Dat is idd een grote irritatie.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dumbells sorteren op gewicht is ook extreem moeilijk als je bloed in je spieren zit in plaats van je hersenen.
'quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:35 schreef Dasjonny het volgende:
Gewoon vragen hoeveel setjes ze nog moeten, bij 1 wacht ik even of loop even een rondje, ben toch net klaar met oefening, dus beetje rust mag wel, bij 2 of meer gewoon wegwezen.
Bij mijn sportschool ook dat plaatjequote:Op donderdag 9 februari 2012 11:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat is idd een grote irritatie.
Of spullen niet opruimen / terugleggen.
(nu hangt er een plaatje van Arnold Schwarzenegger met de tekst: 'I lived for my gym, i treated it with respect)
niet sporten aka vetzak aka amerikaanquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:22 schreef Shispeed het volgende:
naar de sportschool gaan![]()
waar zijn de echte mannen gebleven? de veramerikanisering grijpt om zich heen
sporten doe je buiten, niet in een of andere gare gymzaal op homo apparatenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bij mijn sportschool ook dat plaatjemaar die zal overal wel hangen.
[..]
niet sporten aka vetzak aka amerikaan
Echte mannen slepen met rotsblokken en bankdrukken met bomenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:37 schreef Shispeed het volgende:
[..]
sporten doe je buiten, niet in een of andere gare gymzaal op homo apparaten
Dumbells zijn geen homo apparaten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:37 schreef Shispeed het volgende:
[..]
sporten doe je buiten, niet in een of andere gare gymzaal op homo apparaten
dat zijn ze wel, het enigste nut wat ze hebben zijn je spiermassa vergroten zodat als je in de spiegel kijkt je een stoere boy lijkt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dumbells zijn geen homo apparaten.
Zegt iemand die waarschijnlijk trots is op zijn sixpack omdat hij waarschijnlijk gewoon graadmager is en geen spieren heeft.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:43 schreef Shispeed het volgende:
[..]
dat zijn ze wel, het enigste nut wat ze hebben zijn je spiermassa vergroten zodat als je in de spiegel kijkt je een stoere boy lijkt.
Laat me evenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ga nou niet die discussie voeren
Idd is het niet waard.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:47 schreef Piethur het volgende:
[..]
Laat me eveneven iemand op de kast jagen
oh gaan we nou persoonlijk aanvallen nou we het niet kunnen winnen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:45 schreef Piethur het volgende:
[..]
Zegt iemand die waarschijnlijk trots is op zijn sixpack omdat hij waarschijnlijk gewoon graadmager is en geen spieren heeft.
Vrouwen zien jou ook vaak als hun beste vriend he?
mooie post he? geen dankquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:50 schreef Piethur het volgende:
[..]
Geef toe, die post onder jou is toch schitterend
Tja, gelijk over piemels beginnen. Het homo straalt er van af.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:50 schreef Piethur het volgende:
[..]
Geef toe, die post onder jou is toch schitterend
Ja, was echt precies de post die ik verwacht had en waardoor we ook weer weten hoe deze persoon in het leven staatquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja, gelijk over piemels beginnen. Het homo straalt er van af.
ja, hoe sta ik er in dan? een beetje zelfkennis is nooit wegquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:53 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, was echt precies de post die ik verwacht had en waardoor we ook weer weten hoe deze persoon in het leven staat
Fit for free?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat is idd een grote irritatie.
Of spullen niet opruimen / terugleggen.
(nu hangt er een plaatje van Arnold Schwarzenegger met de tekst: 'I lived for my gym, i treated it with respect)
Iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |