Dat 1e heel herkenbaar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:04 schreef knight-errant het volgende:
Mensen die gaan aasgieren op een apparaat wat jij aan het gebruiken bent
Een apparaat willen gebruiken maar geblockt worden door een nijlpaard die het verkeerd en inefficiënt gebruikt
Chicks die alleen maar een uur lang op de loopband/fiets/crosstrainer/schaatsmachine staan (en dan ook nog wisselen tussen die apparaten) en dan high-fiven omdat ze zo goed bezig zijn geweest (bonus: 'nu hebben we wel patat/chocola/ijs verdiend!')
Nee man, ik ga dan gewoon wat anders doenquote:
Uiteraard.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:38 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Het is precies zoals 2NutZ zegt.
Haha ook ja. Dan moet ik nog 1 setje en dan zeg ik gewoon 3. Dan gaan ze dus wachten, of sommigen die wel sporen gaan wat anders doen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:39 schreef knight-errant het volgende:
Oh ja, ook triest: mensen die op je afkomen als je een apparaat gebruikt en vragen of je al klaar bent/wanneer je klaar bent.
1. Ik wil massa bouwen, cardio is voor de cutquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit dus, ga gewoon fietsen man, lamme zak
waarom is dat triest..quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:39 schreef knight-errant het volgende:
Oh ja, ook triest: mensen die op je afkomen als je een apparaat gebruikt en vragen of je al klaar bent/wanneer je klaar bent.
Even voor mijzelf;quote:
Als je het vraagt weet je het tenminste.. je spreekt jezelf nu tegenquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even voor mijzelf;
Irritant, je ziet toch wanneer iemand er van af stapt, wacht daar gewoon op. Gezeur.
Er zijn ook mensen die zich dan opgejaagd voelen.
Ik vraag ook altijd of iemand nog lang bezig is? Sommige mensen staat wat de lanterfanten bij het apparaat. Beetje opschieten. Je zou niet langer bezig moeten zijn dan 5 minuten op een bepaald apparaat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even voor mijzelf;
Irritant, je ziet toch wanneer iemand er van af stapt, wacht daar gewoon op. Gezeur.
Er zijn ook mensen die zich dan opgejaagd voelen.
Of ze staan op en gaan nog even rondlopen en laten hun handdoek liggen. Niks mis met wat duidelijkheid.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik vraag ook altijd of iemand nog lang bezig is? Sommige mensen staat wat de lanterfanten bij het apparaat. Beetje opschieten. Je zou niet langer bezig moeten zijn dan 5 minuten op een bepaald apparaat.
niks mis met benen strekken na wat reps, dat is normaal en vanzelfsprekendquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:00 schreef kedge het volgende:
[..]
Of ze staan op en gaan nog even rondlopen en laten hun handdoek liggen. Niks mis met wat duidelijkheid.
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:04 schreef Waaghals het volgende:
ok dan maar een echte klacht:
Ik brak dus mijn arm in de sportschool.
Ik spreek mijzelf niet tegen, ik vraag ook nooit. Ik let gewoon op.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Als je het vraagt weet je het tenminste.. je spreekt jezelf nu tegen
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik spreek mijzelf niet tegen, ik vraag ook nooit. Ik let gewoon op.
doe je wel. je vind het irritant als mensen het niet vragen én als mensen het wel vragen. zulke mannetjes lopen bij ons ook rond, altijd komisch.quote:Dat 1e heel herkenbaar.
Van die lui die dan naast je gaan zitten of voor je gaan staan wachten en wat om zich heen kijken.
Dan ga ik juist altijd extra traag doen.
Ga wat anders doen tussendoor ofso, genoeg wel vrij mafkees. Denk ik dan.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
[..]
doe je wel. je vind het irritant als mensen het niet vragen én als mensen het wel vragen. zulke mannetjes lopen bij ons ook rond, altijd komisch.
Kan niet missen mattiequote:Op donderdag 9 februari 2012 11:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
2nutzhelemaal eens met alles wat je in dit topic zegt mattie
love love (no hommo)quote:
dat doe je op de wc jongequote:Op donderdag 9 februari 2012 11:30 schreef seto het volgende:
Niks mis met aan mensen vragen of ze bijna klaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |