis is nooit wegquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:53 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, was echt precies de post die ik verwacht had en waardoor we ook weer weten hoe deze persoon in het leven staat
Fit for free?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat is idd een grote irritatie.
Of spullen niet opruimen / terugleggen.
(nu hangt er een plaatje van Arnold Schwarzenegger met de tekst: 'I lived for my gym, i treated it with respect)
Iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |